Sivu: 12 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 395:sta
  1. #331
    Lainaa Rapi J kirjoitti Katso viesti
    Ai kestit tota härveliä noin kauan, no itellä ei ollu ku ässä kaikilla herkuilla? Itse luovutin tuhannen kilsan jälkeen, aivan hirvee laitos
    Pani ärrän rahoitust hakuses.. Eli 3-värin myynnistä pitää aloittaa..
    Viva la figa & Panigale V4R
  2. #332
    Hinnastahan tuo riippuu, s-malli ensisijasesti hakusessa mutta jos tulee perusmalli löytönä vastaan niin en lupaa etten kallistuisi siihen. Maahan olisi tarkotus saada kevääksi, myydä susuki johonkin (että saa maksettua verot ).
  3. #333
    Mitä pitää ottaa huomioon ducatia ostaessa? Oikeat paperit, runkonumero jne tietysti, mutta niiden asioiden lisäksi? Montako avainta pitäisi saada, onko vielä punainen avain käytössä? Uuden runkoratkaisun heikoimmat kohdat? Lähinnä kaaduttua ja korjattua, ehjänä myytävää ajatellen. Tietty kaikki vinkit on äärimmäisen tervetulleita. Lähteekö kuumana vai kylmänä huonommin käymään ym?

    Termi näemmä uudenmallisen putken tuonu markkinoille. Ulkomaisilla foorumeillakaan ei käyttökokemuksia ole pahemmin tullut googlella vastaan, ei taida suomesta mielipiteitä löytyä kuin ulkonäöstä? Olisi meinaan puolet halvempi kuin akra. Akra ilmeisesti useamman mielestä paras putki?
  4. #334
    Poistettu
    Ei kai noissa huomioitavaa sen enempää ole kuin muissakaan. Kaksi mustaa avainta mulla on 1299siin. Käyntiin on lähtenyt yhtä kertaa lukuunottamatta samalla tapaa, oli sitten kylmä tai kuuma. Ajokelit itellä vaihteli kolmesta kolmeenkymmeneenkuuteen. Kumpikaan ääripää ei ollu enää erityisen mukava. Ainoastaan Italista Suomeen lähtiessä Ducati ei halunnut, eikä meinannut lähteä käyntiin. Reissukaverin Hondassakin oli jotain epämääräistä, luultavasti oltiin tankattu kehnoa bensaa.

    Jenkkifoorumilla joillain on se edestä ulostuleva Termi. Tuskin se huono on, omaan makuun se on outo.
  5. #335
    Ihmettelin sitä että jos ulostulojen paikkaa on lähdetty muokkaamaan niin eikö olisi järkevämpää virtauksen kannalta että etummaisen pytyn kaasut tulisi vaimentajan edestä sisään ja takaa ulos ja taaemmassa toisinpäin. En näe edestä puskevassa putkessa muuta järkeä kuin paremman virtauksen kun se vaimentimen sisäpuolinen mutka puuttuu. Termillä oli jossain kartta millä putkella oli saavutettu +10hv, aika paljolta kuulostaa.
  6. #336
    Poistettu
    Sitten taas kilpureihin on putkea edelleen jatkettu, joten ei se etu-ulostulo mikään maaginen keksintö ole. Aika paljon yksinkertaisemman vaimentimesta siten saa ja näkyy hinnassa. Luulisinkin sen olevan ko designin suurin syy, edullisempi tötterö.

    Akran saundi on hieno, mutta kadulle ihan liikaa. Silti kun sen tuossa viime viikolla huvikseni tulille löin, niin kyllä se ääni mieltä lämmittää. Luulen silti että laitan vakiorännin paikoilleen ens kesän Euroopan turneelle.
  7. #337
    Jatkettu putkea? Mistä?
  8. #338
    Poistettu
    Loppupäästä puoli metriä, tuosta en löytänyt paljoa kuvia: http://www.ducati.org/forums/racing/...tml#post809680
  9. #339
    Lainaa TimoI kirjoitti Katso viesti
    Mitä pitää ottaa huomioon ducatia ostaessa? Oikeat paperit, runkonumero jne tietysti, mutta niiden asioiden lisäksi? Montako avainta pitäisi saada, onko vielä punainen avain käytössä? Uuden runkoratkaisun heikoimmat kohdat? Lähinnä kaaduttua ja korjattua, ehjänä myytävää ajatellen. Tietty kaikki vinkit on äärimmäisen tervetulleita. Lähteekö kuumana vai kylmänä huonommin käymään ym?

    Termi näemmä uudenmallisen putken tuonu markkinoille. Ulkomaisilla foorumeillakaan ei käyttökokemuksia ole pahemmin tullut googlella vastaan, ei taida suomesta mielipiteitä löytyä kuin ulkonäöstä? Olisi meinaan puolet halvempi kuin akra. Akra ilmeisesti useamman mielestä paras putki?
    Hyvin pitkälti tulikin jo sanottua. 2*mustaa avainta. Väitän että uusi mono runko on kyllä kaatuma tapauksissa vielä vahvempi, kuin esim. edellinen putkirunko. Pikkuhuolto 12tkm ja iso 24. tkm.

    Ei minustakaan mitään sen ihmeempää muuta huomioitavaa. Ainut mitä ehkä, niin jos on ollut puhtaasti ratakäytössä niin huomioisin avan eri tavalla kilometrit.
  10. #340
    Lainaa Rapi J kirjoitti Katso viesti
    Ai kestit tota härveliä noin kauan, no itellä ei ollu ku ässä kaikilla herkuilla? Itse luovutin tuhannen kilsan jälkeen, aivan hirvee laitos
    Pani ei ole tosiaan mikään neitipyörä. Kuski pysyy hereillä ja moottori on koko ajan läsnä. Mukavuutta jos tahtoo niin sitten pitää kattoo nelikoita tai vaikka Deauvilleä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  11. #341
    Noh, mun on myönnettävä etten ole ajanut kuin pikkupanin ja 1098n, pani oli kaikinpuolin upea ja mukava laite mutta mä kaipaan sitä jännitystä pyörään. Nopeasti nousevaa etupyörää yms, tunnetta että se pitää kesyttää ja sitä pitää kunnioittaa, tiedättehän? 1098 oli enemmän sitä, jäin kaipaamaan tehoa siihen yläkierroksille vaikka toisaalta se veti alhaalta tosi hienosti. Pyörä tuntuu mun mielestä rajummalta kun tehoa on ylhäällä enemmän, 1199 käsittääkseni yhdistää näiden parhaat puolet alavääntöä lukuunottamatta. Syksyn ikävimpiä muistoja oli 1098 satulasta oman kilogiksun päälle nouseminen, käynnistäminen ja kotimatka. Ennen mukava pyörä oli niin hajuton, väritön ja mitäänsanomaton, voimaa toki siinä on. Siihen se oikeestaan jäikin ducatin jälkeen. jarrutuntuma oli hirveä ja pyörä tuntui raskaalta ohjata, se oli kuin palikka jalkojenvälissä. Ducateissa oli enemmän sellasta kevarimaista ketteryyttä ja terävyyttä.
  12. #342
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Pani ei ole tosiaan mikään neitipyörä. Kuski pysyy hereillä ja moottori on koko ajan läsnä. Mukavuutta jos tahtoo niin sitten pitää kattoo nelikoita tai vaikka Deauvilleä.
    Juuri näin, mopo oli näöltään, ääniltään, hallinnaltaan ym. mahtava, mutta moottorin luonne ei sopinut yhtään tämmöiselle rivinelkkuihin tottuneelle kermaperseelle. Voi kiesus mikä rytkytinkeppi .

    Moni kyllä ennen ostoa sanoi että moottori on aivan eriluontoinen kuin rivinelkut, mutta eipä tommosia rytkytinkeppejä ollut missään koeajettavana. Tuli ostettua sika säkissä ja todettua että metsään meni.
  13. #343
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rapi J kirjoitti Katso viesti
    Juuri näin, mopo oli näöltään, ääniltään, hallinnaltaan ym. mahtava, mutta moottorin luonne ei sopinut yhtään tämmöiselle rivinelkkuihin tottuneelle kermaperseelle. Voi kiesus mikä rytkytinkeppi .

    Moni kyllä ennen ostoa sanoi että moottori on aivan eriluontoinen kuin rivinelkut, mutta eipä tommosia rytkytinkeppejä ollut missään koeajettavana. Tuli ostettua sika säkissä ja todettua että metsään meni.
    Se tuppaa noilla tvineillä olemaan alkuun, että ajaa koko ajan pykälän tai kaks liian isolla vaihteella. Sitten kun hyväksyy, että myös nelosta pienemmät on käyttövaihteita normaalissa ajossa ja että kutosta on turha tarjota alle motarivauhdin, alkaa lyyti kirjottamaan.
    Superbike #7
  14. #344
    Poistettu
    Olen ajanut 1199s:ää vain radalla, joten en osaa sanoa. Mutta 1299 on ainakin aivan tärinätön, niin kummeksuttaa vähä. Ja joo, mulla oli S1000RR joten siitäkin on kokemusta. Ja kutosta voi tarjota jostain kahdeksastakympistä eikä tutise kiihdyttäessä. Ehkä mulla on maanantaikappale kun se vaan toimii hienosti.
  15. #345
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Olen ajanut 1199s:ää vain radalla, joten en osaa sanoa. Mutta 1299 on ainakin aivan tärinätön, niin kummeksuttaa vähä.
    Ei siinä muistaakseni mitään kummempia tärinöitä ollut vaan moottorin luonteeseen kuuluva on/off ominaisuus, välimallia ei löytynyt. Eli jos oikein kärjistän niin sellaista kuin kengurubensalla olisi ajanut koko ajan. Olisi se tietenkin voinut siitä jonkin verran loiventua jos olisi huvittanut ajella enemmänkin kuin vain sisään ajon, mutta mulle riitti nuo tuhat kilsaa.
  16. #346
    Poistettu
    Lainaa Rapi J kirjoitti Katso viesti
    Ei siinä muistaakseni mitään kummempia tärinöitä ollut vaan moottorin luonteeseen kuuluva on/off ominaisuus, välimallia ei löytynyt. Eli jos oikein kärjistän niin sellaista kuin kengurubensalla olisi ajanut koko ajan. Olisi se tietenkin voinut siitä jonkin verran loiventua jos olisi huvittanut ajella enemmänkin kuin vain sisään ajon, mutta mulle riitti nuo tuhat kilsaa.
    Tosta olen kyllä lukenut. Toiset kokee sen ja toiset ei. Jenkeissä niitä joita se haittaa, tunkevat Rapid Bikeä tai Tuneboytä korjaamaan. S1000RR on minusta edelleen paras tonnari teknisesti, joten varmaan hyvä mopo. Mutta se ei vaan keikuttanu samalla tapaa mun venettä kuin nämä. Taisin jo aiemmin kirjoittaa että mikään muu ei harmita muutaku etten tilannu R-mallia. Numeroina se hinta oli vaan niin iso ettei raaskinu. Olis pitäny, mutta ihan hyvä ässäkin on.
  17. #347
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Tosta olen kyllä lukenut. Toiset kokee sen ja toiset ei. Jenkeissä niitä joita se haittaa, tunkevat Rapid Bikeä tai Tuneboytä korjaamaan. S1000RR on minusta edelleen paras tonnari teknisesti, joten varmaan hyvä mopo. Mutta se ei vaan keikuttanu samalla tapaa mun venettä kuin nämä. Taisin jo aiemmin kirjoittaa että mikään muu ei harmita muutaku etten tilannu R-mallia. Numeroina se hinta oli vaan niin iso ettei raaskinu. Olis pitäny, mutta ihan hyvä ässäkin on.
    Tricolor löysi uuden omistajan ja R lähti tilaukseen...kävin kesällä koeajamassa 1299 ässää, hyvä peli mutta.....Ärrää on hehkutettu niin paljon eri testeissä että saas nähdä tuleeko tästä sellainen joka jää sitten autotalliin seuraavaksi 15 vuodeksi .... kuten 2002 hankittu 998R jolle tulee nykyään kilometrejä muutama sata kesäsässä mutta ei vaan raaski myydä..
    Viva la figa & Panigale V4R
  18. #348
    Poistettu
    Lainaa jules kirjoitti Katso viesti
    Tricolor löysi uuden omistajan ja R lähti tilaukseen...kävin kesällä koeajamassa 1299 ässää, hyvä peli mutta.....Ärrää on hehkutettu niin paljon eri testeissä että saas nähdä tuleeko tästä sellainen joka jää sitten autotalliin seuraavaksi 15 vuodeksi .... kuten 2002 hankittu 998R jolle tulee nykyään kilometrejä muutama sata kesäsässä mutta ei vaan raaski myydä..
    Vähä samaa kaavaa kuin mulla, sillä erotuksella että mun 998 on s Final Edition. Joten mennään näillä halpismalleilla...
  19. #349
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Vähä samaa kaavaa kuin mulla, sillä erotuksella että mun 998 on s Final Edition. Joten mennään näillä halpismalleilla...
    Suomen verottaja hillitsee mukavasti harrastusta...
    Näyttäis meilläpäin R olevan halvempi kuin 1299s suomessa...sveitsikö kallis maa?
    Viva la figa & Panigale V4R
  20. #350
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Tosta olen kyllä lukenut. Toiset kokee sen ja toiset ei.
    Oliko näissä vekottimissa siis erilaisia versioita? Vai mistä johtuu tuo sanomasi "toiset koki ja toiset ei"?

    Annoin varmaan n. 10 erilaisella mopolla ajavan tuota omaani testailla ja paras (pahin) kommentti oli jo noin 300:n metrin jälkeen että onko mun pakko tällä ajaa. Yksikään sitä ei kehunut ajo-ominaisuuksiltaan, muuten sitä kyllä kehuttiin.
  21. #351
    Poistettu
    Lainaa Rapi J kirjoitti Katso viesti
    Oliko näissä vekottimissa siis erilaisia versioita? Vai mistä johtuu tuo sanomasi "toiset koki ja toiset ei"?

    Annoin varmaan n. 10 erilaisella mopolla ajavan tuota omaani testailla ja paras (pahin) kommentti oli jo noin 300:n metrin jälkeen että onko mun pakko tällä ajaa. Yksikään sitä ei kehunut ajo-ominaisuuksiltaan, muuten sitä kyllä kehuttiin.
    On-off kaasusta kirjoitellaan. En sitten tiedä onko tosiaan yksilöeroja vaiko vaan käyttäjäeroja. Ite en ajanut vakiona metriäkään, tiedä sitten paljonko tuo Akran kartta muuttaa mopoa. Itse en ole on-offia kokenut yhdessäkään ajamassani.
  22. #352
    899 ei vissiin sisällä tuota on/off ongelmaa? 1098 pintakaasulla on kyllä herkkä, voi olla kaupungilla ikävä ajaa.
  23. #353
    Lainaa Rapi J kirjoitti Katso viesti
    Oliko näissä vekottimissa siis erilaisia versioita? Vai mistä johtuu tuo sanomasi "toiset koki ja toiset ei"?

    Annoin varmaan n. 10 erilaisella mopolla ajavan tuota omaani testailla ja paras (pahin) kommentti oli jo noin 300:n metrin jälkeen että onko mun pakko tällä ajaa. Yksikään sitä ei kehunut ajo-ominaisuuksiltaan, muuten sitä kyllä kehuttiin.
    Joo-o.Mahtooko ajaa 300 meeteriä parkkipaikalla?Ei se kyllä kyläpyörä ookkaa,eikä oo sellaakseksi yritettykää.Totta on se,notta 7000-8000rpm tuloo 40hv lisää ja vääntyä 30 nyyttonia.Mutta tuskin ne sillä välillä koko aijan sillä ajeli.Ku tälläänen mätisäkki vetää lentokentällä yli 290km/h sellaasella,ja tankkia vaste ei päässy ku ei kukaa ollu kuormaliinalla siihen kiristämäs,niin tuntuu notta ollahan oikias paikas.

    Vähä niinku testiis aikoonansa 1098:n peilit.Oli perseestä mutta ku oot kyynärpäät tankkia vasten kyyrys niin huomaat notta non sitä varte jotta näkis kuka tuloo toiseksi.Ja 1098:lla on komia vääntää kaasusta ku lähtöö jo pienestä noukkaansa nostamahan ja tasaasesti ku viivoottimella veretty.

    Raaseri tietää valaasta olisko tuos 1299:sis saatu tuota jyrkää piikkiä tuos välis loivennettua.
  24. #354
    Poistettu
    Tavallaan 1199 oli pirteämmän oloinen kun se kormasi ylhäällä niin iloisesti. 1299 on paljon vahvemman tuntuinen keskialueella. Ero tuntuu isommalta kuin ainakaan paperilla on. En silti usko että samoissa käsissä tusinaysiysi olisi yhtään nopeampi.
  25. #355
    Lainaa Iisiraireri kirjoitti Katso viesti
    Joo-o.Mahtooko ajaa 300 meeteriä parkkipaikalla?
    E,ei, kyllä testailut tapahtui ihan näillä suomalaisilla mutkapätkillä.


    Lainaa Iisiraireri kirjoitti Katso viesti
    Ei se kyllä kyläpyörä ookkaa,eikä oo sellaakseksi yritettykää.
    Jep, ei ole kyläpyörä, eikä ole mutkapätkäpyörä, eikä ole motaripyöräkään (minun mielestäni). Lentokentällä en ole ikinä käynyt ajamassa ja tuskin käynkään, radalla sillä en kerinnyt käymään.

    Omat ajoni ovat enimmäkseen mutkapätkillä kurvailua ja satunnaisesti radalla. Neljän rivinelosen jälkeen vaihdoin tuohon panigaleen ja palasin äkkiä taas takasin rivinelosiin. Ei sopinut minun ajoille twini, joillekkin se silti voi sopia.
  26. #356
    Täällä olisi uusi Panigalen 1199S omistaja. Tuollaisen työnsin talliin viikko sitten. Mites tuon litium akun lataus, voiko ladata ihan tavallisella laturilla esim. c-tek ??
  27. #357
    Eiköhän c-teckit kuitenkin mene kategoriaan "älylaturi" eikä tavallinen, joten voit ladata.
    -06 Ducati 999s
  28. #358
    LiFePo akulle oma laturi C-Tekilläkin.

    Lainaus carpimoton sivuilta:

    CAUTION: Do not use chargers that are not compatible with lithium batteries. As a pure example are not compatible all TecMate battery chargers that include the desulfation function (Optimate 3 + 3, 4, etc.) and Deca SM1270 .

    Eikös Optimatekin ole ns.älylaturi?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  29. #359
    Ei muuta kuin narun jatkoksi akku. En tiedä miten ylipäätään tuollaiset Litium akut kestää kun ei missään aikaisemmassa pyörässä ole tuollaista ollut mutta ensi kesänähän sen näkee.
  30.  
  31. #360
    Kato nyt ettei se tuleen syty jos latailet..... Jos on pelkkä LiPo, niin hiukan epävakaa...
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Sivu: 12 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ViimeinenViimeinen