Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Pyörä kävi renkaiden vaihdossa Harrilla. Hinta ja palvelu oli enemmän kuin kohdallaan. Varmasti asioin toistekkin.

    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #2
    Samaa voin sanoa paikasta. Sovin yhtenä maanantaina pyörän renkaan vaihdon perjantaiksi. *Aikataulu itselle sopi niin, että ajattelin viedä pyörän jo tiistaina paikanpäälle, kun ajoa ei olisi ollut viikolle. Sattuipa niin, että paikanpäällä oltiin vielä viiden jälkeen iltapäivällä ja jätin pyörän ja renkaat sinne. Kerroin vielä, että mitään kiirettä hommalla ei ole, perjantaina tulen noutamaan pyörää.

    Seuraavana aamuna keskiviikkona noin puoli yhdeksan aikaan tulikin sitten tekstiviesti, että pyörä noudettavissa.

    Samoin etupumput olivat huollossa edellisestä pyörästä em. paikassa ja homma toimi kun junan vessa.



    <p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
  3. #3
    Mitäs se hinta sitten oli?
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
  4. #4
    Lainaa (Dantez @ Elo. 09 2011,23:45) kirjoitti
    Mitäs se hinta sitten oli?
    20e per rengas alta alle vaihtona. Omat renkaat oli mukana.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #5
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 09 2011,22:11) kirjoitti
    Pyörä kävi renkaiden vaihdossa Harrilla. Hinta ja palvelu oli enemmän kuin kohdallaan. Varmasti asioin toistekkin.

    Ei voi enempää olla samaa mieltä. Loistava palvelu sekä työnlaatu ja joustoa tarvittaessa aina löytyy. Nytkin lupasi kiireestä huolimatta vaihtaa jammuun takarenkaan lisäksi ketjut ja rattaat ennen tämän viikon Alastaron tuplaa. Yhteyttä otin vasta maanantaina.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  6. #6
    Vain hyvää täältäkin.
    Yritin soittaa kännykkään, mutta ei vastannut office aikoina.
    Ilalla soi kännykkä ja siellä kaveri soitteli että mikä murheena. Pahoitteli että ei ollut vastannut, mutta ei kuulemma ole juhannusviikolla lainkaan pajalla!

    Nopeasti otti pyörän sisään, renkaat omat alta alle.
    Tarjosi omaa pyörrää vaihdon ajaksi lainaan.

    Ei kiertelyjä ei kaarteluja. Tekee sen minkä pyysin ja selvästi pyydettäessä lisää.
    Triumph T-bird 900 Sport -03
  7. #7
    kymäläisellä itekkin käytin keväällä ja kun täydellinen ei ole kukaan, niin annetaan palvelusta vaan 9+

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  8. #8
    Täytyy munkin antaa peukut Harrille. Pitkästä aikaa mukava huoltokokemus. Suosittelen.
    Yamaha TZR 125 -90
    Ducati S 750 HF -01
    Triumph Daytona 675 -08
    BMW F 800 R Chris Pfeiffer edition -10
    Triumph Daytona 675 -07
    Ducati Streetfighter 848 -12
  9. #9
    Harrin tunnen muiden suosittelemana, asiakkaaksi olen jäänyt.
    Miellyttävä, asiallinen ja ystävällinen ja hommansa osaava. Harrin asiakaskunta ei ole mainoksin houkuteltua, vaan korkea ammattitaito yhdistettynä kohtuuhintaiseen laskutukseen ovat tehneet tehtävänsä, sinne voi aina suositella uusia asiakkaita eikä tarvitse hävetä jälkikäteen. Käyppä pajalla.
  10. #10
    Viimeks syyskuussa on Harria kehuttu. Nostetaanpa tätä topiikkia, koska kehuja tuo mies kyllä ansaitsee! Hienosti toimii asiakaspalvelu. Vaihtelin alunperin sovittua huolto-ajankohtaa säiden ym. syiden vuoksi neljä kertaa ja aina oli puhelimessa positiivinen ja iloinen ääni. "Ei haittaa, tuo sitten kun sopii". Tänään vihdoin vein pyörän renkaiden alta alle laittoon. Perjantai-ilta, aika harvalle pajalle tämä ajankohta sopii! Shadowta joutuu aika paljon purkamaan, mm. putket irti, että saa takanakin vaihdettua, joten ihan puolen tunnin homma kumien vaihto ei ole. Harri teki duunin kuitenkin vähän reiluun tuntiin ja hintaa tuolle tuli 70€. Kyllä nyt kelpaa ajella!
    Bandit 1200s -06, ex-Shadow 750 -04
  11. #11
    Myös Harrin asiakkaita. Lähellä kun asun tuntuu mies olevan paikalla lähes kellonajasta ja viikonpäivästä huolimatta. Monesti olen vienyt/hakenut pyörän iltamyöhään tai viikonloppuna tai muuten vaan mennyt jutulle ja aina homma toiminut. Useasti olen pyörää huollattanut, eikä ole mitään negatiivista palautetta. Hinnat kohdallaan ja kommunikointi pelaa.
  12. #12
    Jatketaan samalla linjalla, kumin vaihto alta-alle, hinta enemmän kuin kohdillaan ja palvelu ystävällistä. En aio enää muualle rahojani kantaa.
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  13. #13
    Kyllä kyllä...
    Harri on hoitanut LoTjani uudesta asti jo Treen Heinolla ollessaan ja homma pelasi jo siellä todella jouheasti. Hyvinkäältä asti kun ajoin pyörän huoltoon, niin riisuin itse katteet pihalla aamusella ja sitten tehtiin huollot päivän aikana yhteistuumin. Minä enempi katselin ja sitten kun tuli valmista niin minä kasasin katteet ynnä muut omat viritykseni. Siitä myös Heinolle pisteet, etteivät tulleet vinkumaan asiakkaan osallistumisesta huoltotalkoisiin, vaikka se ei heidän normiohjeistuksen mukaista olekaan. Hiuppusuoritus (jonka olen jo tainnut mainita noin 20 kertaa aiemminkin) oli se, kun Harri vaihtoi LT:n itse katukiveen särkemäni vaihdelaatikon kesken pahimman sesongin aloittaen iltaviideltä ja sai homman valmiiksi aamukolmelta. Itse menin sitten seuraavana päivänä kasaamaan pyörää loppuun...
    Kun mies sitten aloitti oman firman oli selvää, että minä menin perässä. Nykyään teen perushuollot (Harrin opeilla) itse, kytkinremppaan sain häneltä sopivasti niin osat kuin ohjeetkin. Mutta aina kun huoltotoimenpiteet menee oman osaamisalueen ohi, ajan Tampereelle ja sinne olen usuttanut monia kolleegojakin. Asiansa osaavaa ja rehellistä mekaanikkoa uskaltaa suositella muillekin.

    t. pozo
    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  14. #14
    Lainaa miska kirjoitti Katso viesti
    Harrin tunnen muiden suosittelemana, asiakkaaksi olen jäänyt.
    Miellyttävä, asiallinen ja ystävällinen ja hommansa osaava. Harrin asiakaskunta ei ole mainoksin houkuteltua, vaan korkea ammattitaito yhdistettynä kohtuuhintaiseen laskutukseen ovat tehneet tehtävänsä, sinne voi aina suositella uusia asiakkaita eikä tarvitse hävetä jälkikäteen. Käyppä pajalla.
    Bemarin rt jätti polttoainepuolen ongelmien vuoksi tielle. Pyörä vietiin JT-laitteen sopimushuoltoon Harrille. Ongelma oli esiintynyt jo aiemmin samalla viikolla ja pyörää käytettiin RM Heinolla Tampereella mutta ongelmaa ei saatu poistettua... Harri kyseli puhelimessa millaisia oireita oli ollut ja antoi lähes suoraan vastauksen! Kiitos Harrille ja Talan Jannelle loistavasta yhteistyöstä ja asiakaspalvelusta.
    Kiitokset kuuluvat myös Nakkilan pyörälle ja mopolle, kun auttoivat bemarin VT 2 vierestä pois oman liikkeensä tiloihin odottamaan kuljetusta Harrille.
  15. #15
    Pisteet lähtee täältäkin Harrille.
  16. #16
    Ja ruusuja täältäkin.
    '04 Honda CBR 1100xx, '13 KTM 250 EXC
  17.  
  18. #17
    PikkuNiilo:n avatar
    Liittyi May 2004
    Kahden ison järven välissä
    Vanhaa sotaratsua muutamankin kerran Harrin pajalla huollattaneena
    ei voi kun kehua!
    GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
    "Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
    ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"