Sivu: 4 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 621:sta
  1. #91
    Tässä on aika hyvät ohjeet. En kyllä ole itse kokeillut.
    Linkki
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  2. #92
    kiitos, tulostin kuvat ja tuohan näyttää jo paljon loogisemmalta systeemiltä.
    eiköhän noilla ohjeilla saada puiggi kiinni!
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  3. #93
    Kertokaas ny mulle, kun olen vfr1200f:ää hommaamassa.

    Onko noilla -10/-11/-12 malleilla käytännössä mitään eroa; lähinnä siis moottorin luonteessa.

    Minua siis arveluttaa tuo tehopiikki alhaalla (joka on siis ilmeisesti 2012 malliin muutettu). Vaikuttaako se esim mutkasta ulos avatessa, jos nappaa juuri tuon piikin kohdalle. Vetääkö ulos tai lähteekö perä alta tms..

    Olenko turhaan vain tuon takia hommaamassa 2012 mallia? Vähän voi olla tyhmiä kysymyksiä, mutta sopii meikäläiselle ku otsalamppu gynekologille.

    En tarkoita aja hiljaa/älä avaa/tasakaasulla vaan- juttuja vaan jos ihan kunnolla siis avaat vaikkapa radalla.....
  4. #94
    Tähän varmaan kannattaa vastata kunnolla niiden jotka ovat rataa ajaneet, mutta;

    Tiedätkin varmaan että 2010-2011 malleissa ei ole eroja mutta 2012:aa on vähän muutettu sieltä täältä (tarkemmin muistaakseni aiemmin tässä ketjussa?). Ero tuossa 1 ja 2 vaihteella on vain kun avaa kaasun yli 50% kierrosalueella 2000-5000. Ovat kommentoineet että ykkösellä keulii tarvittaessa ja sateella voi olla ongelmia 2:lla muutoksen jälkeen. Muuten ei mitään radikaalia. Jotenkin tuntuu siltä että kuka nyt haluaa avata kaasun täysin alhaisilla kierroksilla(?).

    En ole kyllä itse tällä kokemuksella huomannut mitään tehomonttua vaan kyllä sitä potkua on aina ollut yli oman tarpeen (2010 malli). Ne jotka ovat ajaneet rataa kommentoikaa paremmin...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  5. #95
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kiitos, tulostin kuvat ja tuohan näyttää jo paljon loogisemmalta systeemiltä.
    eiköhän noilla ohjeilla saada puiggi kiinni!
    saatiinhan met se puiggi kiinni ja tuli kyllä paremman näköinenkin sillä tuplakuplalla, saa nähdä mitä kaveri tykkää ku pääsee kokeilemaan.

    mutta pieni varoituksen sana...

    saatiin samalla sieltä ns. nokkapäästä yksi kiinnike/vastakappale poikki, mikä tosin ei vaikuttanut plexin jämäkkyyteen ja kiinnitykseen muuten. löytyy sieltä ihan keulaosasta alhaalta, molemmin puolin. muistaakseni katteessa on sellainen tiukka haaramainen kohta, jonka sisälle menee liukuen sellainen tikku, jonka päässä on nuppi (meinasin kirjoittaa terska ).
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #96
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Minulta jäi virittelemättä (ei varmaan mahtuiskaan tuon Ohlinsin säätövempeleiden kanssa). Aikaisemmissa pyörissä on ollut mutta jotenkin tuntuu että paikat kuraantuu ihan samalla tavalla oli huggeria tai ei.
    Minulla huggeri (Hondan lisävaruste) ja Öhlinssin jousipaketti kiinni ja asennettu ohjeen mukaisesti ilman minkäänlaisia kikkailuja, eivätkä häiritse toisiaan millään lailla. (vieläkään)
    Voin esitellä asennukset esim. Lpr:n satamassa kunhan kelit kypsyvät.
    Pannaan haisemaan.
  7. #97
    Lainaa Hercules kirjoitti Katso viesti
    Minulla huggeri (Hondan lisävaruste) ja Öhlinssin jousipaketti kiinni ja asennettu ohjeen mukaisesti ilman minkäänlaisia kikkailuja, eivätkä häiritse toisiaan millään lailla. (vieläkään)
    Voin esitellä asennukset esim. Lpr:n satamassa kunhan kelit kypsyvät.
    Tässä olisi aika makee hiilikuituinen tosin aika hintava. Voisi jopa suojata jotain kun on noin pitkä(?). Huom hyvät kuvat linkin takaa.

    Aika jännää tää nykytrendi. Ensin riisutaan takapää mahdollisimman avoimeksi jotta saadaan ulkonäön takia takarengas näkyviin. Sitten viritellään suojia lisäämään jousittamatonta kuormaa kun kura lentää. Aikaisemmin lokasuojat oli sentään kiinni rungossa ei renkaassa (jousitetulla puolella) .
    Viimeksi muokannut: Pete2; 04.04.2012 klo 09:31.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  8. #98
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Tässä olisi aika makee hiilikuituinen tosin aika hintava. Voisi jopa suojata jotain kun on noin pitkä(?). Huom hyvät kuvat linkin takaa.

    Aika jännää tää nykytrendi. Ensin riisutaan takapää mahdollisimman avoimeksi jotta saadaan ulkonäön takia takarengas näkyviin. Sitten viritellään suojia lisäämään jousittamatonta kuormaa kun kura lentää. Aikaisemmin lokasuojat oli sentään kiinni rungossa ei renkaassa (jousitetulla puolella) .

    No ei tuo lipoke montaa grammaa paina, eli tokkopa käytännössä on mitään merkitystä jousittamattomalla painolla.

    Mutta linkin hiilikuitutapauksen takajarrun jarrusatula on mielenkiintoinen. Missä mallissa se on levyn yläreunassa? Kun minä olen nähnyt kaikissa levyn alareunassa! Sillä kun on merkitystä painopisteen kannalta. Tosin harvassa lienevät ne kuskit, joille sillä oikeasti on merkitystä.
    <p>.</p>
  9. #99
    Uudessa Crosstourerissa on takajarru levyn yläreunassa, katu-VFR:n asento kai liian arassa paikassa "maastopyörään"! Svingi sen sijaan on samannäköinen eli se hiilikuitulärpäke sopinee molempiin. Näin silmämääräisesti arvioiden.
  10. #100
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    No ei tuo lipoke montaa grammaa paina, eli tokkopa käytännössä on mitään merkitystä jousittamattomalla painolla.
    Pakkauksineen näyttää tuo hiilariversio painavan 1,5 kg. Vertailuarvona oma takarenkaani painaa 15,2 kg. Merkityksestä en siten osaa kyllä arvailla mitään. Renkaan paino varmaan merkkaa enemmän hyrrävoimien takia.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  11. #101
    Lainaa bikejussi kirjoitti Katso viesti
    Uudessa Crosstourerissa on takajarru levyn yläreunassa, katu-VFR:n asento kai liian arassa paikassa "maastopyörään"! Svingi sen sijaan on samannäköinen eli se hiilikuitulärpäke sopinee molempiin. Näin silmämääräisesti arvioiden.
    No, tuo kuvan esmerkki on katulaite, kait jokin ameriikanmalli.
    Vielä odottaa pyörä pilttuussaan, täytyy ajella ennen moottorinohjausyksikön päivitystä jotkut matkat, osaa sitten
    oikeasti vertailla, jos osaa...

    Semonen juttu, että orggis mökäpönttö. Ottaessani sen rosteripellin pois, niin varsinaisessa pöntössä keskellä
    pellin sivun puolella on ilmiselvä reikä!
    Onkos teillä muilla? Oletteko havainneet? Ja hyvää ajokauden odotusta, kohta se taas alkaa...
    <p>.</p>
  12. #102
    Montakohan litraa mahtaa tuo syylari "imeä" vettä itseensä. Sateella tuossa ajelin niin luulin jo mopon palavan kun parkissa vielä tyhjäkäynnillä höyrysi koko etupää muutaman minuutin; olis varmaan kauemminkin... Vettä valutti seisonnalle laittaessa "litratolkulla" jostain sieltä välistä.
    Valoissa jo ihmettelin jotta mitä helv......karmee usva nousi katteen ja etupään välistä

    Taitaa tosiaan olla tarpeellinen tuo etufenderin jatke.... jos siis siitä johtui....
    T7
  13. #103
    Tuli tehtyä heräteostos
    Mt-01 vaihtuu Vfrrään,taitaa ainakin vakuutusmaksut
    nousta.Mimmosia summia teillä täällä ruuhkasuomessa.
    Tapiolan laskuri antoi noin 850€/vuosi (ei mielestäni paha) täysillä
    bonareilla liikenteeseen ja kaskoon.

    Milloinkohan mä opin ettei niihin mopoliikkeisiin
    pidä mennä sisälle....
    White punks on dope!!
  14. #104
    Lainaa Waltzu kirjoitti Katso viesti
    Tuli tehtyä heräteostos
    Mt-01 vaihtuu Vfrrään,taitaa ainakin vakuutusmaksut
    nousta.Mimmosia summia teillä täällä ruuhkasuomessa.
    Tapiolan laskuri antoi noin 850€/vuosi (ei mielestäni paha) täysillä
    bonareilla liikenteeseen ja kaskoon.

    Milloinkohan mä opin ettei niihin mopoliikkeisiin
    pidä mennä sisälle....

    Vuosi sitten, koeajopäivien jälkeen vaihtui seuraavalla viikolla.
    Silloin vak. IF:ssä ja hinta sai veret seisahtumaan.
    Vertailu päätyi Tapiolaan: Täyskasko bonarit 70, Liikenteessä bonari 65%, ja vielä mukana
    turvallisuus ja omaetu ale yht. 22% ja laskua 750€/a. Ja laskee vielä 50 €, kun liikenne->70%
    Siis 700€/a ei liene paha tässä tehopainoluokassa.

    Tuohon edelliseen höyryämiseen, kyllä höyryää. Jatke asennettu, kohta kokemuksia.
    <p>.</p>
  15. #105
    Lainaa Waltzu kirjoitti Katso viesti
    Tuli tehtyä heräteostos
    Mt-01 vaihtuu Vfrrään,taitaa ainakin vakuutusmaksut
    nousta.Mimmosia summia teillä täällä ruuhkasuomessa.
    Tapiolan laskuri antoi noin 850€/vuosi (ei mielestäni paha) täysillä
    bonareilla liikenteeseen ja kaskoon.

    Milloinkohan mä opin ettei niihin mopoliikkeisiin
    pidä mennä sisälle....
    Onnittelut. Ongelmaksi tulee vain jatkossa että on vaikea löytää pyörää mihin sen haluaisi vaihtaa...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  16. #106
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut. Ongelmaksi tulee vain jatkossa että on vaikea löytää pyörää mihin sen haluaisi vaihtaa...
    Toivotaan että näin on,jospa sillä nyt ainaki kolme kesää
    pääsis eteenpäin.
    Noh,pitkä viikko edessä,uus peli alle vasta vapun jälkeen.
    Innolla ootellaan
    White punks on dope!!
  17. #107
    Lainaa Waltzu kirjoitti Katso viesti
    Toivotaan että näin on,jospa sillä nyt ainaki kolme kesää
    pääsis eteenpäin.
    Noh,pitkä viikko edessä,uus peli alle vasta vapun jälkeen.
    Innolla ootellaan
    Sain omani pari viikkoa sitten ja nyt 1300km ajettu. Todella tyytyväinen olen; sopii mulle täydellisesti.
    Mun mielestä tosi helppo, mukava ja tasainen pyöra ajaa. Potkuakin on meikäläiselle riittävästi varastossa tarvittaessa.

    Sen verran uusi tuttavuus, etten osaa vielä muuta sanoa, kuin että niinkuin tuolla edellä jo mainittiin, niin tilaa jo valmiiksi
    Stormilta ainakin etulokarin jatke ja huggerikin näyttäis tosiaan olevan tarpeen.
    Tänään aamulla töihin mennessä aurinko paistoi ja tiet olivat märät. Heitti eturenkaasta kuraa naamaan niin prkeleesti, jotta piti ajaa visiiri auki että näkee edes vähän eteen ja sittenhän ne kurat oli silmissä.


    Mutta siis aivan loistava peli; tuntuu olevan passeli tourinkiin, mutkille ja hiekkatielläkään (kova sellainen) ei mitään ongelmaa. No, enpä enempää; kohtahan pääset kunnolla testailemaan ellet jo ole aiemmin päässyt.
    T7
  18. #108
    Auttaakohan tohon kuran heittelyyn toi
    jatke etuloksuun?

    -MK-
    White punks on dope!!
  19. #109
    Huggerin taiteilin kiinni ilman takarenkaan irrotusta. Olihan siinä näpertämistä, mutta meni.
    Niin ja onnittelut myös minulta Waltsulle ja W-P:lle, siisti on peli - ihan cool.

    Sen kuuluisan ECUn eli moottorinohjainyksikön päivityksen teetän parin viikon päästä. Katotaan sitten, että
    vaikuttaako se tosiaan käytännössä mitenkään.
    <p>.</p>
  20. #110
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Montakohan litraa mahtaa tuo syylari "imeä" vettä itseensä. Sateella tuossa ajelin niin luulin jo mopon palavan kun parkissa vielä tyhjäkäynnillä höyrysi koko etupää muutaman minuutin; olis varmaan kauemminkin... Vettä valutti seisonnalle laittaessa "litratolkulla" jostain sieltä välistä.
    Valoissa jo ihmettelin jotta mitä helv......karmee usva nousi katteen ja etupään välistä

    Taitaa tosiaan olla tarpeellinen tuo etufenderin jatke.... jos siis siitä johtui....
    Veikkaan että eturenkaan viskaama vesi menee syylarin väliin ja sieltä se sitten valuu pakosarjan päälle.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  21. #111
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Huggerin taiteilin kiinni ilman takarenkaan irrotusta. Olihan siinä näpertämistä, mutta meni.
    Niin ja onnittelut myös minulta Waltsulle ja W-P:lle, siisti on peli - ihan cool.

    Sen kuuluisan ECUn eli moottorinohjainyksikön päivityksen teetän parin viikon päästä. Katotaan sitten, että
    vaikuttaako se tosiaan käytännössä mitenkään.
    Huggerin hommaaminen on itselläkin listalla mutta vähän vierastanut ajatusta itseasennuksesta juuri sen takarenkaan irroituksen takia. Jos sen saa paikalleen ilman purkutöitä niin voisi harkita tee-se-itse meininkiä. Oliko Hondan huggeri ja miten se kiinnitetään?
  22. #112
    Lainaa peevee kirjoitti Katso viesti
    Huggerin hommaaminen on itselläkin listalla mutta vähän vierastanut ajatusta itseasennuksesta juuri sen takarenkaan irroituksen takia. Jos sen saa paikalleen ilman purkutöitä niin voisi harkita tee-se-itse meininkiä. Oliko Hondan huggeri ja miten se kiinnitetään?
    Hondan huggeri, niin kuin ylempänäkin on. Asennus on näpräämistä ja vaatii sitkeyttä ilman takarenkaan irrotusta, eihän se kummonen homma ole, jos on keskiseisontatuki.
    Etulokarin jatkeen saa tarvikkeena Stormilta ja kannattaa laittaa Härmän oloihin.
    <p>.</p>
  23. #113
    Melko snadihan tuo huggeri on...mutta auttaa silti hieman...

    Etujatkopalan laitoin pelkällä tarralla kiinni, no eihän se pysynyt, joten pitää kokeilla uudestaan.

    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  24. #114
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Veikkaan että eturenkaan viskaama vesi menee syylarin väliin ja sieltä se sitten valuu pakosarjan päälle.

    Näinhän se just on; toisaalta eipä monessa pyörässä ole turkkilaista saunaa vakiovarusteena.

    No, mulla on tuossa pöydällä valmiina odottamassa etulokari,jatke,tiivisteliimaa ja hiomapaperi; näillä kiinni ja eikun sadekeliä odottelemaan


    Mulla -11 malli. Oli öljynvaihdossa/ ECU päivityksessä, mutta oli kuulemma jo uusi kartta laitettu tehtaalla.

    Huggerin ajattelin laitattaa renkaanvaihdon yhteydessä; ei varmaan paljoa lisähintaa tee.


    Meneekös tuo touring lisäpleksi ihan nipsauttamalla kiinni vai...?
    T7
  25. #115
    Lainaa Waltzu kirjoitti Katso viesti
    Auttaakohan tohon kuran heittelyyn toi
    jatke etuloksuun?

    -MK-
    Ehdottomasti auttaa.
  26. #116
    Lainaa jha kirjoitti Katso viesti
    Ehdottomasti auttaa.
    No sepä sitte pakkohankinta,jollain
    "sikaflexillä" tai epoxilla luulis pysyvän?
    Eihän sitä ny reikiä viittis uuteen menopeliin tehä

    -MK-
    White punks on dope!!
  27. #117
    Lainaa Waltzu kirjoitti Katso viesti
    No sepä sitte pakkohankinta,jollain
    "sikaflexillä" tai epoxilla luulis pysyvän?
    Eihän sitä ny reikiä viittis uuteen menopeliin tehä

    -MK-
    Sikaflexillä yritin ensin, mutta luovuin samantein. Kolmella ruuvilla laitoin, varma on aina varmaa ja niitä kantoja sieltä nyt
    tuskin havaitsee.
    <p>.</p>
  28. #118
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Meneekös tuo touring lisäpleksi ihan nipsauttamalla kiinni vai...?
    Ei nyt ihan mutta melkein. Paria ruuvia joutuu kiertämään ja kiinnikkeen asentamaan.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  29. #119
    Oletteko huomanneet että nuo vakio RoadSmartit olisivat kuluneet poikkeuksellisen nopeasti. Minulla oli edellisessä pyörässä myös RoadSmartit ja ne kestivät tosi hyvin. Näissä on pintaa takarenkaassa enää vain alle 4 mm ja pyörällä on ajettu vasta 1600 km. Tuossa MPMaailman kestotestissä oli myös sama havainto. Rengas ei kestänyt läheskään yhtä paljon kuin testissä ollut Michelinin sporttirengas. Ajotyyli, tehot yms tietysti vaikuttavat mutta kuitenkin.
    Viimeksi muokannut: Pete2; 27.04.2012 klo 16:41.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  30.  
  31. #120
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tsekkaas sopivassa välissä kaikki merkinnät siitä renkaasta ja katso, onko täsmälleen samanlaista mahdollista ostaa omalla rahalla. Ettei olisi joku pilipaliversio ko. kumista jota ei kaupasta saa.
    1000
Sivu: 4 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen