Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 36:sta
  1. #1
    Reppu ja makuupussi pitäisi saada kiinnitettyä. Mutta millä nuo saisi laitettua tukevasti kiinni?
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
  2. #2
    Riippuu mistä roikkuu...siis mulla ainakin on takana jakkaralla sateen kestävä pussi joka on verkolla kiinni. Hyvin pysyny mutkat,matkat ja motarit
    Bandit 650SA
    Never hesitate to ride past the last street light at the edge of town.

    "When in doubt, use full throttle. It may not improve the situation, but it will end the suspense."
  3. #3
    Mustekalat ja kiinnitysverkko on hyviä. Ruma, mutta halpa ja kätevä sateensuoja on musta jätesäkki...
    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  4. #4
    Verkko on näpsä, halpa, helppo ja nopea väline kiinnittää vähän kaikkea mukana kuljetettavaa mopon kyytiin. Itse olen kuskannut tuolla Bilteman verkolla jo vähän kaikkea kypärästä ja repusta aina pieneen eteisen lipastoon saakka
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  5. #5
    Verkolla, hyvin pysyy mukana kamat.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  6. #6
    Miten olisi moinen verkko? Maksaa näköjään 3,5 euroa Biltemasta.



    PAKKAUSVERKKO MOOTTORIPYÖRÄÄN
    Honda CBR1100XX
  7. #7
    Biltemasta tollainen verkko ja varmistus kuormaliinalla. Pysyy mukana yli 250 km/h vauhdeissa

    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  8. #8
    Elikkä Biltemaan--> kunhan pääsis eka töistä...
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
  9. #9
    Lainaa (HiTec @ Heinä. 09 2011,08:55) kirjoitti
    Verkko on näpsä, halpa, helppo ja nopea väline kiinnittää vähän kaikkea mukana kuljetettavaa mopon kyytiin. Itse olen kuskannut tuolla Bilteman verkolla jo vähän kaikkea kypärästä ja repusta aina pieneen eteisen lipastoon saakka
    Tuota itsekin suosin, Keskiseltä joku vei eilen vfr:llä verkolla paketissa olevaa toimistotuolia....
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  10. #10
    Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.

    Tosin epäilen että jos näinkin yksinkertaista asiaa pitää kysyä...
    Taivas saa odottaa
  11. #11
    Lainaa (BlackCat @ Heinä. 09 2011,13:41) kirjoitti
    Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
    Olen käyttänyt reissussa tällaisia: ROK Straps. Erittäin helppo käyttää ja saa kireälle. Hintaa on pari kymppiä. Löytyy ainakin RM Heinolta.
  12. #12
    Makuupussi pysyi mukana erittäin kovassa ajoviimassa kolmella mustekalalla. Viime kesänä käytin kiristyskalvoa, toimi myös sadesuojana kun ei kaikissa majapaikoissa tarvinnut omia "liinavaatteita".
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  13. #13
    Lainaa (scapade @ Heinä. 09 2011,14:29) kirjoitti
    Lainaa (BlackCat @ Heinä. 09 2011,13:41) kirjoitti
    Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
    Olen käyttänyt reissussa tällaisia: ROK Straps. Erittäin helppo käyttää ja saa kireälle. Hintaa on pari kymppiä. Löytyy ainakin RM Heinolta.
    Nuo Rok strapsit on ollut hyviä, paria eri kokoa itsellä käytössä.

    Verkko vielä kaveriksi niin hyvin pysyy tavarat kyydissä hieman pahemmassakin röykytyksessä...

    Itsellä kaksi verkkoa samoissa koukuissa, ja noita koukkuja pystyy siirtelemään siinä verkossa.
    Saa juurikin niin kireälle kuin tarve on.
    Ovat tosin silmäkooltaan hieman tuota bilteman verkkoa pienempiä, olisko lousilta.
  14. #14
    Tuosta mallia. En ole mina.

    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  15. #15
    Lainaa (BlackCat @ Heinä. 09 2011,13:41) kirjoitti
    Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
    Hyvin pitkälti aina Biliksen pakkausverkko ollut mukana eikä kyllä koskaan ole ollut ongelmia saada sitä tarpeeksi kireälle.
  16. #16
    Lainaa (teem085 @ Heinä. 09 2011,04:42) kirjoitti
    Reppu ja makuupussi pitäisi saada kiinnitettyä. Mutta millä nuo saisi laitettua tukevasti kiinni?
    irtohihna on tukevin, pysyy varmasti ja hihnan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Bilteman alumiinisolkien hampaat luistaa ainakin ajanmittaan kun pyöristyvät mutta retkeilyvarustekaupoissa on ollut hyvälaatuisia terävähampaisia hihnoja, esim. halti tuotemerkillä. Menee pieneen tilaan satulan alle kun ei tarvi jne..
    KTM
  17. #17
    Täältä myös ääni tavaraverkolle, saa just niin kireelle kuin on tarve. Ja autobaanalla koeistettu että 50L tavarasäkki täynnä tavaraa pysyy kovemmassakin körössä kiinni
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  18. #18
    Tavarat kulkee Bag connectionin tavararullassa. Käytössä Rok Strapseja ja Bag Connection omia irtohihnoja sekä tavaraverkko. Käytännössä omassa pyörässä paras kiinnistystapa on tuo verkko, nopein ja luotettavin. Toisessa pyörässä olen käyttänyt hihnoja ja molemmat mallit löystyvät ajossa ja lisäksi kiinnittäminen on vähän vaivalloisempaa.
    Suzuki DL 650 V-Strom -10
    Suzuki DR-Z 400 SM -06
  19. #19
    Lainaa (BlackCat @ Heinä. 09 2011,13:41) kirjoitti
    Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.
    Omassa pyörässä verkon joutuu venyttämään sen verran alas kiinnikkeisiin, että isomman kassin kanssa jännittää että miten paljon sitä voi venyttää ennenkö se napsahtaa jostain kohtaa... Bilteman laatutuotteesta kun vielä on kyse. No, toistaiseksi on kestänyt kyllä, ja on kätevä ja suht nopea tapa kiinnitellä kassi.
    ZX-6R '08
  20. #20
    Lainaa (Hqh @ Heinä. 13 2011,20:07) kirjoitti
    Omassa pyörässä verkon joutuu venyttämään sen verran alas kiinnikkeisiin, että isomman kassin kanssa jännittää että miten paljon sitä voi venyttää ennenkö se napsahtaa jostain kohtaa...
    Kaks jätkää ollut repimässä tuota verkkoa kireälle, eikä kyllä tarvinnut pelätä mitään "napsahtamista".

    Ainoa moite tuosta on, että kiinnityskoukut ovat korroosioalttiita, vaikka ovatkin päällystetty.
  21. #21
    Kapea kuormaliina ja räikkä jolla ens rojukasa kuosiin ja päälle jätesäkki aukileikattuna sadesuojaksi ja sen paikallaanpitämiseksi verkko. Ei tarvi huolehtia nopeudesta, eikä sateesta ajaessa eikä paikallaan ollessa. PS. Aika seikkailullisen näkönen möykyrä asiaa ymmärtämättömille mutta toimii...ja parin pakkauskerran jälkeen sujuu aamusella läjäänlaitto jo rutiinilla.
  22. #22
    Ja sitten kun vielä muistaa aina varmistaa sen, ettei mitkään kiinnitysremeleistä pääse ajon aikana edes vahingossa tipahtamaan alas takarenkaan tienoille, niin hyvä.

    Kuulostaa varmaan itsestäänselvyydeltä. Mutta tiedänpä esim. sellaisen keissin, missä makuupussin suojapussin naru päätyi takarenkaan akselin ympärille, ja kohta siellä olikin sitten koko makuupussi, ja seuraavaksi takapää "leikkasi kiinni", ja iso matkapyörä meni turvalleen ihan suoralta tieltä. Sillä kertaa oli vauriot onneksi vain materiaalisia.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  23. #23
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (BlackCat @ Heinä. 09 2011,13:41) kirjoitti
    Ns. irtohihnat tai remmit ovat parhaat, mustekalat toiseksi paras vaihtoehto ja tuo verkko kaikista huonoin kun sitä ei saa tarpeeksi kireälle.

    Tosin epäilen että jos näinkin yksinkertaista asiaa pitää kysyä...
    ,,,vähän sama juttu tuli mieleen,,,
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  24. #24
    Vanha ketju, mutta en malta olla kysymättä. Miten ootte toteuttaneet tuon pyörän selkään nousun tavaroiden kiinnittämisen jälkeen? Mulla on tällä hetkellä niin korkea takapuoli tuossa pyörässä että saa tosiaan vetää spagaattia että saa jalan heitettyä yli varsinkin jos siinä takana on jotain ylimäärästä. Ajohousut vaikeuttaa asiaa entisestään kun eivät jousta
    ZX-6R -07
  25. #25
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Neona kirjoitti Katso viesti
    Vanha ketju, mutta en malta olla kysymättä. Miten ootte toteuttaneet tuon pyörän selkään nousun tavaroiden kiinnittämisen jälkeen? Mulla on tällä hetkellä niin korkea takapuoli tuossa pyörässä että saa tosiaan vetää spagaattia että saa jalan heitettyä yli varsinkin jos siinä takana on jotain ylimäärästä. Ajohousut vaikeuttaa asiaa entisestään kun eivät jousta
    Astuen satulan yli startaten tarpeeksi kaukaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #26
    Lainaa Neona kirjoitti Katso viesti
    Vanha ketju, mutta en malta olla kysymättä. Miten ootte toteuttaneet tuon pyörän selkään nousun tavaroiden kiinnittämisen jälkeen? Mulla on tällä hetkellä niin korkea takapuoli tuossa pyörässä että saa tosiaan vetää spagaattia että saa jalan heitettyä yli varsinkin jos siinä takana on jotain ylimäärästä. Ajohousut vaikeuttaa asiaa entisestään kun eivät jousta
    Mulla on semmonen syvässä etukumarassa oikea jalka ihan koukussa yli-taktiikka, jollon jalkaterä menee takapenkin tavaroita korkeammalta.
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  27. #27
    Lainaa Neona kirjoitti Katso viesti
    Vanha ketju, mutta en malta olla kysymättä. Miten ootte toteuttaneet tuon pyörän selkään nousun tavaroiden kiinnittämisen jälkeen? Mulla on tällä hetkellä niin korkea takapuoli tuossa pyörässä että saa tosiaan vetää spagaattia että saa jalan heitettyä yli varsinkin jos siinä takana on jotain ylimäärästä. Ajohousut vaikeuttaa asiaa entisestään kun eivät jousta
    Busassa laukku kiinni suoraan takapenkissä niin Heilautamalla jalan etukautta
  28. #28
    Mä olen jokaiseen viimeaikoina omistamaani pyörään tehnyt itte kiinnikkeet takapenkin rojuja varten. Eli olen valmistanu vaikka ohuesta kuormaliinasta sellaset lenkit jotka oon nitonut penkin alle sopiviin kohtiin. Näin normaalisti lenkit ovat siellä alla piilossa, ja tarvittaessa ne saa käyttöön irroittamalla penkin & kääntämällä lenkit esiin reunojen alta. Pari lenkkiä takapenkin molemmin puolin ajaa hyvin asiansa ja niissä joko mustekalat tai tavaraverkko. Hoituu kauppareissut ja euroopan reissut tuolla kokoonpanolla...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  29. #29
    Lainaa Neona kirjoitti Katso viesti
    Vanha ketju, mutta en malta olla kysymättä. Miten ootte toteuttaneet tuon pyörän selkään nousun tavaroiden kiinnittämisen jälkeen? Mulla on tällä hetkellä niin korkea takapuoli tuossa pyörässä että saa tosiaan vetää spagaattia että saa jalan heitettyä yli varsinkin jos siinä takana on jotain ylimäärästä. Ajohousut vaikeuttaa asiaa entisestään kun eivät jousta
    Jos pyörän seisontajalkaan luottaa, pyörä seisontajalallajalalla, astuu vasemmalla jalla tapille, ja nostaa oikean jalan satulan yli. Istumaan ja seisontajalka menoasentoon ja
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  30.  
  31. #30
    Ite kiinnitän tavarat näillä "säädettävillä mustekaloilla" todella kätevät

    http://www.biltema.fi/fi/Veneily/Muu...n-pidin-25079/
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen