Sivu: 3 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 621:sta
  1. #61
    Onhan mielenkiintoinen rajoitintoteutus pikkuvaihteilla. Alakierroksilla 'ei mitään' ja sitten pätkähtää yhdellä kertaa 40hp lisää.
  2. #62
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 17 2011,08:35) kirjoitti
    Onhan mielenkiintoinen rajoitintoteutus pikkuvaihteilla. Alakierroksilla 'ei mitään' ja sitten pätkähtää yhdellä kertaa 40hp lisää. *
    Tarkoitus on viissiin ettei lähde rempomaan pystyyn kiihdytettäessä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  3. #63
    Nähdäkseni tuolla ratkaisulla juuri käy helpommin niin. Turboefekti, ensin ei tule voimaa odotetulla tavalla ja sitten tulee kerralla. Normaali ratkaisu on pudottaa tasaisesti tehoja, varsinkin yläpäästä leikaten.
  4. #64
    Tiedä häntä. Minusta on saanut kiihdytellä aika huoleti eikä ole paljon nostellut vielä eturengasta. Sanovat viisaat että ykkönen ja kakkonen on vfr1200:ssa aika lyhyitä verrattuna joihinkin muihin pyöriin, joten kiihtyvyysarvot ovat noillakin rajoittimilla ihan kunnioitettavia. Ne jotka ovat tehneet muutoksia noihin rajoittimiin niin sanovat että sitten nostaa kyllä eturengasta ihan pelkästään kaasua käännettäessä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  5. #65
    Joo, harvinaisen lyhyet siinä on pikkuvaihteet, olen nähnyt käppyrät. Ykkösellä on satasen todellinen nopeus tiukassa, 99km/h.

    Pakosti täytyy kuitenkin keula nousta noin lyhyillä väleillä ainakin ykkösellä, jos kaasua tarjoaa kunnolla ja antaa kierrosten nousta. Yläkierrosten tehoja kun ei ole leikattu.
  6. #66
    Vinkkinä navikiinnityksiin. Hommasin Telferizer'n. Kustansi 36 puntaa postikuluineen ja tuli alle viikossa kotiin kirjattuna kirjeenä.

    On mielestäni parempi kuin tämä: RAM 342-U
    En saanut tuota mitenkään pysymään napakasti kiinni, joten tilasin toisenlaisen.

    Tuossa uudessa on kaksi kertaa pidempi ja koko matkalta paisuva keskiputken sisään tuleva kiinnike, joten istuu tosi napakasti.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  7. #67
    Lainaa (Pete2 @ Marras. 03 2011,16:26) kirjoitti
    On mielestäni parempi kuin tämä: RAM 342-U
    En saanut tuota mitenkään pysymään napakasti kiinni, joten tilasin toisenlaisen.
    RAMinkin saa melko tukevasti kiinni kiertämällä telinettä kierroksen pari myötäpäivään sen jälkeen, kun kiristysruuvi on täysin kireällä.
  8. #68
    EICMA: 2012 mallissa isompi tankki, parempi vääntö 2000-4000 rpm, Led valomuutoksia, sininen väri, luistonesto optiona.

    Lähde: Linkki
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  9. #69
    Huomasivat ja myönsivät sitten itsekin tuon ilmeisen vääntöpuutteen. Isompi tankkikin on plussaa.
  10. #70
    Täältä löytyy doc -muodossa Hondan selvitys ominaisuuksista ja mitä VFR1200:een tulee muuttumaan 2012. Tankin koko kasvaa kokonaista 400 ml tiesi joku kertoa*.



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  11. #71
    Pyörään tehtiin Hondan ECU -päivitys. Lisää aiheesta täällä, jos asia on uusi. Ajoin pienen lenkin. Käyttäytyminen pienissä nopeuksissa tuntui parantuneen, mutta mitään dramaattista muutosta en huomannut (kuten olin ajatellutkin). Valitettavasti laajemmat testiajot täytyy jättää kun alkaa tuota pakkasta lykkäämään...



    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  12. #72
    Lainaa (Pete2 @ Marras. 17 2011,13:10) kirjoitti
    Pyörään tehtiin Hondan ECU -päivitys.
    Missä päivitys tehtiin?
  13. #73
    Olen kuullut ja lukenut tästä päivitys asiasta. Odotan palautetta kyselyyni, että "päivitys" tehtäisiin, niin haluttaessa, takuuna Brandtin toimesta.

    Kokeilu, että miten vaikuttaa, näillä keleillä, lienee turhaa...
    <p>.</p>
  14. #74
    Lainaa (jha @ Marras. 17 2011,20:15) kirjoitti
    Lainaa (Pete2 @ Marras. 17 2011,13:10) kirjoitti
    Pyörään tehtiin Hondan ECU -päivitys.
    Missä päivitys tehtiin?
    Konesuni Lappeenranta.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  15. #75
    Videokuvaa 2012 mallista EICMA messuilla.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  16. #76
    Sähköinen korjaamokäsikirja.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  17. #77
    Tivasin ECUn päivitystä BikeWorld/Brandtista ja sain oheisen vastauksen.
    Tuon perusteella asia lienee niin, että päivitys tehon/momentin muuttamiseksi on huhua ja huuhaata.
    No, ovat ne nykyiselläänkin enemmän kuin riittävät.

    VFR1200 ecun päivitys on tehty poistaakseen ongelmaa mahdollisessa moottorijarrutuksen aikana tapahtuvasta moottorin sammumisesta. Jos näin on teidän pyörän tapauksessa, voidaan päivitys tehdä seuraavan huollon yhteydessä. Jos laitteessa ei ole ko vikaa havaittu, päivitystä ei suoriteta. Tehoa tai vääntökäyrää ko päivitys ei muuta mihinkään suuntaan vaikka joillain keskustelupalstoilla näin onkin raportoitu.

    Ja moottorijarrutuksessa ei kone sammu.
    <p>.</p>
  18. #78
    Nostetaanpas tätä ketjua vähän ylöspäin.

    Kovasti on ulkomaan ketjuissa tehty elämää suurempi kysymys tuosta ykkös ja kakkosvaihteen tehon rajoituksesta 3-6000 kierrosalueella. 2012 mallissahan tuo rajoite on korvattu luistonestolla ja en tiedä onko lopputulos sitten ihan sama(?). Onko teillä aikeita kokeilla tuota http://www.motoring-europe.com/fi/ba...a-vfr1200.html. Linkissä puhutaan varmaan virheellisesti sytytysennakosta, koska todennäköisesti honda on hoitanut homman rajoittamalla kaasunasentoa ko. kierrosalueella. Minusta tehoa on tuntunut olevan aika riittävästi nytkin .
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  19. #79
    Sellasta kyselisin, kun tilasin tuolta stormilta tuon etulokasuojan jatkeen, että mikä paras kiinnitys keino (ruuvit, joku muu)?
    Ja oliko helppo homma?
  20. #80
    Lainaa Tim81 kirjoitti Katso viesti
    Sellasta kyselisin, kun tilasin tuolta stormilta tuon etulokasuojan jatkeen, että mikä paras kiinnitys keino (ruuvit, joku muu)?
    Ja oliko helppo homma?
    Itse laitoin kaksipuoleisella teipillä ja varmistin asian neljällä pienellä koneruuvilla (ruuvien kärjet jäävät näkyviin lokarin alle, mutta ei ne mitään siellä haittaa). Suihkaisin vielä ennen ruuvausta nuo ruuvin kannat mattamustiksi niin eivät erotu niin pahasti. Nuo teipinpalat olivat valmiiksi muistaakseni kiinni siinä jatkeessa. Jos haluaa hyvän niin kannattaa irroittaa lokari ennen kiinnitystä niin saa ruuvin reiät paremmin porattua oikeisiin kohtiin.

    Ihan helppo homma jos omaa perustyökalut.
    Viimeksi muokannut: Pete2; 14.02.2012 klo 18:23.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  21. #81
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Itse laitoin kaksipuoleisella teipillä ja varmistin asian neljällä pienellä koneruuvilla (ruuvien kärjet jäävät näkyviin lokarin alle, mutta ei ne mitään siellä haittaa). Suihkaisin vielä ennen ruuvausta nuo ruuvin kannat mattamustiksi niin eivät erotu niin pahasti. Nuo teipinpalat olivat valmiiksi muistaakseni kiinni siinä jatkeessa. Jos haluaa hyvän niin kannattaa irroittaa lokari ennen kiinnitystä niin saa ruuvin reiät paremmin porattua oikeisiin kohtiin.

    Ihan helppo homma jos omaa perustyökalut.

    Kiitos tiedoista!
  22. #82
    Lainaa Tim81 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedoista!
    Minä laitoin muistaakseni kolmella, neljähän seuraa toimituksen mukana. Yksi keskelle ja molemmille reunoille.

    Reikien kohdalle, ennen porausta, kannattaa laittaa teipinpalat, ettei poranterän kärki lähde vaeltamaan ja sitten naarmuta maalausta. Ja irrottaahan lokari kannattaa ilman muuta. Se on helppo homma ja edesauttaa jatkeen asentamista kummasti.

    Tuohon tehoasiaan toteaisin. Minulle riittää nykyiset tehot ja väännöt vallan loistavasti.
    Eikä huippinopeuttakaan tarvitse lähteä kokeilemaan, se kun on 250 kmh.

    Huggerin vielä tilasin ja sen laitan ennen ajokautta paikalleen.

    Oletteko ladanneet akkua miten?
    <p>.</p>
  23. #83
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Oletteko ladanneet akkua miten?
    Kerran kuussa olen käyttänyt kiinni moottoripyörän akun ylläpitolaturin (voisi olla kiinni vaikka koko ajankin). En muista merkkiä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  24. #84
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Minä laitoin muistaakseni kolmella, neljähän seuraa toimituksen mukana. Yksi keskelle ja molemmille reunoille.

    Reikien kohdalle, ennen porausta, kannattaa laittaa teipinpalat, ettei poranterän kärki lähde vaeltamaan ja sitten naarmuta maalausta. Ja irrottaahan lokari kannattaa ilman muuta. Se on helppo homma ja edesauttaa jatkeen asentamista kummasti.

    Tuohon tehoasiaan toteaisin. Minulle riittää nykyiset tehot ja väännöt vallan loistavasti.
    Eikä huippinopeuttakaan tarvitse lähteä kokeilemaan, se kun on 250 kmh.

    Huggerin vielä tilasin ja sen laitan ennen ajokautta paikalleen.

    Oletteko ladanneet akkua miten?
    Ylläpitolaturi kiinni satunnaisesti pari viikkoa kerrallaan. Joo ruuvit oli näköjään lähetyksessä mukana.
  25. #85
    Hakiessani parit vempeleet Vifferiin Lahden R.M Heinolta, josta olin ECUn päivitystä kysellyt kuulin kummiako?

    Mainostivat, että heidän huollon pojat lähtevät kohtsillään koulutukseen Brandtille, ja sitten Heinolle tulee ohjelma päivityksen ajamiseen. Epäilin, että tokkopa se paljon tilannetta parantaa, kun hyvä on jo nyt, mutta sanoivat pojat,
    että päivitys kyllä kannattaa tehdä, on sen väärtti - ja kun sen takuuseen saa, niin mikä ettei.
    Että palataanpas keväällä asiaan kun homma on tehty ja ajokausi avattu.
    <p>.</p>
  26. #86
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Hakiessani parit vempeleet Vifferiin Lahden R.M Heinolta, josta olin ECUn päivitystä kysellyt kuulin kummiako?

    Mainostivat, että heidän huollon pojat lähtevät kohtsillään koulutukseen Brandtille, ja sitten Heinolle tulee ohjelma päivityksen ajamiseen. Epäilin, että tokkopa se paljon tilannetta parantaa, kun hyvä on jo nyt, mutta sanoivat pojat,
    että päivitys kyllä kannattaa tehdä, on sen väärtti - ja kun sen takuuseen saa, niin mikä ettei.
    Että palataanpas keväällä asiaan kun homma on tehty ja ajokausi avattu.
    Joo itse en paljon huomannnut kun oli melko hyvä jo ennestään. Päivitys kuulemma auttaa sellaisessa tilanteessa jos sulkee kaasun kokonaan kiihdytyksen jälkeen niin voi kakistella uudelleen avattaessa. Päivitys vähentää tällöin kakistelua.

    Yleensä uskoisin että ECU:n resetointi auttaa päivitystä enemmän ja senhän voi tehdä itsekin (jos muistan oikein niin irroittamalla akun pidemmäksi aikaa tms.).
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  27. #87
    Mites tuo huggeri.. Ootteko Hondan alkuperäisiä tilannut/laittanut vai tarvike? Onko asennus minkälainen projekti?
  28. #88
    Lainaa Tim81 kirjoitti Katso viesti
    Mites tuo huggeri.. Ootteko Hondan alkuperäisiä tilannut/laittanut vai tarvike? Onko asennus minkälainen projekti?
    Minulta jäi virittelemättä (ei varmaan mahtuiskaan tuon Ohlinsin säätövempeleiden kanssa). Aikaisemmissa pyörissä on ollut mutta jotenkin tuntuu että paikat kuraantuu ihan samalla tavalla oli huggeria tai ei.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  29. #89
    Lainaa Tim81 kirjoitti Katso viesti
    Mites tuo huggeri.. Ootteko Hondan alkuperäisiä tilannut/laittanut vai tarvike? Onko asennus minkälainen projekti?
    Odottaa asennusta, kokemukset sitten ensi kesänä. Asennuksessa tietysti takarengas irti ja jos on alkup. vaimennin kiinni niin lämpökilven takaosa pitää irrottaa, että rengas mahtuu tulemaan ulos. Näin oli manuaalissa, joka kannattaa hommata jos yhtään vähää omatoiminen huolto kiinnostaa. Selviääpi monta asiaa, jos tekniikka kiinnostaa, ja tekniikkahan kaksitoistasatasessa VFR:ssä on aikas mielenkiintoinen.

    Jaa niin, noita mauaalin tilauspaikkoja on tuolla edempänä ketjussa, josta tilasin. Tuli muutamassa päivässä.
    Viimeksi muokannut: M58; 14.03.2012 klo 11:09.
    <p>.</p>
  30.  
  31. #90
    onkos kukaan asentanut tarvikeplexiä uuden vfr:n keulalle?

    kaverille tilattiin ja pitäis alkaa se asentamaan, jotenkin vaan erilaisen oloinen asennettava kuin mitä omaan xx:ään oli, oma tuntui yksinkertaisemmalta laittaa..

    onko siellä mitään mitä voi saada hajotettua helpon tehokkaasti tai muuta niksiä hommaan..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Sivu: 3 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen