Sivu: 21 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021
Tulokset 601:stä 621:een 621:sta
  1. #601
    Misukan eka kierros Pilot GT:tä ajettu loppuun ja tulos: etunen 15.540km ja takaa 17.600 km. Lievähkösti etonojaava mopo, ainakin vanhempiin Viffereihin nähden. Samanlaiset laitettu tilalle.

    Renkailla ajettu sekalaista ajoa, tosin pari melko pitkää euroopanlenkkiä myös. Hyvin pitivät muotonsa ja vaihdoin ennenkuin alkoivat menemään oikein liukkaiksi. Takapallon jouduin polttamaan loppuun..

    Uusi geelisatula (Sellery) tulossa ja seuraava alppilenkki suunnitteilla (5-18.9-16) joten odotellen kohti tulevaa.

    Onkos (taka)iskarin vaihtajia kuulolla ? Wilbers, ehkäkö köyhälle työläiselle sopiva vaihtoehto?
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  2. #602
    24Tuhannen huoltoon tilasin myös molemmat renkaat! Yhtä paljon ajettu 15700kmContinental Road attac2Evo mutta hyvin olis ollu vielä pintaa jäljellä!???Etunen ihan loppu. Mopon huolto vasta torstaina.Ottaa jo nyt moottorin auki ja kattoo venttiilit??? Täh! Onko normaalia?
    Kiitos.
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  3. #603
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei moottoria avata venttiilien tsekkauksessa. Pelkkä venakopan kansi.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #604
    Herätyyss! Kesä pian mennyt ja täällä nukutaan ? Vai onkos kaikki ajamassa, kun ei tänne jouda kuulumisiaan kirjoittelemaan ?

    Kysymyksenä; onko jollakulla Givin V56 (maxia) takaloorana, kuinka käyttäytyy ?

    P.S Ekat 7300 km. tälle kesää kasassa.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  5. #605
    Kun ei ole mitään valittamista ja omaansa ei kehtaa kehuskella..

    Ootko -O- ollu tyytyväinen tohon geelisatulaan ja paljonko kustansi?
    Tuo ollut myös itsellä harkinnassa.
    no se ol vesku täs vaa moi.
  6. #606
    kaverille tilattiin sen ex-vfr:ään saddleryn geeli ja tuntui olevan tyytyväinen. takapenkkiläinen oli myös tyytyväinen. geeli oli edessä ja takana. olikohan vajaa 400e hinta joku vuosi sitten.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #607
    Geeli on eessä ja takana, olen kohtalaisen tyytyväinen. Etuosa olisi saanut jäädä ylemmäs, nyt pakkaa ukko valumaan aivan tankin kupeeseen, hiukan kuten vanhallakin jakkaralla. Mutta ulkonäkö plussaa ja kyllä tuolla taas surautti Torinon reissunkin.

    Vanhahan alkoi antautumaan alituisen pieres.. eikun ratsastuksen seurauksena etuosistaan, joten voisishan sen vielä verhoilijalla käyttää, saapas kattoo, sano.

    ??? 48.000 huolto; Mitä kaikkea tuossa värkätään, venttiilisäädön, tulppien ja öljyjen-ja nesteidenvaihdon lisäksi, jos tarkastuksia ei lasketa ???
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  8. #608
    Mä tilasin Topsellerie merkkisen satulan viimekesänä. En muista tarkkaa hintaa, mutta n. 350€. Viikko tilauksesta ja satula kotona. Nyt uudet Metzelerin 01 renkaat alla, odotellen aikaa ja ajokelejä... Viimeistään Imatranajoihin sitten.
    Honda VFR 1200 F -13
    Honda Goldwing GL 1100 Interstate -81
  9. #609
    Moro. Tässä tuli viikolla pyörä myytyä (1000f cbr) ja ostohousut on ns jalassa. Kovasti alkanu 1200vfr kiinnostaan ja olis tuossa torniossa tatun tarvikkeessa oivallinen yksilö myynnissä. Sattuuko olemaan tässä viestiketjussa jonku entinen? 25tkm -11vm, löytyy nettimotosta. Kävin tuossa hayabusaa koeajamassa ja ei ehkä ajoasennoltaan aivan semmonen itseä miellyttävä. Lähipäivinä pitäs kävässä koeajamassa tuo tatun honda. Onko mitään mihin kannattais kiinnittää huomiota kyseisessä pyörämallissa? Käsittääkseni tekniikan puolelta lujia vehkeitä.
    Kawasaki z750 -09
    Honda cbr 600f -07
    Honda cb 600 hornet -00
    Honda cbr 600f -96
    Honda cbr 600f -03
    Honda cbr 1000f -01
  10. #610
    Ainoa mitä mulla tulee mieleen niin voi kysyä onko takaisinkutsu kardaanitakuuhuolto tehtynä. Toinen on tsekata takaiskarin kunto säätimen osalta ( ne tuppas jumittamaan). Iskari on kanssa vaihdettu takuuna; jos on. 11-malliin on jo tehty ECU-päivitys 10 mallista. Muistaakseni vaikutti lähinnä hidasajon nykimiseen.

    Muutoin idioottivarma peli. Mulla 70tkm mittarissa eikä minkäänlaisia vikoja. kuudes kesä menossa ja aina ekalla käyntiin; myös talven jälkeen. Cebariin verrattuna kankea mutta hemmetin hyvä reissupyörä ajoasennoltaan ainakin mulle.

    -12 malliin alkoi tulla enemmän päivityksiä; tsekkaa ja vertaa; ehkä kannattais harkita -12 mallia. Mut ei ne päivitykset tainnu kovin mullistavia olla. Ehkä suurempi tankki, luistonesto(?), penkkimataeriaali

    EDIT: mulla siis juuri tuo -11 malli

    Siinä olis Seinäjoella myynnissä JT-laitteella hyvin varusteltu -12 malli (noista ei aina tiedä onko otettu käyttöön -12 vai..) samaan hintaan. Se laukkuviritelmä siinä Tatun pyörässä näyttää kammottavalta. Varsinkin Maxin jättitakalaukku givin räkillä saatttaa tuoda lisämausteita ajamiseen lastilla. Hondan omat laukut on hyvät. Tämä taitaa kylläkin olla enemmän maku- ja käyttötarkoitus asioita.
    T7
  11. #611
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Ainoa mitä mulla tulee mieleen niin voi kysyä onko takaisinkutsu kardaanitakuuhuolto tehtynä. Toinen on tsekata takaiskarin kunto säätimen osalta ( ne tuppas jumittamaan). Iskari on kanssa vaihdettu takuuna; jos on. 11-malliin on jo tehty ECU-päivitys 10 mallista. Muistaakseni vaikutti lähinnä hidasajon nykimiseen.

    Muutoin idioottivarma peli. Mulla 70tkm mittarissa eikä minkäänlaisia vikoja. kuudes kesä menossa ja aina ekalla käyntiin; myös talven jälkeen. Cebariin verrattuna kankea mutta hemmetin hyvä reissupyörä ajoasennoltaan ainakin mulle.

    -12 malliin alkoi tulla enemmän päivityksiä; tsekkaa ja vertaa; ehkä kannattais harkita -12 mallia. Mut ei ne päivitykset tainnu kovin mullistavia olla. Ehkä suurempi tankki, luistonesto(?), penkkimataeriaali
    Samoilla linjoilla W-P:n kanssa. Mulla tosin ollut vasta vuoden, mutta tyytyväinen olen kyllä ollut. Tosin vasta reilun 8000 km kokemus.En tiedä mikä olisi parempi sporttinen tourinkipyörä.
    Honda VFR 1200 F -13
    Honda Goldwing GL 1100 Interstate -81
  12. #612
    Kaupat tuli tehtyä. Äkkiseltään mitä nyt kotia ja töihin ajoin niin en oo koskaan paremmalla pyörällä ajanu. Ajoasento ihan täydellinen.
    Kawasaki z750 -09
    Honda cbr 600f -07
    Honda cb 600 hornet -00
    Honda cbr 600f -96
    Honda cbr 600f -03
    Honda cbr 1000f -01
  13. #613
    Pieni kymysys. Ajellu nyt vajaa 200km ja huomasin että pyörä ns lonksuttaa/kolkattaa (tuntuu tulevan kardaanin suunnalta) osakaasulla. Tämä ilmenee hyvin esim 70km/h vauhdissa 4-vaihteella. Eli kun päästää vauhtia tippumaan (ei ihan moottorijarrulle) tuntuu selvästi lonksunta jalkatapeissa (ja ns perstuntumalla). Onko tämä normaalia? Aikasempaa kokemusta ei oo kardaanivetosista. Myyjän mukaan tähänki suoritettu täälläkin mainittu takaisinkutsu koskien kardaania. Ja pyörässä on 26tkm mittarissa.
    Kawasaki z750 -09
    Honda cbr 600f -07
    Honda cb 600 hornet -00
    Honda cbr 600f -96
    Honda cbr 600f -03
    Honda cbr 1000f -01
  14. #614
    Minulle vaihdettiin X:ään kardaani ja silloin kun ajaa pienellä nopeudella liian suurella vaihteella niin lonksuuhan tuo. Samanlaiselta tuntuu kuin ennen vaihtoakin. Lienee ominaisuus: pienempää silmään tai vauhtia lisää.

    Asiasta kukkaruukkuun: tilasin ja asensin keväällä tällaisen sähköisen cruisen pyörääni https://www.crosstourer.com/index.php?topic=4946.0 . Mielestäni pätevä kampe, joitain pieniä puutteita mutta ajaa asiansa. Pitää ajokauden jälkeen selvitellä (jos jaksaa) mitä niille tehtävissä. Myyjän responssi on todella nopeaa ja tuntuu olevan ammattilainen.
  15. #615
    Itseäni toistaen, toistan kysymyksen;

    ??? 48.000 huolto; Mitä kaikkea tuossa värkätään, venttiilisäädön, tulppien ja öljyjen-ja nesteidenvaihdon lisäksi, jos tarkastuksia ei lasketa ???

    Toiseksi kysymykseksi kysynkin, onko takaiskareita tullut vaihdeltua, esim. Wilbers-Yss-Öhläri ? Vanhahan on jo valmiiksi kehno.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  16. #616
    Huoltokirjastahan tuo selviää:



    Takaiskari on mulla vielä alkuperäinen.
    no se ol vesku täs vaa moi.
  17. #617
    Onko mitään uusia kokemuksia renkaista? Itse oon ajanut Metzelerin Roadtec 01. Ollut muuten tyytyväinen mutta kaks kertaa puhjennut takarengas soralla.
  18. #618
    Herätellään hiljaiselta vaikuttavaa ketjua ylös. Itselleni tuli 6 vuoden tauko moottoripyöräilyyn kun alkoi talon rakennus ja samaan aikaan alkoi lapsia siunaantumaan, joten vaikea päätös oli ainoa järkevä päätös. Pyörät myyntiin ja C5 corvette tilalle. No 5kk jälkeen tuli tässäkin järki käteen. Menköön kokemuksen piikkiin.

    No nyt tuli ensin vaimolle cbf ja itselleni otin vfr 1200f - 10:n. Taas allekirjoituksen listaan hieman omanlaisensa pyörä ja odotukset luonnollisesti kovat. Mielestäni vfr on ominaisuuksiinsa nähden aliarvostettu ja siten myös huokea ostaa. Toisin sanoen hyvä hinta-laatu suhde.

    Tuo penkki kuitenkin menossa heti kärjessä vaihtoon, geeliin kaiketi. Hyllyssä lojuvia saa tarjota. Tuo takaiskari on toinen. Onko tosiaan näin että jumittuvaa säätöä ei saa elvytettyä edes wd-40 ihmeaineella?

    Kritiikki on kehittävää joten siitäkin voisi lukea. Toki kaikkea mitä netissä kirjoitetaan ei pidä uskoa.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  19. #619
    Lainaa Dopfire kirjoitti Katso viesti
    Kritiikki on kehittävää joten siitäkin voisi lukea. Toki kaikkea mitä netissä kirjoitetaan ei pidä uskoa.
    Yhden viikon reissun tuollaisella olen aikoinaan heittänyt ja jos jotain kritiikkiä pitäisi tuosta antaa niin se, että edeltäjä eli Blackbird on vielä parempi ja niitä saa lähes ilmaiseksi.
    Supermoto
  20. #620
    Pikkusen polttelis tämä VFR 1200 F:
    https://moto3.car-online.fi/moto/2985435/#vehicle

    Nykyinen kulkine kun ylitti juuri 100km rajan
    Honda VFR 750F vm1997
  21.  
  22. #621
    Onko kukaan tehnyt ecu flashiä? Kokemuksia, miten onnistu, oliko tuntuvaa muutosta? Ulkomailla näyttäisi olevan useitakin tekijöitä ja jopa etänä, jos löytyy kaapeli. Pääseekö suomessa kukaan kiinne Hondan ecuun?
Sivu: 21 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021