Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 39:sta
  1. #1
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Onkos orgista muita lähdössä bikeweekissä käymään? Tiedän että Endurance ja B1000-luokassa on ainakin orgilaisia, mutta onko sinne muitakin tuloillaan?

    Kelju, Poutapäivä ja allekirjoittanut vastaa Endurancen sikaosastosta ja tavoitteenamme taitaakin olla jarruttaa muiden maaliinpääsyä olemalla mahdollisimman hankalia liikkuvia shikaaneja. Veikkaan, että Poutapäivällä tuo on kaikkein toimivinta, sillä musta ja Keljusta pääsee liian helposti ohi...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  2. #2
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Juutana @ Heinä. 13 2011,15:50) kirjoitti
    Kelju, Poutapäivä ja allekirjoittanut vastaa Endurancen sikaosastosta ja tavoitteenamme taitaakin olla jarruttaa muiden maaliinpääsyä olemalla mahdollisimman hankalia liikkuvia shikaaneja. Veikkaan, että Poutapäivällä tuo on kaikkein toimivinta, sillä musta ja Keljusta pääsee liian helposti ohi...
    Kyllä vähän tavoitteeksi otin, että meijän tiimi rökittäs teijän tiimin Endurancessa. Kyl on sen verta kovatasosia nuo muut, ettei taida olla jakoja. Mut luulen että saadaan hyvät omat geimit pystyyn ;) Eli mie, Piia ja Saara yritetään laittaa pojille siellä kampoihin.
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  3. #3
    Ja on tytöillä ainakin paremmat mekatsut!Tullaan kertoo huonoja vitsejä ja kyselemään kaikkea mahdollista tyhmää.On ihme jos ei mene ajot sekaisin
    Ei taidolla vaan tuurilla
    YCC #14
  4. #4
    Juu, bikeweekille tulossa, voinette arvata mihin hommiin.
    Tiistai iltana pitäisi suunnistaa Alastaroon ja sunnuntaina kotiin.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  5. #5
    Yritän päästä katsomaan ja kannustamaan endurancea ja mahdollisesti viikonloppuna myös muita kisoja. Harmi, kun ei itse päässyt osallistumaan
    xxx
  6. #6
    Mahd endurancea katselemaan ja lauantaina on sopivasti oma "kisa" säkylässä joten samalla sitten alastaroon katselemaan kisoja.
    Elämä on välillä melko karseeta
  7. #7
    Lainaa (heippa @ Heinä. 13 2011,16:47) kirjoitti
    Kyllä vähän tavoitteeksi otin, että meijän tiimi rökittäs teijän tiimin Endurancessa. Kyl on sen verta kovatasosia nuo muut, ettei taida olla jakoja. Mut luulen että saadaan hyvät omat geimit pystyyn ;) Eli mie, Piia ja Saara yritetään laittaa pojille siellä kampoihin.
    Kröhöm... taitaapa muuten lehmälämppärit "unohtua" ihan vahingossa matkasta. Ja mun täytyy muuten juuri torstai-aamuna ottaa ne toiset lämppärit tarkastukseen. Saat ne kyllä sitten heti perjantaina takaisin!
    Honda CBR 600RR - 03
    BMW S 1000 RR - 11
  8. #8
    Lainaa (heippa @ Heinä. 13 2011,16:47) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Heinä. 13 2011,15:50) kirjoitti
    Kelju, Poutapäivä ja allekirjoittanut vastaa Endurancen sikaosastosta ja tavoitteenamme taitaakin olla jarruttaa muiden maaliinpääsyä olemalla mahdollisimman hankalia liikkuvia shikaaneja. Veikkaan, että Poutapäivällä tuo on kaikkein toimivinta, sillä musta ja Keljusta pääsee liian helposti ohi...
    Kyllä vähän tavoitteeksi otin, että meijän tiimi rökittäs teijän tiimin Endurancessa. Kyl on sen verta kovatasosia nuo muut, ettei taida olla jakoja. Mut luulen että saadaan hyvät omat geimit pystyyn ;) Eli mie, Piia ja Saara yritetään laittaa pojille siellä kampoihin.
    Heippa lupaa ohittaa sitten nätisti, ettei team jarrupojille tule hartialukkoa
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  9. #9
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Viikonlopuksi lipunvarteen, harmittaa kyllä kun ei pääsee enduranceen tyttöjä kannustamaan
    -nomen est omen-
  10. #10
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Poutapäivä @ Heinä. 14 2011,10:35) kirjoitti
    Lainaa (heippa @ Heinä. 13 2011,16:47) kirjoitti
    Kyllä vähän tavoitteeksi otin, että meijän tiimi rökittäs teijän tiimin Endurancessa. Kyl on sen verta kovatasosia nuo muut, ettei taida olla jakoja. Mut luulen että saadaan hyvät omat geimit pystyyn ;) Eli mie, Piia ja Saara yritetään laittaa pojille siellä kampoihin.
    Kröhöm... taitaapa muuten lehmälämppärit "unohtua" ihan vahingossa matkasta. Ja mun täytyy muuten juuri torstai-aamuna ottaa ne toiset lämppärit tarkastukseen. Saat ne kyllä sitten heti perjantaina takaisin!
    Ai jaaha. Sitä heti ruvetaan sabotoimaan.
    Kandee tarkastaa tappokatkasin sitte lähtörivissä, ettei vaan ois "unohtunu" päälle.
    Nii ja on meillä vara ja varavara -lämppärit, et ei se paljo auttais.



    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  11. #11
    Juu, ihan tälläinen leppoisa kisa jossa vaan pidetään hauskaa ja fiilistellään...

    Voi kökkö mihin sitä on taas mukaan lähtenyt .

    Nähdään!
    Honda CBR 600RR - 03
    BMW S 1000 RR - 11
  12. #12
    Tyttöpoweria kannustamaan kyllä
  13. #13
    Onko tapahtumasta olemassa parempaa aikataulua kuin tämä?? Vois yrittää tulla huutosakkiin...
    50cc -> 50cc -> 500cc -> 750cc -> 1200cc -> 900cc -> 600cc ->

    Hyvä harrastus pitää pois kaduilta...
  14. #14
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Joo-o. Tajusin juuri, että pari kuukautta aiemmin lupauduin menemään kyseisenä viikonloppuna häihin.

    Vittu, että vituttaa ihmiset, jotka järjestävät kesähäitä. Menee saatana yksi lomaviikonloppu joidenkin kännisten tuolileikkejä hämmästellessä.

    No, saahan siellä kait simaa
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #15
    Lainaa (perti @ Heinä. 15 2011,18:28) kirjoitti
    Onko tapahtumasta olemassa parempaa aikataulua kuin tämä?? Vois yrittää tulla huutosakkiin...
    Jos jollain olisi heittää viikonlopun kisojen tarkka aikataulu tänne, niin minua kiinnostaisi myös. Voisi yrittää tulla paikalle katsomaan kisoja ja kannustamaan tuttuja.
    xxx
  16. #16
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 18 2011,17:04) kirjoitti
    Lainaa (perti @ Heinä. 15 2011,18:28) kirjoitti
    Onko tapahtumasta olemassa parempaa aikataulua kuin tämä?? Vois yrittää tulla huutosakkiin...
    Jos jollain olisi heittää viikonlopun kisojen tarkka aikataulu tänne, niin minua kiinnostaisi myös. Voisi yrittää tulla paikalle katsomaan kisoja ja kannustamaan tuttuja.
    Alustava aikataulu
    PDF.DOC
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  17. #17
    Lainaa (Elämäntapamotoristi @ Heinä. 18 2011,19:18) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 18 2011,17:04) kirjoitti
    Lainaa (perti @ Heinä. 15 2011,18:28) kirjoitti
    Onko tapahtumasta olemassa parempaa aikataulua kuin tämä?? Vois yrittää tulla huutosakkiin...
    Jos jollain olisi heittää viikonlopun kisojen tarkka aikataulu tänne, niin minua kiinnostaisi myös. Voisi yrittää tulla paikalle katsomaan kisoja ja kannustamaan tuttuja.
    Alustava aikataulu
    PDF.DOC
    Loistavaa, kiitoksia!
    xxx
  18. #18
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa (Poutapäivä @ Heinä. 14 2011,22:40) kirjoitti
    Juu, ihan tälläinen leppoisa kisa jossa vaan pidetään hauskaa ja fiilistellään...

    Voi kökkö mihin sitä on taas mukaan lähtenyt .

    Nähdään!
    Voi Witulla päähän tuota keliä taas. Näyttäisi tulevan Wet Race. Mikä perkeleen kirous siinä on, että kun mä pääsisin kisaan mukaan niin tulee vettä. Katotaan vaan niin kuun lopun kemorakin on sadekisa.

    Ttu, Tana, Kele, Swiddunääs ja muut keletapit.

    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  19. #19
    Lainaa (Juutana @ Heinä. 18 2011,23:21) kirjoitti
    Lainaa (Poutapäivä @ Heinä. 14 2011,22:40) kirjoitti
    Juu, ihan tälläinen leppoisa kisa jossa vaan pidetään hauskaa ja fiilistellään...

    Voi kökkö mihin sitä on taas mukaan lähtenyt .

    Nähdään!
    Voi Witulla päähän tuota keliä taas. Näyttäisi tulevan Wet Race. Mikä perkeleen kirous siinä on, että kun mä pääsisin kisaan mukaan niin tulee vettä. Katotaan vaan niin kuun lopun kemorakin on sadekisa.

    Ttu, Tana, Kele, Swiddunääs ja muut keletapit.

    Määhän oon tilannu sen sateen. Onpahan meijänkin tiimillä saumaa.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  20. #20
    Lainaa (Kelju @ Heinä. 19 2011,09:15) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Heinä. 18 2011,23:21) kirjoitti
    Lainaa (Poutapäivä @ Heinä. 14 2011,22:40) kirjoitti
    Juu, ihan tälläinen leppoisa kisa jossa vaan pidetään hauskaa ja fiilistellään...

    Voi kökkö mihin sitä on taas mukaan lähtenyt .

    Nähdään!
    Voi Witulla päähän tuota keliä taas. Näyttäisi tulevan Wet Race. Mikä perkeleen kirous siinä on, että kun mä pääsisin kisaan mukaan niin tulee vettä. Katotaan vaan niin kuun lopun kemorakin on sadekisa.

    Ttu, Tana, Kele, Swiddunääs ja muut keletapit.

    Määhän oon tilannu sen sateen. Onpahan meijänkin tiimillä saumaa. *
    Sullahan on niin paljon sadekelin treeniä tällä kaudella, että te olette vahvoilla

    Pasi: Kannattaa vielä harkita Kemoran kisaan osallistumista
    xxx
  21. #21
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Minä päivänä ja mihin aikaan endurance ajetaan?
    Jos vaik kannustamaan
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  22. #22
    Lainaa (BANDIT-R @ Heinä. 20 2011,21:41) kirjoitti
    Minä päivänä ja mihin aikaan endurance ajetaan?
    Jos vaik kannustamaan *
    Torstaina klo 16.30 on startti . Tervetuloa kannustamaan
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  23. #23
    Lainaa (Kelju @ Heinä. 20 2011,21:50) kirjoitti
    Lainaa (BANDIT-R @ Heinä. 20 2011,21:41) kirjoitti
    Minä päivänä ja mihin aikaan endurance ajetaan?
    Jos vaik kannustamaan *
    Torstaina klo 16.30 on startti . Tervetuloa kannustamaan
    Minkä nimisiä tiimejä orgin porukalla on? Vois tuolta Lundahlin kautta seurata.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  24. #24
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Lainaa (Kelju @ Heinä. 20 2011,21:50) kirjoitti
    Lainaa (BANDIT-R @ Heinä. 20 2011,21:41) kirjoitti
    Minä päivänä ja mihin aikaan endurance ajetaan?
    Jos vaik kannustamaan *
    Torstaina klo 16.30 on startti . Tervetuloa kannustamaan
    Minkä nimisiä tiimejä orgin porukalla on? Vois tuolta Lundahlin kautta seurata.
    Team Jarrupojat näyttää edustavan miehistä puolta ja Nutcrackers naisellista puolta.

    Eli täältä löytyy ilmottaununeet ja kisanumerot



    ex CBR 600 '05
    Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
  25. #25
    Lainaa (Fox @ Heinä. 21 2011,17:12) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Lainaa (Kelju @ Heinä. 20 2011,21:50) kirjoitti
    Lainaa (BANDIT-R @ Heinä. 20 2011,21:41) kirjoitti
    Minä päivänä ja mihin aikaan endurance ajetaan?
    Jos vaik kannustamaan *
    Torstaina klo 16.30 on startti . Tervetuloa kannustamaan
    Minkä nimisiä tiimejä orgin porukalla on? Vois tuolta Lundahlin kautta seurata.
    Team Jarrupojat näyttää edustavan miehistä puolta ja Nutcrackers naisellista puolta.
    Kiitti, ton miesten tiimin nimen arvasin. Tytöille veikkasin Push Up Racingiä *

    Melko kovaa porukkaa ajamassa, jos katsoo vaikka tiimi #22:n ajajat



    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  26. #26
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Minkä nimisiä tiimejä orgin porukalla on? Vois tuolta Lundahlin kautta seurata.
    Ei olis linkkiä heittää mistä pääsee seuraamaan?
    -nomen est omen-
  27. #27
    Lainaa (Kriisi @ Heinä. 21 2011,17:25) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Minkä nimisiä tiimejä orgin porukalla on? Vois tuolta Lundahlin kautta seurata.
    Ei olis linkkiä heittää mistä pääsee seuraamaan?
    Tässä
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  28. #28
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    ^ Kiitos
    -nomen est omen-
  29. #29
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 21 2011,17:14) kirjoitti
    Melko kovaa porukkaa ajamassa, jos katsoo vaikka tiimi #22:n ajajat *
    Taitaa olla tiimissä #64 vielä kovempi kuski, mikäli radalle menee..
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Lauri_S @ Heinä. 21 2011,18:22) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Heinä. 21 2011,17:14) kirjoitti
    Melko kovaa porukkaa ajamassa, jos katsoo vaikka tiimi #22:n ajajat *
    Taitaa olla tiimissä #64 vielä kovempi kuski, mikäli radalle menee..
    Ja radallehan tuo kuski menikin!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen