Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Vähän sapettaa tämä Tikkurilan lähellä sijaitsevan firman touhu. Tässä olen nyt kolmatta talvea käyttänyt saman firman talvisäilytystä, mutta taitaa kyllä tämä talvi jäädä viimeiseksi, sen verta ihmetyttää asiakaskohtelu.

    2 talvea sitten oli vielä erinomainen palvelu. Oli ensilumet maassa eikä pyörää meinannu pystyä ajamaan minnekää, ni tästä firmasta tuli noutopalvelu hakemaan pyörän ja vielä lapioivat lumet pois oven eestä jotta saatiin pyörä kyytiin. Laskutus meni jouhevasti ja palvelu oli erittäin kohteliasta. Lasku maksettiin kun hain pyörän ulos keväällä.

    Noh, viime talvi oli sitte kylmää kyytiä. Ensin kun vein pyörän sinne niin sanoin että otan siihe pesun, ja sitte voisi tehä ton 24tkm huollon samalla (busaan siis). Juu ei siin mitää, hoituu kyllä, oli vastaus. Sitte keskellä talvea tuli sähköpostiin viesti, että "lasku on maksamatta, maksatteko viipymättä". Olin vähä että WTF ku ei ollu mitää laskua tullu postissa. No sitte ku rupesin katsomaan spämmifiltteriä ni siellähä oli emaililla tullu lasku (josta ei ollu mulle kerrottu yhtään mitään), ja laskussa oli huolto, pesu, ja 6kk säilytys. No sitte ku kysyin asiaa ni sanottiin että jos alle 6kk on ollu hakiessa ni ylimääräinen maksettu raha hyvitetään sitte tuotteina (mitähä kivaa sillä 30e saa?). Noh maksoin kumminki sen laskun sisälsi sen mitä oli sovittukin.

    Sitte kun keväällä pyörän haku lähestyi niin soitin firmaan että mikä on tilanne ja sanottiin että kaik on valmista, pyörä pesty ja huollettu. Sitte ku kaveri rupes listaamaan omin päin siinä että mitä oli huollettu, ni kysyin sitte ku jäi mainitsematta että "mites venttiilien säädöt?" Vastaus oli että "ei 24tkm huoltoon kuulu venojen säädöt". Otinpa sitte manuaalin kauniiseen käteen ja luin sieltä kaverille että kyllä tässä 24tkm huollossa venojen säädöt lukee. Niin vastaus oli tylysti: "no eikä kuulu ku jammussaki se säädetään vasta 40tkm huollossa" ... Siin vaihees aattelin että joo pidä tunkkis mätäpää ja annoin olla. Oli viimenen huolto mitä tossa puljussa aion teetättää.

    No sitte tänään vein täksi talveksi pyörän säilytykseen kun puljun sijainti on asuinpaikan lähellä hyvän kulkuyhteyden päässä. sovin jo etukäteen että sen tänään vien ku on vähä tiukassa toi ajaminen tällä hetkellä. Kaik oli joo reilassa sähköpostin mukaan.
    No nyt ku kävin ajamassa pyörän rampista ylös ja vein siihe firman eteen, niin ensin on vastassa tiskillä kaveri joka ei puhunu sanaakaan suomea. Sitte tulee toinen kaveri lyhyen yksinpuhelun jälkeen paikalle joka puhui sentäs suomea. Kysyi sitten että tuleeko säilytykseen jotain lisäpalveluita. Sanoin että ei tartte ku siinä säilytyksessä kerta on jo akun lataus ja pesu. Sitte tuli jätkän suusta että "eei se pesu siihen hintaan kuulu". Sanoin että nettisivulta juuri aamulla tarkistin että siihe kuuluu akun lataus, paineen tarkistus sekä kevyt pesu ennen luovutusta. Kaveri menee koneelleen, naputtelee jotain ja sanoo uudelleen "juu ei tähän kyllä pesu sisälly". Tokasin lievästi vittuuntuneena että juu iha vitun sama ku onneks pesin sen pyörän jo ite vähä aikaa sitten eli ei oo välttämättömyys.

    En viiti edes pastea tänne kuvaa siitä nettisivusta joka todistaa että toista vuotta putkeen "asiakas on aina väärässä" vaikka molemmilla kerroilla asiakirjat todisti toisin. Tulee vielä syyte jostain kunnianloukkauksesta tms.

    Mutta on kyl tasan vika talvi ku tonne puljuun astun jalallanikaan.
    Naurettavaa palvelua, ei voi muuta sanoa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  2. #2
    Sijaitseeko tää liike sellasen punatiilisen, 2-kerroksisen, rakennuksen toisessa kerroksessa. Rakennuksen jonka alakerrassa on iso automyymälä ja naapurissa maailman suosituin pikaruokaketju?
    Litranen sisävessa
  3. #3
    Ellen ole vielä kaiken tietämättömyyteni ohella värisokea, kyllä se näin taitaa olla.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  4. #4
    Ei tuo JL-bike kovin kaukana ole tuosta paikasta ja sieltä saa todella hyvää palvelua!
    xxx
  5. #5
    Joo JL-Biken palveluun huoltojen osalta olen ollut erittäin tyytyväinen ja ko. huoltajalta löyty vielä tulevaan turpoonkin virivinkkejä oikein kivasti ja muuta kivaa.

    Mutta joo sinne kyl menee 2012 syksyllä mun mopo...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  6. #6
    Venojen tarkastuksessa en olisi antanut periksi, kyllä niiden pitäisi tietää että busan tarkastusväli on 24tkm.. Miten ne on osanneet huoltaa sitä muutenkaan jos ei tuota tiedä/ota selvää?

    Mutta pesusta en olisi jaksanut alkaa kinaamaan, pesen pyörän muutenkin mielelläni itse..
    Tokihan sen firman nimen voi mainita?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  7. #7
    Olisiko liikaa vaadittu jos kertoisitte muillekin mikähän virma mahtaa olla kyseessä?
    -
  8. #8
    Taitaa kyseessä olla star service? Ikävä kyllä kuulla että tuollakin on homma mennyt tollaiseksi..:/ aikanaan oli kyllä helvetin hienoa palvelua!
    Ei vauhti kuolemaa tee, vaan ajovirhe.
  9. #9
    pimp sanoi enkä minä. Olen juridisesti turvassa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  10. #10
    Selvä. Mietin vaan että mitä hyötyä kiukutella jos ei uskalla kertoa mistä on kyse..

    :edit: nyt kun pulju on nimetty, niin huonosta palvelusta on edes teoriassa jotain seurauksia yritykselle.



    -
  11. #11
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Harmillista jos huoltopuoli on päästetty tuohon jamaan. Itse olen ollut heidän/MP-hotellin tyytyväinen varaosa-asiakas pari kesää eikä siinä yhteydessä ole ollut mitään moitittavaa. Ottavat jopa varaosia mukaan sm-viikonloppuihin yms. Tapahtumiin. Etupukin mukana tulleet väärät sovitteetkin vaihdettiin uusiin lähettämällä osat botniaringille seuraavaksi päiväksi.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  12. #12
    No ei ny yhden näkemyksen pohjalta kannata, kirvestä vielä kaivoon heittää....
    Elä ja anna muiden roudata.
  13. #13
    Lainaa (andestone @ Loka. 21 2011,08:54) kirjoitti
    No ei ny yhden näkemyksen pohjalta kannata, kirvestä vielä kaivoon heittää....
    Kyllä kannattaa jos firman työntekijä kiistää tuon pesu hommankin, niin mitä helvettiä siellä osataan tehdä, jos ei sitä lukutaitoa ole edes siunnaantunu ?

    Alla suora lainaus heidän omilta sivuilta:

    Moottoripyörän talvisäilytys alkaen 35,00 €/kk ( Gold Wing tai vastaava 47,00 € / kk ). Talvisäilytyksen hintaan sisältyy akun lataus talven aikana, rengaspaineiden tarkastus, kevyt pesu ja ketjujen rasvaus keväällä ennen ajokauden alkua.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  14. #14
    Lainaa (kane80 @ Loka. 21 2011,10:37) kirjoitti
    Lainaa (andestone @ Loka. 21 2011,08:54) kirjoitti
    No ei ny yhden näkemyksen pohjalta kannata, kirvestä vielä kaivoon heittää....
    Kyllä kannattaa jos firman työntekijä kiistää tuon pesu hommankin, niin mitä helvettiä siellä osataan tehdä, jos ei sitä lukutaitoa ole edes siunnaantunu ?

    Alla suora lainaus heidän omilta sivuilta:

    Moottoripyörän talvisäilytys alkaen 35,00 €/kk ( Gold Wing tai vastaava 47,00 € / kk ). Talvisäilytyksen hintaan sisältyy akun lataus talven aikana, rengaspaineiden tarkastus, kevyt pesu ja ketjujen rasvaus keväällä ennen ajokauden alkua.
    Vai onko kyse siitä vanhasta totuudesta että yksi työntekijä voi pilata koko firman maineen? Jos työkeää asiakaspalvelua antanut henkilö ei ollut firman omistaja, niin selvittäisin omistajan ja ottaisin häneen yhteyttä. Jos kyseessä on itse omistaja, niin kannattaa olla yhteydessä kuluttajaviranomaiseen.
    Bandit 1200s -06, ex-Shadow 750 -04
  15. #15
    Komppaan Juutanaa siinä että Mp-hotellin myynnistä itselläkin vain hyviä kokemuksia.

    Huonoon tai edes keskinkertaiseen palveluun ei kannata tyytyä koska loistavaakin on tarjolla kuten esim. Motoville ja JV-Motorsport. Ja hyvä kerta käynnin perusteella on tuo JL-Bikekin.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
  16. #16
    Mä en ymmärrä sitä että jos kerrankin saa huonoa asiakaspalvelua ja jää kyrsiin niin miksi ihmeessä menee samaan lafkaan uudestaan?

    Kyllä noita elinkeinonharjoittajia riittää valittavaksi asti
    1300cc Suzuki
  17. #17
    Täytyy kyllä sanoa, että hattua pitää tän putiikin pomolle nostaa.

    Sain meinaan pomolta itseltään aamulla puhelun jossa selvitettiin koko soppa kerralla. Oli lukenut tän ketjun ja purki koko sopan iha kerralla valmiiks. Tämä ko. mekaanikko joka intti tosta huollosta, oli kuulemma samaa "olen aina oikeassa" linjaa noudattanu koko ajan. Kaveri ei kuulemma enää töissä ole tuolla firmassa.

    Ja tämä pesujuttu tiskillä oli sellainen, että paikalla oli vasta homman juuri aloittanut kaveri joka katsoi mp-hotellin hinnastoa eikä star servicen hinnastoa, ja ensin mainitussa ei siis pesua ollu mainittu johtuen erinäisistä syistä. Laskujutut saatiin niin ikään setvittyä kuntoon.

    Kyllä ainaki henkkoht tasolla mun respect tätä firmaa kohtaan palasi täysin parin vuoden takaiselle. Ei meinaan oo mun elämän aikana kertaakaan tätä ennen käyny niin, että jonku firman pomo ois ite soittanu perään vittuuntuneelle asiakkaalle ja selvittäny soppaa. Että jos asiakaspalvelija tyri (on kuulemma puhuttu ko. henkilölle asiasta myös) niin pomo kyllä hienosti fiksasi tilanteen.

    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  18. #18
    Lainaa (PrivateeR @ Loka. 21 2011,22:08) kirjoitti
    Ei meinaan oo mun elämän aikana kertaakaan tätä ennen käyny niin, että jonku firman pomo ois ite soittanu perään vittuuntuneelle asiakkaalle ja selvittäny soppaa. Että jos asiakaspalvelija tyri (on kuulemma puhuttu ko. henkilölle asiasta myös) niin pomo kyllä hienosti fiksasi tilanteen.

    Hieno homma! Noin se asiakaspalvelu pitää hoitaa!
    Bandit 1200s -06, ex-Shadow 750 -04
  19. #19
    Lainaa (MRi @ Loka. 21 2011,12:00) kirjoitti
    Komppaan Juutanaa siinä että Mp-hotellin myynnistä itselläkin vain hyviä kokemuksia.
    Itsekin saanut hyvää palvelua täältä.

    Hieno homma, että alkuperäinen asia korjattiin mallikkaasti!
    xxx
  20. #20
    Kyllä se vaan on näin, että ryssitynkin homman voi korjata kotiin hoitamalla asia kondikseen heti; varsinkin, jos ylittää asiakkaan odotukset.
    Nöyränä vaan tunnustamaan tosiasiat; kyllä asiakkaat antavat aika paljon anteeksi. Varsinkin, jos kerrotaan uusi aikataulu luotettavasti, ja hoidetaan homma sen mukaan. Ihan ovat amerikassa asti tutkineet, etä asiakasuskollisuus jopa kasvaa tällaisen episodin jälkeen.

    Hyvä, että asia korjaantui, ja yritykseen(vars. omistajaan) voi *luottaa. Jopa paremmin kuin aikaisemmin. *

    P.S. En varmaan tule asiakkaaksi, jolleivät kerro tuntevansa vanhan triplen erikoisuuksia. Mutta kerrotaan tarvittaessa hyviä uutisia eteenpäin. *
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  21. #21
    Menee vähän filosofian puolelle, mutta onhan se vähän koomista, että ihmiset tulevat hyvin onnellisiksi kun niiltä ottaa jotain pois ja antaa sen takaisin *

    Mutta näin se vain toimii, psykologiaa.



    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  22.  
  23. #22
    Laitetaas omia kokemuksia tänne Star Servicestä (http://www.star-service.fi) 2019 kaudelta. Tämähän on vanha ketju ja tuo Star Service on nykyään Boom Bike:n omistuksessa ja/tai niiden toinen sijainti.

    Pojan Yamaha MT-125 6tkm huolto tehty tuolla ja kaikki meni ok, sekä mopon pesu ja vahaus, jonka hoiti se viereinen autoliike.

    Oman Yamaha MT-09SP ensihuolto teetetty tuolla ja kaikki ok.

    Tuntihinta tuolla muuten hieman edullisempi kuin Boom Biken toimipisteessä, näin ainakin toistaiseksi.

    Samat kaverit tuolla ku ollut Boom Biken tiloissa, Jose ja Antti (ehkä nimet meni oikein ).
    Tracer 9 GT -21, Exät: MT-09SP -19 (2019-2021), MT-07 -16 (2017-2019)