Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 206:sta
  1. #1
    Eli ei ole seuraavaakaan pyörää vaikea valita:
    Tiger 1200



    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  2. #2
    Siunakkoon, pittääkö sen olla noin ruma . . tai siis miks nää matkaenduro- tai allround-kastia mitä onkin, niin miks ne kaikki pitää olla ku jostain tähtien sodasta, ihme "trendi" lähes kaikissa tän tyypin pyörissä
    No kauheus on tietysti katsojan silmässä *
    .
  3. #3
    Kun pyörä on riittävän ruma, niin se muuttuu jo hienoksi!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #4
    No hitto, siinähän on kardaani. Nyt alkoi oikeasti kiinnostaa...
    Dixi et animam levavi
  5. #5
    Lainaa (Yamaha1 @ Syys. 14 2011,22:22) kirjoitti
    Kun pyörä on riittävän ruma, niin se muuttuu jo hienoksi! *
    Jep, ja rumat kuskit näyttää komeemmalta
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
    CBR 125R 07/2016 jälkikasvulla ajossa
  6. #6
    Lainaa (ek@ @ Syys. 14 2011,23:06) kirjoitti
    No hitto, siinähän on kardaani. Nyt alkoi oikeasti kiinnostaa...
    Sama täällä!
    Tuo pyörän kauneus onkin sitten makuasioita, meikäläiselle nää fighterit on taas ihan hirvityksiä mutta niistähän on tunnetusti mukava kiistellä.
    Honda XL1000VA 2006
  7. #7
    Voi mahoton....
    Listalla on nyt sitten tämä ja crosstourer.....
    Meinasin kyllä odottaa että nuo ihka uudet pelit on senverran käyny maantietä läpi että lastentaudit on korjattu 2013 malleissa....

    Mutta niinhän minä oon ennenkin "meinannu odottaa"


    -k-
    Varadero XL1000V -09
    'I don't want to believe, I want to know.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  8. #8
    Lainaa (Kekke @ Syys. 15 2011,06:18) kirjoitti
    Voi mahoton....
    Listalla on nyt sitten tämä ja crosstourer.....
    Meinasin kyllä odottaa että nuo ihka uudet pelit on senverran käyny maantietä läpi että lastentaudit on korjattu 2013 malleissa....

    Mutta niinhän minä oon ennenkin "meinannu odottaa" *


    -k-
    Mie vain ostin heti 2007 uuden Tigerin, eikä ole lastentauteja ollu, (eikä aikuistenkaan)
    Crosstoureria tai muutakaan Japsia en ajattelekaan, makuasia jne
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  9. #9
    Miks niissä pitää olla toi "nokka" - ruma ku helvetti, tätyykö bemarista kaikki apinoida??
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  10. #10
    Lainaa (mico @ Syys. 15 2011,20:54) kirjoitti
    Miks niissä pitää olla toi "nokka" - ruma ku helvetti, tätyykö bemarista kaikki apinoida??
    Ei tuo "nokka" ole BMW:n keksintö se oli jo aiemmin, esim Suzuki DR Big 750 tai 800 *
    Voisi kait verrata autoissa ns Spoileriin, ei kait se plagiaatiota ole eri merkkien välillä
    Edit: onhan noita muitakin kun vain muistais...



    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  11. #11
    toi uus kone ja kardaaniveto oli näkyvissä jo siinä uudessa matkamallissa.

    mä toivon niin paljon, että sama kone ja kardaani tulis speed tripleen...
    we cannot tolerate zero tolerance!
  12. #12
    mmm... 160+hp 100+nm 1200cc Speed Triple, niin saatta meikäläinenkin olla mopokaupan ovea nykimässä *



    K750 -61
  13. #13
    Triumpheja

    Meinaa jo nyt alkaa vaihtokuume, vaikka 1050 Tigerikin on hyvä, vaan jos olisi vielä parempi
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  14. #14
    Ei ainakaan vaihtokuume hellitä, näkis vielä hinnat, niin voisi ainakin tilapäisesti lämpö laskea
    Explorer
    Paino/teho on parempi kuin nykyisessä Tigerissä,
    Explorer: kg/bhp = 1,92
    Tiger 1050: 2.1
    siihen vielä isompi vääntö suunnilleen samoilla kieroksilla, niin pitäisi olla melkonen peli, jos ajoominaisuudet yhtä hyvät kuin 1050:ssä
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  15. #15
    On ne vaan painavia ja tuo taitaa olla kevyemmästä päästä. Uuden Honda Crosstourerin painokin oli lähellä 300 kg:a, Kawan 1000 Versyksestä en pikaisesti painoa huomannut ja eikös se Jammun Tenerekin ole märkänä jotain 280 kg. Taitaapi olla Gessubemari kohta höyhensarjalainen.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,Vic V LE, Vic BW
  16. #16
    Joo, painavia ovat Triumphi 259 kg, 30 kg enämpi kuin GS.
    Vaan taitaa kuitenkin olla kevyempi kuin GSA
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  17. #17
    Lainaa jskanerva kirjoitti Katso viesti
    Joo, painavia ovat Triumphi 259 kg, 30 kg enämpi kuin GS.
    Vaan taitaa kuitenkin olla kevyempi kuin GSA
    Nå vastaanpa vahingossa, Tiger Explorer Moto Seinäjoella oli hinta: 19 900,00 + toimituskulut, paljonko lienee nuo kulut
    Vaan enpä ole Suomesta pyörää tulossa hakemaankaan.
    Löysin Blocket:ista hinnan SEK 140 000, ja 1050 SEK130 000, onkohan tosiaan noin pieni ero, silloin on vaikia olla Exploreria ottamatta jos vaihtaa haluaa...21/1 - 22/1 on ensi-esittely Triumph Center Stockholmissa, sielläpä se hinta viimeistään selviää.
    Ei perkele, tämä tähän kuumeeseen auta....
    Viimeksi muokannut: jskanerva; 11.01.2012 klo 21:59. Syy: kirjoitusvirhe
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  18. #18
    Toi olis varmaan oiva peli jos siitä sais sen 50kg pois ja pinnavanteet, lieneekö sitä XC:tä tulossa perään?
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  19. #19
    Mielenkiintoinen pyörä. Itellä ollu aina jokin kipinä noihin allroad pyöriin monikäyttöisyyden takia. Olis kiva jokus poiketa soratiellekkin, kun oon niin utelias uusien teiden suhteen. Seuraavaks vois tosissaan harkita jotain tuollaista.
    Honda CB1000RA -10


  20. #20
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Toi olis varmaan oiva peli jos siitä sais sen 50kg pois ja pinnavanteet, lieneekö sitä XC:tä tulossa perään?
    Minä en ole vielä oikein tajunnut sitä pinnojen tärkeyttä.
    Meneekö ne useinkin soikiaksi nuo vanteet, jotta pitää tienpäällä alkaa pinnoja kiristelemään??
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  21. #21
    Lainaa jskanerva kirjoitti Katso viesti
    Nå vastaanpa vahingossa, Tiger Explorer Moto Seinäjoella oli hinta: 19 900,00 + toimituskulut, paljonko lienee nuo kulut
    Vaan enpä ole Suomesta pyörää tulossa hakemaankaan.
    Löysin Blocket:ista hinnan SEK 140 000, ja 1050 SEK130 000, onkohan tosiaan noin pieni ero, silloin on vaikia olla Exploreria ottamatta jos vaihtaa haluaa...21/1 - 22/1 on ensi-esittely Triumph Center Stockholmissa, sielläpä se hinta viimeistään selviää.
    Ei perkele, tämä tähän kuumeeseen auta....
    Vastaanpa itselleni, Jåå, eilen kävin koeistumassa Explorerin, ei ollenkaan ollut niin (liian)ison tuntonen
    kun olin kuvista päätellyt.

    Kuumehoureissa sitten tilasin sinisen Explorerin, toimitus joskus Huhti-touko-kuussa.

    Eli nyt olisi hyvinpidetty, huollettu, uusilla pilot R3 kumeilla oleva 1050 Tiger ABS, myynnissä.
    70 000 SEK.( TOR, seisontatuki, sivulaukut, kaatumaraudat, käsisuojat, geelisatula
    Aiempi Triumphi, Legend meni myös Suomeen, suunnilleen vaihtoarvosta.
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  22. #22
    Viime viikolla tuli tehtyä kaupat mustasta Trumpan Tiger 1200:sta
    Varustelistalta ruksasin kaiken mahdollisen ja mahdottoman.
    Nyt vaan kärvistellään huhtikuun puoleen väliin - toivottavasti ei venähdä sen pidemmälle!
    - 2012 Triumph Tiger 1200 (-12)
    - 2010 BMW F800R (-10)
    - 2007 Vespa GT 200 (-04)
  23. #23
    Lainaa JulmaJuha kirjoitti Katso viesti
    Viime viikolla tuli tehtyä kaupat mustasta Trumpan Tiger 1200:sta
    Varustelistalta ruksasin kaiken mahdollisen ja mahdottoman.
    Nyt vaan kärvistellään huhtikuun puoleen väliin - toivottavasti ei venähdä sen pidemmälle!
    Onnittelut, onneksi on vielä ilmat suosiollisia, ettei tule ainakaan vielä,
    "Odottavan aika pitkäksi"
    Mitä lisävarusteta otit.
    Minulle vain laukut ja kahvasuojat, näin alkuun...
    Lisätään: Koeajo http://www.ashonbikes.com/content/tr...xplorer-review
    Viimeksi muokannut: jskanerva; 26.02.2012 klo 18:22.
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  24. #24
    Lainaa jskanerva kirjoitti Katso viesti
    Onnittelut, onneksi on vielä ilmat suosiollisia, ettei tule ainakaan vielä,
    "Odottavan aika pitkäksi"
    Mitä lisävarusteta otit.
    Minulle vain laukut ja kahvasuojat, näin alkuun...
    Lisätään: Koeajo http://www.ashonbikes.com/content/tr...xplorer-review
    Kiitos linkistä, mielenkiintoista luettavaa! Olisi varmaan helpompaa luetella mitä en valinnut, no eipä tarvitse päivitellä pakettia myöhemmin, niinkuin Bemarin kanssa tuli tehtyä. Pyörä tulee seuravasti: High touring screen, Tank pad, Hand guards, Tyre pressure monitoring system, Fog lamp kit, Engine bars, Sump guard aluminium, Panniers, Heated grips, Heated rider seat, Heated passenger seat, Sliding carriage kit, Top box, GPS holder, Pannier inner bag (pari) ja Top box inner bag.
    Triumph Tiger 1200 -12 (2012)
    BMW F800R -10 (2010)
    Vespa 200 GT -04 (2007)
  25. #25
    Lainaa jskanerva kirjoitti Katso viesti
    Minä en ole vielä oikein tajunnut sitä pinnojen tärkeyttä.
    Meneekö ne useinkin soikiaksi nuo vanteet, jotta pitää tienpäällä alkaa pinnoja kiristelemään??
    Pinnavanne on vahvempi, mut se siitä kun riippuu paljolti miten ja missä pyörällä ajelee.

    Etulokasuoja näyttää tässäkin olevan liian lyhyt, heittää kuraa konehuoneeseen siis jos ajelee sorateillä tai maastossa.
    Miten lienee takalokasuojan takajousen suojaus, asfaltillahan ei niin merkitystä...
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  26. #26
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Pinnavanne on vahvempi, mut se siitä kun riippuu paljolti miten ja missä pyörällä ajelee.

    Etulokasuoja näyttää tässäkin olevan liian lyhyt, heittää kuraa konehuoneeseen siis jos ajelee sorateillä tai maastossa.
    Miten lienee takalokasuojan takajousen suojaus, asfaltillahan ei niin merkitystä...
    Tuo etulokasuoja, on aina näön vuoksi? liian lyhyt.
    1050:iin laitoin jatkeen kumista, eteen ja taakse.
    Ei tunnu hyvälle se sora/rapa syylärissä, eikä iskarissakaan.
    Kotona on n 500 m sorapätkä ja joskus eksyy soralle, muutenkin
    Viimeksi muokannut: jskanerva; 05.03.2012 klo 00:55. Syy: Lisätään
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  27. #27
    Nyt se sitten on tilattu uusi 1200 Tiger. Oikein sääli luopua vanhasta 1050:stä, kun se oli niin hyvä pyörä. Toivottavasti tämä kakstoistanen osoittautuu vielä paremmaksi.
  28. #28
    Omaa Tiger 800 XC pakettia purkaessani huomasin toisessa samanlaisessa paketissa olevan uuden Tiger 1200 mallin ja värinä sininen.
    Oulun Motormanilla siis on semmoinen jos haluaa luonnossa silmitellä.
  29. #29
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Pinnavanne on vahvempi, mut se siitä kun riippuu paljolti miten ja missä pyörällä ajelee.

    Etulokasuoja näyttää tässäkin olevan liian lyhyt, heittää kuraa konehuoneeseen siis jos ajelee sorateillä tai maastossa.
    Miten lienee takalokasuojan takajousen suojaus, asfaltillahan ei niin merkitystä...
    Käväsin katsomassa Exploreria, kyllä sinne takajouseen, rapaa päätyy tuossakin.
    Ei ehkä niin avonainen kuin 1050, jossa kylläkin on huggeri (lyhyehkö).
    Vaan kyllä siihen ratkaisu keksitään, jos ei itse niin joku tarvikevalmistaja..
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  30.  
  31. #30
    Tässähän taitaa olla vara-eeron seuraaja.







    ....siis heti lottovoiton jälkeen
    Suzuki DL1000 V-Strom






Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen