Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Eli ajatus: pyörääni GSF 1250 vm. 2007 tarvis kai laittaa ignition module. Sen verran selityksiä tietenkin kaipaa että miksi ihmeessä rosvoon mitään tuollaista.. Rosvon suorituskykyä on päivitetty niin että takarenkaalta tulee sekä hepoisia että nyyttoneita karvan yli 130 kpl.

    Tehokäppyrässä olisi kuitenkin päivittämistä. Hevosvoimakäyrässä on 6500-8000 rpm kohdalla kuoppa jota ei kommanderia säätämällä pois saanut ja viimeiset kymmenen kaakkia irtoaa vasta juuri ennen rajoittajan pärinöitä. Penkittäjä ehdotti käyrän suoristamiseen lääkkeeksi juuri tuota ignition modulea. Sen verran olen surffaillut että dynatekiltä, pc:ltä ja bazzazilta ei käsittääkseni moista laitetta, joka olisi plug-and-play, ole rosvooni saatavilla. Tai PC-III mallistossa olisi kyllä, mutta kun minulla on se PCV..

    Onko edes mahdollista asentaa esim. tuollaista Dyna 2000:sta ikäänkuin "johto kerrallaan" vai voiko ajatuksen haudata jo ennen sen ristiäisiä?!? *
  2. #2
    En ole ihan kartalla mitä olet touhuamassa mutta tsekkaa tää jos natsais:
    http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm

    Lisäys yllä olevaan: TCIP4 -sytkä on täysin ohjelmoitavissa ja ainakin kilpapuolella siitä on hyviä kokemuksia samoin kuin itsellä siviilipyörissä.
    mm



  3. #3
    Yksi vaihtoehto on tehdä syttypyörämodi, jolloin tosin ennakko muuttuu saman verran läpi kierrosalueen, eli kyseessä on jonkinlainen kompromissiratkaisu.
    Usein ennakkoa muutetaan syttypyörillä luokkaa 4 astetta - tiedä sitten onko sillä huomattavaa vaikutusta...
    ZH2 2020
  4. #4
    Lainaa (motomatti @ Syys. 22 2011,10:57) kirjoitti
    En ole ihan kartalla mitä olet touhuamassa mutta tsekkaa tää jos natsais:
    http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm

    Lisäys yllä olevaan: TCIP4 -sytkä on täysin ohjelmoitavissa ja ainakin kilpapuolella siitä on hyviä kokemuksia samoin kuin itsellä siviilipyörissä.
    mm
    Tuleeko tuolta ns. moduuli joka asennetaan sytkään vai koko sytytysjärjestelmän korvaava paketti?

    edit: kännykälläni sivut avautuivat vain puolittain. nyt koneelta avattuina kuvat ym. toimii. lupaavaltahan tuo näyttää varsinkin jos tuo menisi suoraan "töpseliin" niinkuin voisi kuvitella.



  5. #5
    Katsele sieltä listauksesta onko plug-and-play-sovelusta valmiina juuri sinun pyörääsi.
    Tosin sitä ei tarvita jos on lukutaitoinen niin kyseisen sytkän voi laittaa pyörään kuin pyörään. Itse olen asennellut niitä 2-, 3- ja kuusisylinterisiin pyöriin. Ja sitten vain säätämään.

    Yllätyt kuinka monipuolinen värkki se on.

    mm
  6. #6
    motomatti. olen tuota sulatellut ( kiirehän ei ole kun ajokausikin jo lopahti ) ja tuo ignijet2007A lienee rosvooni se soiva peli.

    tiedätkös että onko tuo miten yhteensopiva powercommandervitosen kanssa? pcv:ssä kun taitaa olla nuo ruiskun säädöt tiheemmille kaasunasennoille. eli se pc olis kiva jättää siihen. tuo A versio on edullisin ja siinä on jotain herkkuja pois. mut mitä surffailin noita alan sanoja lontoo-härmä-lontoo käsikirjan kans niin rosvooni en tarvikkaan ihme hifejä *

    tuossa on ne rajoitukset mainittuna: "Version A (basic version) – has some limitations. Limiter cannot be set above revolution that is used by original ignition. It has no racing function (CLUTCH MASTER, GEAR SHIFT LIGHT, START LIMITER, N2O controller, PIT speed control). "

    ei joku suomentaisi..
  7. #7
    Lainaa (wannabe-rider @ Loka. 14 2011,23:53) kirjoitti
    tuossa on ne rajoitukset mainittuna: "Version A (basic version) – has some limitations. Limiter cannot be set above revolution that is used by original ignition. It has no racing function (CLUTCH MASTER, GEAR SHIFT LIGHT, START LIMITER, N2O controller, PIT speed control). "

    ei joku suomentaisi..
    Sil karvalakkimallilla(A) ei voi nostaa kierrosrajotinta orginaalista.
    Eikä siin oo noita reisinkioptioita.
    "Muut" ominaisuudet siin on eli sytkän ja ruiskun säätö.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #8
    Minulla oli 1250 2007 ja loppupään tehokuoppa lienee
    pyörän ominaisuus.
    Hieman sain kuoppaa loivennettua,mutta kokonaan
    en pois saanut.Muistaakseni pudotus alkoi 8200r/min
    paikkeilla.Eipä tuo käytännössä haitannut,koska
    normiajossa kierrokset pysyttelivät reilusti matalammalla.
  9. #9
    Juu se kuoppa on nimenomaan ominaisuus, mut ei se silti miellyttä. Mie olen muillakin sen eitoivotuilla ominaisuuksilla heittänyt kuikkaa.. kohdistitko jonkun täsmäaseen siihen kuoppaan vai miten?
  10. #10
    Lainaa (wannabe-rider @ Loka. 15 2011,10:30) kirjoitti
    Juu se kuoppa on nimenomaan ominaisuus, mut ei se silti miellyttä. Mie olen muillakin sen eitoivotuilla ominaisuuksilla heittänyt kuikkaa.. kohdistitko jonkun täsmäaseen siihen kuoppaan vai miten?
    Jos sen kuopan kokonaan haluaa pos, niin sit varmaankin tarvis tehä sopivat muutokset imu/pakopuolelle/kanteen. Ts, muuttaa sitä koneen hengitystä. Toi kuoppa varmaankin johtuu siit ett koneeseen on haettu alavääntöä, jollon yläpää kärsii.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #11
    Kannen lasku ja imukanavien avarrus on sovittu jo, sytkä entrataan siis samalla reissulla.
  12. #12
    Vastaus;we dont know your Bike so we dont have offer for you. Regards... yritin kyllä vihjata et jos tarviivat fotoja niin laitan tulemaan. Miten voi olla näin hankalaa yhden sytkän säätö.. : (

    Edit ignitech siis vastasi noin.



  13. #13
    Joo. Ei ole outoa että sait tuollaisen vastauksen. Itse tilasin kuutosbenelliä (Benelli 750 Sei Elettronica vm -78) varten sytkän heiltä. Ilmoittivat etteivät ole koskaan kuulleetkaan moisesta pyörästä. Kysyin että mitä tietoja tarvitaan että voisivat laatia ko pyörään sopivan sytytyslaitteen. Sieltä tuli listaus. Piti kaivaa alkuperäisen järjestelmän speksit ja valokuvat rakenteesta niin että moottori on pysäytetty ykkössylinterin yläkuolokohtaan. Sytytysjärjestys ja ennakkokäyrätiedot. Eli aivan normaaleja tietoja mitkä löytyvät yleensä käyttäjän käsikirjasta tai korjausoppaasta.

    Mainittakoon että toistaiseksi olen touhunnut vain Ignitechin TCIP4-sytkän parissa.
    Heidän ruiskunsa ja muut avustavat järjestelmät ovat vielä kokematta.

    mm
  14. #14
    no sieltä tuli samankaltainen vastaus nyt. eli ota kuvia tarpeeksi jne.. *se mitä ei noteerattu lainkaan on että käykö kommanderi tuon kylkeen samoin kuin alkuperäisen kylkeen.

    jotenkin olin vähän hitaalla matkassa kun tuota sivua alunpitäen katselin. tuo purkkihan ilmeisesti korvaa koko alkuperäisen sytkän ja samalla ohjaa ruiskuakin? koska kerran siihen tarvitsee kuvat ainakin sytkän johdotuksista ja töpseleistä. jotenkin olin saanut päähäni että tuo olis jonkunlainen "module" niinkuin muillakin valmistajilla.

    vai olenko taas väärässä?

    alkuperäinen ajatukseni oli ( tietenkin sillä ilmeisen väärällä luulolla että alkuperäisosat jäävät ) et jättää tuohon ruiskulle nollakartan kun kerran kommanderin säädöt on tiuhemmalla ja hoitaa tuolla sen sytkän muutokset. nyt tarvii vissiin hiukan harkita mikä olis hjyvä... *
  15.  
  16. #15
    Tota, kun en ole ihan kärryillä mitä olet hakemassa. Ignitechillä on sekä ruiskuja että sytytyksiä erikseen ja yhdistettynä. Jos ostat tuollaisen integroidun järjestelmän niin et todellakaan tarvitse mitään lisäboxeja sen kylkeen. Jos taas haluat vain pelkän sytkän niin sekin käy.

    Heillä siis ei ole ollut tietoa pyöräsi perustekniikasta eikä siihen siis ole laitetta.
    Jos toimitat pyydetyt tiedot niin sitten on.

    Kaikissa ignitechin laitteissa on sellainen ominaisuus että pääset säätämään mitä asiaa tahansa ja miten tahansa. Järjestelmä kyllä varoittelee tiettyjen arvojen ylittämisestä. Voi siis tehdä sellaiset käyrät kuin ikinä haluat. Se tosin vaatii hieman harjoittelua.