Minulla 2 osainen turistiversio, ensimmäisellä sovituksella tuli mieleen kaikenlaista...
Hikisesti sain päälle ja tiukalta tuntui, melkein pahoitin mieleni, olen varmaankin kasvanut ihmisenä mittojen oton jälkeen.
Minulla mitoitus osui kohtuu hyvin, päärynätorso josta roikkuu narut, kaupan ripustimesta en saa sopivaa.
Nyt noin viikon ajon jälken tuntuu hyvältä, gimoton ohut rintasuoja ja kaapista kaiveltu liidlin selkäsuojakin mahtuu.
Ensimmäisillä kerroilla teki tiukkaa saada vetskaria kiinni, nyt menee jo helpommin ja uskoisin että paranee vaan mitä enemmän käyttää. Enkä usko laihtuneeni viikossa, ainakaan kovin montaa grammaa.
Selkäsuoja saa olla mallia aika ohut, knoxin suoja jota kalvopuvun alla käytän ei oikein mahdu. Andrea jo mittoja ottaessa sanoi ettei tuo Knox mahdu, suositteli a* tai vastaavaa ohuempaa versiota.
Tyköistuvaa sorttiahan tuo on ja niin pitikin.
Suorana seisten ahdistaa hieman sukuelinten kohdalta, mutta mopon päällä on varsin hyvän tuntuinen, ei ahdista siten että huomaisi mitenkään.
Toista hartiasuojaa jouduin hieman hienosäätämään kohdalleen.
TDM 900 -03
En oo ehtiny vielä koekkäyttää ajossa, mutta kuivana kylläkin. Pikkusen on väljä tosta pötsin kohdalta, ja reisistä. Tais Adrea laittaa liikaa kasvuvaraa, kun en huomannut ottaa farkkuja pois jalasta mittaushetkellä, eli oma moka (2-osanen tourinkimalli). Ootteko muuten alkukäsitelly noita pukuja mitenkään? Valjasrasvaa tai jotain muuta vastaavaa?
<p>Karvanen REXERI</p>
En tiedä onko tää nyt sitten se halpa postitustapa. Lähetin housut takaisin, kun toisen puntin vuori oli solmussa polven kohdalta. Itellalla kustansi n. 30 euroa ja perjantaina lähetetty paketti oli tiistaina perillä. Lähtivät samana päivänä takaisin UPSilla ja siinä meni viikko. Vaivan palkaksi paluupostissa tuli sadetakki ja puhdistusainetta.
Mittojen puolesta tuntuu olevan ok. Housuissa kanssa vähän reisissä extraa tai ainakin toisessa.
Kommunikaatio![]()
"On tää hieno laji!"
Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
---
Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!