Sivu: 13 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 813:sta
  1. #361
    Lainaa FZ1N kirjoitti Katso viesti
    Tuo ohjausiskaria oon itekkin miettinyt kun tahtoo reippaissa kiihdytyksissä nousta keula just ja just ilmaan ja alkaa jo siinä vispaamaan helposti puhumattakaan "oikeasta woblaamisesta" kun esim. keula palaa maahan vaihteen vaihdon aikana.. Ootko tuosta linkittämästäsi iskarista kysellyt myyjältä, sisältääkö kaikki hilppeet jotta saa asennettua bolt on meiningillä? Jos tuo on passeli niin tilaan tuommosen ja laittan sitten tänne kommenttia onko toimiva kapistus.

    Onko sulla tilletsoni vielä tuo siro kilpiteline? Paljonko siitä haluat ja löytyiskö kuvaa mistään? mistä oot sen hankkinu vai ootko itse väännellyt? niin ja passaako vakio vilkut siihen?
    Kiitos
    En ollut kysellyt mitään tosta iskarista. Kandee varmasti kysellä onko ihan bolt on- kamaa, kun kuitenkin tossa oli, että sopii muihinkin malleihin.

    Se kilpiteline oli pyörässä kiinni kun ostin sen. Siitä on leikattu vilkkujen korvat pois ja se on ihan kaupasta ostettu ja tarkotettu juurikin fazuun. Mulla on siitä yhden kaverin kanssa kaupat päällä.

    Ps. Ottakaa mieluiten yksityisviestillä kontaktia noista hilppeistä, turha tätä topikkia on täyttää mun kaupanteolla
  2. #362
    Lainaa JoEs kirjoitti Katso viesti
    Millaisia kulutuslukemia porukalla on S/N malleissa, onko jotain kiinnostanut niin paljon että laskenut?
    Tuntuu että on suht janoinen peli. Itsellä täysin vakio ja vie nätissä ajossa sen melkeen 6l/100km

    Manuaalin mukaan tankki on 18l, onko kenelläkään tarkkaa tietoa asiasta?
    Siinä vaiheessa, kun bensan määrää ilmoittava viimeinen palkki alkaa vilkkumaan, eli käsittääkseni jäljellä on "varatankki" 3,7l niin kun tankin täyttää siinä vaiheessa keskijalalan varassa täyttörajaan asti, jopa vähän ylikin niin sinne menee n.12l.
    12l+3,7l= 15,7l. Olisi kiva tietää paljonko siellä on oikeasti bensaa jäljellä siinä kohtaa, kun viimeinen palkki alkaa vilkkumaan?
    Itsellä tuli viikko sitten mokauksen takia testattua tuota "varatankkia". 88km tulin sen jälkeen kun mittari alkoi vilkkumaan. Tankkiin meni muistaakseni 16,8 l tuon jälkeen joten varmaan litra oli vielä jäljellä. Aika pintakaasulla kutosella tuli ajeltua viimeiset kymmenet kilsat kun tankkauspaikasta ei ollut ihan tarkkaa tietoa... Kyseessä vakio 2006 FZ1-S.
    FZ1S + TT600
  3. #363
    Lainaa tilletson kirjoitti Katso viesti
    En ollut kysellyt mitään tosta iskarista. Kandee varmasti kysellä onko ihan bolt on- kamaa, kun kuitenkin tossa oli, että sopii muihinkin malleihin.

    Se kilpiteline oli pyörässä kiinni kun ostin sen. Siitä on leikattu vilkkujen korvat pois ja se on ihan kaupasta ostettu ja tarkotettu juurikin fazuun. Mulla on siitä yhden kaverin kanssa kaupat päällä.

    Ps. Ottakaa mieluiten yksityisviestillä kontaktia noista hilppeistä, turha tätä topikkia on täyttää mun kaupanteolla

    Kysyin maililla tuosta ohjausiskarista ja vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: NO BOLT ON KIT .. Tiiä sitten mistä nuille löytyy asennus hilppeitä..
    Onko porukalla muita paikkoja tiedossa mistä löytyis ohjausiskareita edullisesti?
  4. #364
    Lainaa FZ1N kirjoitti Katso viesti
    Kysyin maililla tuosta ohjausiskarista ja vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: NO BOLT ON KIT .. Tiiä sitten mistä nuille löytyy asennus hilppeitä..
    Onko porukalla muita paikkoja tiedossa mistä löytyis ohjausiskareita edullisesti?

    Stormilla myydään muistaakseni jotain asennushilppeitä. Tietty jos vähän löytyy työkaluja ja innokkuutta niin saa varmasti tehtyä toimivan paketin.
  5. #365
  6. #366
    Minkä tangot ootte vaihtanu, ettei tarvi jarruputkia uusia?
    <p>FZ1-S -07</p><p>ex. GSX 650F -08</p>
  7. #367
    Lainaa samurau kirjoitti Katso viesti
    Minkä tangot ootte vaihtanu, ettei tarvi jarruputkia uusia?
    Tommonen oli mulla, muistaakseni vain kaasuvaijerit joutui vetämään hiukan eri kautta:
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...lsl-128axn1si/

    Ja kaverina nämä:
    http://www.storm-motor.fi/osat/moott...le-675-antras/
  8. #368
    Pataan liittyvä kysymys,

    Olen jo pidemmän aikaa pistänyt merkille, että kun koneen laittaa kuumana käyntiin, niin padasta kuuluu muutaman sekunnin rallattava ketjumainen ääni. Tämän jälkeen ääni häviää ja kone käy normaalisti. Muuten asia ei vaivaisi, mutta kaveri (jolla on ollut R1) kommentoi Yammun kuumastarttia hieman oudoksi.

    Mistäköhän tuo johtuu? Ja missä olisi PK-seudulla hyvä Yammu-spesialisti, jolle tuota kikotinta voisi käydä näyttämässä?

    Pyörän statistiikka: FZ1-N vm.08 (Powercommander, matalempi kansipahvi, etc.), ajettu n. 27tkm.
  9. #369
    Lainaa Arbathos kirjoitti Katso viesti
    Pataan liittyvä kysymys,

    Olen jo pidemmän aikaa pistänyt merkille, että kun koneen laittaa kuumana käyntiin, niin padasta kuuluu muutaman sekunnin rallattava ketjumainen ääni. Tämän jälkeen ääni häviää ja kone käy normaalisti. Muuten asia ei vaivaisi, mutta kaveri (jolla on ollut R1) kommentoi Yammun kuumastarttia hieman oudoksi.

    Mistäköhän tuo johtuu? Ja missä olisi PK-seudulla hyvä Yammu-spesialisti, jolle tuota kikotinta voisi käydä näyttämässä?

    Pyörän statistiikka: FZ1-N vm.08 (Powercommander, matalempi kansipahvi, etc.), ajettu n. 27tkm.
    Suositelen: tattarisuolla MJL Huolto
  10. #370
    Moro!kyllähän se taas vuoden papatuksen jälkeen (ktm 690)tuntuu hienolta vetää rajottimelle tuli tos viikko sitten hommatua 08 fz1-n ajetttu 27tkm.ja siisti ku sika pienenä
  11. #371
    Morjes kaikille! uusi fz1-n omistaja ilmottautuu mukaan pyörä on v-08

    Kysymys.
    minkälainen polttoaine kulutus muilla on? Ittellä tuntuu että ei pääse tankilla kun joku max 150km o0
    ajotapaa muutin vähän rauhallisemmaksi ja maantieajolla testailin. pyörässä ei ole muuta kun devil slipari. ja ymmärsinkö oikein että tässä mallissa on 18l tankki ?

    toki tähän vaikuttaa moni asia mutta ei oo kokemusta vielä karttunu paljoa kun vasta toinen fillari menossa
  12. #372
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Morjes kaikille! uusi fz1-n omistaja ilmottautuu mukaan pyörä on v-08

    Kysymys.
    minkälainen polttoaine kulutus muilla on? Ittellä tuntuu että ei pääse tankilla kun joku max 150km o0
    ajotapaa muutin vähän rauhallisemmaksi ja maantieajolla testailin. pyörässä ei ole muuta kun devil slipari. ja ymmärsinkö oikein että tässä mallissa on 18l tankki ?

    toki tähän vaikuttaa moni asia mutta ei oo kokemusta vielä karttunu paljoa kun vasta toinen fillari menossa
    Huiman kuuloinen kulutus. Tossa pare.. Kauniimman puoliskon kukkapurkissa on PC ja aika rajut säädöt ja silläkin kiskoopi hän sen kaksi sataa tankillisella aika helposti. Ja väittäisin ettei edes ajotapa ole se kaikkein rauhallisin ja sisällä juurikaan pintakaasulla lullutelua... Itse asiassa se on ajanjt sillä keskiryhmän puolessa välissä rataakin enemmän kuin tuon 150 kilsaa tankillisella.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  13. #373
    Kyllä täälläkin menee helposti yli 200km tankillisella vaikka ajaa vähän kovemmin.
    Yamaha mt-09
  14. #374
    Joo niin minunki mielestä se on todella vähän ja ainaki se 200km pitäs mennä. Tolopat vaa tippuu melko hätäsee ja viimenen palkki alkaa melko pian vilkkuu ja tulee joku fuel trip pääle. Osaatteko sanoo missä vois olla vikaa? Tulpan vaihto auttaako ? Pyörällä ei oo ajettu kun 13400km
  15. #375
    Kuinka pitkä tarkkailuväli sulla on ollut? FJR:ssä on meinaan toi sama systeemi bensamittarissa, viimeinen palkki alkaa vilkkua ja trippi alkaa laskea ajettuja kilometrejä. Tässä kohdin bensaa on kuitenkin oikeasti vielä 8-9 litraa eli about kolmannes jäljellä, eli tuo bensamittarin asteikko ei välttämättä ole ihan lineaarinen.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  16. #376
    Lainaa Sami@Vespa kirjoitti Katso viesti
    Kuinka pitkä tarkkailuväli sulla on ollut? FJR:ssä on meinaan toi sama systeemi bensamittarissa, viimeinen palkki alkaa vilkkua ja trippi alkaa laskea ajettuja kilometrejä. Tässä kohdin bensaa on kuitenkin oikeasti vielä 8-9 litraa eli about kolmannes jäljellä, eli tuo bensamittarin asteikko ei välttämättä ole ihan lineaarinen.

    En kerenny ajaa sillä kun 2-3km kun en tiennyt ollenkaa kuinka sillä kestää ajaa kun vilikkumaan alkoi ja tuskin kovin pitkään olis kestänykkään kun tuntuu että mopedi syö kun sika


    Tankki oli täynnä ja 30km jälkee eka pilari tipahti ja sitte meniki toinen ja kolmas ja...neste oil asema
    Viimeksi muokannut: z750z; 29.07.2013 klo 11:15.
  17. #377
    Kyllä mullaki ajaa sen 200 ennen kuin menee edes "varatankille". Pc, putki, ais blokattu ja air box mod. Ja reipasta ajoa.
    2007 Suzuki Intruder 1500
  18. #378
    No perskele. alkaa kuulostaa siltä että jotain häikkää siinä on..ja vieläkun tietäs että missä

    kuinka pitkälle tolla fuel tripillä pääsee vielä normi ajolla? huhu kertoo että sen pitäs kertoa montako kilometriä on jälellä mutta mulla alkaa mittari laskee ajettuja kilometrejä
    Viimeksi muokannut: z750z; 29.07.2013 klo 14:01.
  19. #379
    Asiasta kolomanteen.. Onko porukka vaihellu välityksiä ja minkälaisella tuloksella ? Miettiny tuossa nakata taakse 47-48 ratas että alkas olee vääntöä vähän aikasemmin Ymmärsinkö oikein että näissä on vakiona 17-45 ?
  20. #380
    kyllä ymmärsit oikein, vakio välitys on 17-45.

    16 eteen on varmasti yleisin välitysmuutos näissä pyörissä.
    Sama itselläkin käytössä.
  21. #381
    Lainaa Shuntti kirjoitti Katso viesti
    kyllä ymmärsit oikein, vakio välitys on 17-45.

    16 eteen on varmasti yleisin välitysmuutos näissä pyörissä.
    Sama itselläkin käytössä.


    Okkei. mites meneekö ketjut samalla vaihtoon vai riittääkö entisissä vielä pituus? Tuleeko tossa riittävästi vääntöä lisää silleen että huomaa

    Rupeeko mittari heittää kuinka pahasti / ollenkaa?
    Viimeksi muokannut: z750z; 05.08.2013 klo 15:50.
  22. #382
    Moroo!

    Uusi FZ1-N kuski Oulusta ilmoittautuu joukkoon tummaan! Sen verran lueskelin ketjua läpi että hokasin pyörän olevan Tinnen vanha...Pyörässä on todella siististi madallettu penkki, haluaisiko joku vaihtaa sen alkuperäiseen? Olen 181 pitkä, jokainen lisäsentti polvikulmaan olisi tervetullut
    Viimeksi muokannut: jalu78; 10.08.2013 klo 12:07.
  23. #383
    Sehän se
    Se tuli sit mulla totaalinen muutos pyörän suhteen, tutkaillaan nyt miltä se tuo kustomi maailma maistuu
    Yamaha oli kyllä paras näistä räärää pyöristä mitä ikinä oonkaan omistanu, ei voi muuta kuin kehua harvoin tulee 5 vuotta samalla pyörällä ajettua
    Mulla ois tyrkyllä mivvin sliparia ja pc3+spyball häly, voi ottaa yhteyttä yveellä, en oo vielä laittanu mihinkään julkiseen myyntiin.


    Edit: kaikki myyty!
    Viimeksi muokannut: Tinne; 14.08.2013 klo 21:38.
  24. #384
    Lainaa tilletson kirjoitti Katso viesti
    Tommonen oli mulla, muistaakseni vain kaasuvaijerit joutui vetämään hiukan eri kautta:
    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...lsl-128axn1si/

    Ja kaverina nämä:
    http://www.storm-motor.fi/osat/moott...le-675-antras/
    kestäskö tanko olla yhtää leveämpi tai korkeampi, kuinka tiukalle menee jarruletkut tuolla sun setupilla?
  25. #385
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Okkei. mites meneekö ketjut samalla vaihtoon vai riittääkö entisissä vielä pituus? Tuleeko tossa riittävästi vääntöä lisää silleen että huomaa

    Rupeeko mittari heittää kuinka pahasti / ollenkaa?
    Ei pitäisi ketjujen mennä vaihtoon ainakaan pituuden puolesta. Muuttaa kyllä pyörän luonnetta melkoisesti.
    Mittarivirhettä tulee tietenkin, itsellä 16 edessä ja Speedohealerissä 10% korjaus jolloin mittarivirhe on 0.
  26. #386
    Lainaa Shuntti kirjoitti Katso viesti
    Ei pitäisi ketjujen mennä vaihtoon ainakaan pituuden puolesta. Muuttaa kyllä pyörän luonnetta melkoisesti.
    Mittarivirhettä tulee tietenkin, itsellä 16 edessä ja Speedohealerissä 10% korjaus jolloin mittarivirhe on 0.
    Ok kiitos tiedosta olen suunitellut ton speedon ostoa. onko miten vaikee kytkeä paikalleen että onnistuuko tee-se-itse?
  27. #387
    Lainaa z750z kirjoitti Katso viesti
    Ok kiitos tiedosta olen suunitellut ton speedon ostoa. onko miten vaikee kytkeä paikalleen että onnistuuko tee-se-itse?
    Helppoa kuin heinän teko, valmistajan sivuilta löytyy step by step ohjeet ohjelmointiin ja asennus on johto kiinni ja menoks.
  28. #388
    Lainaa Shuntti kirjoitti Katso viesti
    Helppoa kuin heinän teko, valmistajan sivuilta löytyy step by step ohjeet ohjelmointiin ja asennus on johto kiinni ja menoks.

    Ook. täytyy käydä ostaa
  29. #389
    Lainaa Arbathos kirjoitti Katso viesti
    Pataan liittyvä kysymys,

    Olen jo pidemmän aikaa pistänyt merkille, että kun koneen laittaa kuumana käyntiin, niin padasta kuuluu muutaman sekunnin rallattava ketjumainen ääni. Tämän jälkeen ääni häviää ja kone käy normaalisti. Muuten asia ei vaivaisi, mutta kaveri (jolla on ollut R1) kommentoi Yammun kuumastarttia hieman oudoksi.
    Itselleni kommentoiden - vika lienee kiristimessä.
    Ratlling noice on start up

    Vaihdetaan ja katsotaan, miten käy.
  30.  
  31. #390
    Mulla on FZ1 moottori tulossa kilpakäyttöön ja oon haeskellu siihen rapid bike 3 boxia+johtoja muttei tunnu oikein löytyvän. Onkos pc:llä jo sellanen boxi jolla pystyy muuttaa sytkää, seoksia ja nostaan rajotinta?
Sivu: 13 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3111213141523 ... ViimeinenViimeinen