Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Son moro vaan kaikille ja kiitokset etukäteen.

Ei kellään sattus olemaan Yamaha FZS 1000 vm-03 sivutelineitä jemma nimisessä paikassa tai jouten ? ? ? Meinaa olla hitonmoinen homma saada tilattuu niitä tuolta Allrightin kautta ja muita teitäkin olen kysellyt. Menny jo 1,5 kk että ei ole tullut ja alakaa usko loppuun et tuleeko ollenkaan. Olis makia jos joku tietäs paikan mistä vois kokeilla tilata tai jollakin jääny ylinmääräiset.

Kiitokset Kiupa
    Yamaha XVS1300A Midnight Star
    Yamaha XT660Z Tenere -10 (ex.)
    Yamaha FZ1-S -07 (ex.)
    Yamaha FZS 1000 -03 (ex.)
    Yamaha XT 350 -92 (ex.)
    Yamaha FZS 600 -02 (ex.)
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Mullahan tollaset givin sivutelineet ja kuuluu siihen se päälitelinekin on jouten autotallin nurkassa.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
    Löytyy multakin tallin nurkasta Stadissa.
    ... jotain piti muistaa
    Marko.zfs
    Nonih, totta siihen giviin telineeseen menee noi kapan laukut ku sellaset olis uudet , saiskos kuvaa vaikka spostiin niistä

Kiupa@hotmail.com

Voisin vaikka huomenna kysyä tosta liikeestä et tuleeko niitä vai ei. Niin voitas sopii miten ne saatas tänne Lappiin

Seku onks minkä merkkiset ?
    Yamaha FZ1-S -07 (ex.)
    Yamaha XT 350 -92 (ex.)
    Yamaha FZS 600 -02 (ex.)
    Lainaa (Kiupa @ Heinä. 31 2011,16:57) kirjoitti
    Seku onks minkä merkkiset ?
    Ne on Giwit, eli Kappa käy pääty- ja sivutelineet. Marko voi olla innokkaampi pakkailija, kuvaaja ja lähettelijä. Ite en oikein moista jaksa.
    ... jotain piti muistaa

Joo voisin jommalta kummalta ostaa sopu hintaan sivutelineet josko sellanen vaan passais, ku meinas et menee lokakuulle et saan ne uudet telineet käyttöön niin ei jaksa odotella moista. Olisko pakkaus lisä hintaan mitä ? ? ? Ei kai niitä kuvata tarttekkaan josko ne vaan on ollut kiinni Fasussa niin totta ne menee heittämällä paikalleen tohon minun Fasuunki myös

Voisitte privan kautta ottaa yhteyttä niin poristaan lisää. Niin saadaan telineet pois nurkista käyttöön ja pois kuleksimasta jaloista, että ei tarvi joka kerta siirrella eripaikkaan.

- Kiupa -

Yamaha FZ1-S -07 (ex.)
    Yamaha XT 350 -92 (ex.)
    Yamaha FZS 600 -02 (ex.)
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Tossa kun tallissa pyörittelin telinettä huomasin että olen ottanut siivun takakiinnikkeestä pois. että mahtuu peräkärryn koukun kiinnikkeet kiinni. joten väliin pitää säveltää jokin 4mm paksu holkki ja kuviakin olis jos ei olis unohtanut kameraa matkasta. joten jos sulla ei ole tarvetta peräkärryn koukulle niin Sekun teline saattaa olla siistimpi.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
    Toi teline on ihan orggis-kunnossa ja purin sen vuoden käytössä olleesta pyörästä, heti kun nainen pyörän osti. Onko sulla joku tuttu Stadissa, joka voisi hoitaa toimitussotkut ?
    ... jotain piti muistaa
    On mulla vantaalla. Tai kyl kai sieltä joku löytys, oisko mikä hinta ?
    Sekulta voisin ottaa khyl. Pitää huomenissa kysellä joutilasta et voisko joku, mistä päin pitäs hakee ?

Yamaha FZ1-S -07 (ex.)
    Yamaha XT 350 -92 (ex.)
    Yamaha FZS 600 -02 (ex.)
    Panin sulle privaa orgboxiin. Unohdin muuten hinnan (30 euroo).

Paikka on Stadissa Karstulantiellä.
    ... jotain piti muistaa
    Kiitokset vuan Sekulle telineistä.
    Telineet asennettu ja hyvin meni paikoilleen ilman suurempia ongelmia.

Kiupa
    Yamaha FZ1-S -07 (ex.)
    Yamaha XT 350 -92 (ex.)
    Yamaha FZS 600 -02 (ex.)
    Eipä kestä. Kaikkea hyvää telineitten ja laukkujen kanssa, joskin itse suhtautuisin siihen perälaukkuun varauksin.
    ... jotain piti muistaa
  13.  
    Hei vaan. Minäkin olisin vailla FZS1000:een käypäisiä sivulaukkuja (ja takaluukkua) ja telinettä niille. Minulla on Kapan takaluukku ja siihen teline, mutta sitä ei taida pystyä hyödyntämään.