Sivu: 13 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314 ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 395:sta
  1. #361
    Täytyy varmaan vielä googlailla aihetta tarkemmmin. Entinen omistaja on vetänyt latausjohdot plugilla valmiiksi katteiden ulkopuolelle mutta ei se plugi ainakaan minun c-teckiin käy.
  2. #362
    Lainaa Pirelli kirjoitti Katso viesti
    Ei muuta kuin narun jatkoksi akku. En tiedä miten ylipäätään tuollaiset Litium akut kestää kun ei missään aikaisemmassa pyörässä ole tuollaista ollut mutta ensi kesänähän sen näkee.
    Onnittelut hienosta laitteesta. Litiumakku olisi paras ladata balansoivalla laturilla, jollaisella kaikki kennot saa täyteen. Sille pitäis olla akussa oma liitin. Litiumakku ei ole vajaalatingista moksiskaan (ainakin tietokoneiden akut jopa suositellaan säilytettäväksi vajaana, oisko ollut 60%). Kuormitettaessa varoisin vetämästä ihan tyhjäksi, se saattaa tappaa heikoimman kennon.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  3. #363
    Pyörässä on muutenkin kovasti opettelemista kun eroaa edellisestä pyörästäni 848 niin kovasti. Pyörän huoltaminen kiinnostaa kovasti, ikäväkseni huomasin jonkun aikaisemmin kirjoittaneen että venttiilin välyksien tarkistus edellyttäis pyörän katkaisemista, melkoinen duuni ??
  4. #364
    Balansoiva laturi ei sano mulle mitään.....mistähän tuollaisia voisi tiedustella ?
  5. #365
    Lainaa Pirelli kirjoitti Katso viesti
    Balansoiva laturi ei sano mulle mitään.....mistähän tuollaisia voisi tiedustella ?
    Varmaa pääsis helpommalla kun kurkkaat kenen valmistajan akku siellä on!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  6. #366
    Juu näin täytyy tehdä kunhan pääsen tältä hiihtoreissulta takas etelään eli kotiin. Mullahan tuli peräti 2 litium akkua pyörän mukana.
  7. #367
    Poistettu
    Lainaa Pirelli kirjoitti Katso viesti
    Juu näin täytyy tehdä kunhan pääsen tältä hiihtoreissulta takas etelään eli kotiin. Mullahan tuli peräti 2 litium akkua pyörän mukana.
    Mikäli se akku on kovalla muovikuorella varustettu niin on melko varmasti LiFePo4-akku eikä muuta ku Ctekiä kiinni. Jos se taas on pehmeessä muovisukassa oleva LiPo - mä en käyttäisi pyörässä. Vuosiahan toiset on käyttäneet, mutta itellä kun on kokemusta mitä sille LiPolle vikaantuessa tapahtuu RC-vehkeessä, niin sitä riskiä en tän hintasessa lelussa ota.
  8. #368
    Poistettu
    Niin ja onneksi olkoon pyörästä. Jos tarvit tavarateline takapenkkiä, käänteistä shifteriä, avarrettua vaimenninta läpättömällä Y-haaralla tms, ni laita viestiä. Takaan universumin halvimman hinnan noille.
  9. #369
    Kiitos Raaseri. Kyllä ne molemmat akut ovat kovalla kuorella. Tuossa on jo käänteinen shifteri ja vara shifterikin tuli mukaan sekä Termarin koko putkisto ja Rexxerin ohjelmisto ecu:ssa. Pyörä on nimittäin Mossan entinen.
  10. #370
    Mulla on itse kasaan askarreltu LiFePo- akku kestänyt jo varmaan 4 vuotta ilman ongelmia. Ei ole edes balansoitu ja tavis akkulauturilla latailtu.
  11. #371
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Mulla on itse kasaan askarreltu LiFePo- akku kestänyt jo varmaan 4 vuotta ilman ongelmia. Ei ole edes balansoitu ja tavis akkulauturilla latailtu.
    No hyvinpä on kestänyt
  12. #372
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Niin ja onneksi olkoon pyörästä. Jos tarvit tavarateline takapenkkiä, käänteistä shifteriä, avarrettua vaimenninta läpättömällä Y-haaralla tms, ni laita viestiä. Takaan universumin halvimman hinnan noille.
    Ja multa löytysi Woodcraftin jalkatappisarja/flamingo-corsen katteet...( FIAMM teippaus/maalaus) edullisesti...
    Viva la figa & Panigale V4R
  13. #373
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    Ja multa löytysi Woodcraftin jalkatappisarja/flamingo-corsen katteet...( FIAMM teippaus/maalaus) edullisesti...
    Onko katteet kuitua vai muovia ja radalle ilman lampun aukkoja ?
  14. #374
    Lainaa Pirelli kirjoitti Katso viesti
    Onko katteet kuitua vai muovia ja radalle ilman lampun aukkoja ?
    Moro. Ne on katukatteet, joita olen käyttäny radalla..( ei jaksa enää sitä vaihtojumppaa, esim 998 se oli simppeli homma, mutta panigales "vähä" enempi ruuvii jne..😄)
    Nämä:
    http://www.flamingocorse.it/ita/prod...e-alstare.html
    Viva la figa & Panigale V4R
  15. #375
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    Moro. Ne on katukatteet, joita olen käyttäny radalla..( ei jaksa enää sitä vaihtojumppaa, esim 998 se oli simppeli homma, mutta panigales "vähä" enempi ruuvii jne..)
    Nämä:
    http://www.flamingocorse.it/ita/prod...e-alstare.html
    Kyllähän ne hienot ovat mutta mun pyörään pitäis olla ilman noita lamppujen aukkoja koska mulla ei niitä siinä ole eikä sillä ajeta kuin radalla.
    Oliko sulla toi tankin kuori käytössä ? Mietin olisiko se hyvä suoja tankille jos sattuu kaatumaan ?
  16. #376
    Joo, kuori on hyvä lisä, jeesusteippii vain tankin suojaksi ja kuori päälle, kasvattaa hieman tankin kokoa mikä mun mielestä oli vain hyvä asia. Kaverilla meni etunen alta ja liuku radalla ensin siitä sit hiekalle ja katon kautta ympäri..katteet ja tankin kuori tosi pahan näköisesti ruvella, mutta tankki alla virheetön..
    Viva la figa & Panigale V4R
  17. #377
    Do dii, ja kausi tuli avattua..eli ärrän pärinää 150km.. Leppeetä menoa, hirveesti ei tullu "availtua" mutta tuntuu potentiaalia olevan
    Erona ( näin perstuntumalta) 1199S:n nähden..
    -tuntui että värisis/tärisis vähemmän? ( vaikuttaisiko se "kunnolla" tasapainotettu kampura?)
    -hyvin vetää alakierroksillakin ja yllättävän tasaisesti.. Ratastus 15/41 ehkä jeesaa?
    -tuntuu kevyemmältä (vaikka ei kai siinä montaa kiloa eroa ole), ja kääntyis herkemmin ( keulakulma?)
    -nää uudet kilkkeet ( autoblipper, keulimisen esto) toimii hienosti, kytkimelle käyttöä vain liikkeelle lähdös, näin laiskalle miehelle kuin minä oikein hyvä jutska
    -ja sit se pääasia....eli kyllä lähtee..1199S lähti kyllä todella rivakasti myös, mutta tää kelaa kierroksia kun 6 satku nelarilla lähtis kiihdyttään..aika näyttää sit radalla kesän aikana missä mennään mutta.... huhhuh...

    Toivottavasti kelit suosii huomen ja sunnuntaina, nii sais sisäänajon tehtyä alta pois..
    Viva la figa & Panigale V4R
  18. #378
    K-techin keltaista pääsiäistä. Panigalen Sachs takaa vaihtui Öhlinsin ttx:ään ja keula Öhlinssiin, DDS K-techin sisustoilla. Samalla muutama hiilikuitu läkkyrä kiinni, P8 Sprintin ilmansuodatin ja Rizoman jalkatapit. Taas on pari tekosyytä vähemmän kesän rataharjoitteluun. Kiitokset Motovillelle asiantuntevasta palvelusta alustan osalta.


    pani k tech.jpg

    öhlärit.jpg

    sivusta (2).jpg
  19. #379
    Oi oi kun on tyylikäs
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  20. #380
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa juaalton kirjoitti Katso viesti
    K-techin keltaista pääsiäistä. Panigalen Sachs takaa vaihtui Öhlinsin ttx:ään ja keula Öhlinssiin, DDS K-techin sisustoilla. Samalla muutama hiilikuitu läkkyrä kiinni, P8 Sprintin ilmansuodatin ja Rizoman jalkatapit. Taas on pari tekosyytä vähemmän kesän rataharjoitteluun. Kiitokset Motovillelle asiantuntevasta palvelusta.


    pani k tech.jpg

    öhlärit.jpg

    sivusta (2).jpg
    Puuttuuko tosta takaiskarista esijännityksen säädin vai oonko mä tullu sokeeks?
    Superbike #7
  21. #381
    Poistettu
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Puuttuuko tosta takaiskarista esijännityksen säädin vai oonko mä tullu sokeeks?
    Ilmeisesti olet koska tuossa kuvassa kovinkin selkeesti sen näkee.
  22. #382
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Sven ja Göran ovat näköjään mellanölpäissään laittaneet sen väärään päähän iskaria. Vai pitääkö pikemminkin syyttää limoncelloissaan Panin takajousituksen suunnitelleita Luigia ja Giuseppea?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  23. #383
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti olet koska tuossa kuvassa kovinkin selkeesti sen näkee.
    Kappas vaan, ei ihme, että nuo Ö:n tuotteet maksaa kun ihan turhia kierteitäkin koneistettu tuonne. Tosin jotain omituistahan tuotteessa on pakko olla jos se on tekemisissä italialaisen insinöörin kanssa.

    Edit. Ja tän lainauksen piti olla PoS:n viestistä...tänään ei näköjään suju.
    Superbike #7
  24. #384
    Lainaa juaalton kirjoitti Katso viesti
    K-techin keltaista pääsiäistä. Panigalen Sachs takaa vaihtui Öhlinsin ttx:ään ja keula Öhlinssiin, DDS K-techin sisustoilla. Samalla muutama hiilikuitu läkkyrä kiinni, P8 Sprintin ilmansuodatin ja Rizoman jalkatapit. Taas on pari tekosyytä vähemmän kesän rataharjoitteluun. Kiitokset Motovillelle asiantuntevasta palvelusta.


    pani k tech.jpg

    öhlärit.jpg

    sivusta (2).jpg
    Huh huh kyllähän kiiltelöö koko fillari. Ei ihan halpa päivitys mutta varmaankin tarpeellinen
  25. #385
    Tälläinen tuli vastaan tuolla netin syövereissä
    PLEASE CHECK YOU TOP SHOCKER BOLT THIS HAS JUST SNAPPED ON MY MATES 1199 DOING 70 MPH AND JUST WENT LUCKY TO STAY ON IT

    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #386
    Saman huomasin itsekkin, ainut mitä jäin miettimään että mikä tuon on katkaissut, liian kireällä vai löystynyt jolloin päässyt iskari liikkumaan vai pultin valmistusvika?
  27. #387
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa juaalton kirjoitti Katso viesti
    Saman huomasin itsekkin, ainut mitä jäin miettimään että mikä tuon on katkaissut, liian kireällä vai löystynyt jolloin päässyt iskari liikkumaan vai pultin valmistusvika?
    Todennäköisesti ollut löysällä, koska tuossa kohtaahan pintojen välisen kitkan pitäisi kantaa leikkauskuorma. Vähän löysä pultti niin pinnat pääsee liukumaan ja väsyttävä leikkauskuorma tulee pultille ja lopputulos kuvan kaltainen. Toki pultissakin voi olla vikaa jos on joku spessupultti eikä bulkkikamaa tohon paikkaan.

    Edit. Myös tuo pinta on sen näköinen, että osat päässeet liikkumaan toisiaan vasten.
    Superbike #7
  28. #388
    Joko Panikaalen sähkövammoohin on väki päässy tutustumahan?Tuos on seuraavalla verolla 30.000km korkkaava lulla,ja sillon vähä tehty niihin tuttavuutta.Ei ny mitä ramaattista.Toissa kesänä halavaantu ku olis pitäny matkahan lähtiä ja lulla ei löytäny takajarruansa.Meinas nottei sieloo apsia tai jotain eikä tartannu.Penkin alta liittimestä löyty kontaktivika ja sillä hoitu.Viime kesänä vilikku alakoo tökkiä,takuuremppa kuulemma niihin.Ja ny suvena se hukkas vaihtehensa,ei löyrä mikä pykälä pesäs.Antaa tartata kytkin pohojas ja joinki ku saa pari kilometriä ajeltua niin alakaa lulla muistamahan mihinä ne pykälät on ja voi pelata koko päivänki.No,nuo hoituu kohta rempas pois.
  29. #389
    Eikös Raaserilla ollut ton vaihdeanturin kanssa vähän probleemaa? Googlettamalla "panigale gear sensor" löytyy jonkun verran keskustelua aiheesta.

    Mulla on 15tkm taulussa ilman sähkövikoja eikä mitään suurempaa muutakaan ole ilmaantunu. Öljynvaihdon yhteydessä metallipaskaa propun magneetissa (näkyy olevan muillakin) ja tässä hiljattain pari kertaa sammui kylmäkäynnistyksen jälkeen, siinäpä ne riesat tähän saakka *kop*kop*.

    PS. Hain hätäpäissäni mätinetistä Ferodon ST palat taakse kun oli päässyt kulutuspinta katoamaan vallan toiselta puolen. Ne palat ei sinne sovi ainakaan -12 ABS mallissa vaikka listan mukaan yhteensopivat ovat. Joutu dremelöimään tapin reikää isommaksi. Vaan eipä nuo palat tunnu muutenkaan mitään pitävän edes takana.
    Panigale 1199, 600RR
  30.  
  31. #390
    Poistettu
    Anturi oli ehjä, moskaa vaan sen ja moottorinkopan välissä.

    Jarrupalat saa välillä esim Stormilta, mutta aina Carpimotolta parissa päivässä muutaman euron postihintaan.

    Pyörä on niivv*tun hieno kuin vaan pyörä voi olla. Oikein ootan Euroopan reissua että pääsee taas ajamaan.
Sivu: 13 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314 ViimeinenViimeinen