Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    Mulla on ollut Top Sellerie-satula nyt keväästä 2015 alkaen Honda Crosstourerissa. Ostin sellaisen, jossa on geeli kuljettajan istuimen kohdalla. Entistä satulaa en antanut myyjälle, koska hyvitys siitä ei miellyttänyt minua ja lähetys tehtaalle olisi pitänyt maksaa itse.

Satulan saa kuljettajan mittojen ja painon mukaisena. Olen ollut tyytyväinen satulaan. Ainoa kauneuspilkku toimituksessa oli huonosti kiinnitetyt (liimatut) kumityynyt, jotka tulevat pyörän runkoa vasten. Lähettivät koko sarjan uusia ja liiman Satula on kaikin puolin miellyttänyt. Peppu ei puudu ja työn laatu on hyvä. Sain vissiin edulliseen "talvihintaan". Touratech olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta sain tämän edullisemmin.

Pitempiaikaisessa käytössä tuon sitten näkee...Turvallisia ja hauskoja kilometrejä
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Terve Kotkasta (sama "kysymys" ollut tämän sivustolle toisella palstalla
    ..)

Minä ostin viime syksynä 2007 vuoden FJR:n ja olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt haluaisin hankkia siihen uuden geelipenkin llmeisesti porukka on ollut tyytyväisiä Topsellerien penkkeihin?? Jos mielipiteitä/kokemuksia niin kerro. Onko esim. asentaminen ongelmallista? (katselin, että hintaa penkille tulisi noin 315€ kun lähetän originaalipenkin heille saatuani uuden).

Olen 186cm pitkä ja ajattelin ostaa madalletun penkin geelillä, onko madallus järkevää? Nykyään normipenkillä tuppaa kädet herkästi puutumaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne. 🙂
    T. Eero
    Tervehdys.
    Minulla on pari kautta ollut tuollainen Topsellerin madallettu geeli satula.
    Tuli Suzukin uudella alkuperäispohjalla. Sopii täydellisesti ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

t:Matti
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Masa
    Lainaa Vanhakarhu kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys.
    Minulla on pari kautta ollut tuollainen Topsellerin madallettu geeli satula.
    Tuli Suzukin uudella alkuperäispohjalla. Sopii täydellisesti ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

t:Matti
    Kiitti mukavasta vastauksestasi. Muistatko yhtään, minkälainen oli toimitusaika siitä kun teit tilauksen? 🙂
    Lainaa FJR-Eero kirjoitti Katso viesti
    Kiitti mukavasta vastauksestasi. Muistatko yhtään, minkälainen oli toimitusaika siitä kun teit tilauksen? 
    itte tilasin 26.4.2020 ja saapui 19.5.2020
    suzuki gsf 1250 s -08 honda cb1300 sa-12,suzuki gsf 1250 sa -14
    Viime suvena hommasin F800 Gessuun geelitetyn ja lämmitetyn penkin. Todella tyytyväinen olen ollut, tänään lämpötilat 2-5 mutta penkinlämmitin on tosi tehokas. Ulkonäkö vs. vakio on luokkaa kuin pyörä olis vuosia uudempi. Vahva suositus.
    Okei, kiva kuulla. Tilaukseen varmasti menee. Eli toimitus varmaankin jotain 3-5 viikon luokkaa.
    Lainaa kawacucu kirjoitti Katso viesti
    itte tilasin 26.4.2020 ja saapui 19.5.2020
    Tilasitko mihin pyörään ja jos viitsit jossain vaiheessa laittaa, oletko ollut tyytyväinen? 👍
    Lainaa FJR-Eero kirjoitti Katso viesti
    Tilasitko mihin pyörään ja jos viitsit jossain vaiheessa laittaa, oletko ollut tyytyväinen? 
    1250 bandiitti suzukiin,eilen tuli asennettua asennettua vasta satulanlämppärin piuhat,tänään vasta eka ajelut tulossa.
    suzuki gsf 1250 s -08 honda cb1300 sa-12,suzuki gsf 1250 sa -14
  10.  
    Lainaa kawacucu kirjoitti Katso viesti
    1250 bandiitti suzukiin,eilen tuli asennettua asennettua vasta satulanlämppärin piuhat,tänään vasta eka ajelut tulossa.
    👍 Hyviä ajoja!!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12