Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Lauantaille ajanvietettä ja pitäisi Jyväskylästä startata ja joskus myöhemmin päätyä Tampereelle.

    Ideoita lenkille, saa tulla pituutta vaikka 500km kuhan on viihdyttävää väylää * ?
  2. #2
    Tässä yksi siisteimmistä pätkistä mitä olen ajanut. 235 km.

    Google Maps - JKL - TRE
    Kawasaki Zx6R -01

    Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
  3. #3
    Muuttaisin edellisessä viestissä olevaa reittiä Ruovesi-Tampere välillä hieman.
    Jyväskylän seudun tiestöstä ei ole pahemmin tietoa millainen tuo alkupää on...
    Reitti 1

    Vaihtoehtoinen reittivalinta
    Reitti 2

    Ja kolmas
    Reitti 3
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  4. #4
    Jokos tuo Päijänteen "itäpuoli" on korjattu viimeksi kun siellä suhasin oli tiestä revitty pintaa pois ja kaivettu isommat heitot pois ja korvattu sepelillä.

    Tosin vain sieltä täältä mutta ei mukavaa jos kurvissa onkin pelkkää sepeliä asvaltin sijaan..

    Alkuasukkaat varmentakoon asianlaidan joko se on liikennöitävissä??

    (tai pääsihän siitä silloinkin, vaan jos sepeli pelottaa voi tuntua ikäviltä kohdilta)
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  5. #5
    oli mun mielestä jo korjailtu, ainakaan kaveri ei valitellu muutama viikko sitten.
    Kawasaki Zx6R -01

    Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
  6. #6
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JPA @ Elo. 04 2011,23:09) kirjoitti
    Muuttaisin edellisessä viestissä olevaa reittiä Ruovesi-Tampere välillä hieman.
    Jyväskylän seudun tiestöstä ei ole pahemmin tietoa millainen tuo alkupää on...
    Reitti 1

    Vaihtoehtoinen reittivalinta
    Reitti 2

    Ja kolmas
    Reitti 3
    Itte jättäisin tosta Reitti 1:stä toin Muroleen kanavan väliin, ainakin jos sen on nähnyt. Onhan siinä kahvila ja noin, mutta makeaa mutkapätkää löytyy kun Kapeen mutkien jälkeen menee Kanavatien ohi Kekkosenkyläntietä pitkin Jäminkipohjaan.

    Reitti 1 b
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #7
    Viikko sitten kurvailin jkl-petäjävesi-jämsä-kuhmoinen-tampere
    Ja oli kyllä hubaa
    Muistaakseni n.220 kilsaa mukavaa tiestöä. Ainoastaan tuo jkl-petäjävesi pätkä siis porintietä joka ei oo niin mutkainen :/
    Tuo Petäjävesi - Jämsä pätkä taas aivan mahtavaa tietä *



    ~R6R-06~
  8. #8
    Lainaa (sebulban @ Elo. 05 2011,13:39) kirjoitti
    Viikko sitten kurvailin jkl-petäjävesi-jämsä-kuhmoinen-tampere
    Ja oli kyllä hubaa
    Muistaakseni n.220 kilsaa mukavaa tiestöä. Ainoastaan tuo jkl-petäjävesi pätkä siis porintietä joka ei oo niin mutkainen :/
    Tuo Petäjävesi - Jämsä pätkä taas aivan mahtavaa tietä *
    Jämsästä jos jaksaa heittää ysitietä sellaisen 30km niin pääsee taas kunnon mutkapätkille. Längelmäki-Kuhmalahti on yksi suosikkejani. Siitä on Sahalahdelle vielä ihan kohtuullista pätkää, mutta Sahalahti-Kangasala ei nyt kovin kummoista ole.

    Kangasalta voi heittää tietä 310 Valkeakoskelle jos lenkki ei piisaa vielä, ja sitten vanhaa kolmostietä Tampereelle. Vanha kolmostie ei myöskään ole niin ihmeellinen, mutta muistaakseni tuo 310 on.

    Kartta
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  9. #9
    Lainaa (Eroz @ Elo. 05 2011,14:37) kirjoitti
    Jämsästä jos jaksaa heittää ysitietä sellaisen 30km niin pääsee taas kunnon mutkapätkille. Längelmäki-Kuhmalahti on yksi suosikkejani. Siitä on Sahalahdelle vielä ihan kohtuullista pätkää, mutta Sahalahti-Kangasala ei nyt kovin kummoista ole.
    Jämsästä pääsee Länkipohjaan ysitietä vältellen reittiä JMS-Halli-Eväjärvi-Valkeejärvi, jolloin isoa tietä on vain yksi suoranmitta. Suoran päässä 80 km/h kyltin kohdalla pysäkillä on LP parkissa mutta se ei haittaa, koska pysäytys on vasta risteyksen jälkeen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  10.  
  11. #10
    Lainaa (Pandemia @ Elo. 05 2011,00:13) kirjoitti
    Jokos tuo Päijänteen "itäpuoli" on korjattu viimeksi kun siellä suhasin oli tiestä revitty pintaa pois ja kaivettu isommat heitot pois ja korvattu sepelillä.

    Tosin vain sieltä täältä mutta ei mukavaa jos kurvissa onkin pelkkää sepeliä asvaltin sijaan..

    Alkuasukkaat varmentakoon asianlaidan joko se on liikennöitävissä??

    (tai pääsihän siitä silloinkin, vaan jos sepeli pelottaa voi tuntua ikäviltä kohdilta)
    Komppaan tuota Päijänteen itäpuolta. *Hyvää mutkapätkää, mäkiä ja mahtavia maisemia. *Ajoin viikko sitten välin Korpilahti-Sysmä-Pulkkila ja tie oli kohtuullisessa, osittain erinomaisessa kunnossa. *Pätkähän ylittää *upean Kärkisten sillan , sekä Pulkkilanharjun . *Pulkkilasta Padasjoen ja Kuhmalahden kautta sitten Tampereelle.



    BMW R850R -02
    web: www.oilhead.org
    mail: info@oilhead.org