Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    Lainaa Kuusisto kirjoitti Katso viesti
    Pikakyssäri; piisaako 1250SA Bandiitissa letkuissa mitta, jos ostaa 10-20mm korottavat tangonkiinnikkeet?
    riittää.
    suzuki gsf 1250 s -08 honda cb1300 sa-12,suzuki gsf 1250 sa -14
  2. #32
    Lainaa kawacucu kirjoitti Katso viesti
    riittää.
    Kiitoksia.
    Pirkanmaa
  3. #33
    Lainaa Kuusisto kirjoitti Katso viesti
    Pikakyssäri; piisaako 1250SA Bandiitissa letkuissa mitta, jos ostaa 10-20mm korottavat tangonkiinnikkeet?
    2008 mallissa siimaa on kyllä tuon verran. 10mm menee luultavasti varmasti ( ja ehkä 20mm ) . Tosin en pysty mittaamaan noilla korotuksilla joten vastaus on vähän hakuessa .
    Suzuki GSF 1250SA -08
  4. #34
    Kokemuksia on nyt tästä otsakkeen ajokista tasan vuoden verran.

    Varsin monikäyttöinen laite; on kierretty parin viikon retki keskieurossa kaksipäällä täysissä pakaaseissa (3kpl kovat laukut + pehmoinen tankin päällä), lukuisa määrä viikonloppuretkiä liki ja ei niin liki, korttelipyöritystä, hurvittelua yksin mutkateillä sekä todella kevyesti sujunut SS1000 Rautaperse.

    Kulutus pyörii karvan alle 5 litran, kuorma ei juuri janoa kasvata. Koneen maltillinen puhtiluku on juuri oikeassa kierrosalueessa, tuntuen käytännössä paljon nimellistehoaan isommalta - laiskan vaihtajan unelma (itse asiassa ihmettelen, miksi tässä laatikossa on 6 pykälää).

    Ostettaessa on varusteiltaan kovin spartalainen, mutta puolivalmisteitahan nämä harrastelaitteet ovat:
    Lisävarusteena ostettu alakate ei paljoa suojaa tarjoa, mutta tekee enemmän matkapyörän oloiseksi ja säästää pesuaikaa.
    Kahvanlämppäreitä ei minulla ennen tätä ole ollut, mutta aivan huikea lisävaruste - ei jää enää asentamatta, jos seuraavassa pyörässä ei satu valmiina olemaan.
    Lisävirtaa jakelee kosteussuojattu USB pistoke, kytketty saman releen taakse kuin kahvakuumat.
    Kahvasuojat hiukan niin ja näin, ehkä sateen sattuessa pahinta vesisuihkua leikkaa, siinä ne nyt kuitenkin ovat.
    Pleksi on myös paremmin alakatteen tuomaan ulkonäköön valittu Touring.
    Vitjoja voitelee hyväksi osoittautunut Cobrra Nemo 2.

    Talvella pärrä palasiksi, niin pääsee taas ensikautena huoletta suorittamaan.

    Parannusta matkustamiseen kaipaisi kipeimmin takapenkkiläinen. Jalkatapit pirun korkealla 172 senttiselle pitkäjalkaiselle, joten niihin pitäisi lisäkalikka luoda talven aikana antamaan lisätilaa. Jotta homma ei menisi liian helpoksi, on tässä vakiona lämminvesivaraajan kokoinen pakoputki, joka plokkaa kaiken tilan tältä operaatiolta.
    Pitää siis vaihtaa äänenvaimennin ja minä kun olen niin tykästynyt hiljaiseen käyntiääneen. Auttakaas hyvillä ideoilla.

    Yamaha FJR olisi minun pyöräni, mutta kun Suzuki ei sellaista valmista Outoa sinänsä, kun tuntuu jokaisella Jaappanilaisella olevan keskenään versiot eri segmenteillä, mutta pystyssä ajettavaa Touringpyörää ei sutsukilla ole (DL1000 tähän tarjotaan, mutta hiukan eri laite). Yamahalla FJR, Hondalla PanEuro, Kawasaki GTR, Suzuki ???

    Bandit.jpg
    Pirkanmaa
  5. #35
    Kysymys, joka on kaiketi validi muillekin merkeille; kun nämä laitteet pakotetaan alakiepeille pirun laihalle, niin kaiketi O2-anturilla on tuossa säätämisessä oma funktionsa. Huomaako bensan kulutuksessa, kun anturin tilalle vaihdetaan Lambda O2 bypass-plugi? Käyttäjillä kovin paljon hyvää kokemusta ainakin tässä mallissa tuon plugin jälkeen, alakierroksia vaivannut "nypytys, epätarkkuus yms" poistunut.
    Pirkanmaa
  6. #36
    Tuohon aiemman viestisi jalkatappihommaan: Meillä mentiin pari vuotta siten, että kyytiläisen tapeista oli kumitassut otettu pois. Ovat varmaan 2cm korkeat tms. Märällä tietty pitää tallata vähän varovaisemmin, mutta muutoin ei menoa haitannut. Mitään häiritseviä värinöitä ei kuulemma tullut. Vielä jos haluaa lisää luksusta niin hanurin alle airhawk-istuintyyny niin taas kasvaa hieman matka jalkatappeihin.
  7. #37
    Lainaa Kuusisto kirjoitti Katso viesti
    Kokemuksia on nyt tästä otsakkeen ajokista tasan vuoden verran.

    Varsin monikäyttöinen laite; on kierretty parin viikon retki keskieurossa kaksipäällä täysissä pakaaseissa (3kpl kovat laukut + pehmoinen tankin päällä), lukuisa määrä viikonloppuretkiä liki ja ei niin liki, korttelipyöritystä, hurvittelua yksin mutkateillä sekä todella kevyesti sujunut SS1000 Rautaperse.

    Kulutus pyörii karvan alle 5 litran, kuorma ei juuri janoa kasvata. Koneen maltillinen puhtiluku on juuri oikeassa kierrosalueessa, tuntuen käytännössä paljon nimellistehoaan isommalta - laiskan vaihtajan unelma (itse asiassa ihmettelen, miksi tässä laatikossa on 6 pykälää).

    Ostettaessa on varusteiltaan kovin spartalainen, mutta puolivalmisteitahan nämä harrastelaitteet ovat:
    Lisävarusteena ostettu alakate ei paljoa suojaa tarjoa, mutta tekee enemmän matkapyörän oloiseksi ja säästää pesuaikaa.
    Kahvanlämppäreitä ei minulla ennen tätä ole ollut, mutta aivan huikea lisävaruste - ei jää enää asentamatta, jos seuraavassa pyörässä ei satu valmiina olemaan.
    Lisävirtaa jakelee kosteussuojattu USB pistoke, kytketty saman releen taakse kuin kahvakuumat.
    Kahvasuojat hiukan niin ja näin, ehkä sateen sattuessa pahinta vesisuihkua leikkaa, siinä ne nyt kuitenkin ovat.
    Pleksi on myös paremmin alakatteen tuomaan ulkonäköön valittu Touring.
    Vitjoja voitelee hyväksi osoittautunut Cobrra Nemo 2.

    Talvella pärrä palasiksi, niin pääsee taas ensikautena huoletta suorittamaan.

    Parannusta matkustamiseen kaipaisi kipeimmin takapenkkiläinen. Jalkatapit pirun korkealla 172 senttiselle pitkäjalkaiselle, joten niihin pitäisi lisäkalikka luoda talven aikana antamaan lisätilaa. Jotta homma ei menisi liian helpoksi, on tässä vakiona lämminvesivaraajan kokoinen pakoputki, joka plokkaa kaiken tilan tältä operaatiolta.
    Pitää siis vaihtaa äänenvaimennin ja minä kun olen niin tykästynyt hiljaiseen käyntiääneen. Auttakaas hyvillä ideoilla.

    Yamaha FJR olisi minun pyöräni, mutta kun Suzuki ei sellaista valmista Outoa sinänsä, kun tuntuu jokaisella Jaappanilaisella olevan keskenään versiot eri segmenteillä, mutta pystyssä ajettavaa Touringpyörää ei sutsukilla ole (DL1000 tähän tarjotaan, mutta hiukan eri laite). Yamahalla FJR, Hondalla PanEuro, Kawasaki GTR, Suzuki ???

    Bandit.jpg
    Yoshimuran putki on killerin kanssa melkein yhtä hijainen kuin vakio ( luulisin ). se toki taitaa viedä yhtä paljon tilaa kuin vakiokin. . Putken kääntö alaspäin vaatii sitten enemmän harrastus hommia

    Tästä taitaa nähdä mittasuhteet paremmmin
    Viimeksi muokannut: jammu; 30.03.2018 klo 03:26.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  8.  
  9. #38
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12