Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 51:sta
  1. #1
    Moikka

    http://www.topsellerie.com/en-fi/

    Onkohan kukaan kokeillut tilata tuolta satulaa tai päällistä.
    Kokemuksia kuinka toimii?
  2. #2
    Maanantaina tilasin, eilen lähti tulemaan...
    Tässä odotellaan millon tulee perille, toistaiseksi kaikki ok. Ostin semmoisen valmiin penkin, joten valmistukseen meni 0 päivää.
    Lupailivat sivustolla tilauksen Suomeen 3-5 päivässä. En lähetä omaa penkkiä, joten hintaa tuli lisää 50e.
    1991: Suzuki R 50
    1993-95: Helkama AX 50
    2007: Honda CBF 600 S
    2008: Honda CBR 600 F
    2009: Suzuki 1250 Bandit S
    2010: Suzuki Hayabusa
    2011: Yamaha FJR1300
    2014: Yamaha FJR1300
    2017: Yamaha Super Tenere 1200
    2023: bmw r 1250 gs
  3. #3
    Tilattu on ja saatu. Satula oli vaihtorunkoon tehty, laadultaan muuten sellainen kuin pitikin. Pari kesää ollut ajossa, eikä moitittavaa vieläkään. Geeli ei tosin mikään ultramukava ole tuossa mallissa, mutta ulkonäkö brodeerauksineen
  4. #4
    Mulla on Topsellerien penkki 1250 Banditissa. Penkki on ollut mielestäni hyvä. Niiden valmiiden penkkien pohjat ei sitten yleensä vastaa alkuperäistä aivan täydellisesti. Esim Banditissa pohja oli yksi osainen ilman korkeussäätöä. Pienen neuvottelun jälkeen sain sitten "uuden" alkuperäiselle pohjalle tehdyn mutta jouduin kärsimään ensimmäisen penkin palautuksesta aiheutuvan palautuksen rahtikustannukset itse.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  5. #5
    Paikallinen ammattilainen tekee Hondan 2-osaisen penkin samanlaisella ulkomuodolla(myös teret ja ompeleet) ja brodeeraukset myös paikalliselta tekijältä. Kustannuksilleen jää hieman edukkaammaksi kuin Top Sellerie.
  6. #6
    Noissa kuulemma kannattaa 'varmistaa', että brodeeraukset tehdään vedenpitävästi. Siihen on jokin erityinen tekniikka, joka ilmeisesti ammattilaisille on selvä. Oman Top Sellerien penkin kanssa ei ole ollut vesivuoto-ongelmia.
  7. #7
    pari kesää alla ja toimii.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8. #8
    Juu pari kesää on ollut geelitön TopSellerie pöörtissä, oikein hyvä, myös kyytiläisen mielestä.
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  9. #9
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 07 2011,09:18) kirjoitti
    Noissa kuulemma kannattaa 'varmistaa', että brodeeraukset tehdään vedenpitävästi. Siihen on jokin erityinen tekniikka, joka ilmeisesti ammattilaisille on selvä. Oman Top Sellerien penkin kanssa ei ole ollut vesivuoto-ongelmia.
    Kiitos infosta. Mainitsen tästä tekijälle.
  10. #10
    Isossa Zetorissa nyt jo 2 kautta T.Sellerien penkki ja oli loistava ostos. Ostin "koko paketin" kun halusin jättää orkkiksen hyllyyn,sai suunnitella kaikki värit/tikkausten värit, ym.itse ja hyvä tuli...
  11. #11
    Pikkuisen risuja...

    Lähetin oman satulan muokattavaksi.

    - 12.1. lähti Postin matkaan.
    - Laitoin 16. päivä aamulla pyynnön, että ilmoittaisivat kun satula on heillä perillä. Lupasivat kertoa.
    - 16. päivä Postin tracking näytti seuraavaa:

    Item ready for pick up at the destination country place of collection.
    Registration:16.1.2015 00:00:00
    Location:Ulkomaa/Foreign country 01000

    Item delivered to the recipient.
    Registration:16.1.2015 00:00:00
    Location:Ulkomaa/Foreign country 01000


    - 21. päivä kysyin onko satula jo heillä.

    - 22. päivä sain seuraavan vastauksen:

    Hello,

    I will be out of the office starting 21/01/2015 and will not return until 27/01/2015 (motorcycle trade fair in Germany). I will respond to your message when I return. If urgent or for any order please contact my colleague in French at stephanie@topsellerie.com.


    Ei nyt ihan parasta mahdollista palvelua... Pistin äsken Stephanielle viestin ihan englanniksi, että voisi selvitellä asiaa...
  12. #12
    Juu, tiesin toki että ranskaksi "steffin" kanssa pitäis asioida, mutta luulisi tuon kääntyvän jos oikeasti haluavat.

    Satulaa ei ole missään nimessä alettu tekemään kun oma aihio lähetetty. Muutamilla ollut ongelmia after-market satularunkojen kanssa joten päädyin tuohon oman muokkaukseen. Siellähän on neljä vaihtoehtoa: ostaa päällisen, ostaa valmiin, ostaa valmiin ja antaa oman kun satula toimitettu ja sitten tuo valitsemani eli lähetetään satula muokattavaksi ja se tulee sitten kotiin.
  13. #13
    2013 kesällä tilasin bagsteria vastaavan tankinsuojan+tankkilaukun, sekä penkinpäällisen geelityynyillä. Palvelu toimi nopeasti ja hyvin, eikä tuotteissa ole ollut valittamista. Penkkiä en alkanut lähettämään, vaan käytin paikallisella verhoojalla joka päällisen nito penkkiin parin kymmenen euron korvausta vastaan. Omasta puolesta voin suositella topselleriä.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  14. #14
    Eilen Stephanie vastaili huonolla englannilla, että perillä on... Katostaan miten loppu menee.
  15. #15
    Ranskalaisilla ja myös espanjalaisilla usein ottaa aikaa että saavat vastattua sähköposteihin. Ei ole heillä aina niin pilkun tarkkaa, muuten saattaa alkaa stressaamaan..
  16. #16
    Meikäläisen osalta päästiin maaliin; satula kotona ja selllainen kuin pitikin. Tuli lopulta nopeasti perille eli ei nopea tuotanto.
    Lämmityksen kytkin oli - käsitykseni vastaisesti - asennettu satulan sivuun vasemmalle puolelle. Luulin, että itse haetaan sille paikka, mutta nyt ei tarvitse. Malliltaan kytkin on vesitiivis eli ei senkään suhteen pitäisi olla ongelmia.
    Kylmiltään kun tuossa istuskeli niin tuntuu, että olisiko hiukan korkeampi kuin vakio... Tilauksessa standard eli ei korotusta tilattu. Voi toki olla, että muistan väärin kun kesästä on niiiiiiin piiiiiitkä aika...
  17. #17
    Aika hätäseenhän tuo sun koko projekti meni jos 12.1. lähetit penkin sinne ja nyt on uudistettu käsissä.
  18. #18
    Mä tilasin uuden penkin aihioineen Top Selleriestä kuukausi sitten ja penkki saapui perjantaina. Penkki on todella hyvännäköinen ja se meni paikoilleen sen jälkeen kun vaihdettiin aihion etuosassa olevat kumiset puslat toisinpäin. Toistaiseksi olen tyytyväinen uuteen jakkaraan. Saa sitten nähdä puutuuko perse sillä tilasin madalletun version. Keväällä se sitten nähdään.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  19. #19
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Aika hätäseenhän tuo sun koko projekti meni jos 12.1. lähetit penkin sinne ja nyt on uudistettu käsissä.
    Eihän tuossa tökkinyt kun alkuinformaatio. Kun lopulta saivat jakkaran käsiinsä, oli sen tekeminen ja palauttaminen todella nopeaa.
  20. #20
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mä tilasin uuden penkin aihioineen Top Selleriestä kuukausi sitten ja penkki saapui perjantaina. Penkki on todella hyvännäköinen ja se meni paikoilleen sen jälkeen kun vaihdettiin aihion etuosassa olevat kumiset puslat toisinpäin. Toistaiseksi olen tyytyväinen uuteen jakkaraan. Saa sitten nähdä puutuuko perse sillä tilasin madalletun version. Keväällä se sitten nähdään.
    Nyt on viikko ajeltu tuolla Top Sellerien madalletulla geelijakkaralla. Pisin reissu on ollu vain n. 220kilsaa mutta perse ei oo puutunu ainakaan vielä. Tyytyväinen oon ollu tohon uuteen jakkaraan joten kannatti hankkia se.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #21
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Nyt on viikko ajeltu tuolla Top Sellerien madalletulla geelijakkaralla. Pisin reissu on ollu vain n. 220kilsaa mutta perse ei oo puutunu ainakaan vielä. Tyytyväinen oon ollu tohon uuteen jakkaraan joten kannatti hankkia se.
    Pistäisitkö jakkarasta kuvan tai pari ja kertoisitko mitä materiaaleja valitsit? Mulla on Rosvoon madallettu geelipenkki (ed. omistajan peruja, mulle liian matala) ja orkkis korkeussäädettävä (perse puutuu), ja meinasin tilailla jostain korotettua geelipenkkiä. Noista penkkikiskojen kuvista ei saa mitään käsitystä miltä materiaalit oikeasti näyttää.
    Racingtowardthelight.wordpress.com

    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  22. #22
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Pistäisitkö jakkarasta kuvan tai pari ja kertoisitko mitä materiaaleja valitsit? Mulla on Rosvoon madallettu geelipenkki (ed. omistajan peruja, mulle liian matala) ja orkkis korkeussäädettävä (perse puutuu), ja meinasin tilailla jostain korotettua geelipenkkiä. Noista penkkikiskojen kuvista ei saa mitään käsitystä miltä materiaalit oikeasti näyttää.
    OK, otan kuvia tänään töiden jälkeen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #23
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Pistäisitkö jakkarasta kuvan tai pari ja kertoisitko mitä materiaaleja valitsit? Mulla on Rosvoon madallettu geelipenkki (ed. omistajan peruja, mulle liian matala) ja orkkis korkeussäädettävä (perse puutuu), ja meinasin tilailla jostain korotettua geelipenkkiä. Noista penkkikiskojen kuvista ei saa mitään käsitystä miltä materiaalit oikeasti näyttää.
    Tossa olis pari kuvaa madalletusta Top Sellerien geelijakkarasta.



    Jakkaraan olis saanu kaikennäköistä krumeluuria mutta mulle riittää aivan tommoinen perusmalli. Ainakaan tostaiseksi ei oo perse vielä puutunu.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  24. #24
    itse tilasin kaverille tuolta penkin 20.2. saa nähdä milloin paketti saapuu..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  25. #25
    Tämän ketjun rohkaisemana päätin itekin pistää madalletun geelipenkin tilaukseen SV:n. Kovasti kehuttiin tuolla sivustolla, että anti-slipery surface ja more comfortable, saa nähdä kun saapuu joskus
    GSX-R750 -07, SV650S -06 (ex)
  26. #26
    Edellisessä pyörässä oli tuollainen deluxe jakkara geelin kanssa ja nyt perse halajaisi sellaisen uuteenkin. Ei voi kuin suositella.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  27. #27
    tuli mailia, etttä valmistus loppusuoralla, tiistaina viimeistään lähtee postissa matkaan..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #28
    torstaina penkki tuli postissa ja uusi omistajakin on siihen tyytyväinen, istuu tosi hyvin pyörään ja muutenkin päällisin ainakin laadun ja näön suhteen tuntuu olevan samaa tasoa kuin omanikin, joka tilattu 2010.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #29
    Tänään tuli paketti perille. Harmi vaan, että sataa kaatamalla vettä, niin ei päässyt vielä asennushommiin, mutta ehkä huomenna. Ulkonäkö vie ainakin vakiopenkkiä ihan 100-muna



    Kyllä muuttui ihan erilaiseksi:


    Vanhalla penkillä:
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: sverist; 28.04.2015 klo 19:22. Syy: lisätty kuva pyörästä penkin kanssa
    GSX-R750 -07, SV650S -06 (ex)
  30.  
  31. #30
    Tässä kotimaan ( Laihian ) Satulan modaajan tekemä istuin FJR:ään. Geeli + lisäpehmuste ja muokkaus.
    Ei vielä testattu tien päällä.


    rengas
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen