Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
  1. #31
    Foorumi on tähän vuoden aikaan hiljaisimmillaan ja osa radalla kävijöistä ei juurikaan ole tuttuja näitten foorumikeskustelujen kautta, joten ei kannata nyt hintojen määrittelyjä jättää puolitiehen vain sen takia, ettei ketjuun ole tullut suurta määrää vastauksia eri henkilöiltä. Kysyntää on varmasti enemmän kun asiaan palaa keväämmällä ja tarkemmilla faktoilla.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  2. #32
    Vaatineeko tämä toiminta liikennelupaa? Tuli vaan mieleen.

    Ei ole mulla sitten mitään vastaan tuota toimintaa, ajoi tai oli ajamatta.
  3. #33
    Lainaa (Tisha @ Joulu. 10 2011,19:44) kirjoitti
    Vaatineeko tämä toiminta liikennelupaa? Tuli vaan mieleen.

    *Ei ole mulla sitten mitään vastaan tuota toimintaa, ajoi tai oli ajamatta.
    Riippuu hieman tulkinnasta mutta se mitä olen itse saanut selville viranomaisilta niin ei, kun kyse ei ole liiketoiminnasta. Eli kyse on puhtaasti yhdistystoiminnasta kun se tehdään vain MotOrg ry:n jäsenmaksun maksaneille ja toiminta ei ole voittoa tavoittelevaa vaan perustuu pelkkään kulujen kattamiseen.

    Myöskin kuljetettavan pyörän oma kasko korvaa mahdolliset vauriot mitä pyörälle voisi sattua kuljetuksen aikana.

    Hiukan sama kuin jos joku ottaa peräkärriinsä kaverin pyörän ja kaveri osallistuu vastineeksi polttoainekustannuksiin.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  4. #34
    Iloisen irtisanoutumisen johdosta voin ilmoittautua tuohon ehkä porukkaan. Se nyt on varmaa etten enää jaksa ajella radalle ja takaisin pyörällä joten jollain kyydillä pitää päästä liikkumaan.

    Tuo lupahomma kannattaa selvittää sellaselta taholta joka oikeasti ymmärtää sekä lain kirjaimen että hengen. On kuitenkin sieltä vähemmän yksiselitteisestä päästä. Tollain yhdistyksen sisäisenä se vois tosiaan onnistua, vähän eri näkökulma kuin mitä itsellä oli asiaa setviessä. Toivottavasti ei ainakaan typerät pykälät torppaa tätä.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  5. #35
    Täältä löytyy yksi todella kiinnostunut! Sen verta kuivaa puuhaa työntää peräkärryllä pohjanmaalta su iltana kotio. Tarpeen mukaan voin olla vaikka kuskina/pakkausapuna jos tarvetta.
    ps. mahti-idea
    Korkeelta ja kovaa!
  6. #36
    En halua mitenkään olla v-mainen mutta noin se vaan menee liikenneluvan kanssa. idea on kyllä hieno

    Tavaran kuljettaminen korvausta vastaan edellyttää liikennelupaa !
    Tavaran kuljettaminen tiellä korvausta vastaan moottoriajoneuvolla tai liikennetraktorilla on luvanvaraista liikennettä, johon tarvitaan tavaraliikennelupa.
    Viimeksi muokannut: Ylkkae; 26.02.2012 klo 14:53.
    Hyödytön kun pyyhkijänsulka hanhen perseessä !
  7.  
  8. #37
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12