Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Onkos raadilla kokemuksia takarenkaasta jossa on kovempi kumiseos keskellä?
    Nuohan on ollu jo pari vuotta tarjolla mut en oo vielä raskinu kokeilla...
    Jospa se onki aivan ja perseaukisella ei oo varaa ostaa toista heti tilalle



  2. #2
    Eikös se mee niin että keskellä on normi ja sivuilla pehmeämpi kumiseos.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  3. #3
    Michelinin 2-seosrenkaat(pilot road 2&3?) on ainakin kehuttu maasta taivaaseen.
    Honda CB600F Hornet
  4. #4
    Itselläni on testi päällä eli pari kommenttia renkaista busan alla. Pure 6000km ja nyt Dunlopin sport smart alla jo 9000km ja vielä menee ja kohtuu kovaa ajoa...
    Reijo Niemelä
  5. #5
    PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...

    Kevyemmässä ja laiskemmassa pyörässä kestää vielä reipaasti paremmin niinku vanhassa PC25 cebarissani



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  6. #6
    Kovemman seoksen renkaasta mulle jäi sellainen mielikuva, että kestävyyttä heikentää hieman heikentynyt pito, verrattuna "pehmeämpiin" renkaisiin.

    Tuntui että aikaisemmin kun ripeämmin kiihdytti, nousi nokka tahtomatta, kun taas kovemmalla kumilla taisi kumi pikkaisen pyörähtää alla (kuluttaen rengasta). Kilometreissä nimittäin ei ainakaan tullut eroa, mutta nyt alle tulee radalle tarkoitetut renkaat, joten pääsen joko vahvistamaan tai kumoamaan nykyisen käsitykseni. Tietysti ilmiö riippunee pyörästä.

    Edit: ja siis tarkoitan tuolla "kovemmalla" renkaalla rengasta, missä oli keskellä kovempi seos.



    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  7. #7
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 03 2011,21:34) kirjoitti
    PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...

    Kevyemmässä ja laiskemmassa pyörässä kestää vielä reipaasti paremmin niinku vanhassa PC25 cebarissani
    Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?
    ~SV1000N~
  8. #8
    Lainaa (baritoni @ Elo. 04 2011,11:16) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 03 2011,21:34) kirjoitti
    PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...

    Kevyemmässä ja laiskemmassa pyörässä kestää vielä reipaasti paremmin niinku vanhassa PC25 cebarissani
    Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?
    Kestaahan ne, riippuu ajotavasta. Contilla oli 90-luvulla Conti Tour, jossa oli laidoissa kova seos ja keskella kivikova. Kesti VMaxin alla yli 16tkm. Pito oli kuivalla lahes hyvaksyttava, kunhan ei yrittanyt kaantya ja kostealla meni kuin vesikelkka.

    No, sai silla kuivalla tapin maahan, muuta janna rengas se oli. Suosittelin sellaista kaikille jotka sanoi etta on tylsaa.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  9. #9
    Kaksi vuotta sitten oli r6:ssa bridgestonen bt-016:set..
    takarengas oli vaihtokunnossa 3tkm jälkeen etusesta en kilometrejä muista..
    yzf-r6 -04
  10. #10
    Itsellä alla Michelinin Pilot Power 2 CT:t eli juurikin tuollaiset 2-seosrenkaat. Niitä on paljon mm noiden 2-seos Pilot Road 2 lisäksi kehuttu ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Pito on oikeasti hyvä! Kilsoja kumeilla vain n 1000 mutta eipä myöskään näy mitään kulumisen merkkejä vaikka ajotapa on vähän raskaampi.

    Suosittelen kyllä 2-seoskumeja (ainakin näitä) eikä ne hinnatkaan paljoa yhdestä jöötistä valmistetuista gummeista eroa. *

    EDIT: Ehkä sekavin viestini ikinä, ja vielä täysin selvinpäin kirjoitettu!



    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  11. #11
    Lainaa (baritoni @ Elo. 04 2011,11:16) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 03 2011,21:34) kirjoitti
    PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...

    Kevyemmässä ja laiskemmassa pyörässä kestää vielä reipaasti paremmin niinku vanhassa PC25 cebarissani
    Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?
    Oliko PP ct2vai PR2 ct2 ?

    Pilot Powerille kymppi kankaille kuulosta aika normilta kevyelle pyörälle, iso Daytona vei 6-8 siihen lailliseen rajaan, riippuen ajosta.

    Kaverin Tcatissa Pilot Road2 on kai rullannut ties kuin kauan..
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  12. #12
    Lainaa (JaySon1 @ Elo. 04 2011,14:17) kirjoitti
    Itsellä alla Michelinin Pilot Power 2 CT:t eli juurikin tuollaiset 2-seosrenkaat. Niitä on paljon mm noiden 2-seos Pilot Road 2 lisäksi kehuttu ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Pito on oikeasti hyvä! Kilsoja kumeilla vain n 1000 mutta eipä myöskään näy mitään kulumisen merkkejä vaikka ajotapa on vähän raskaampi.
    Samaa rinkulaa alla. Suosittelen.
    Tosin tuntuu tuo takarengas kestävän 5tkm kilogixxeris *



  13. #13
    Lainaa (specka @ Elo. 04 2011,14:22) kirjoitti
    Lainaa (baritoni @ Elo. 04 2011,11:16) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Elo. 03 2011,21:34) kirjoitti
    PR2 2CT busan alla, 16200km takana ja ~milli keskellä jäljellä. Pitää ja kestää...

    Kevyemmässä ja laiskemmassa pyörässä kestää vielä reipaasti paremmin niinku vanhassa PC25 cebarissani
    Muistelisin että mulla kesti naku-kusiaisessa kai jonkun kympin sileäksi just ja just jos sitäkään eikä oo ollu tapana suditella jne... miten busassa voi kestää yli 16tkm?
    Oliko PP ct2vai PR2 ct2 ?

    Pilot Powerille *kymppi kankaille kuulosta aika normilta kevyelle pyörälle, iso Daytona vei 6-8 siihen lailliseen rajaan, riippuen ajosta.

    Kaverin Tcatissa Pilot Road2 on kai rullannut ties kuin kauan..
    Ihan noi PR2 2CT mitkä jykälläkin...

    Nooh katsotaan ny paljon kestää PR3 tonni-v2:ssa, tuli alle 2500km sitten ja ei vielä näytä ollenkaan kuluneelta, niinkuin ei pitäisikään näyttää. ;)



    ~SV1000N~
  14. #14
    Soitappas reilu 100km etelämmäs jos haluat säästää renkaissa. Täältä on tullut ostettua renkaita sekä teetettyä muitakin rengastöitä. Suosittelen, kuulostaa olevan hyvin tietoa eteenkin moottoripyrän renkaista eikä hinnatkaan päätä huimaa.. Pienet sille
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  15. #15
    mulla kesti pilot power 2ct fasussa 7000km takana ja pitoa riitti tarpeeks katukäyttöön ja hiukkasen radallekin!
    rakentaja Rane
  16. #16
    bridgestone bt020, ei pahemmmin kuritettu, 6000 ajettu, ja rupee oleen valmis...
    ps: ei ole polteltu kertaakaan...
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  17. #17
    Lainataas vähän hyvää ketjua:

    Mitähän gummia vois kuvitella sigun pyörään seuraavaksi takaseks? Alkuperäinen Bridgestone näyttää 8200km jälkeen vähän kehnolta (merkit pinnassa ja jonkinverran halkeamia yms.)

    Kuski siis täysi noviisi mutta chicken stripsejä kulutellaan pikkuhiljaa pois. Michelin Pilot Road 3:sta tietenkin katsellu mutta riittääkö tuossa pito rankempaan mutkailuun vai pitäisikö katsella vaikka Pilot Poweria, vaiko kokonaan toista merkkiä?
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  18. #18
    Lainaa (Pakkasherra @ Elo. 07 2011,20:32) kirjoitti
    Lainataas vähän hyvää ketjua:

    Mitähän gummia vois kuvitella sigun pyörään seuraavaksi takaseks? Alkuperäinen Bridgestone näyttää 8200km jälkeen vähän kehnolta (merkit pinnassa ja jonkinverran halkeamia yms.)

    Kuski siis täysi noviisi mutta chicken stripsejä kulutellaan pikkuhiljaa pois. Michelin Pilot Road 3:sta tietenkin katsellu mutta riittääkö tuossa pito rankempaan mutkailuun vai pitäisikö katsella vaikka Pilot Poweria, vaiko kokonaan toista merkkiä?
    Kadulle Road3 on oikein passeli. Jos ajat radalla tai mutkapätkillä yhtä kovaa kuin radalla niin sitten tuo Power CT2 on kyllä ihan loistava.
    990 SM -08
  19. #19
    BT-23: set ollu Hornetissa reilut 6 tkm, vielä ajaa varmaan toisen mokoman.
    Ja vaikuttaa että renkaan profiilikin on pysynyt paremmin pyöreänä... ainakin verrattuna edelliseen Pilot Poweriin joka kesti n. 9000 km.
    Pitokin on ainakin meikäläiselle riittänyt, kun ei ihan polvi maassa tule kanttailtua...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  20. #20
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Pakkasherra @ Elo. 07 2011,20:32) kirjoitti
    Lainataas vähän hyvää ketjua:

    Mitähän gummia vois kuvitella sigun pyörään seuraavaksi takaseks? Alkuperäinen Bridgestone näyttää 8200km jälkeen vähän kehnolta (merkit pinnassa ja jonkinverran halkeamia yms.)

    Kuski siis täysi noviisi mutta chicken stripsejä kulutellaan pikkuhiljaa pois. Michelin Pilot Road 3:sta tietenkin katsellu mutta riittääkö tuossa pito rankempaan mutkailuun vai pitäisikö katsella vaikka Pilot Poweria, vaiko kokonaan toista merkkiä?
    Älä missään nimessä mene pilaamaan pyörän ajo-ominaisuuksia millään "touring-renkaalla". Itse kokeilin bladessa metukan Z6:tta ja diablon stradaa, eikä voi puhua samasta pyörästä kuin PP2CT:n tai Metukan M3:n kanssa. Renkaan profiili on niin erilainen, että vaikka olin ajavinani rauhassa renkaanvaihtopaikasta kaverille, niin motarin rampeissa oli rengas käynyt reunasta reunaan.

    Ihan aikuisten oikeasti. PP2CT kesti bladen alla n. 6-8tkm joka on aivan riittävästi takarenkaalle. Muitakin hyviä merkkejä on, tosin itse olen katukumeja viimeksi ostellut keväällä 2010, joten en osaa niistä neuvoa.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  21.  
  22. #21
    Lainaa (Juutana @ Elo. 08 2011,00:47) kirjoitti
    Lainaa (Pakkasherra @ Elo. 07 2011,20:32) kirjoitti
    Lainataas vähän hyvää ketjua:

    Mitähän gummia vois kuvitella sigun pyörään seuraavaksi takaseks? Alkuperäinen Bridgestone näyttää 8200km jälkeen vähän kehnolta (merkit pinnassa ja jonkinverran halkeamia yms.)

    Kuski siis täysi noviisi mutta chicken stripsejä kulutellaan pikkuhiljaa pois. Michelin Pilot Road 3:sta tietenkin katsellu mutta riittääkö tuossa pito rankempaan mutkailuun vai pitäisikö katsella vaikka Pilot Poweria, vaiko kokonaan toista merkkiä?
    Älä missään nimessä mene pilaamaan pyörän ajo-ominaisuuksia millään "touring-renkaalla". Itse kokeilin bladessa metukan Z6:tta ja diablon stradaa, eikä voi puhua samasta pyörästä kuin PP2CT:n tai Metukan M3:n kanssa. Renkaan profiili on niin erilainen, että vaikka olin ajavinani rauhassa renkaanvaihtopaikasta kaverille, niin motarin rampeissa oli rengas käynyt reunasta reunaan.

    Ihan aikuisten oikeasti. PP2CT kesti bladen alla n. 6-8tkm joka on aivan riittävästi takarenkaalle. Muitakin hyviä merkkejä on, tosin itse olen katukumeja viimeksi ostellut keväällä 2010, joten en osaa niistä neuvoa.
    Kelpo vastaus Itsekin kyllä vähän varauksella suhtaudun noihin "touring" kumeihin vaikkei niistä kokemusta olekaan. Varmaan kallistuu siis tuonne Pilot Poweriin tai sitten vaan samanlaista Bridgestone battlax BT016 alle kun nytkin..
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km