Sivu: 1 / 19:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 547:sta
  1. #1
    Kun nyt on ollut puhetta, niin avataan uusi ajelut osio Etelä-Savoon *

    Alueena polipin ehdottama käy loistavasti.

  2. #2
    ja heti haastetta *




  3. #3
    Kaveri laittaa heti ainakin minulle täysin mystisen paikan.
    Toivotaan,että saadaan runsaasti osanottajia mukaan.
  4. #4
    Voi hitsi. Voi hitsinhitsi. Olisi pitänyt vilkaista tätä ennen kuin lähdin ajelemaan. Muutaman kilsan päässä kävin mopolla tänään. Huomenna ehdin aikaisintaan iltapäivällä hakemaan. Yrittäkää joku ehtiä ensin....
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  5. #5
    larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
    563+
  6. #6
    Lainaa (XIII @ Elo. 20 2011,22:42) kirjoitti
    larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
    eihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..
  7. #7
    Lainaa (elkku @ Elo. 21 2011,09:55) kirjoitti
    Lainaa (XIII @ Elo. 20 2011,22:42) kirjoitti
    larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
    eihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..
    selevä


    ois vaan ollu semmonen reilu jatkumo savon ketjulle - joka nyt kuopataan ja varmaan poistetaan - jatkaa siitä mihin jäätiin eikä rynnätä suinpäin uuteen. näin olisin itse tehnyt.
    563+
  8. #8
    Lainaa (XIII @ Elo. 21 2011,10:42) kirjoitti
    Lainaa (elkku @ Elo. 21 2011,09:55) kirjoitti
    Lainaa (XIII @ Elo. 20 2011,22:42) kirjoitti
    larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
    eihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..
    selevä *


    ois vaan ollu semmonen reilu jatkumo savon ketjulle - joka nyt kuopataan ja varmaan poistetaan - jatkaa siitä mihin jäätiin eikä rynnätä suinpäin uuteen. näin olisin itse tehnyt.
    Eihän Savon ketjua ollut tarkoitus kuopata ja poistaa, ainoastaan eriyttää Savo ja Etelä-Savo.

    Mulla ei ollu tietoa, että toi larion kuva oli Etelä-Savon puolelta, kun aloitin uuden ketjun.

    Mut sallittakoon Savon motoristejen käydä hakemassa rasti mei puolelta Savoon ja jatkaa omaa kuvajahtiaan siellä
  9. #9
    Brahenlinna Ristiinassa :


    Ja missäpä tällainen ränni on ?
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  10. #10
    Lainaa (elkku @ Elo. 21 2011,11:07) kirjoitti
    Lainaa (XIII @ Elo. 21 2011,10:42) kirjoitti
    Lainaa (elkku @ Elo. 21 2011,09:55) kirjoitti
    Lainaa (XIII @ Elo. 20 2011,22:42) kirjoitti
    larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
    eihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..
    selevä *


    ois vaan ollu semmonen reilu jatkumo savon ketjulle - joka nyt kuopataan ja varmaan poistetaan - jatkaa siitä mihin jäätiin eikä rynnätä suinpäin uuteen. näin olisin itse tehnyt.
    Eihän Savon ketjua ollut tarkoitus kuopata ja poistaa, ainoastaan eriyttää Savo ja Etelä-Savo.

    Mulla ei ollu tietoa, että toi larion kuva oli Etelä-Savon puolelta, kun aloitin uuden ketjun.

    Mut sallittakoon Savon motoristejen käydä hakemassa rasti mei puolelta Savoon ja jatkaa omaa kuvajahtiaan siellä *
    Ei se haittaa.
    Jatketaan maakuntarajojen mukaan ja jos on käyntiä muualla, niin stten kuvaillaan siellä ja laitellaan niille kuvajahtisivuille.
  11. #11
    Käykääpä joku hakemassa. Vai kaivataanko vinkkejä ?

    Kuvan oikeassa laidassa olevien puiden takana on ravintola, jossa eilen ainakin oli tuoreita munkkeja kahvin kera. Taitaa vain olla auki enemmän kesäisin ja nyt koulujen alettua vain viikonloppuisin ja syyskuussa loppuu sekin....
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  12. #12
    Lainaa (noutaja @ Elo. 22 2011,15:12) kirjoitti
    Käykääpä joku hakemassa. Vai kaivataanko vinkkejä ?

    Kuvan oikeassa laidassa olevien puiden takana on ravintola, jossa eilen ainakin oli tuoreita munkkeja kahvin kera. Taitaa vain olla auki enemmän kesäisin ja nyt koulujen alettua vain viikonloppuisin ja syyskuussa loppuu sekin....
    Joku vinkki olisi ihan kiva ylläri ! ! ! Kun ei ole paikallinen, niin ei pysty tietämään.
    Eihän tuota pysty edes googlettamaan millään järkevällä hakusanalla (sulku+etelä-savo ei toimi)
  13. #13
    Lainaa (lario @ Elo. 23 2011,08:48) kirjoitti
    Lainaa (noutaja @ Elo. 22 2011,15:12) kirjoitti
    Käykääpä joku hakemassa. Vai kaivataanko vinkkejä ?

    Kuvan oikeassa laidassa olevien puiden takana on ravintola, jossa eilen ainakin oli tuoreita munkkeja kahvin kera. Taitaa vain olla auki enemmän kesäisin ja nyt koulujen alettua vain viikonloppuisin ja syyskuussa loppuu sekin....
    Joku vinkki olisi ihan kiva ylläri ! ! ! Kun ei ole paikallinen, niin ei pysty tietämään.
    Eihän tuota pysty edes googlettamaan millään järkevällä hakusanalla (sulku+etelä-savo ei toimi)
    olisko tämä ravintola, missä on tuoreita munkkeja *

    Pahus, kun itte ei kerkee tarkistaa.. *



  14. #14
    Kuvauspaikkalle pääsee kuukkelimäpsillä. On hieman erinäköinen kun siinä ei ole lehti puussa eikä remppa meneillään.

    Muikkuja parveili reilusti kun kurkkasi kaiteen yli veteen.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  15. #15
    Noudetaan huomenna tai perjantaina. Katotaan miten aamulla herää, jos vaikka ois kuivat tiet tms...
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  16. #16
    Pakko tulla kuokkimaan... tuo mirrivirta meni vähän paskalla puhelimella kuvailuksi... mut jospa nää fotot todistaa paikan...





    sijainti oli tuossa
    kansalaisenkarttapaikka

    kelvanneeko?
    SE
  17. #17
    Jos nyt malttais siirtää sen rastin... ?
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  18. #18
    eli kelpaa kaiketi... nyt tähä kuvaan muistin jo mukana olleen kameran...

    SE
  19. #19
    Aika paha. No, hirviaitaa ei ainakaan läntisessä Savossa ole kai kuin 5-tiellä. Ja asfalttitie vieressä metsän puolella aitaa...hmmmm
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  20. #20
    Tää on helppo.
    Perälän tienristeys koillisesta kuvattuna tiellä 48352.
  21. #21
    Lainaa (lario @ Elo. 25 2011,10:05) kirjoitti
    Tää on helppo.
    Perälän tienristeys koillisesta kuvattuna tiellä 48352.
    Ei ole lappeenrannassa tämä. Ihan on etelä-savossa. Ja tuo tienumero ei kans täsmää ollenkaan.
    SE
  22. #22
    Siis mä arvasin että jossain minä olen nuo koivut nähnyt...


    Kävin vilkaisemassa työreissulla ohi ajellessa, siis kotilolla. Eli rasti on siis edelleen auki. Mut käyn sunnuntaina hakemassa talteen jos ei aikaisemmin muille kelpaa.

    Ja saahan tuosta mun kuvasta lisävinkkiä. Mut ei liikaa, siks mä jätin sen noin pieneks...



    KTM 1290 Super Adventure S
  23. #23
    Lainaa (jiipekki @ Elo. 25 2011,13:19) kirjoitti
    Lainaa (lario @ Elo. 25 2011,10:05) kirjoitti
    Tää on helppo.
    Perälän tienristeys koillisesta kuvattuna tiellä 48352.
    Ei ole lappeenrannassa tämä. Ihan on etelä-savossa. Ja tuo tienumero ei kans täsmää ollenkaan.
    Elä välitä, ei miula ollut hajuakaan mistä kuva on ja tien numero on vedetty kantapään takaosasta..
    Kuhan heitin jotain omasta mielestä vitsikästä.
  24. #24
    Lainaa (kimimikakeke @ Elo. 25 2011,20:48) kirjoitti
    Siis mä arvasin että jossain minä olen nuo koivut nähnyt...


    Kävin vilkaisemassa työreissulla ohi ajellessa, siis kotilolla. Eli rasti on siis edelleen auki. Mut käyn sunnuntaina hakemassa talteen jos ei aikaisemmin muille kelpaa.

    Ja saahan tuosta mun kuvasta lisävinkkiä. Mut ei liikaa, siks mä jätin sen noin pieneks...
    Nyt kyllä menee liian hifistelyksi.
    Vähän enemmän vinkkejä tai minun seuraava rasti on semmoiselta mestäautotieltä, että sinne en osaa edes itse toista kertaa ja ilman mitään vihjeitä.
  25. #25
    Sorry, all in sitten, parempaa ei pikku nokialaisella saa aikaa.

    Tuolta takana näkyvältä nyppylältä lähtee oikealle kiva tie jota myöten pääsee...no vaikka Ristiinaan.



    KTM 1290 Super Adventure S
  26. #26
    Niiku aikuisten oikeesti... Eihän näitä viitti ees yrittää käydä hakee, kun pitäis ajaa 1-numeroisia teitä tähyten hirviaidan vierustoja. Lappeenrannantielläkin oli valotolpat, että enpä viittinyt lähteä kevarille ajelee. Rasvasin ketjut, lähden huomenna vaikka ettimään keski-Suomen kuvajahteja...
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  27. #27
    IMHO vähän selvemmät kuvat/paikat olisi parempia, jossa siis näkyisi joku selvä tunniste. Eikä noin pienen tien viereltä mikä voisi olla ~mistä korvesta tahansa
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  28. #28
    Missään nimessä ei tarvitse kuvata Juvan ABC:n etuovea tai jotain muuta selkeää paikkaa.
    Pientä haastetta pelissä pitää olla, mutta pitää muistaa se, että se mikä paikkakuntalaiselle on jokapäivästä näkkileipää, siihen turisti törmää eka kerran.
    Joten pientä vinkkiä peliin ja Googlen / interwebin kautta paikka haltuun ja kuva nettiin.
  29. #29
    Lainaa (noutaja @ Elo. 25 2011,06:08) kirjoitti
    Aika paha. No, hirviaitaa ei ainakaan läntisessä Savossa ole kai kuin 5-tiellä. Ja asfalttitie vieressä metsän puolella aitaa...hmmmm
    Onhan tuo tietty aika ja ehkä turhankin paha. Mut kyllä se kuitenkin selkkis alle kymmenen minuutin kun luin noutajan pähkäilyn ja kuukkelilla vähän aikaa leikin. Enkä siis ole koskaan ajanut tuolla pienellä tiellä, vieressä menevällä isommalla jonkun verran ja ollaan kuitenkin yli sadan kilometrin päässä meikäläisen kotitontilta.

    Pieni pähkäilyn tarve on kai kuitenkin suht jees kunhan nyt on johtolangat millä paikka on edes mahdollista löytää vaikka et siellä koskaan olisi käynytkään. Uudet paikat onkin parhaita...

    edit: jiipekki ite saa antaa lisävihjeet jos katsoo tarpeelliseksi.



    KTM 1290 Super Adventure S
  30.  
  31. #30
    Lainaa (kimimikakeke @ Elo. 26 2011,00:11) kirjoitti
    Lainaa (noutaja @ Elo. 25 2011,06:08) kirjoitti
    Aika paha. No, hirviaitaa ei ainakaan läntisessä Savossa ole kai kuin 5-tiellä. Ja asfalttitie vieressä metsän puolella aitaa...hmmmm
    Onhan tuo tietty aika ja ehkä turhankin paha. Mut kyllä se kuitenkin selkkis alle kymmenen minuutin kun luin noutajan pähkäilyn ja kuukkelilla vähän aikaa leikin. Enkä siis ole koskaan ajanut tuolla pienellä tiellä, vieressä menevällä isommalla jonkun verran ja ollaan kuitenkin yli sadan kilometrin päässä meikäläisen kotitontilta.

    Pieni pähkäilyn tarve on kai kuitenkin suht jees kunhan nyt on johtolangat millä paikka on edes mahdollista löytää vaikka et siellä koskaan olisi käynytkään. Uudet paikat onkin parhaita...

    edit: jiipekki ite saa antaa lisävihjeet jos katsoo tarpeelliseksi.
    kimimikakeke antanu minusta jo sellaiset vihjeet, että jos ei löydy niin ei viitsi edes käydä etsimässä. On muuten harvassa ne missä menee 2 asfalttitietä rinnakkain ja vielä hirviaidalla erotettuna.



    SE
Sivu: 1 / 19:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen