Sivu: 1 / 21:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 621:sta
  1. #1
    Tein juuri vaihtokaupat ja vaihdoin CBF1000:n viimevuotiseen punaiseen VFR1200F:ään *. Kun ei vielä tuolle ole kunnon ketjua, niin aloitanpa tässä. Pyörä on vielä tallissa ja siinä on 0 km mittarissa. En ole koskaan vielä omistanut uutta, joten malttamattomana odotan työpäivän loppumista että pääsee ajelemaan.

    Kun olen noita rakentelijoita, niin mitä muut ovat ruuvailleet VFR:ään? Itsellä menee ainakin putki vaihtoon, mutta en vielä tiedä mikä tulee tilalle. Lisäksi varmaan vähän korkeampi helibars'n "tanko" ja SWMotechin telineet, jotta saa laukut kiinni. Valitettavasti nuo vakiolaukut ovat auttamattomasti liian pienet jos kahdestaan heittää pidempiä reissuja. Ja sitten teline Zumoa varten pitäisi jostakin hommata.

    Onhan tässä koko talvi aikaa rustata, joten yhtä sun toista varmaan pyörään ilmestyy...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  2. #2
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 16 2011,15:08) kirjoitti
    Valitettavasti nuo vakiolaukut ovat auttamattomasti liian pienet jos kahdestaan heittää pidempiä reissuja.
    Voi voi... oishan tuolla rahalla saanu hyvän käytetyn K1200S:n. * Eihän nuo laukut voi olla pienet kun toisessa ketjussa kehutaan NIIN isoksi *
  3. #3
    Onnea uudelle, ei pöllömpi valinta kun hinta osuu kohdalleen.

    Makuasia, mutta sinuna olisin ottanut kylmänrauhallisesti Hondan omat laukut ja unohtanut kaikki tarvikeversiot.

    Miksi putki menee vaihtoon...ei ymmärrä...?
  4. #4
    Kyllä tälle on avattu oma keskustelu jo aikoja sitten, mutta se ei varsinaisesti ole edennyt:

    VFR1200

    Toisessa keskustelussa tuota sivuttiin. Laita haku 'VFR1200' aikojen alusta saakka, niin löytyy muutama muukin keskustelu.

    Hyviä ajoja vaan, mutta varovaisesti näin syksyllä.
  5. #5
    Lainaa (Köpi @ Syys. 16 2011,15:19) kirjoitti
    Onnea uudelle, ei pöllömpi valinta kun hinta osuu kohdalleen.

    Makuasia, mutta sinuna olisin ottanut kylmänrauhallisesti Hondan omat laukut ja unohtanut kaikki tarvikeversiot.

    Miksi putki menee vaihtoon...ei ymmärrä...?
    Uusi on aina uusi. Onnea pyörälle ja mukavia kilometrejä.

    Tuossa on yhden testin tuloksia:
    http://www.motorcycle-usa.com/12....-V.aspx

    Harkitse tarkkaan tarvikelaukkuja. Tarviitko sittenkään yhtään enempää kuljetuskykyä.
    Alkuperäisillä kaikilla laukuilla vakaa ajettava isoillakin tiellä = kovilla nopeuksilla. Mitä välttämättä ei ole tarvike-sellaisilla.
    Hienosti meni Saksassa männä kesänä kun kiirus oli.

    Onko muilla kokemuksia?

    Tuo putki? Ne tarvikkeet joita olen nähnyt eivät yhtään hommaa paremmaksi muuta.



    <p>.</p>
  6. #6
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 16 2011,15:08) kirjoitti
    Tein juuri vaihtokaupat ja vaihdoin CBF1000:n viimevuotiseen punaiseen VFR1200F:ään *. Kun ei vielä tuolle ole kunnon ketjua, niin aloitanpa tässä. Pyörä on vielä tallissa ja siinä on 0 km mittarissa. En ole koskaan vielä omistanut uutta, joten malttamattomana odotan työpäivän loppumista että pääsee ajelemaan.

    Kun olen noita rakentelijoita, niin mitä muut ovat ruuvailleet VFR:ään? Itsellä menee ainakin putki vaihtoon, mutta en vielä tiedä mikä tulee tilalle. Lisäksi varmaan vähän korkeampi helibars'n "tanko" ja SWMotechin telineet, jotta saa laukut kiinni. Valitettavasti nuo vakiolaukut ovat auttamattomasti liian pienet jos kahdestaan heittää pidempiä reissuja. Ja sitten teline Zumoa varten pitäisi jostakin hommata.

    Onhan tässä koko talvi aikaa rustata, joten yhtä sun toista varmaan pyörään ilmestyy...
    Vielä,

    Jos ajelette kaksistaan niin takapenkki on liukas, kannattaa hommata tuo: http://www.triboseat.com/

    Meillä rouva tykkää kun pidemmällä matkalla on tuokin:
    http://www.mc-lifestyle.com/Lis%E4v....dV2UDoA



    <p>.</p>
  7. #7
    Lainaa (Köpi @ Syys. 16 2011,15:19) kirjoitti
    Miksi putki menee vaihtoon...ei ymmärrä...?
    Pääsee harjoittelemaan joskus eteentulevaa vuosikatsastusta, eikä kilven ruuvit jumitu kiiinni
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  8. #8
    Onnea uudelle pyörälle, hyvä valinta.

    Lainaa (Pete2 @ Syys. 16 2011,15:08) kirjoitti
    ... mitä muut ovat ruuvailleet VFR:ään ... teline Zumoa varten ...
    Etulokasuojan jatke, Pyramid Fenda Extenda, Stormilta löytyy.

    Itsellä on Zumolle ohjaustangon keskiöön kiinnitettävä RAMin teline + lyhyt varsi, kts. RAM 342-U

    Tarvikeputket ei mielestäni sovi VFR:ään lainkaan, ei vaan istu ulkonäön puolesta. Sama kuin laittaisit (autossa) 5-sarjan bemariin tms. efektoriputken.

    Jos nyt kuitenkin se putki on pakko vaihtaa, niin hanki DAMin putki, kts. VFR 1200F DAM Exhaust Part 2
  9. #9
    Ekat kilometrit on nyt takana. On kyllä upein pyörä millä olen ajanut. Nuo vakiolaukut ovat ihan ok, mutta jos kahdestaan ajelee niin on vähän naftit. Nyt on ollut Kapan V35:t ja 43:n perälaukku. SwMotech'n raudoilla olivat ainakin CBF:ssä tosi passelit.

    Nuo putket ovat vähän sellaisia makuasioita. Itse en vain yhtään tykkää tuosta läppäsysteemistä. Saahan sen tietysti poistettuakin, mutta saa nyt nähdä.

    Kiitos tuosta etulokari- ja zumotelinevinkistä. Saa nähdä pitääkö satulalle tehdä jotain. Viettää eteenpäin mikä ei tunnu oikein kivalta.

    Yksikään mp ei tähän asti vakiona ole tyydyttänyt ja pitää tähänkin päästä muuttamaan yhtä sun toista...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  10. #10
    kaveri hankki tuollaisen nyt ja akran pöntön olivat laittaneet paikoilleen. oli siinäki se läppäsysteemi... mut paremmat äänet oli mun mielestä ku vakiolla.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #11
    Esim. se Akra on vain niin ruma verrattuna vakioon...

    Laukut, jotka RTG paketin mukana tulevat (2 x 29L + 31L = 89 L), eivät ole suuren suuret, mutta niiden kanssa tullee toimeen...pari viimeistä reissua on tehty huomattavasti vähäisemmällä (Diavel 14 + 18 L = 32L)...ja yleensä mukana on ollut liikaakin tavaraa.

    Kahvalämppärit on sellaiset kapineet, että kun niitä ei ole, niitä ei osaa kaivata...ja kun ne on, niitä käyttää ja siunaa että onneksi ne on. Nyt mulla taas vaihteeksi siis on.

    Se etupleksin jatkopala näytti silmään hassulta, mutta ilmeisesti siitä on apua, koska ei pyöritä, eikä turbulenssi-meluakaan ole. Asento on ihan perus keskiasento, muita en ole kokeillut, eikä takapenkiltä ole esitetty asiaan parannuspyyntöjä. Triboseat poisti turhan liukkauden penkistä. Vaikkei se ollut edes ongelma normiajossa, kun vaihtaessa ei synny minkäänlaisita nykimistä ja heiluntaa...kiitos tomaatin.

    Hyvin tuntuu liikkuvan, ei ole edellisen pirun jälkeen edes laiskalta tuntunut...käytännön suorituskyvyssä löytyy, ilman turhaa melua tyhjästä. Bensaa palanut vaihtelevasti yli ja alle viisi litraa, välillä päälle kuusikin...saakelin bensamittarin näyttö vain ei ole kovin lineaarinen...toki jälleen, pirussa ei ole bensamittaria lainkaan...joten turhaa valitusta kenties.

    Etulokarin jatke ja takalokasuoja ostettu, vaan ei vielä asennettu. Eka sade opetti.

    Kyllä mä tällä ainakin ensi kaudella ajan.
  12. #12
    Lainaa (Köpi @ Syys. 17 2011,19:04) kirjoitti
    Esim. se Akra on vain niin ruma verrattuna vakioon...
    Onhan tuohon vakioonkin silmä vähän tottunut, mutta on edelleen minusta aika karmee esim akraan verrattuna. Arveluttaa tosin siinäkin tuo läppä. Mutta makuasioista on tunnetusti turha kiistellä.

    Lainaa (Köpi @ Syys. 17 2011,19:04) kirjoitti
    Laukut, jotka RTG paketin mukana tulevat (2 x 29L + 31L = 89 L), eivät ole suuren suuret, mutta niiden kanssa tullee toimeen...pari viimeistä reissua on tehty huomattavasti vähäisemmällä (Diavel 14 + 18 L = 32L)...ja yleensä mukana on ollut liikaakin tavaraa.
    Yksinään tuleekin hyvin toimeen, mutta oliko kyytiläinen mukana?

    Lainaa (Köpi @ Syys. 17 2011,19:04) kirjoitti
    Se etupleksin jatkopala näytti silmään hassulta, mutta ilmeisesti siitä on apua, koska ei pyöritä, eikä turbulenssi-meluakaan ole. Asento on ihan perus keskiasento, muita en ole kokeillut, eikä takapenkiltä ole esitetty asiaan parannuspyyntöjä.
    Kokeilehan piruuttaan ilman. Minulla ei nimittäin jatketta ole ja en ole ikinä paremmalla pleksillä/katteella ajanut. Ei pyörteitä eikä melua. Tämä riippuu tietysti kuskin mitoistakin ja vertailukohdasta. CBF:ssä kokeilin kolmea eri pleksiä kaikkia kahdessa eri korkeudessa, mutta tulos ei ollut ikinä lähelläkään tätä.

    Lainaa (Köpi @ Syys. 17 2011,19:04) kirjoitti
    Triboseat poisti turhan liukkauden penkistä.
    Minua vähän häiritsee tuo eteenpäin viettävä penkki. Mikähän se on kun Honda tekee tällaisia. Jouduin CBF:ssäkin panemaan lisää täytettä etuosaa. Tai jos syy löytyykin omasta takapuolesta .

    Ongelma jatkossa saattaa olla se ettei oikein löydy paljon vastaavia johon vaihtaa. Kokeilin K1200S:ääkin ja se oli hyvä jos päästelit reilusti yli sataa, mutta alle sen oli kankea kuin rautakanki .Eli varmaan ajellaan tällä pitemmän aikaa...



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  13. #13
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 17 2011,19:58) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Syys. 17 2011,19:04) kirjoitti
    Se etupleksin jatkopala näytti silmään hassulta, mutta ilmeisesti siitä on apua, koska ei pyöritä, eikä turbulenssi-meluakaan ole. Asento on ihan perus keskiasento, muita en ole kokeillut, eikä takapenkiltä ole esitetty asiaan parannuspyyntöjä.
    Kokeilehan piruuttaan ilman. Minulla ei nimittäin jatketta ole ja en ole ikinä paremmalla pleksillä/katteella ajanut. Ei pyörteitä eikä melua. Tämä riippuu tietysti kuskin mitoistakin ja vertailukohdasta. CBF:ssä kokeilin kolmea eri pleksiä kaikkia kahdessa eri korkeudessa, mutta tulos ei ollut ikinä lähelläkään tätä.
    Etupleksi on todella erinomainen ilman jatkopalaakin. Jatkopala ohjaa ilmavirran ylemmäs ja leveämmälle. Syyskeleillä siitä on varmastikin hyötyä.

    Helibarsit on kuulemma vaikea saada sovitettua, jos jatkopala on asennettu. Jatkopalan kiinnikkeet syövät tilaa katteen ja tangon välistä. Tilaa katteen ja tangon sekä tangon ja tankin väliin jää hyvin vähän, kun tanko on käännetty ääriasentoonsa.
  14. #14
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 17 2011,19:58) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Syys. 17 2011,19:04) kirjoitti
    Laukut, jotka RTG paketin mukana tulevat (2 x 29L + 31L = 89 L), eivät ole suuren suuret, mutta niiden kanssa tullee toimeen...pari viimeistä reissua on tehty huomattavasti vähäisemmällä (Diavel 14 + 18 L = 32L)...ja yleensä mukana on ollut liikaakin tavaraa.
    Yksinään tuleekin hyvin toimeen, mutta oliko kyytiläinen mukana?
    Yksinäni olin, jos 32 litraa riitti mulle, ja turhaakin oli mukana...
    niin kyytiläisen kera täten 89 litraa pitäisi riittää, vaikkapa mulle vajaa kolkyt ja mammalle kuuskyt...

    Lisätään nyt vielä, että:
    -orkkikset istuu hyvin tyyliin
    -ovat suht kapeat, ei levennä mopoa
    -kaikki toimii yhdellä avaimella
    -pakkotilanteessa lisätilaa saa vielä tankkilaukusta, repusta yms. jos moiseen tilanteeseen ajautuu...takalaukun päällykanteenhan voi laittaa erillisen telineen, hih hih...mut joo...yhä mulle riittänee.

    Edit.2. Saatan muokata satulan uusiksi myös, juurikin tuon etureunan osalta.



  15. #15
    Satulan alle saa lisätilaa pikku operaatiolla.

    Runkomuovissa olevat väkäset, joiden tarkoitus on pitää papereita, rekisteriote & ohjekirja & muuta, *järjestyksessä pienentävät alapuolista tilaa.

    Leikkasin nuo väkäset pos pienellä "rälläkällä" missä oli kaponen millin laikka.

    Tilaa tuli mukavasti lisää ja nyt niihin kumilenksuihin penkin alle mahduttaa helposti kaksi pienempää renkaan paikkauspulloa ja työkalusetin, jos sillä jotain luulee tekevänsä.
    Lisäksi mahtuu levylukko ja vaijerilukkokin mukaan.

    Eteenpäin viettävästä penkistä, että itseäni ei haittaa kun on Goret, joissa persauksissa nahkavahvike, tai nahkahousut, eivät luista. Uuden uutukaiset kevlar farkut tuppasivat luistamaan, vanhemmiten sekin on loppunut.
    Takapenkkiläisen tilanteeseen sitten nuo, joista aiemmin mainintaa.
    Ensi talven mp-messuilla tsekattava, että minkälaista geelipenkkitarjontaa on tullut. FJR:ssä ja Panikoissa noita olen nähnyt.
    Ja kahvalämppärit minäkin alleviivaan.

    Tuosta takalaukusta vielä TÄRKEÄ huomio ennen hankintapäätöstäsi.
    Orggislaukussa tulee Hondan oma teline ja ao. telineessä kyytiläisen kiinnipitokahvat ovat huomattavasti paremmat kuin
    "häränsarvet". Parantaa kyytiläisen matkustusmukavuutta huomattavasti.

    Aikanaan kun renkaanvaihto on edessä, niin Misukan PR:stä, sekä kakkosista, että kolmosista hyvää on kuulunut. Nyt on alla 3:set ja alkuvaikutelmat todella erinomaiset.



    <p>.</p>
  16. #16
    Oletteko *missä säädöissä pitäneet jousitusta. Ilokseni huomasin että takajousi on aika napakka, joten voi olla että vakiojousella pärjää myös kaksipäällä matkatavaroin(?). Tosin tuo säätörillukka on inhottavan lähellä muovikoteloa, joten sitä on hankala käännellä.

    Ajattelin itse kokeilla ohjesäädöillä mutta löysäsin takajousta vähän eli nyt on 10 napsua 16 napsun sijaan (painan 85 kiloa ilman varusteita), mutta en ole kokeillut vielä. Ainakin "rider sag" oli aika hyvä 35 mm.

    Oletteko laskeneet etupäätä (nostaneet putkien päitä ylemmäs), onko miten herkkä muutoksille?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  17. #17
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 20 2011,10:10) kirjoitti
    Oletteko *missä säädöissä pitäneet jousitusta. Ilokseni huomasin että takajousi on aika napakka, joten voi olla että vakiojousella pärjää myös kaksipäällä matkatavaroin(?). Tosin tuo säätörillukka on inhottavan lähellä muovikoteloa, joten sitä on hankala käännellä.

    Ajattelin itse kokeilla ohjesäädöillä mutta löysäsin takajousta vähän eli nyt on 10 napsua 16 napsun sijaan (painan 85 kiloa ilman varusteita), mutta en ole kokeillut vielä. Ainakin "rider sag" oli aika hyvä 35 mm.

    Oletteko laskeneet etupäätä (nostaneet putkien päitä ylemmäs), onko miten herkkä muutoksille?
    Elopainoa on 100 kg ilman vermeitä ja pituutta 192 cm.
    Kaksi päällä takajousi jäykimmässä asennossa ja yksin ajellessa neljä - viisi napsua löysemmälle.
    Etujousitusta en ole kokeillut säätää. On maahantuojan jäljilta ja hyvin tuo on toiminut.
    Sanoisin, että valtaosalla Matti ja Maija Meikäläinen kuskeilla se pyörällä pärjääminen on muusta kiinni, kuin alustan viimeisen päälle säädettävyydestä.
    Esim muutama aika sitten alkup. Dunlop takana ja Mezteler edessä vaihdettuna Misukan PR3:iin taasen muuttivat pyörän täysin toisen planeetan laitteeksi. No olihan se takanakki aikas kantikas - silti.
    Kyllä nyt uskaltaa painaa kantilleen.
    <p>.</p>
  18. #18
    Lainaa (VoihanVihveli @ Syys. 20 2011,10:25) kirjoitti
    Sanoisin, että valtaosalla Matti ja Maija Meikäläinen kuskeilla se pyörällä pärjääminen on muusta kiinni, kuin alustan viimeisen päälle säädettävyydestä.
    Kyllä minusta on kivempi ajella kun paikat ovat kohdallaan vaikka aika hissukseen ajelenkin. Sen olen huomannut aikaisemmista pyöristä että takajousen kiristäminen ja/tai etupään laskeminen muuttaa ratkaisevasti ajokäyttäytymistä. Eli onko pyörä vakaa kuin juna tai sitten herkästi kääntyvä.

    Omassa tapauksessa hankaluutena on se että ajan osan ajoista yksinään ja osan kahdestaan matkatavaroiden kanssa. Silloin tuo takapään säädön riittävyys tulee tärkeäksi. Jos takajousi on liian löysä niin takapää laskeutuu liikaa eikä pyörä tahdo kääntyä (eikä homma ole omalla kohdalla mitään hifistelyä vaan esim. rata-ajosta aika kaukana).

    Kiva harrastuksen puitteissa saada hienosta pyörästä kaikki ominaisuudet kohdalleen kun potentiaalia selvästi on. Edelliseen pyörään (CBF) vaihdoin Öhlinsin *taakse jäykemmällä jousella ja auttoi kyllä, mutta ei ollut kuitenkaan niin herkkä muutoksille kuin Ducati. VFR:ssä luulisi säätöjen vaikutuksen huomaavan paremmin. Aika näyttää. Vinkkejä otetaan vastaan.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  19. #19
    Tuli eilen asennettua tuo alkuperäinen tavarateline ja siihen rakenneltua systeemit joihin alkuperäinen takaboxi kiinnittyy.

    Jos Hondan takaboxi on liian pieni käyttöösi, niin laita kuitenkin oma takajakkara kiinni, ja siihen sitten modaamalla joku laukku, minkä haluat.

    Nimittäin todellakin. Kyytiläisen kiinnipitokahvat ovat aivan eri planeetalta verrattuna niihin "häränsarviin".
    Kun on nuo kunnon kahvat, selän takana selkänoja, ja vielä kun tuohon penkkiin kyytiläisen osalta panostaa, niin hommassa on takanaistujankin osalle kunnon Tourerin meininkiä. Ja kuskillehan on Toureria enemmän kuin kylliksi.
    RTG:tä jos ei ota, niin kahvalämppärit ovat kyllä mainiot vekottimet.
    <p>.</p>
  20. #20
    Lainaa (VoihanVihveli @ Syys. 21 2011,08:01) kirjoitti
    Kun on nuo kunnon kahvat, selän takana selkänoja, ja vielä kun tuohon penkkiin kyytiläisen osalta panostaa, niin hommassa on takanaistujankin osalle kunnon Tourerin meininkiä.
    Tuohan alkaa kuulostaa ihan Gold Wingiltä *

    Jäi edellisestä pyörästä nuo laukut niin pitää kokeilla ensin niitä. Kunhan saan ensin pyörään sopivat SWMotechin raudat postista.

    Eilen virittelin sen touring jatkeen kokeeksi. Kyllä se ihan hyvä on. Tosin pitää olla reilusti yli sata ennenkuin on isompaa hyötyä. Olkoon nyt toistaiseksi ainakin vielä kiinni.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  21. #21
    Tuohan alkaa kuulostaa ihan Gold Wingiltä *
    Menee jo liian pitkälle.

    Nyt on kaikki mitä tarvinnee tourinki reissuille: laukkusarja, tankkilaukku ja k.lämppärit. Navia mietiskelen.
    Tuota pleksin jatketta en kaivannut bahnoilla männä kesänä.
    Niin kuin en naviakaan.
    Vauhdin noustessa asentoa enemmän vaan suppuun ja ei kun hanaa...
    Ei muuta kuin ensi kesää odottelemaan ja reissua suunnitteluun
    <p>.</p>
  22. #22
    Lainaa (VoihanVihveli @ Syys. 21 2011,08:46) kirjoitti
    Nyt on kaikki mitä tarvinnee tourinki reissuille: laukkusarja, tankkilaukku ja k.lämppärit.
    Tankkilaukku on minullakin hankintalistalla tuon magneettiversion tilalle (harmi kun ei käy kun oli pieni ja näppärä). Ootko löytäny hyvän? Pitäisi olla pieni, johon sopisi pieni järkkäri ja 500ml vesipullo. Mielellään VFR:n tyyliin sopiva, mutta voi olla liian suuri vaatimus.

    Lainaa (VoihanVihveli @ Syys. 21 2011,08:46) kirjoitti
    Ei muuta kuin ensi kesää odottelemaan ja reissua suunnitteluun
    Älä vielä anna periksi. Jos on kuivaa keliä niin voihan tässä vielä ajella ainakin kuukauden päivät.

    Minä en ilman navia kylla enää lähde reissuun, jollei sitten ole toista jonka perässä ajella. Niin se maailma vain muuttuu...



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  23. #23
    Juu, magneettiversio oli edellisessä pyörässä.

    Tässä olen rakennellut LEMin systeemeistä.
    Laukkua esim tuolta:
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....t

    Ja kiinnikesysteemiä tuolta:
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....nikkeet

    Monenlaista löytyy. Ja moneen tarpeeseen.

    Kun pyörä on puna-musta-hopea punaisine laukkuineen, niin LEMin puna-musta sopii väritykseltäänkin oikein hyvin.

    Tuo slide systeemi on todella helppo käyttää. Mittarillakin porukka kattelee huuli ymmyrkäisenä, että - johan on systeemit.

    Jos laitat s.postitietosi tuonne tietoihin niin laitan kuvan miltä homma näyttää luonnossa.

    Toki muunkinlaista systeemiä on, kun paikallinen Stormi on kilsan päässä missä asun, niin aikas helppo suunnistaa Stormille kokeilemaan.

    Harkitse tarkkaan, onhan talvi aikaa.
    Ei nyt vielä lopeteta, viime pyhänä nykäsin rapiat 300 km, ja lopetin lenkin hyvin levänneenä.



    <p>.</p>
  24. #24
    Unohtakaa magneetti yms viritykset, fiksuin on Bags Connectionin Quick-Lock tankkilaukku RM. Heinolta löytyy.

    Esim. malli Vina istuu hyvin Vifferiin.
    *Vina*
  25. #25
    Lainaa (Köpi @ Syys. 21 2011,10:44) kirjoitti
    Unohtakaa magneetti yms viritykset, fiksuin on Bags Connectionin Quick-Lock tankkilaukku RM. Heinolta löytyy.

    Esim. malli Vina istuu hyvin Vifferiin.
    *Vina*
    +1

    Mulla on itsellä tuo pienin malli Quick-Lock Trip.
  26. #26
    Oli muuten TM:n testissä virheellistä tietoa.
    Oma kypärä mahtuu takalaukkuun ja vas. sivulaukkuun. Rouvan kypärä mahtuu kaikkiin laukkuihin.
    Joskaan en ymmärrä, että mitä niitä kypäriä laukkuihin tunkee, kun on fiksut kypärälukot. Tietysi niitä pitää osata käyttää.

    Sitten pyörän paino. Kaikissa paikoissa lukee, että 267 kg ajokunnossa. TM ilmoittaa, että 297 kg tankattuna.
    <p>.</p>
  27. #27
    Lainaa (jha @ Syys. 21 2011,18:50) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Syys. 21 2011,10:44) kirjoitti
    Unohtakaa magneetti yms viritykset, fiksuin on Bags Connectionin Quick-Lock tankkilaukku RM. Heinolta löytyy.

    Esim. malli Vina istuu hyvin Vifferiin.
    *Vina*
    +1

    Mulla on itsellä tuo pienin malli Quick-Lock Trip.
    Minä en kyllä välitä näistä miesten käsilaukuista, joiksi niitä herttaisesti myös kutsutaan.
    Tankkilaukut ovat sitten asia erikseen.
    <p>.</p>
  28. #28
    Lainaa (VoihanVihveli @ Syys. 22 2011,12:08) kirjoitti
    Lainaa (jha @ Syys. 21 2011,18:50) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Syys. 21 2011,10:44) kirjoitti
    Unohtakaa magneetti yms viritykset, fiksuin on Bags Connectionin Quick-Lock tankkilaukku RM. Heinolta löytyy.

    Esim. malli Vina istuu hyvin Vifferiin.
    *Vina*
    +1

    Mulla on itsellä tuo pienin malli Quick-Lock Trip.
    Minä en kyllä välitä näistä miesten käsilaukuista, joiksi niitä herttaisesti myös kutsutaan.
    Tankkilaukut ovat sitten asia erikseen.
    Minusta tuo Vina voisi olla ihan sopiva. Pitäisi vaan käydä jossakin sovittamassa minkä kokoinen tuo on. Mahtuuko esim. puolen litran vesipullo mukaan jota olen pitänyt mukana nykyisessä. Ei kukaan Vinan omistaja viitsisi sovittaa puolestani?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  29. #29
    Lainaa (Pete2 @ Syys. 20 2011,10:10) kirjoitti
    Oletteko *missä säädöissä pitäneet jousitusta. Ilokseni huomasin että takajousi on aika napakka, joten voi olla että vakiojousella pärjää myös kaksipäällä matkatavaroin(?). Tosin tuo säätörillukka on inhottavan lähellä muovikoteloa, joten sitä on hankala käännellä.

    Ajattelin itse kokeilla ohjesäädöillä mutta löysäsin takajousta vähän eli nyt on 10 napsua 16 napsun sijaan (painan 85 kiloa ilman varusteita), mutta en ole kokeillut vielä. Ainakin "rider sag" oli aika hyvä 35 mm.

    Oletteko laskeneet etupäätä (nostaneet putkien päitä ylemmäs), onko miten herkkä muutoksille?
    Takapään vaimennus ei riitä kuormalla eikä kiiruskyydissä, tai varsinkaan molempien yhdistelmässä. Tuntuu kuin vaimennuksen säädöllä ei olisi mitään vaikutusta. Siksi jousen löysäys tuntuu auttavan, kun jousen ja vaimennuksen suhde paranee. Mutta jos jousta joutuu kiristämään, esim kantavuuden takia, tippuu vaimennus kyydistä ja takapäästä tulee "superpallo".
    Öölarin paketti taakse, niin avot; jo toimii. Tottelee säätöjä, on mukavampi ja kestää kuormaa kuin kyytiäkin.
    Etupään paluuvaimennusta tiukkasin pari napsua, niin mielestäni lopputulos oli varsin hyvä.



    Pannaan haisemaan.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Hercules @ Syys. 22 2011,17:09) kirjoitti
    Öölarin paketti taakse, niin avot; jo toimii. Tottelee säätöjä, on mukavampi ja kestää kuormaa kuin kyytiäkin.
    Etupään paluuvaimennusta tiukkasin pari napsua, niin mielestäni lopputulos oli varsin hyvä.
    Missä tuossa Öhlinsin jousessa on vaimennuksen säätö? Täytyy vissiin ryömiä pyörän alle kääntelemään, jos se on siellä alapäässä niinkuin entisessä Öhlinssissäni oli. Saitko jousen säädön yhtään parempaan paikkaan kuin vakiossa (aika vähän sormille tilaa käännellä)? Istuiko se vaimentimen letkun päässä oleva pönikkä nätisti satulan alle vai mihin jemmasit? Vielä pitää kysyä että onko sinulla vakiojousi vai vaihdoitko jäykemmän?

    Minustakin etupää tuntui hyvältä kunnes ajoin pätkän huonopintaista tietä. Löysäsin sitten edestä vaimennusta 4 napsua, mutta en ole vielä kokeillut mitä vaikutti.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
Sivu: 1 / 21:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen