Sivu: 20 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 621:sta
  1. #571
    Tänään renkaanvaihdon yhteydessä tarkistivat kardaanin.
    Ei kulumaa havaittavissa mutta uusivat tuon joka tapauksessa ensi kuussa, kun osat saapuvat.
    Näin siis Tallinnan Hondalla.

    Jokos näitä on Suomessa vaihdettu?
    no se ol vesku täs vaa moi.
  2. #572
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mun arvaus on 13995€
    12990€, paljonkos sää pyyditkään?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  3. #573
    Lainaa veskuvaa kirjoitti Katso viesti
    Jokos näitä on Suomessa vaihdettu?
    Lähipäivinä tulee pyöriä vaihtoon. Akselit odottavat jo paketissa pöydällä.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  4. #574
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    12990€, paljonkos sää pyyditkään?
    Mulla oli 11600 viimeinen hinta.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #575
    Lainaa veskuvaa kirjoitti Katso viesti
    Tänään renkaanvaihdon yhteydessä tarkistivat kardaanin.
    Ei kulumaa havaittavissa mutta uusivat tuon joka tapauksessa ensi kuussa, kun osat saapuvat.
    Näin siis Tallinnan Hondalla.

    Jokos näitä on Suomessa vaihdettu?
    Onks sulla enemmänkin kokemusta Tallinnan Honda- huollosta..noinniinkuin yleisesti?
    T7
  6. #576
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Onks sulla enemmänkin kokemusta Tallinnan Honda- huollosta..noinniinkuin yleisesti?
    Kaks pyörää tuolta ostanut + huollot niihin.
    Kokemukset pelkästään positiivisia.

    Palvelu saattaa tuntua alkuun jäykähköltä mutta huollon laatu on erinomaista, juuri sellaista, kuin merkin omalta pajalta saattaa odottaa.
    no se ol vesku täs vaa moi.
  7. #577
    Lainaa veskuvaa kirjoitti Katso viesti
    Kaks pyörää tuolta ostanut + huollot niihin.
    Kokemukset pelkästään positiivisia.

    Palvelu saattaa tuntua alkuun jäykähköltä mutta huollon laatu on erinomaista, juuri sellaista, kuin merkin omalta pajalta saattaa odottaa.
    Jaa; tulee Virossapäin jonninverran käytyä. osaatko verrata hintoja suomen hintoihin? Paljon Virolaisten kanssa tekemisissä ja tuo alkujäykkyys on tuttua jo ihan meidän kantasuomalaisten kanssa.

    Tiedätkö muuten vielä luotettavaa autopeltikorjaamoa? Mulla olis Vitossa vähän laitettavaa
    T7
  8. #578
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    osaatko verrata hintoja suomen hintoihin?
    Suomen huoltohinnoista en ole ihan perillä mutta tuolta näkee Viron hintoja: http://catwees.ee/bikes/ (->teenindus ->hinnakiri)
    Tähän isoon vifferiin 12tkm huolto maksoi viime kesänä kutakuinkin 150e. 24tkm huolto on edessä ehkä kesäkuussa, jolloin tiedän tuosta tarkemmin.

    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Tiedätkö muuten vielä luotettavaa autopeltikorjaamoa?
    En ole autopeltiseppää tarvinnut muuta tuolla olen muoviosia pari kertaa laitattanut ja jälki ollut tosi hyvää: http://www.bacania.ee/
    Tekevät myös ainakin pienempiä peltitöitä.
    no se ol vesku täs vaa moi.
  9. #579
    Lainaa veskuvaa kirjoitti Katso viesti
    Suomen huoltohinnoista en ole ihan perillä mutta tuolta näkee Viron hintoja: http://catwees.ee/bikes/ (->teenindus ->hinnakiri)
    Tähän isoon vifferiin 12tkm huolto maksoi viime kesänä kutakuinkin 150e. 24tkm huolto on edessä ehkä kesäkuussa, jolloin tiedän tuosta tarkemmin.



    En ole autopeltiseppää tarvinnut muuta tuolla olen muoviosia pari kertaa laitattanut ja jälki ollut tosi hyvää: http://www.bacania.ee/
    Tekevät myös ainakin pienempiä peltitöitä.
    Ok, kiitti. Onhan noita huoltohintoja tosin suht vaikea vertailla suoraan hinnan perusteella kun ei tiedä mitä kaikkea pitää sisällään. Lähinnä kait tuo työtuntien hinta on aika ratkaiseva.
    Mulla 48tkm huolto otti 6h X70€ (työtunnin hinta on suomessa yleensä 70-80€) eli pelkät työt 420 €.
    oista isoista huolloista olen käynyt ottamassa leiman. Muut pikkuhuoltotarpeet ja öljynvaihdot tietty itse sen mitä osaa.



    Ok; täytyy etsiskellä. Tässä peltihommassa hommassa lähtee ainakin 1000-1500€ hinnasta pois Viron puolella.
    T7
  10. #580
    Tänään kevään ekat tyypit. n.130km. Olipas mukava lyödä akku kiinni ja lyödä tulille taas kuin palmun alta.
    Pyörähti 60tkm mittariin ja edelleen hymyssäsuin ilman pienintäkään ongelmaa. En muista että olis starttinappulaa koskaan täytynyt kahta kertaa painaa..joo ei muuta
    (jaa kerran kun Yusan akku zippas...ny on bilteman geeli ja toimii hyvin)
    T7
  11. #581
    ...jokos veit kartaanin vaihtoon? Minä vien huomenna..
    Husqvarna 701LR
  12. #582
    Lainaa TiuSo kirjoitti Katso viesti
    ...jokos veit kartaanin vaihtoon? Minä vien huomenna..
    No hyvä Tiuso....tänään otin pyörän ulos

    Mutta täytyy tosiaan tilailla aika jo valmiiksi...saiskohan muuten vähän pienemmillä välityksillä? Vaikka niinkuin yhden eturataspiikin verran keveemmäks.... (tosin tulis 1.:stä liian lyhyt)
    T7
  13. #583
    Kardaani vaihtuu ensiviikolla, sopivasti ennen Ranskan kevätlenkkiä. Saakohan vanhan aksilan mukaan ? Siitähän sais rehvakkaamman makkaratikun kokoontumisajoihin.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  14. #584
    Lainaa -O- kirjoitti Katso viesti
    Kardaani vaihtuu ensiviikolla, sopivasti ennen Ranskan kevätlenkkiä. Saakohan vanhan aksilan mukaan ? Siitähän sais rehvakkaamman makkaratikun kokoontumisajoihin.
    Minulla oli tarkoitus saada tuo korjaus tehtyä talvisäilytyksen aikana. Tällä viikolla aloin kysellä joko tuo korjaus on tehty että pääsisi ajelemaan. Minulle sanottiin, että maahantuojalla ei ole osaa toimittaa eli korjaus siirtyy eikä ollut edes varmaa tietoa koska tuo osa voisi olla saatavilla (ehkä vasta kesäkuussa)

    Ilmeisesti osia kuitenkin on jos sinullekin on aika varattu.

    Pitää varmaan soitella muillekin Hondan merkkihuolloille täällä kaakonkulmalla jos jostain sais korjauksen sovittua.
    Viimeksi muokannut: YKa; 15.04.2016 klo 21:19.
    ex VFR 1200F 2010
  15. #585
    Tampereen Bike Worldissä vaihdettu. Taisi olla toinenkin Crosstourer rivissä kun hain omani. Että on niitä osia jossain päin Suomea..
    Husqvarna 701LR
  16. #586
    Nyt on kepukka vaihdettu. Sanoivat, että kaikkiin kyllä vaihdetaan, mutta osia tullee hiukan tipoittain. Vanha lähtee tehtaalle (siis keppi), eipä tuossakaan 31 tkm ajettuna mitään vaivaa ollut.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  17. #587
    Taas olisi renkaiden vaihto edessä! Mitkä on parhaat?
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  18. #588
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Mitkä on parhaat?
    Jos kaikki tietäisivät mitkä ovat parhaat niin varmaan olisi ne samat renkaat kaikilla! Pirelli Angel GT, Michelin PilotRoad 4 GT, Metzeler Z8... tossa ainakin joitain hyviä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  19. #589
    Heidenau K60 Scout

    ..paras kompromissi... Kadulle mä laitan Dunlop Trailsmartit.
    Sori, oli pakko..!
    Husqvarna 701LR
  20. #590
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Taas olisi renkaiden vaihto edessä! Mitkä on parhaat?
    Äffässä oon kokeillu:

    battlax 021
    Z8
    roadsmart 2
    PR3
    angel GT (A)


    Mun mielestä näistä paras oli Dunlop Roadsmart2 sekä ajettavuudeltaan että pidoltaan.

    Z8 oli mun mielestä paskin ja huono märkäpito

    Battlax kului nopeesti mut taittui hyvin .

    PR3 etunen kului mulla oudosti ja alkoi tuntumaan tosi oudolta jo puolessavälissä kulutusta. Tuntui, että lähtee hitaissa jyrkissä etupää alta jatkuvasti. Tunnetusti hyvä märkäpito.

    Kaikissa on loppupeleissä hyvä kulutuskestävyys; se riippuu niin monista jutuista omassa ajossa. Ite ajelen aika rauhallisesti.
    Ajan yksin hyvin kevyellä kuormalla. Mulla on vielä yksi setti Angelia käyttämättä; sen jälkeen ajattelin ottaa/kokeilla jotain vähän pehmeämpää.

    Anyway tosiaan vaikee sanoo toiselle mikä on paras; näin muistelen itse kokeneeni.
    T7
  21. #591
    Ensiasennusrenkaana oli Roadsmart, kesti tasan 5tkm - ei näitä enää.
    Toisena Battlax 023 GT, kesti hyvin 15tkm - olisko ollut vähän liukas.
    Nyt alla PR4, toistaiseksi toiminut hyvin - kilometreistä en vielä tiedä mutta antaa luottoa sadekeleillä.
    no se ol vesku täs vaa moi.
  22. #592
    Lainaa veskuvaa kirjoitti Katso viesti
    Ensiasennusrenkaana oli Roadsmart, kesti tasan 5tkm - ei näitä enää.
    Toisena Battlax 023 GT, kesti hyvin 15tkm - olisko ollut vähän liukas.
    Nyt alla PR4, toistaiseksi toiminut hyvin - kilometreistä en vielä tiedä mutta antaa luottoa sadekeleillä.
    Mitenköhän muuten nuo ensiasennusrenkaat; onkos ne jotain huonompaa laatua. Mulla ensiasennusrenkaina oli nuo batlaxit ja kului kanssa tosi nopeesti

    Noi keskeltä vahvistetut mallit luonollisesti kestää kauemmin, mut olisko niin, että pystymmässä asennossa huonompi pito. Voisko johtua keskiosan kovemmasta seoksesta tms, vai onko vaan kudos vahvistettu? En näistä tiedä, mutta yksin ja pikkukuormalla pääsääntöisesti ajellen taidan mieluummin ottaa vähän pehmeämpää jatkossa kulutuskestävyyden kustannuksella.

    PS. jos joku tarttee Bags- Collection tankkilaukun hevosenkenkää (ei elektro) niin otin just pois. Saa vaikka vitosella.
    Jep; kenkä meni lipalle.
    T7
  23. #593
    Tuo ensiasennusrenkaiden huonous on jäänyt mysteeriksi. Melkoisen huonoa mainosta merkille, jos niitä on kakkoslaatuisena uusissa pyörissä.

    GT renkaat on luonnollisesti kovempia mutta tuo 023 GT tuntui olevan liukas myös reunoiltansa.
    Tästä syystä päätin kokeilla PR4 ilman GT:tä, jos tuo kestää huoltovälin, niin saattaa olla oikein passeli rengas tähän pyörään.

    Hevosenkenkää en tarvitse mutta jos jollain on ylimääräinen orkkis touring lisäpleksi, niin siitä olen kiinnostunut.
    no se ol vesku täs vaa moi.
  24. #594
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mitenköhän muuten nuo ensiasennusrenkaat; onkos ne jotain huonompaa laatua. Mulla ensiasennusrenkaina oli nuo batlaxit ja kului kanssa tosi nopeesti

    Noi keskeltä vahvistetut mallit luonollisesti kestää kauemmin, mut olisko niin, että pystymmässä asennossa huonompi pito. Voisko johtua keskiosan kovemmasta seoksesta tms, vai onko vaan kudos vahvistettu? En näistä tiedä, mutta yksin ja pikkukuormalla pääsääntöisesti ajellen taidan mieluummin ottaa vähän pehmeämpää jatkossa kulutuskestävyyden kustannuksella.

    PS. jos joku tarttee Bags- Collection tankkilaukun hevosenkenkää (ei elektro) niin otin just pois. Saa vaikka vitosella.
    Hevosenkenkä tarvitaan tänne, sehän on seitsemän pulttiseen tankinkaulukseen ja tulee neljällä muistaakseni kiinni (mukana?). Sehän on sama kenkä kuin cbr 1000rr:n. Laitan vielä YV:nä sinulle viestin.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  25. #595
    Lainaa veskuvaa kirjoitti Katso viesti

    Hevosenkenkää en tarvitse mutta jos jollain on ylimääräinen orkkis touring lisäpleksi, niin siitä olen kiinnostunut.
    Mulla olis tuollanen. Pitää vaan tsekata, että siinä on kaikki tarvittavat asennuspalikat; muistaakseni on. Ainoa mikä tulee mieleen, niin siinä asennuksessa tartti jotain mukana tulevaa 2-puolista liimateippiä, jota ei tietty enää ole. Tuon en usko olevan ongelma.
    Olikos niin, että asustelet muillamailla? Onko mahdollisuuksia päästä Helsinkiin tsekkaamaan. Jos palikat on tallella ja kunto sun mielestä kohillaan niin jos vaikka 95€ olis passeli hinta. Taitaa olla edelleen yli 200€, joka on mun mielestä kyllä naurettava ryöstöhinta kyseisestä lirpakkeesta.
    T7
  26. #596
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mulla olis tuollanen.
    Hyvä, kiinnostaa. Pidä tallessa, laitan sulle privaa.
    no se ol vesku täs vaa moi.
  27. #597
    Meni sitten alkup. akkumulaattori Yuasa - ja kerrasta.
    Siis ikää sille tuli tuo 6 v, ja kun uusi vastaava maksaa n. 150 egeä, ei siis mitään mieltä suoda mitään ajatusta jollein Bilteman tms. akuille.
    <p>.</p>
  28. #598
    Lainaa veskuvaa kirjoitti Katso viesti
    Nyt alla PR4, toistaiseksi toiminut hyvin - kilometreistä en vielä tiedä mutta antaa luottoa sadekeleillä.
    Perus Pertsa motoristi pärjää oikein hyvin vaikka PR2:lla sateessa kuin sateessa.

    Tietysti jos on kovan luokan kuljettaja ja vetelee sadekelillä mutkapätkiä suunnilleen kuin kuivalla kelillä, saattaa PR4 olla maineensa väärtti.

    Nimim. satoja kilometrejä Saksan vapaitten nopeuksien teillä sadesäässä - myös yöllä!
    <p>.</p>
  29. #599
    Kartaani vaihtui eilen. Ylläri oli se, että huoltomies oikein pyysi katsomaan vanhaa. Aivan selvä pykälä oli kun niveltä liikutteli, eli vaihtoon olisi mennyt joka tapauksessa joskus. 23tkm..
    MotoRauma hoiteli homman tyylillä.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  30.  
  31. #600
    Vaihdoin alle Continental Road Attack 2 EVO.
    Hyvin on toiminut!!
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
Sivu: 20 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021 ViimeinenViimeinen