Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 92:een 92:sta
  1. #91
    Lainaa Carl0s kirjoitti Katso viesti
    Jos ei huolto pelota niin ehdottomasti ääni täältäkin Husabergille! fs650 tuli omistettua viime kesästä asti, ja voe pojat että on makea peli, pysty edes samassa lauseessa verrata mihinkään 6xx sarjan kotareihin. Isona miinuksena jatkuva poliisin pelko, tolla pyörällä vain ei pysty ajamaan nätisti, nenu nousee kaasulla viellä motarilla.... Ja ne huollot... Öljyjä saa vaihtaa joka toinen päivä, ja venat säätää joka neljäs...

    Näin 650 omistaneena, katselisin ehkä ennemmin 550. Tehoa käytännössä saman verran, mutta ei niin "räväkästi".
    Tuskin 650 Husaberggiä noin tiheästi tarvitsee huoltaa ellei sitten aja pelkästään rata-ajoa.
  2.  
  3. #92
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa meeka kirjoitti Katso viesti
    Itse olen ainakin saanut sen käsityksen, että tuo Yamaha on ihan OK, mutta ei kannata mennä ajamaan esim. 690 Kotarilla, kun sen jälkeen tuo ei tunnu enää miltään. Ilmeisesti tehoa ei ole paljon mitään..
    Näin 690smc ajaneena ja nyttemmin xt:een omistajana sanoisin että molemmissa on ne "hyvät" puole, kottaraisessa pikkasen enempi tehoja ja jampissa mukavampi satula. itse en tykänny kottaraisen ruiskun toiminnasta kun tasakaasulla oli yht äkki menossa ja samassa sit taasen ei.
    Molemmat mukavia vehkeitä, mutta henk.koht otan pikkasen mukavuutta ja vähemän tehoa.
    Miinuksena siinä on tietysti se että ei tarvii ehtoolla emännän pyllyä hieroa kun on mukavampi satula..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234