Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Onko kokemusta Rizoman rekisterikilven pidikkeestä? Tuota samaa X -mallista alumiinipidikettähän myydään moneen eri pyörään pyöräkohtaisella sovitinkappaleella.

    Lähinnä kiinnostaisi, sopiiko Suomikilpi suoraan tuossa oleviin reikiin?

    Entä mistä saa halvalla tilattua? Esim. jotain nettikauppaa Saksassa?
  2. #2
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Joskus noita mittailin ja suomen kilpi ei käy suoraan Rizoman kilpitelineen reikiin, muistaakseni teline oli mitoiltaan pienempi kuin suomen kilvet, etenkin lyhyempi.
    -nomen est omen-
  3. #3
    Ei käy suomikilpi suoraan mihinkään niistä mukana tulevista pidikkeistä. Mutta ei oo kummoinen homma pultata/popniitata jokaisesta prätkäkaupasta saatavilla oleva kilvenaluspleksi ensin italokilven rautaan ja sitten suomikilpi kilvenaluseen.

    carpimoto.com ainakin myy vauhdikkaalla toimituksella - edullisuudesta en tiedä.



  4. #4
    Hmm. Jotenkaan ei houkuttele mikään muovinpala/pleksi siellä välissä. Pakkaa tuo Termignoni vielä hönkimään senverran kuumia höyryjäkin kilvelle, että nykyisestäkin muovinen kilvenkiinnitysruuvi suli pois.

    Pitänee ottaa siis suunnitelma B käyttöön. Tilaan Rizomalta vain mallikohtaisen "underseat platen" rek. kilven valon ja vilkut, ja teen varmaankin 4 mm alumiinista tuollaisen suomikilvelle sopivan X konstruktion. Sen takia noin paksusta, että saa siihen suoraan kierteet haponkestäville kuusiokolopulteille. + tietty anodisointi mustaksi.

    Olisikohan tällaisille markkinarakoa :P
  5. #5
    ... Tein samat virheet, tai no, ei se anodisointi ollut virhe, hieno siitä tuli, mut ei toi rizoman teline ainakaan mun käytössä kestänyt. Ainoa mitä hyötyä siitä on ollut, niin oon käyttänyt niitä osia muottina, kun oon tehnyt järeemmästä tavarasta sitten uuden...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  6.  
  7. #6
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (pilkkakirves @ Loka. 26 2011,20:18) kirjoitti
    kuusiokolopulteille. + tietty anodisointi mustaksi.
    Laiton. Pitää olla valkoiset päät rekisterikilven ruuveissa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)