Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 71:een 71:sta
  1. #61
    Hössötyksen idea on se, että nykymeta kuuluu siten että "kaikki mikä myydään Suomessa on kallista. Osta siis netistä ni saat halvemmalla!"

    Ja tuo on juurtunut nykykansaan niin pirun syvälle että sen kerran ku Suomesta saa jotain samalla hinnalla/edullisemmin ni ei kukaan kuuntele vaan netti käy kuumana.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #62
    Lainaa khm kirjoitti Katso viesti
    Nyt en ihan ymmärrä tämän hössötyksen ideaa.
    Kolmisen viikkoa sitten vaihdatin Suzuki Burgman AN 650 skootteriini uuden eturenkaan. Malli oli Michelin Power Grip.

    Hinta asennettuna oli 63€. Mikä on hinnan säästö? Toimitus + asennus Suomessa tekee mprenkaat storen kalliimmaksi kuin ostaminen suomaliselta yrittäjältä
    Minulle riittävä peruste on hinta ja helppous, tuolta ostamalla etu- ja takarengas tuli n.100€ halvemmaksi ja haluamaani paikkaan toimitettuna kuin esim. Eurobikerilta itse hakemalla. Asennuspalveluja en tarvitse koska teen ne itse.
  3. #63
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Hössötyksen idea on se, että nykymeta kuuluu siten että "kaikki mikä myydään Suomessa on kallista. Osta siis netistä ni saat halvemmalla!"

    Ja tuo on juurtunut nykykansaan niin pirun syvälle että sen kerran ku Suomesta saa jotain samalla hinnalla/edullisemmin ni ei kukaan kuuntele vaan netti käy kuumana.
    Nyt on kyllä hieman yksiniittinen näkemys asiaan. Mä tilasin sattumalta juuri kyseisestä firmasta kesän renkaat viime viikolla, PostNord toimitti paketit juuri äsken kotiovelle. Paketeissa oli 9 rengasta, kaikki Misukkaa, eri malleja. Mprenkaat-storen lasku toimituskuluineen oli 1.231,86€. Uteliaisuuttani surffailin hetken ja tutkin millä hinnalla saman setin olisi saanut "Suomesta": kolmen eri nettikaupan hinnat olivat välillä 1.356,31€ - 1.489,10€, eli vähintään 130€ kalliimpi. Kokeilin myös yhtä saksalaista nettikauppaa, siellä lasku olisi ollut 1.140,22€, mutta luottokortti ei kelvannut, pelkkä pankkisiirto -> ei jatkoon. Muakaan ei ne asennuskulut koske koska väännän itse renkaat alle. Ja sitten se pointti: mikä lasketaan kotimaasta ostamiseksi? MP-renkaita ei tietääkseni Suomessa tehdä, eli kaikki tukkurit ostavat gummipyöränsä ulkomailta. Tämä Mprenkaat-store näkyy olevan Ylöjärvelle rekisteröidyn Riekkoniemi Oy:n aputoiminimi, eli nähdäkseni ihan kotimainen yritys siis. Where's the beef?

    -jp-

    PS. Yksi noista mun vertailemista "kotimaisista" nettikaupoista oli Rengas Tema, joka toimii käsittääkseni täsmälleen samalla periaatteella kuin Mprenkaat-storekin...
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  4. #64
    Mistäpä tänäpäivänä tilailette renkaat edullisemmin ? Hinnat on kyllä noussu sitten viime ostosten kun takarenkaan hinnalla saa jo autoon koko kierroksen.
  5. #65
    Motonetistä hain kun en jaksanut alkaa veivaamaan ja sai samantein. Refenversand ainakin mennyt kalliiksi ja listahinnat ilman arvonlisäveroa joka selvisi mulle vasta kassalla. Toki mulla yleiset rengaskoot ja melko tavalliset renkaat.
    FJR -17
  6. #66
    Liekö tämäkin koronan syytä, mutta hinnat nousseet kaikkialla. Omissa rengastarpeissa Riekkoniemi on ollut edullisin.
    2x HD, 2x Savage
  7. #67
    Mynetmoto ollut edullinen myös tänä keväänä. Jotakin alkaneet häröillä postimaksujen kanssa. Suomeen tuotaessa jokin raja paketin paksuudella. Oliko 30cm ja sitten lisähintaa
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  8. #68
    Näköjään olis jonkun verran säästänyt. No Motonetistä kumit jotka paistettu tänä vuonna että siinä kohtaa onnistuminen. Tosin ei sikavanhoja ole tullut euroopastakaan vuosien varrella.
    FJR -17
  9. #69
    gp503.de on ollu muutaman vuoden mun hankintapaikka. Sieltä tulee neljä rengasta samoilla 24,90€ toimituskuluilla. Pari viikkoa sitten tuli tämän kesän setti. Etuset oli 3 viikkoo vanhoja ja takaset 5 viiden viikon ikäisiä.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  10. #70
    Tulipa kokeiltua myös kotimaista mprenkaat-store ja voi hyvin suositella.
    Hinta kohdallaan, todella laaja valikoima, toimitus kotiovelle 8pv tilauksesta, lähetyspaikka Germany Alsdorf.
    Hypermotard
  11.  
  12. #71
    Metzelerin Tourancet tuli Riekkoniemen kautta viikossa kotiovelle, hintakin oli edullisimmasta päästä mitä netissä vertailin. Ainoa miinus siitä että toimituksesta ei tullut minulle mitään tietoa ja olin toimitushetkellä työmatkalla ulkomailla, kumit oli vaan jätetty rapun eteen . Onneksi vaimo oli kotona ja lähetteli kuvan kun illasta tuli kotiimme kysellen samalla että mikä tää paketti on...eipähän kukaan ehtinyt varastaa
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123