Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 198:sta
  1. #31
    No vaihteistoöljyn vaihto on helpompaa kuin koneöljyn, kun ei tarvitse edes suodatinta vaihtaa.
    Dixi et animam levavi
  2. #32
    Lainaa (s&s @ Syys. 11 2011,17:33) kirjoitti
    Onnittelut, ässä on hieno pyörä, itse ainakin olen pitänyt kuin hullu puurosta.
    Sen verran muutan tätä ruusunpunaista lausuntoani, että 2 ärsyttävää asiaa pyörässä on:
    -turhan pitkä ykkönen
    -progressiivinen kaasukahva

    Ensimmäiseen tottuu ajan kanssa, toiseen löytyy ratkaisu tarvikemarkkinoilta.
  3. #33
    Lainaa (ek@ @ Syys. 14 2011,23:03) kirjoitti
    No vaihteistoöljyn vaihto on helpompaa kuin koneöljyn, kun ei tarvitse edes suodatinta vaihtaa.
    Ok.

    Lähinnä ajattelin että keväällä tosiaan takarenkaan vaihdon yhteydessä vaihdatan peräöljyt ja sitten myöhemmin kesällä kun tulee n. 10tkm edellisestä öljynvaihdosta niin teetän vielä senkin liikkeessä ja siihen samaan hässäkkään sitten pyydän vaihtamaan vaihteistoöljyn ja tulpat. Ajettu pyörällä on tuolloin vasta n. 25 000km, mutta aikaa käyttöönotosta on kulunut jo 6 vuotta.

    Jos en niin kovasti pitäisi tuosta keltaisesta väristä (ja jos en olisi persaukinen duunari) niin Gulf teeman saisi tähänkin aika hienosti. Oranssiksi nuo nyt harmaat osat ja muut katteet Gulfin sinisellä. Veikkaan, että voisi olla ihan hyvän näköinen.

    Katotaan miten kauan tää mua viihdyttää. Ajamaan saattaisi päästä viikonloppuna, sitten enemmän omaa ajatusta siitä millaisen pelin mielestäni ostin. Koeajossa en havainnut tuota ykkösen pituusongelmaa (ainakin verraten Apriliaan vaikutti sopivammalta) ja tuo progressiivinen kaasukaan ei vielä mitenkään ilmoitellut olemassaolostaan.

    Vääntö vaikutti alakierroksilla ohkaiselta, mutta kyllä tuo nöyrän nätisti kiihtyi 80-100 kutosellakin.

    Sen olen huomannut, että paikallaan kaasuttaessa pyörä elää mäntien liikkeen mukana aika tavalla ja ilmeisesti samaa ilmiötä esiintyy ainakin moottorijarutuksissa.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  4. #34
    Se meni sit ja osti keltasen pyörän, pilaantunut esine. Yhdessäkään keltaisessa ajoneuvossa ei ole mitään hyvää.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  5. #35
    Lainaa (ma^ko @ Syys. 15 2011,12:06) kirjoitti
    Yhdessäkään keltaisessa ajoneuvossa ei ole mitään hyvää.
    Nyt sä oot kyllä väärässä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  6. #36
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 15 2011,16:31) kirjoitti
    Nyt sä oot kyllä väärässä. *
    Voi olla, jos keltaisen värikartta katsotaan laajasti mutta tuo Bimmerisi on liian keltainen jotta voisi omata mitään hyvää.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  7. #37
    Objektiivisesti tarkasteltuna siinä on kuitenkin vääntöaluetta lukuun ottamatta kaikki osa-alueet paremmin kuin edellisessä mustassa pyörässä. * Enemmän tehoa ja vääntöä, vähemmän painoa, parempi alusta, paremmat (abs) jarrut, enemmän varusteita, parempi vetotapa ja (mulle) parempi ajoasento. Noh, on se 2 vuotta vanhempi, mutta toisaalta 5tkm vähemmän ajettu.

    Tosin täytyy myöntää, että objektiivisuudella tai järkevyydellä ja moottoripyörän valinnalla ei ainakaan omalla kohdalla ole koskaan ollut oikein minkäänlaista painoarvoa. Poislukien tuo vetotapa, mutta toisaalta siitäkin voi olla montaa mieltä, että mikä on paras. ABS jarrullista moottoripyörää mulla ei ole ennen ollut ja ihan hyvänä asiana noita pidän.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  8. #38
    Vika vaan et niin kauan ku se on selkeän keltainen ei esineeseen kohdenneta objektiivisuuden häivääkään, väri on jo rikos.



    Voi olla et olen hieman rajoittunut mut keltaista ei voi hyväksyä lain.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  9. #39
    No kai se on Gulfin väreihin sitten laitettava ennemmin tai myöhemmin. *

    Etsin onko moista tehty - googlen kuvahaulla (en löytänyt) ja löysin mielenkiintoisen kuvan:

    http://img251.imageshack.us/img251/6536/apriliar12s.jpg

    Bemussa kädet on vähemmän kyykkymäisesti ja jalat alempana = mulle sopivammin.

    http://forums.pelicanparts.com/bmw-r11....on.html

    Tuolla on muitakin.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  10. #40
    Noniin. +300km mutkaa takana. *

    Pari saunakaljaa otin, joten voin joutua tätä korjailemaan vielä..

    Kokemukset pääosin positiivisia. Vaihteisto ja kytkin toimivat erinomaisesti ja äänettömästi. Minusta ykkönen ei ole liian pitkä, jos kohta Suomen oloihin kutonen on ehkä hiukan turha. Hallintalaitteet ovat hyvin käsillä ja vilkkusysteemiinkin tottuu, vaikka normaali onkin parempi. Kahvalämppärit olivat aamulla kuuden jäljissä oikein ihanat olemassa. * Mittaristo on semiselkeä. Oikeastaan kaikki saisi olla isommalla. Tai sanotaan, että vaihdenäyttö saisi olla isompi ja nopeusnäyttö digitaalinen ja kierroslukumittari isompi. Kierroslukumittarissa suurta kummastusta ja närää herätti se, että punaraja alkaa @8500rpm, mutta rajoitin tulee kehiin jo ennen sitä! Mikä järki tuossa nyt sitten on? Ei mikään! Rajoitin sinällään toimii aika siististi ja paljon H-D:n rajoittajaa miellyttävämmin. Valot vaikuttavat keskitasoa paremmilta tehoiltaan, etenkin lyhyet. Se ei silti ole vielä paljoa se.

    Alusta on erinomainen. Minulle se sopii paremmin kuin mikään koskaan ennen ajamani. Minusta se on siis parempi kuin TRX:n tai edes RSV R:n alustat. Tiedän, että rataketut varmaan olisivat eri mieltä tästä. Jarrut ovat erinomaiset, vain Millessä on olleet paremmat, mutta nekin ilman ABSia. Kardaanihissi-ilmiötä en ole juurikaan havainnut, mutta (tai sitten se on juuri edellä mainittua) pyörä kyllä elää kiihdytyksissä jonkin verran.

    Ajoasento rasittaa lähinnä kämmeniä, muuten se on minulle (184cm) hyvä. Satulasta erikoismaininta, perse ei vaan puudu tässä. Samoin (pitkät) jalat saa mukavasti.

    Moottori onkin sitten se asia joka eniten ihmetyttää. En vain käsitä miksi aiemmin koeajamani yksilö ja joskus koeajamani GS1200 jättivät niin erilaisen kuvan boksereista. Moottori on hieno.. Se on kierrosherkkä ja voimakas. Tehopiikki ei ole valtava, mutta käsiä venyttävä kuitenkin. Tehoa tuntuu olevan ilmoitetusti, kun taas aiemmin ajamani yksilö tuntui noin 90 heppaiselta. * Outo homma. Progressiivinen kaasu lienee yksi syy ns. pätkimiseen minkä muistin viime koeajoyksilöstä. Tässä omassakin tietyissä tilanteissa esim. kaasun avaaminen 1/4 asennosta 4/4 asentoon aiheuttaa reilusti vajaan puolen sekunnin pätkäisyn/miettimisen. Muuten tuo on vähän kaksipiippuinen juttu. Toisaalta se varmaan rauhoittaa menoa pienemmillä kierroksilla, mutta toisaalta sitten taas se tuo pientä levottomuutta kunnon kiihdytyksiin. Se on silti sanottava, että mieluummin tuo kuin ex pyörän liian iso kaasun liikerata.

    Katteet suojaavat hyvin ja mitä ilmeisemmin aerodynamiikka on bokserista huolimatta muutenkin kohdallaan. Ainakin kulkuhaluista päätellen. Tuplakuplan ansiosta (olettaisin) ei tule edes mitään häiritseviä pyörteitä kupoliin. Plussaa sylinterien antamasta jalkasuojasta märällä.

    Oli kyllä hauskaa... Olen pitkästä aikaa melkoisen myyty. TRX ajat tulevat mieleen hakematta. Tässä on sitä jotain...

    Pari huomiota reilun 4tkm jälkeen:
    - Vaihteisto toimii kyllä erinomaisesti, muttei se kyllä kovin äänetön ole (vissiin korvatulpat hämänneet).
    - Vilkkusysteemi on PAREMPI - Koeajoin pitkästä aikaa (H-D:ssäkin oli epänormaalit vilkut) tavallisella vilkulla varustetun pyörän, eikä vilkuttamisesta meinannut tulla mitään.
    - Huollon ja tunnistinfixin jälkeen vaikutti, että tuo mainittu pätkiminen on historiaa ja punarajan yli kiertääkin jo.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 02.06.2012 klo 23:19.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  11. #41
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 17 2011,00:54) kirjoitti
    Tässä on sitä jotain...
    Samaa mieltä, ässässä on sitä jotain, enemmän kuin odottaisi bokseribemarilta... Nuo mainitsemani ominaisuudet on helppo antaa anteeksi kun pyörä on muuten niin mainio. Sopivan pappa että tällainen varttuneempikin gentelmanni kehtaa ajaa, mutta tarjoaa sitten sen pienen tehopiikin kun piru kuiskii korvaan * (Mun edellinen "virkistyspyörä" oli super duke ja niin hauska pyörä kuin se onkin, oli vähän vaikeuksia malttaa sen kanssa ja päätin downshiftata... Ässä osuu juuri oikeaan rakoon.)

    Olisi hauska joskus verrata miten pyörän luonne muuttuu vapaammin virtaavalla pöntöllä, tuo alkuperäinen on sen verta hiljainen että sen on pakko ahdistaa jonniinverran. Tosin parempi ehkä etten kokeile niin ei tule rahanmenoa *

    Onko sulla muuten pc tai joku muu mokkula kiinni?
  12. #42
    Puna/hopea sopii kuin nenä päähän...

    http://shop.pack-parts.de/popup_i....401d8ea
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  13. #43
    Lainaa (s&s @ Syys. 17 2011,16:19) kirjoitti
    Olisi hauska joskus verrata miten pyörän luonne muuttuu vapaammin virtaavalla pöntöllä, tuo alkuperäinen on sen verta hiljainen että sen on pakko ahdistaa jonniinverran. Tosin parempi ehkä etten kokeile niin ei tule rahanmenoa *

    Onko sulla muuten pc tai joku muu mokkula kiinni?
    Käsittääkseni ei ole mitään muuta viriä konepuolella kuin tuo putki tai ilmeisesti vaimennin. Tuossa ei ole db killerit kiinni ja on silti todella hiljainen, eikä äänet ole erityisen hienot, joten lienee totta se mitä joku sanoi, ettei bokserista oikein saa ulos nättiä ääntä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  14. #44
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 17 2011,18:45) kirjoitti
    bokserista oikein saa ulos nättiä ääntä.
    Kakspyttyiestä boxerista ei saa... kutosesta ja kahesttoist kyllä...
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  15. #45
    Alkoi vähän mietityttämään tuo akra, mutta slipari on kyllä pirun kallis... Myös tehonlisäys vakioon verrattuna on melko maltillinen:


    Kokoputkisto olisikin sitten mielenkiintoisempi kun katsoo vääntökäyrää :


    Mutta hintaa onkin sitten jo sen verran että taidanpa pysytellä vakioputkistossa toistaiseksi.
  16. #46
    Mistä tuon kokoputkiston tunnistaa? Ei hajuakaan onko omassa pelkkä slipari vai koko setti. Katti (ts. se osa mitä luulen katiksi) on ainakin todella pieni.

    Edit: Pelkkä slipari kuvien ja videoiden perusteella. Full Akrassa on ilmeisesti katti kokonaan poistettu ja käyrien väliputki samoin. Tämä ei faktaa, vaan päättelyä.

    Noita mittauskäyriä katsellessa tulee mieleen onko omassa yksilössä kuitenkin a) jokin vika syttypuolella tai b) kierroslukumittarissa vai eikö se vain pysy koneen mukana, kun minusta meno stoppaa rajoittimeen aika tarkkaan tasan 8trpm kohdalla. Mites sulla s&s? Sinällään kulkupuoli on kyllä enemmän kuin kohdillaan, etten oikein usko vikaan konepuolella.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  17. #47
    Alkukäyrien profiilista ja vaihteiston alla olevan patin (=katin?) puuttumisesta. Akran sivuilta löytyy kuva:


    Noissa on mukana myös katti, mutta tietty on omantunnon kysymys laittaako sen kattipanoksen putkeen vai hyllyllylle... Dynokäyrien yhteydessä mainitaan että mitattu ilman killeria, mutta katista ei ollut mainintaa, hitusen epäilen onko se ollut paikoillaan.

    Lainaa kirjoitti
    Noita mittauskäyriä katsellessa tulee mieleen onko omassa yksilössä kuitenkin a) jokin vika syttypuolella tai b) kierroslukumittarissa vai eikö se vain pysy koneen mukana, kun minusta meno stoppaa rajoittimeen aika tarkkaan tasan 8trpm kohdalla. Mites sulla s&s?
    Heitit hyvän kysymyksen, nytpä on pakko sanoa etten ole aivan varma, pyörä kun tuntuu ottavan ne viimeiset kierrokset aika nopeasti... Mulla on sellainen mielikuva että olisin nähnyt kiekkamittarin näyttävän yli 8 tonnia, mutta pitää heti sanoa etten ole kovin usein rajoittajalle asti päästänyt. Ja pyöräkin on seisomassa jo niin en pääse enää testaamaan... Mutta pitääpä testata heti keväällä kun kausi alkaa.
  18. #48
    Jeps, eli mulla on tosiaan pelkkä slipari. Eipä haittaa. Näyttää siltä, että pääsee valotehojakin kokeilemaan kun tästä kotiopäin lähden kymmenen maissa ajelemaan. Hel****n pimeää on jo. Taitaa olla myös kahvalämppärit tulessa.

    Mulla on tuo äänenvaimenninkin ainakin tarroiltaan hillitympi versio kuin tuossa kuvassa. Kuvahaulla löysin tosiaan myös sellaisen jossa ei ollut tuota käyrien väliputkea, mikä näyttäisi noissa Akroissa olevan.

    Ja juu, kierrokset ottaa niin nopsaan tuolla yläpäässä, etten varma voi olla asiasta, mutta minusta tuo oma tosiaan ei kierrä punarajalle asti. Pitäisi kokeilla isommalla vaihteella, mutta laki tulee vastaan.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  19. #49
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 18 2011,21:21) kirjoitti
    Mulla on tuo äänenvaimenninkin ainakin tarroiltaan hillitympi versio kuin tuossa kuvassa.
    Bemarin omissa lisävarusteakroissa on laserilla kaiverrettu akran logo... Näkee heti ettei ole rahvaan kaupasta ostettu mökäpönttö

    Taitaa putket jäädä kauppaan, onhan noi käppyrät hienon näköisiä mutta toisaalta pitää muistaa ettei bokserista rakettia tule... Ja sitten joutuis vielä hommaamaan PC:n ja dynottamaan. Ei taida olla vaivan ja rahanmenon väärti, mun käytössä tuo vakiokin on tarpeeksi viihdyttävä
  20. #50
    Lainaa (s&s @ Syys. 19 2011,17:18) kirjoitti
    Taitaa putket jäädä kauppaan, onhan noi käppyrät hienon näköisiä mutta toisaalta pitää muistaa ettei bokserista rakettia tule... Ja sitten joutuis vielä hommaamaan PC:n ja dynottamaan. Ei taida olla vaivan ja rahanmenon väärti, mun käytössä tuo vakiokin on tarpeeksi viihdyttävä
    En usko kanssa, että olisi vaivan väärti. Tuskin ostaisin itsekään, mutta sattui olemaan valmiina. * Montako hv:ta tuolla pelkällä sliparilla muuten sai lisää? Noista käyristä on vähän hankala arvioida. Veikkaus: n. 3hv konetehoa?

    Valot on muuten moottoripyörän valoiksi aika hyvät ja voi tuota autuutta kun näpit ei palele..

    Jotkut mun pyöristä on olleet sellaisia, että ne on heti tuntuneet just eikä melkein omilta. Tämä on yksi niistä. H-D oli hieno laite, mutta sen kanssa en ikinä päässyt täysin sinuiksi, sama juttu Aprilian kanssa. Henkimaailman juttuja. Ilmeisesti bokserin sielu sopii yksiin oman kanssa tai jotain.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  21. #51
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 19 2011,22:20) kirjoitti
    Montako hv:ta tuolla pelkällä sliparilla muuten sai lisää? Noista käyristä on vähän hankala arvioida. Veikkaus: n. 3hv konetehoa?
    Hyvin veikattu, Akran sivujen mukaan sliparilla max. increased power 2.8 / 8300. Kokorännillä 6.2 / 5400, lisäksi kokoputkisto paikkaisi tuota keskialueen vääntökuoppaa aika lailla...

    Lainaa kirjoitti
    Ilmeisesti bokserin sielu sopii yksiin oman kanssa tai jotain.
    Mulla on samat fiilikset, siksi boksereita on tallissa kaksin kappalein *



  22. #52
    Tuosta päätellen oman kierroslukumittari ei pysy koneen perässä... Pitää jossain vaiheessa vähän googlata asiaa.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  23. #53
    No kovan näköinen rassi on Bemari ja onnittelut ennakkoluulottomista pyörien valinnoista. Hyppäys H-D:stä Bemariin lienee sama kuin yö vaihtuisi päiväksi.
    <p>.</p>
  24. #54
    Lainaa (VoihanVihveli @ Syys. 20 2011,14:50) kirjoitti
    Hyppäys H-D:stä Bemariin lienee sama kuin yö vaihtuisi päiväksi.
    Itseasiassa mitä hörhöjen pyörävaihteluita seuraillut, niin HD <=> BMW yhtälö kumpaan suuntaan milloinkin, ei ole erityisen harvinainen, kuten ei niiden sekaomistuskaan.
    Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt ihminen voi korjata.
  25. #55
    Lainaa (VoihanVihveli @ Syys. 20 2011,14:50) kirjoitti
    No kovan näköinen rassi on Bemari ja onnittelut ennakkoluulottomista pyörien valinnoista. Hyppäys H-D:stä Bemariin lienee sama kuin yö vaihtuisi päiväksi.
    Kiitoksia! Ei se ihan niin iso hyppäys ollut kuin Apriliasta Trumppaan aikoinaan.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  26. #56
    Ulkomaanfoorumilta löytyi mielenkiintoista tietoa ecun päivityksestä, uusilla kartoilla pyörästä saisi himpan enemmän irti ja tuo vääntökuoppakin tasoittuisi jonniinverran:
    http://forums.pelicanparts.com/bmw-r11....6105507

    Pitää kysäistä onnistuisiko sähköaivon päivitys heinolla kun seuraavan kerran on asiaa sinnepäin.

    (Dyno-käppyrän numerot näyttävät hieman optimistisilta, mutta ero vanhan ja uuden kartan välillä lienee todellinen.)



  27. #57
    Ilmottele mitä vastailevat. Tampereen Heinolle menee tuo oma varmaan 2012 isoon huoltoon, kun ei vissiin lähempänä ole Bemun huoltopaikkaa.

    Tuosta linkin dynokäppyrästä näkee aika selvästi, että rajoittaja tullee 8500rpm vastaan ja punarajahan on samassa kohdassa. Toivottavasti on vielä viikon sisällä sen verta kelejä, että pääsee hiukan vielä ajamaan ja testaamaan.

    Ei silti, en mä kaipaile tähän laitteeseen oikeastaan yhtään enempää tehoa/vääntöä. Aika soppeli on mulle.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  28. #58
    Varmasti viihdyttävä peli mutkatiellä. Keltainen väri mielestäni käy kyllä pyörään, mutta raitoja on vähän liikaa. Ehkä kannattaisi kokeilla photoshopilla eri vaihtoehtoja ja käydä jossain mainostoimistossa teettämässä peitetarrat? Tulisi varmaan halvemmaksi kuin maalaus, ja jos mieli muuttuu niin ne saa irti.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  29. #59
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 24 2011,14:30) kirjoitti
    Ei silti, en mä kaipaile tähän laitteeseen oikeastaan yhtään enempää tehoa/vääntöä. Aika soppeli on mulle.
    Heh, mun on pakko lainata tää, tulevaisuutta varten... *
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  30.  
  31. #60
    Noh, Millen 143hv oli jo liikaa ja XR:n 91+ hv hiukan liian vähän, että ei tässä voida kauhean kaukana olla!

    Raidoista on jo suurin osa poistettu, kuten kuvista näkee. Jäljelle jääneet on lähinnä suojaamassa maalipintaa siinä missä polvet sitä hinkkaa. Niin ja takaosaan jätin pari.

    Kysyin XR:n teipppaamista Gulf väreihin ja se olisi ollut 800,00e... Veikkaan, että maalautus olisi halvempi. Tosin nykybudjetilla kun mennään, niin maalautuskin on utopiaa toistaiseksi. Ainoa mitä tuohon talven aikana tulee, on ne valkoiset takavilkut (kun edessäkin kerta on). Jos mitään ei hajoa niin kauden 2012 aikana tarkoitus on teettää iso huolto ja renkaat joutuu ostamaan. Varmaankin joko Misukan PR3 tai Pirellin Angel ST:t.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen