Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 56:sta
  1. #1
    Mihinkähän on mahtanut hävitä www.suzukibandit.org , onko joutunut jonkun nettihyökkäyksen uhriksi, vai mikä piru, kun ei löydy koko sivustoa enää??
    Soon sillälailla.....että millälailla.....
  2. #2
    Katsos mokomaa. Mitähän lie tapahtunut? Toivottavasti alkaa vielä toimimaan, ihan hyödyllisiä vinkkejä sieltä on saanu.
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  3. #3
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ettei ois laskut pystyssä, tai palvelu irtisanottu...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #4
    Takas se, pärkkele! Joku vei banditnetin. Jos poliisi sekotti sen muihin bandiitteihin?
    Good to the bone
    ...
  5. #5
    Lainaa (Jassu @ Elo. 21 2011,14:25) kirjoitti
    Ettei ois laskut pystyssä, tai palvelu irtisanottu...
    On maksettu vuodeksi eteenpäin, taitaa olla nyt jotain muuta teknistä ropleemaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #6
    Lainaa (Ressu @ Elo. 21 2011,21:05) kirjoitti
    Takas se, pärkkele! Joku vei banditnetin. Jos poliisi sekotti sen muihin bandiitteihin?
    Mää kävin aakkos-kaupassa bandit.orgin paita päällä, johan siitä joku vinkui ja sekoitti siihen erääseen toiseen kerhoon.
    Sainpa oikaistua vaikka vinkuja oli kyllä aikamoisessa tuubassa... ja möivät sille vielä...
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #7
    Taas näkyy heränneen.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  8. #8
    Lainaa (pipeman @ Elo. 21 2011,11:27) kirjoitti
    Mihinkähän on mahtanut hävitä www.suzukibandit.org , onko joutunut jonkun nettihyökkäyksen uhriksi, vai mikä piru, kun ei löydy koko sivustoa enää??
    Katosipa taasen uudestaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  9. #9
    No kyllähän se toimii, ihan just nyt ainakin.
    Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
  10. #10
    Bandit sivusto ei aukea, mitä on tapahtunut?
  11. #11
    Hakevat ylläpitäjää.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  12. #12
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Hakevat ylläpitäjää.
    Mitä, onko se karannut?
  13. #13
    En tiiä, työnhakuilmoitus oli esillä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  14. #14
    Jotain outoa tässä hommassa on ilmassa, ensi kerättiin foorumin laskuihin salaa rahat foorumin käyttäjiltä.
    sitten pannaan putiikki kiinni.
    Outoa, perin outoa.
  15. #15
    Olen kans käyny monena ehtoona vilkaisemassa ja eipä näytä olevan banditfoorumi toiminnassa. Ikävä juttu, kyllähän siellä on tullut usein poikettua ja hyödyllistä tietoa luettua. Toivotaan että talven väistyessä alkaa sivustokin taas toimimaan. Muuten tarvii vaihtaa pyörä vaikka Busaan tai Intikkaan kun niille löytyy omat sivutkin
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  16. #16
    Troni valotahan vähän väitteesi taustoja?
  17. #17
    Äsken kävin kurkkaamassa kans. "Huoltotila" oli merkintä.

    edit: nykyäänhän näitä tällaisia ei pidetä ilman modeja. Jos sellaista ei ole, ei ole saittiakaan. Risuja ja ruusuja.
  18. #18
    Voihan perkele. Voisin ite vaikka ottaa homman, mutta kun olen ihan kädetön tietokoneiden(kin) kanssa, niin ei siitä varmaan mitään tulisi. Dääm

    Edit. Piti vielä sanoa, että ei siellä ainakaan meikäläisen rahoja mihinkään kerätty. Muutaman paidan kylläkin ostin, mutta ne nyt ei ollu hinnalla pilattuja. Itse asiassa aika tyylikkäitä ovat. Tälläkin hetkellä on Bandit-huppari päällä ja olen takuulla tämän talouden tyylikkäin mies
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  19. #19
    Lainaa wannabe-rider kirjoitti Katso viesti
    Troni valotahan vähän väitteesi taustoja?
    Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
    En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
    Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
    Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.
  20. #20
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
    En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
    Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
    Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.
    Jos mä olisin ostanut paitoja tai huppareita itselleni mielestäni sopivaan hintaan, minua ei kyllä yhtään harmittaisi se, että välistä menisi pieni osa korvaukseksi ihmisille, jotka laittaa hienon foorumin ylläpitämiseen pyyteettä käsittääkseni aika paljon aikaa ja vaivaa. Jos paitojen ja huppareiden hinnat olisivat liian korkeita, niitä ei varmaan myytäisi yhtään. Se mitä "rahankeräyslupiin" tai veroseuraamuksiin toiminnasta liittyisi, ei kyllä ole paidanostajan ongelma.

    Toivottavasti foorumi saadaan taas pystyyn!
    ...
  21. #21
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
    En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
    Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
    Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.
    En tunne ko. foorumia, mutta voisi olettaa, että se pyörii jonkun palveluntarjoajan serverillä. Se nyt vaan sattuu maksamaan xxx määrän euroja vuodessa ja ei sitä moni viitsi pelkästään omasta pussista maksaa muiden iloksi.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  22. #22
    No kyllä yhtä foorumia pyörittää 10 eurolla vuoden, eli ei pitäs rahasta olla kiinni.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  23. #23
    Troni: Paidat ja hupparit on mennyt kokolailla omakustannus hintaan,
    eikä voi kalliiksi haukkua. Ylläpitäjä ei takuulla ole rikastunut, tuskin saanut omiaan pois.
    Suzuki V-Strom 1050XT
  24. #24
    Jotain semmosta muistikuvaa olis että ihan ensimmäisten paitojen kohdalla tekijä ei ottanut mitää itelleen. Siten väki vähän kannusti että ota ny jotain että saat ainakin sivuston ylläpitokuluihin jotain. En tiedä miten sitten loppujenlopuksi kävi, toivottavasti otti itelleenkin jotain.

    Nii ja toivottavasti foorumi vielä nousee. Piti itekkin just mennä fiilistelemään miten kaikki olikaan paremmin kun oli vielä suitsuki alla.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  25. #25
    Kai sinne joku on nyt palkattu ihan kun työnhakuilmoitus on poistunut ja tilalle tullut:

    We'll be back soon
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  26. #26
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
    En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
    Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
    Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.
    Itellä saman moisia kokemuksia:

    1. Kävin tänään ruokakaupassa ja maksoin käteisellä (n. 15€). Myyjä laittoi rahat suoraan kassaan!! Hhmm..

    2. Kävin kesällä ilmaisella rata-ajokurssilla. Minulle ei tarjottu lounasta, jouduin tyytymään ilmaiseen vichyyn.

    Jos lounaan hinnaksi arvioidaan 15€ ja napataan siitä vichy 2€ pois niin jäljelle jää n. 18,50€. Kun summaillaan tuo lounaskuppaus ja marketin epärehellisyys niin minua on pienen ajan sisällä siis vedätetty noin 62,30€ edestä.

    Itse onnistuin tuon paitakuppauksen välttämään vain sillä, etten pidä tuollaisista kuteista. Vaikka taloudellinen tuki jäi antamatta, niin haluan kuitenkin kiittää edellisiä ylläpitäjiä menneestä ja tulevia tulleesta!

    Sitten ihmetellään, että talkoohommiin ei tahdo löytyä tekijöitä..

    PS. Voisitko troni (tai joku muu) kertoa, kuinka paljon nuo "niin kalliit" paidat maksoi?

    PPS. Niille nimimerkeille jotka ovat kehuneet Metzelerin gummeja: Jos kaadun ensi kesänä niin olette nesteessä!
  27. #27
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Jotain outoa tässä hommassa on ilmassa, ensi kerättiin foorumin laskuihin salaa rahat foorumin käyttäjiltä.
    sitten pannaan putiikki kiinni.
    Outoa, perin outoa.
    Foorumi on kiinni, koska mainitsit sen laittomaksi, kun siellä ei ole nähtävillä henkilötietolain mukaisia vaatimuksia. Tuotakin asiaa nyt selvitellään, kun siihen vain saa ajan riittämään. Kun tuo homma on selvitetty ja tehty mahdolliset tarvittavat muutokset, niin foorumi avataan.

    Tuota foorumia on tullut jokunen vuosi pyöritettyä ja siihen on mennyt ylläpitokuluja muutamia satasia.
    Omasta pussista ne on ylläpitäjänä toiminut henkilö maksanut ja ei niitä ole keneltäkään muulta pyydelty.
    Nyt yhtenä tai kahtena vuotena paitatilauksia hoitanut henkilö on halunnut antaa foorumin vuosimaksujen verran paidoista kertyneitä ropoja ylläpidolle.

    Onhan noiden paitatilauksien yhteydessä ollut juttua, että paitoja ostamalla tuet myös foorumin toimintaa. Joten ei sen pitäisi ihan yllätys olla ja ei niillä paidoilla tosiaan rahaa tehdä, kuten niiden hinnoistakin käy ilmi. Toki voit kokeilla kerran hoitaa jonkun reilun 50 paidan tilaus, niin tiedät sitten mistä siinä on kyse.

    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
    En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
    Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
    Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.
    Paidoille tulee väistämättä hieman hintaa johtuen materiaaleista, painatuksista, postituksista. Mikäli joku tuotakin paitahommaa suostuu hoitamaan ja ottaa siitä hyvin pienen summan "vaivanpalkkaa" ja haluaa antaa siitä ylläpidolle foorumin vuosimaksun summan, niin ei siinä varmaan ole mitään väärää.

    Toki onhan se aivan kohtuutonta, jos ylläpito käyttää paljon vapaa-aikaansa jonkun foorumin pyörittämiseen ja ei itse maksakaan kaikkia aiheituneita ylläpitokuluja koko foorumin pyörittämisajalta.

    Olisitko halukas toimimaan ylläpitäjänä ja maksamaan siitä aiheutuneet kustannukset?
    Olisitko valmis hoitamaan paitatilaukset jatkossa sekä maksamaan siitä aiheutuneet matkakulut omasta pussista?

    Mielestäni on hieman outoa, että yrität saada väkisin kyseisen foorumin toiminnan epärehelliseksi ilman mitään faktoja, vaikka et halua olla sellaisessa mukana?

    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    No kyllä yhtä foorumia pyörittää 10 eurolla vuoden, eli ei pitäs rahasta olla kiinni.
    Pelkkä domainin rekisteröinti on vuodeksi 9.95€ + palvelimen maksu.
    Toki foorumin pyörittäminen silti vaatii enemmän aikaa kuin rahaa.


    santerik:lle paitojen hinnat:

    T-paita 1 kpl 20 €
    T-paita 2 kpl 36 €
    T-paita 3kpl 48 €
    College 1 kpl 35 €
    Vetoketjullinen huppari 1 kpl 48 €
    College 2 kpl 60 €
    Vetoketjullinen huppari 2 kpl 80 €
    T-paita 1 kpl + college 1kpl 47 €
    T-paita 1 kpl + vetoketjullinen huppari 1 kpl 60 €
    T-paita 2 kpl + college 1kpl 60 €
    T-paita 2 kpl + vetoketjullinen huppari 1 kpl 70 €
    Pitkähihainen t-paita 1 kpl 25 €
    Pitkähihainen t-paita 2 kpl 45 €
    T-paita 1 kpl + pitkähihainen t-paita 1 kpl + vetoketjullinen huppari 1 kpl 75 €
    Kaikkien pakettien hinnat sisältävät niiden toimituskulut koosta riippuen joko kotiin tai lähimpään postiin.
    Ahdettu 1216
  28. #28
    Porukat varmaan hyväksyisivät nuo ohivedot maksuissaan, jos niistä olisi avoimesti mainittu.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  29. #29
    Itsekkin suzukibandit.org tarrat tilanneena on ihan ok että noista saa ylläpitäjä siivun/tukea foorumin ylläpitämiseen.
    <p>Suzuki GSX-R1000 K7</p>
  30.  
  31. #30
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Mä luulin ostaneeni paitoja, mutta maksoinkin foorumin perustajalle siinä jotain rahaa.
    En tiennyt paitoja ostaessani että niistä rahoista siirretään kylmästi rahaa foorumin perustajalle, vaikka missään ei sitä mainittu.
    Koko homma tuli ilmi vasta Suvirannassa myöhemmin kun kuulin että siksi paitarahat oli niin kalliita kun niistä siirrettiin kylmästi osa sille perustajalle.
    Mun mielestä laki rahankeräyksestä määrää noista jotain ja se rahankeräyslupa pitää olla esillä enkä haluaisi olla mukana epärehelliseksi viittaavassa toiminnassa.
    Eihän tuo ole edes rahankeräystä. Tässähän olet ostanut paidan henkilöltä. Olet siis saanut hyödykkeen rahaa vastaan. Rahankeräyksessä annat rahaa jollekkin itse saamatta mitään. Käsittääkseni voitolla myyminen ei ole laissakiellettyä? Myyhän kaupatki maidon niin että niille jää katetta eli voittoa.
    <p>Suzuki GSX-R1000 K7</p>
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen