Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 215:een 215:sta
    Jos halpaa etsii, nii muistelisin/ veikkaisin että popula on tehnyt Arduino-pohjaisia loggereita enemmänkin. Vaatii toki hieman enemmän omaa vaivaa, mutta kaikki softapalikat ja rautapalikat löytyy valmiina netistä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Jokusia vuosia sitten kun vielä rata-ajoa kerkesi harrastelemaan niin oli tarkoitus tehdä arduinolle loggeri millä saa alustan elämää tallennettua, jarrupaine,kaasunasento jne..

Ikinä en sitä pyörään asti saanut kiinni mutta pöydällä se oli jo testiajossa, ihan toimiva ratkaisu oli. Se painettiin napista tallentamaan ja se teki .csv tiedoston SD kortille, jonka sai helposti Dashwarella synkattua videon päälle. Varmaan löytyy se ohjelmakin siihen vielä jos kiinnostaa jatkojalostaa. itse loggeri on halpa toteuttaa muutamalla kympillä kun ei vaadi kuin arduinon ja SD-shieldin.
    Suzuki GSX-R1000 K6
    Hei,

Vieläkös RaceDACia on saatavilla? Ja jollei onko jollain myydä käytettynä?
    Taisi mun oma mennä rikki-särki, ei enää käynnisty. 12V tulee sisään, sulakkeen yli ja tohon "auto-power-on"-jumpperiin asti, sitten loppuu taidot ja tiedot.
    En millään viittis alkaa opettelee ja askartelee jotain uutta himmeliä, joka toimii racechronon kanssa.

Toki jos näitä RD-vekottimia ei enää saa mistään, niin pakkohan se sitten on keksiä joku korvaava...
    Nykynen on/oli kiinni R1 -07/08, ja siinä on: RPM, kaasu-asento, jarrupaine (etu), alustapotikat data-loggaukseen.
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Itse tässä vähän suunitellu tiedonkeruuta ja RaceDAC on käsittääkseni hiljentynyt, eli käytettyjen markkinoilla.
    Itse päädyin tähän jos alan ja ehdin talvella puuhastelemaan:
    https://www.healtech-electronics.com/products/ile/

Sulla kun kaikki on käytännössä valmiina niin tuon asentaminen luulisi olevan helppoa.
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  5.  
    Lainaa Ouzi kirjoitti Katso viesti
    Itse tässä vähän suunitellu tiedonkeruuta ja RaceDAC on käsittääkseni hiljentynyt, eli käytettyjen markkinoilla.
    Itse päädyin tähän jos alan ja ehdin talvella puuhastelemaan:
    https://www.healtech-electronics.com/products/ile/

Sulla kun kaikki on käytännössä valmiina niin tuon asentaminen luulisi olevan helppoa.
    Kiitos paljon vinkistä, on ihan varteenotettava ja tutustumisen arvoinen laite toi iLogger.
    BTW. Saatiin eloon tuo mun RDac, kaveri joka ymmärtää enempi elektroniikasta, löysi irronneen juotoksen tarkemmin katseltuaan jonku kelan/konkan juuresta.
    Mutta varmuuden vuoksi hyvä tietää muitakin tuotteita, koska tokkopa toi RDac ikuinen on.
    Talvella vielä jos laittas laajakaista Lambdan kiinni ja toimintaan, niin voipi lisää sekoittaa päätään datan määrällä ja säätömahdollisuuksilla...
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678