Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Uusi perheenjäsen, vasta 2 tuntia laumaan kuuluneena, ja jo niin kovin rakastettuna *

    Vanhan pyörän tarina päättyi varkauteen

    -Nyt Lahti-Helsinki reissun jälkeen (jonka aikana meni 21000km rikki) joitain pikku huomioita näiden kahden välillä

    +V2:n äänet hakkaa I4:sen 6-0
    +Vääntö alhaalta saakka saa hymyn huulille jota on vaikee pyyhkiä pois
    +Pyörä oli luonnossa paaaaaljon kauniimpi kuin kuvissa
    +Istuma-asento on toiselta planeetalta gixxuun verrattuna
    -Vähän epävakaampi motarilla kuin gixxu
    -Poltin perkele vasemman nilkkani pakoputkeen kun en ole tottunut että sielläkin menee pilli

    Viikonloppuna pitää repiä Devilin noise_killerit pois niin pysyy naapurusto ruodussa *

    Summa summarum, olen enemmän kuin tyytyväinen ostokseen!! Iso kiitos myyjälle, jos sattuu tämän lukasemaan.

    PS: Huomaa kuvassa näkyvä lukko *

    Litranen sisävessa
  2. #2
    Tere tulemast sakkiin!
    :-)
  3. #3
    Komia on.

    (Taisit Lahdesta hakea... terveisiä Jarille.)
    ~SV1000N~
  4. #4
    On se kyllä magee..
    Mukava lukea, että uusi omistaja tyytyväinen hankintaan.
  5. #5
    Kieltämättä on pieni ikävä ex Sv:tä... Ohan se hieno vehje
    Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14

    TDWTF 2013
  6. #6
    Pistetääs tää vielä ketjuun kun sain vihdoin skannattua *:

    Litranen sisävessa
  7. #7
    No johan on hepoiset rykäissyt *

    En muista nähneeni SV:ssä ikinä noin kovia tuloksia *

    Mitäs vireitä SVessassa on?



  8. #8
    Lainaa (HondaM83 @ Heinä. 29 2011,12:01) kirjoitti
    No johan on hepoiset rykäissyt *

    En muista nähneeni SV:ssä ikinä noin kovia tuloksia *

    Mitäs vireitä SVessassa on?
    Tota, mä en tiiä

    Änkkärit vaihettu, karttaa viilattu, mut muuten käsittääkseni vakio. En ole vielä tutkinut tarkemmin. Jos pitää ääneen sanoa niin veikkaan että noi on "aika" optimistiset luvut. 105-110hp taitaa olla sitä keskiotantaa, ulkolaisilla sivustoilla puhaltimen kanssa saatu 135-140hp. Mutta mistä noista sitten tietää
    Litranen sisävessa
  9. #9
    Luulisin vireiksi: vaimentajat, TRE, K&N ja tietysti säätö.
    Veikkaisin minäkin, että jonkinverran positiivisempaan päin pyöristelty noita lukemia. Vaikka kyllähän tuo aika mukavasti hönkii noin persdynollakin.
  10. #10
    Lainaa (Flezet @ Heinä. 29 2011,17:06) kirjoitti
    Luulisin vireiksi: vaimentajat, TRE, K&N ja tietysti säätö. *
    Veikkaisin minäkin, että jonkinverran positiivisempaan päin pyöristelty noita lukemia. Vaikka kyllähän tuo aika mukavasti hönkii noin persdynollakin.
    Oo sä Flezet hiljaa ku et tosta pyörästä mitään tiiä... Eiku... Siis... Vittu.

    Persdynolla voimaa on "riittävästi"+1. 4000rpm saakka vetää niin maan helvetin hienosti. 4000-6000rpm tuntuu jotenkin vähän kuolleelta alueelta. Äskösellä hki-hämeenkoski räkäsyllä tuli vedettyä motarilla 130km/h pinnasta ja +6000rpm sellainen tukeva repäsy kahvasta maustettuna kiire_juomaan_kaljaa_eikä_nää_kotilot_osaa_ajaa-fiiliksellä. Sama tuttu fiilis kuin gixxerillä: tuntuu että pyörä ampuu alta ja kuski roikkuu mukana

    On tää vaan niin ihQ

    *
    Litranen sisävessa
  11. #11
    Eikö nämä tarvitse powercommanderia säätöjen tekemiseen?
    SV 1000N -05
  12. #12
    Lainaa (Jii_Koo @ Heinä. 29 2011,18:26) kirjoitti
    Eikö nämä tarvitse powercommanderia säätöjen tekemiseen?
    Ei, suitsan omilla säädöillä saa samat esiin, ei tosin itse ja karttoja vaihdettua
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  13. #13
    Lainaa kirjoitti
    Ei, suitsan omilla säädöillä saa samat esiin, ei tosin itse ja karttoja vaihdettua
    Kuka noita säätöjä tekee?
    SV 1000N -05
  14. #14
    Lainaa (Jii_Koo @ Heinä. 29 2011,19:03) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Ei, suitsan omilla säädöillä saa samat esiin, ei tosin itse ja karttoja vaihdettua
    Kuka noita säätöjä tekee?
    Siis mulla ainakin teki Heino kun pyörä oli siellä huollossa dynossa käyttivät jossain
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  15. #15
    Lainaa (seppo02 @ Heinä. 29 2011,18:30) kirjoitti
    Lainaa (Jii_Koo @ Heinä. 29 2011,18:26) kirjoitti
    Eikö nämä tarvitse powercommanderia säätöjen tekemiseen?
    Ei, suitsan omilla säädöillä saa samat esiin, ei tosin itse ja karttoja vaihdettua
    Oman boksin säätö on kylläkin todella karkea verrattuna commanderiin. Olen pari kertaa seurannu kun omaa ecua ronkitaan sillä yoshin säätökapulalla. Ellen aivan väärin muista niin siinä sai säädettyä seosta vain muutamalle eri kaasun asennolle kun taas commanderilla voi rukata yhdeksällä eri kaasunasennolla koko kierrosalueen läpi 250 kiekan välein. Usein säätäessä esim. täyden kaasun karttaa tarpeen *lisätä keskikierroksilla soppaa ja korkeammalla jopa vähentää syöttöä. tällaiseen säätöön ei taida tuo oman ecun mulkkaus riittää. Oikaiskaa jos on parempaa kokemusta asiasta.
    :-)
  16.  
  17. #16
    Eka kausi tällä pyörällä oli sitten siinä. Akku irrotettu ja kevään odottelu voi virallisesti alkaa.
    Litranen sisävessa