Sivu: 19 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 621:sta
  1. #541
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Ainakin omalle kohdalle osu.
    Jep samoin, osu ja uppos
    Honda VFR 1200F -10
  2. #542
    Jo vain täälläkin! En kyllä hetkeäkään uskonut että tammikuussa tulisi mitään yhteydenottoa..
    Husqvarna 701LR
  3. #543
    Keskustelin maahantuojan edustajan kanssa ja hän ilmoitti, että tämän (maalis)kuun aikana Trafin tiedoilla omistavat henkilöt kutsukirjeen saavat, koskien kardaanin niveltä.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  4. #544
    Aha; täytyy varmaan hoidattaa alustan huolto samaan syssyyn..
    T7
  5. #545
    Osu ja uppos!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  6. #546
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Aha; täytyy varmaan hoidattaa alustan huolto samaan syssyyn..
    Motskarin alusta kun on paljon kaikkea, etu- ja takapään erotessa toisistaan, niin mitä ajattelit huoltoon sisällyttää?
    <p>.</p>
  7. #547
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa M58 kirjoitti Katso viesti
    Motskarin alusta kun on paljon kaikkea, etu- ja takapään erotessa toisistaan, niin mitä ajattelit huoltoon sisällyttää?
    Yleensä alustan huolto tarkottaa takaiskarin ja etupumppujen huoltoa. Toki siinä ohessa kattoo sit swingin ja linkuston laakeroinnin aika helposti.
    Superbike #7
  8. #548
    Meinasin kyllä pakoputken rassausta; eiks sekin ole siellä alhaalla

    No joo...öljyt eteen (ehkä jousien vaihto mut luulen, että öljynvaihto riittää) ja ehkäpä vaikka uus Öölinssi taakke ..saas nähä...

    Tosin voipi olla, että vien alustaekspertille...
    T7
  9. #549
    Bike Worldiin soitin. Mitään osia ei vielä ainakaan ole sisällä joten on vain odoteltava sitä kutsua. Sitten siellä onkin kaikki yhtä aikaa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  10. #550
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Bike Worldiin soitin. Mitään osia ei vielä ainakaan ole sisällä joten on vain odoteltava sitä kutsua. Sitten siellä onkin kaikki yhtä aikaa...
    Joo, ei kait kuitenkaan mitään kiireitä ole. Toi on niille pikkuhomma/pyörä, pyörällä voi kuitenkin ihan rauhassa ajaa.

    Ainoo et sun pitäs saada nopee kun on pyörä myynnissä ja kevät tuloillaan. Kivempi olis kaupata kun tää olis pois alta...
    T7
  11. #551
    Niin, sanoivat Bike Worldistä, että pyörällä voi ajaa ja kutsu tulee sitten ajallaan.

    Jotenkin vistottaa, että tuo Pirkka-mopokin on vaatii tämänlaisia toimenpiteitä.

    nim. Hondan ostaessani luulin saavani laadukkaan pelin..
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  12. #552
    Lainaa Corsair kirjoitti Katso viesti
    Niin, sanoivat Bike Worldistä, että pyörällä voi ajaa ja kutsu tulee sitten ajallaan.

    Jotenkin vistottaa, että tuo Pirkka-mopokin on vaatii tämänlaisia toimenpiteitä.

    nim. Hondan ostaessani luulin saavani laadukkaan pelin..
    En nyt jaksa linkata.....
    mutta suosittelen kuuntelemaan Tuubista:

    Bob Dylan: "Things Have Changed"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #553
    Lainaa Corsair kirjoitti Katso viesti
    Niin, sanoivat Bike Worldistä, että pyörällä voi ajaa ja kutsu tulee sitten ajallaan.

    Jotenkin vistottaa, että tuo Pirkka-mopokin on vaatii tämänlaisia toimenpiteitä.

    nim. Hondan ostaessani luulin saavani laadukkaan pelin..
    Niinno; miten sen nyt ottaa. Mä olen ajanut yli 50tkm Äfffällä. Yks pikkuvika etuvalossa. Täysin huoletonta ajoa.
    Mun mielestä tää kardaanikeissi on ihan pikkuhomma ja uskoisin senkin olevan vaan varmuuden varmistus. Eihän tuossa kaiketi vikaa ole ollut kuin jollain yhdellä tyypillä jossain ameriikassa.
    Edit: ai niin olihan kyllä se takaiskarijupakka...

    Jos se perä pitää meteliä niin sitten ei kannata ajaa; muutoin voi antaa palaa ihan rauhassa..uskoisin.
    T7
  14. #554
    No jaa, en ala fanikerhoa pyörittämään, mutta mielestäni isoH hoitaa tämän kunnialla: vaihtavat kaikkiin uusiksi. Verrattuna erään toisen valmistajan käytäntöön, tässä ei tarvitse rupatella ominaisuuksista.. Jos tämä on ainoa vika, vähälläpä pääsee..
    Tietenkin unohtamatta Crosstourerin mallivikaa: takaiskarin esijännityksen säätöpyörän jumiutuminen --> takuuvaihto koko iskari.
    Ja se #%€£$#n RTG-sarjan vettäimevä takalaukku...
    Husqvarna 701LR
  15. #555
    Ja vähän vielä:
    Brittipojilla paita kastuu rinnuksista kun ne ei saa korvaavaa peliä lainaan takuukorjauksen ajaksi (pari tuntia) --> ne ottaa joka äijä AT:n koeajolle --> ja kauppa käy..
    Husqvarna 701LR
  16. #556
    Juu eräällä toisella merkillä (millä myös minä ajelen) on oma laadunvalvonta ja testiohjelma ja jos siellä ilmenee jotain tulee takaisinkutsuja. Ja niitä siis tulee vaikka kenellekään pyörän ostaneelle ei olisi tullut mitään vikoja/ ongelmia.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #557
    Hondahan on luotettavan pyörän maineessa. Japanilaiseen tyyliin tehdään ennemmin seppuku kuin jätetään markkinoille viallisia konstruktioita. Hyvä niin !

    Olin yllättynyt, kun Bemarillakin recallit pyörivät vielä 2010 -malliseen pyörään ( takanapa, pa -pumppu ).
  18. #558
    Noniin, homma etenee. Trafin sivuilla näkyy jo seuraava info: http://www.trafi.fi/takaisinkutsukam...%20VFR1200X/XD

    Yhteydenottoa odotellessa...
    Honda VFR 1200F -10
  19. #559
    No niin, kirje tuli. Kaikista VFR 1200 vaihdetaan osat takuuseen. Minä vien ajamalla korjaamolle omani..
    Husqvarna 701LR
  20. #560
    Lainaa TiuSo kirjoitti Katso viesti
    No niin, kirje tuli. Kaikista VFR 1200 vaihdetaan osat takuuseen. Minä vien ajamalla korjaamolle omani..
    Jep, tänään kolahti kirje myös tänne Napapiirille. Ei ihan vielä mennä ajamalla pajalle.
    Honda VFR 1200F -10
  21. #561
    Heh, mä kerkesin just tänään tekemään paperit pyörän vaihdosta. Mun VFR (Crosstourer) menee takaisin BikeWorldin hoiviin...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  22. #562
    Mulle ei vielä tullut, mutta haen muutenkin pyörän ulos vasta enskuun puolessavälissä.

    Olikos siinä muuten mainintaa koska pyörän voi viedä. Lähinnä jotta olisko osat jo saapuneet BW:lle?
    T7
  23. #563
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mulle ei vielä tullut, mutta haen muutenkin pyörän ulos vasta enskuun puolessavälissä.

    Olikos siinä muuten mainintaa koska pyörän voi viedä. Lähinnä jotta olisko osat jo saapuneet BW:lle?
    Ei ollu mainintaa, kts. liite.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Honda VFR 1200F -10
  24. #564
    Lainaa Jarnac kirjoitti Katso viesti
    Ei ollu mainintaa, kts. liite.
    Ok, kiitos. Arvelinkin, että nopee pikkuhomma.
    T7
  25. #565
    Eilen tuli kutsu. Suosituksia vaihtopaikaksi tänne Savonseudulle??
  26. #566
    Tänään tuli kirje Brandtilta.

    Sain sovittua korjauksen niin, että talvisäilytyksestä saan haettua korjatun pyörän
    ex VFR 1200F 2010
  27. #567
    Samoin tänne. Hoidetaan 24tkm huollon yhteydessä. Näin takaisinkutsut pitääkin. Toki kesti aikansa ennen kuin tehdas myöntyi, ensimmäiset jutut aiheesta viime vuoden puolivälissä.
  28. #568
    Mulle tuli kans kirje tänään, mutta pyörä on menossa ensi viikolla takaisin BW:n omistukseen, tehköön sillä mitä haluavat.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  29. #569
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mulle tuli kans kirje tänään, mutta pyörä on menossa ensi viikolla takaisin BW:n omistukseen, tehköön sillä mitä haluavat.
    Sen saa joku onnekas ostaa sieltä hintaan 15300€.
    T7
  30.  
  31. #570
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Sen saa joku onnekas ostaa sieltä hintaan 15300€.
    Mun arvaus on 13995€
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 19 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91718192021 ViimeinenViimeinen