Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
  1. #1
    Moi!
    Olisi mukavaa kuulla kuskien kokemuksia Bandit 1250 mallista.
    Onko ollut ongelmia ja mitä?
    Mitä mielestänne pyörästä puuttuu muutakin kuin kahvanlämmittimet.
    jne.
    Itseäni on alkanut kiinnostamaan Bandit SA 1250 ABS-malli.
  2. #2
    3. Kesä banditilla, n 25tkm olen ajanut (yhteensä).
    Olen tykännyt, kone vääntää hyvin alhaalta asti. Myös kahdestaan reissaaminen onnistuu hyvin, eikä eukon kanssa ihan kevyimpiä olla.

    Negatiivisinä puolina: penkki ei ole kaikkein mukavampia. Ja valot on surkeat. Noi molemmat on tosiN muokattavissa.

    Mikään ratatykki tuo ei ole, ilmeisesti sellaista et edes ole etsimässä.

    Kannattaa käydä tutustumassa: Bandiitti sivusto

    ja koe ajolle vaan.



    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  3. #3
    Kaikkihan sitä moottoria kehuu ja täytyy itsekin kehua vääntöä ja luonnetta. Ehkä pikkasen häiritsee pieni nykiminen pienillä kaupunkinopeuksilla. Se kai olisi säätämällä korjattavissa. Tehdasasetuksilla tuppaa menemään laihalle aika herkästi pienillä kierroksilla.
    Etukatetta en voi kehua. Vielä en sopivaa pleksiä ole löytänyt.
    (pituutta 170cm) vakiopleksillä kypärämeteli aivan järjetön ja MRA:n spoileripleksillä vain järjetön.
    Tämä tosin riippuu paljon kuskin pituudesta.
    Silti toista kesää mennään ja kokonaisuutena olen tyytyväinen.
  4. #4
    Itsellä 3. kesä menossa, viimeisten 10 päivän sisään pieni ajosessio eli 2850 km, tältä pohjalta en satulasta osaa kovin pahaakaan sanoa, plexissä ylhäällä ns. säädettävä lisäplexi, mielestäni ajoviima menee tämän myötä hyvin ylitseni. Moottoria ei voi kuin kehua, *6. vaihteella vääntää 50 km vauhdista alkaen todella mallikkaasti. ABS sopivat ainakin omaan pirtaan, yksi paniikkijarrutus hoidettu niiden ansiosta onnistuneesti. Todella hyvä yleispyörä, kaksi päällä pärjää kanssa varmasti. Suosittelen.
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
  5. #5
    Nyt toinen kesä menossa 1250 SA ABS-mallilla.

    Juuri tulin Fagerviikin tieltä kurvailemasta. Siellä tulee aina mieleen, että mutkaisille teille on parempiakin pyöriä, kuin Bandit. Ei Bandit varsinaisesti surkea ole, mutta onhan se hieman raskas vietävä tiukoissa mutkissa. Toisaalta ne paremmat mutkapyörät eivät pärjää, jos lähdetään pitkälle matkalle. Eli Bandit on tosi hyvä yleispyörä. Hinta/laatusuhde kohdillaan.

    Ei siinä mitään isoja asioita ole ollut häiritsemässä. Vedenlämpömittaria olen itse kaivannut. Huonot valot ei häiritse päiväsaikaan ajellessa. Penkin vaihtoa olen myös miettinyt.
    - Engine MC -
  6. #6
    Tuli ajeltua reilut 46tkm 1250sa:lla.
    Hieno pyörä eikä vikoja ilmennyt tuolla sisään-ajo-matkalla
    - pleksinä mulla toimi parhaiten suzukin oma säädettävällä lisähärpäkkeellä oleva. ukolla pituutta se 170.
    - slip on + pc3 + säätö-> toimi hienosti
    - välitykset tuli hivenen tihennettyä, muistaakseni lopullinen oli +2 taakse. (tai -1 eteen, hoono muisti)
    - kahvan lämmittimet olivat omassa
    Hintaluokassaan loistava laite, joka toimii yksin ja kaksin ajaessa. Vaikka pakattuna kolmella laukulla.
    Osta vaan hyvä pyörä... ei voi kuin suositella...
    -
  7. #7
    Lainaa kirjoitti
    mutta onhan se hieman raskas vietävä tiukoissa mutkissa
    Ei mun mielestä lainkaan. Vois paremmin kuvailla sanoilla tunnokas, johdonmukainen, vakaa! Mahtava matkakaveri, vaikka kyytiläinen / painoa mukana. Koneessa huomattavasti enemmän ruutia todellisuudessa, mitä specsit antaa ymmärtää. Kokokatetta suosittelisin, tai sitten GSX 1250 FA mallia. Varttikatteellakin kyllä pärjää...
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  8. #8
    Olihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.
  9. #9
    Päivän koeajon jälkeen:
    Ihan kiva ajaa. Neutraali ajoasento.
    Enpä syttynyt.
    Yamaha FJR
  10. #10
    Tallin perukoilta löytyy uuteen bandittiin pari kpl uusia kirkkaita led-takavaloja. e-hyväksyttyjä. 50 egee kpl/ vaihdossa jotakin käyttökepoista..
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  11. #11
    Lainaa (polip @ Heinä. 28 2011,16:28) kirjoitti
    Olihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.
    Toyotalla ei ole yhtään yhtä vahvaa ja miehekästä pakettia.
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  12. #12
    Lainaa (Black Crome @ Heinä. 28 2011,16:12) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    mutta onhan se hieman raskas vietävä tiukoissa mutkissa
    Ei mun mielestä lainkaan. Vois paremmin kuvailla sanoilla tunnokas, johdonmukainen, vakaa!
    ...ja ei voisi kuvailla sanoilla ketterä ja ripeä kääntymään *

    Se ei ole mikään supersport, se on ensinnäkin aika painava, ja jos ajaisi tällä ja jollain samanikäisellä GSX-R:llä samoja mutkateitä peräjälkeen, ero olisi aika selkeä.

    Mikä ei tietysti lainkaan tarkoita sitä, että se olisi kategoriassaan huono pyörä moiseen ajoon. Ja 1250 on myös aiempaa 1200:sta etevämpi kurviajossa.

    edit. ja Banditin vakioalustan komponentteja kyllä pystyy halutessaan jo suht pienellä rahalla parantamaan huomattavasti.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #13
    Kaipa isoa Bandiittia voisi kuvailla "järkipyöräksi". Kaikki eivät tule sitä katselemaan huoltoasemalla eikä kokoontumisissa. Perusajeluun paketti on kohdallaan. Oma on tullut muokattua itselle sopivaksi eikä vaihtamisen haluja ole. Tuohonkun saisi vielä keppivedon niin se olisi melkein täydellinen. Kypärämelunkin saisi kokonaan pois kun lyhentäisi alkuperäistä pleksiä n. 10 - 15 cm.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  14. #14
    Lainaa (pecha @ Heinä. 28 2011,19:20) kirjoitti
    Lainaa (Black Crome @ Heinä. 28 2011,16:12) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    mutta onhan se hieman raskas vietävä tiukoissa mutkissa
    Ei mun mielestä lainkaan. Vois paremmin kuvailla sanoilla tunnokas, johdonmukainen, vakaa!
    ...ja ei voisi kuvailla sanoilla ketterä ja ripeä kääntymään *

    Se ei ole mikään supersport, se on ensinnäkin aika painava, ja jos ajaisi tällä ja jollain samanikäisellä GSX-R:llä samoja mutkateitä peräjälkeen, ero olisi aika selkeä.

    Mikä ei tietysti lainkaan tarkoita sitä, että se olisi kategoriassaan huono pyörä moiseen ajoon. Ja 1250 on myös aiempaa 1200:sta etevämpi kurviajossa.
    Tuota juuri tarkoitin. Riippuu paljon siitä mihin Bandua vertaa.
    - Engine MC -
  15. #15
    Lainaa (polip @ Heinä. 28 2011,16:28) kirjoitti
    Olihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.
    Ei ... Kyllä mulla oli sininen
    -
  16. #16
    Lainaa (ukko @ Heinä. 30 2011,00:20) kirjoitti
    Lainaa (polip @ Heinä. 28 2011,16:28) kirjoitti
    Olihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.
    Ei ... Kyllä mulla oli sininen *
    Mulla on harmaa. Se näki mut....
    Suzuki GSF 1250SA -08
  17. #17
    Lainaa (ukko @ Heinä. 30 2011,00:20) kirjoitti
    Lainaa (polip @ Heinä. 28 2011,16:28) kirjoitti
    Olihan se ihan kiva,mutta harmaa kuin toyota.
    Ei ... Kyllä mulla oli sininen *
    No kirjaimellisesti minun bandit oli sininen,mutta noin kuvannollisesti
    harmaa eli mitäänsanomaton.
  18. #18
    Lainaa (jammu @ Heinä. 29 2011,22:55) kirjoitti
    Kaipa isoa Bandiittia voisi kuvailla "järkipyöräksi". Kaikki eivät tule sitä katselemaan huoltoasemalla eikä kokoontumisissa. Perusajeluun paketti on kohdallaan. Oma on tullut muokattua itselle sopivaksi eikä vaihtamisen haluja ole. Tuohonkun saisi vielä keppivedon niin se olisi melkein täydellinen. Kypärämelunkin saisi kokonaan pois kun lyhentäisi alkuperäistä pleksiä n. 10 - 15 cm. *
    Alkuperäistä pleksiä lyhensin parikesää sitten 10cm, kypärämelu väheni huomattavasti.(oma pituus 178cm).
    Penkin geelitys tehty myös, kyllä tällä nyt matkaa taittaa ihan mukavasti.
    Se ei pelkästään tunnu hyvältä, vaan se myös on sitä.
  19. #19
    minkäslaisia km-lukemia muuten olette saaneet 1250:n orkkisketjuilla+rattailla?

    Osui vaan silmään, että Motorradin 50.000 testissä ne todettiin loppuunajetuiksi 18.500 kohdalla. Pyörään myös vaihdettiin tuossa kohti toista tonnia kustantava hihnavetosarja, ja saatua lukemaa (ts. 20tkm) pidettiin myös laskentaperusteena, kun ketjun ja hihnan kustannuksia vertailtiin. Hihnan kestoksi oletettiin 40tkm.

    Toki siinä on varmasti suurikin haitari, mitä ketjut kestää, ja km-tulos riippuu ennen kaikkea niiden huollosta ja ajotavasta. Sellaisiakin tapauksia löytyy, että ketjuille ei ole tehty yhtikäs mitään, ja ne on morjens reilun 5 tonnin kohdalla.

    Veikkaan, että henkkoht voisin ajaa 1250:llä suht helpostikin 40tkm samoilla ketjuilla, ja automaattirasvarin avulla ehkä jopa koko 50tkm kestotestimatkan.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  20. #20
    Lainaa (pecha @ Marras. 26 2011,13:37) kirjoitti
    minkäslaisia km-lukemia muuten olette saaneet 1250:n orkkisketjuilla+rattailla?

    Osui vaan silmään, että Motorradin 50.000 testissä ne todettiin loppuunajetuiksi 18.500 kohdalla. Pyörään myös vaihdettiin tuossa kohti toista tonnia kustantava hihnavetosarja, ja saatua lukemaa (ts. 20tkm) pidettiin myös laskentaperusteena, kun ketjun ja hihnan kustannuksia vertailtiin. Hihnan kestoksi oletettiin 40tkm.

    Toki siinä on varmasti suurikin haitari, mitä ketjut kestää, ja km-tulos riippuu ennen kaikkea niiden huollosta ja ajotavasta. Sellaisiakin tapauksia löytyy, että ketjuille ei ole tehty yhtikäs mitään, ja ne on morjens reilun 5 tonnin kohdalla.

    Veikkaan, että henkkoht voisin ajaa 1250:llä suht helpostikin 40tkm samoilla ketjuilla, ja automaattirasvarin avulla ehkä jopa koko 50tkm kestotestimatkan.
    Ketjut vaihdettiin muistaakseni 24tkm huollossa. Mitään ongelmia ei ollut siihen mennessä ilmennyt, mutta oli pidempi reissu alkamassa ja tuntui hyvältä ajatukselta siinä vaiheessa.
    -
  21. #21
    Mulla on vähän alle 30 tkm takana alkuperäisillä ketjuilla. Ensi kesän jälkeen pitää varmaan vaihtaa, vaikka ongelmia ei olisikaan.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  22. #22
    Juuri saman 18000 km ketjut kestivät.
    Ei tosin vielä loppuunajetut,mutta pientä kireyttä joissakin
    lenkeissä.
  23. #23
    36tkm menty ongelmitta ja matka jatkuu.
    Suzuki V-Strom 1050XT
  24. #24
    N36tkm ajettu mullakin alkuperäisillä ketjuilla, ja vielä mennään tulevaakin kautta.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  25. #25
    Ajoin jo viitisentoista vuotta sitten CBR1000F:llä 45 tonnia ketjurataspaketilla.. sekin on nelipyttyinen, suht samanpainoinen, mutta tehokkaampi. En muista, onko ketjujen tyyppi näissä ihan vertailukelpoinen, mutta joka tapauksessa ketjut+rattaat on varmasti myös kehittyneet tässä välissä, ja paljon.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  26. #26
    Ketjun saa helposti pilalle kiristämällä sen liikaa.Hyvin hoidettu, voideltu ja oikein kiristetty ketju kestää varmasti yli 30tkm..
    <br />
  27. #27
    Lainaa lämmittäjä kirjoitti Katso viesti
    Ketjun saa helposti pilalle kiristämällä sen liikaa.Hyvin hoidettu, voideltu ja oikein kiristetty ketju kestää varmasti yli 30tkm..
    ite ajoin 45000km ,ois niillä ajanu enemmänkin.
  28. #28
    Saisko keneltäkään koeajoon hetkeksi "Suzuki GSF1250 SA Bandit ABS Facelift", vastaavaa mopoa. Itsellä M1500 Intruder ja haluais kokeilla jos vaihtais.
    Suzuki M1500 Intruder
    Vuodesta 1998 Jyväskylä
  29. #29
    Kaffasuojaa jos tähän mainioon kulkuneuvoon joku kaipailee, niin aivan suoraan "Bolt-on" setti löytyy 2014 ja siitä uudempien V-Storm 1000 prätkien suojapaketista https://www.mp-varaosat.fi/index.php?productID=3994

    Pahoittelut pimeistä tallikuvista, mutta tässä pieni sikermä asennuksen jäljiltä:
    Paffilaatikossa tarvittavat osat ja vaihe vaiheelta asennusopas
    1.jpg

    2.jpg

    3.jpg

    Istuu muodoltaan kuin hanska Bandiitin katteeseen tanko äärilaitaan käännettynä:
    4.jpg

    5.jpg
    Pirkanmaa
  30.  
  31. #30
    Pikakyssäri; piisaako 1250SA Bandiitissa letkuissa mitta, jos ostaa 10-20mm korottavat tangonkiinnikkeet?
    Pirkanmaa
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen