Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 42:sta
  1. #1
    Tätä olisi tarkoitus kokeilla.
    Joillakin on varmaan jo kokemuksia?





  2. #2
    On kaapissa tommonen, en oo käyttänyt. Syy: purkissa lukkoo:

    Ominaisuudet: Synteettinen kiuvaVAHA
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  3. #3
    Tätä nyt ei pidä sotkea ketjurasva/ketjuvaha hommaan.
    Tähän ei tartu lika ja eikä mönjä,mutta minua mietityttää rasvaako lainkaan
    ketjuja.
    Parin sadan kilometrin jälkeen ketjut ovat aivan puhtaat,mutta aika
    kuivan oloiset.
    Mistä tietää milloin täytyy lisätä ainetta?



  4. #4
    Käytin pari purkillista tuota ainetta. En ainakaan huomannut mitään negatiivista, lisäsin aina kun satuin muistamaan. Ketjut olivat aika kuivat, no nimikinhän on KUIVAvoiteluaine
    XRV-750
  5. #5
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onkohan paineilmaspray samaa tavaraa?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6. #6
    Daytonan kanssa käytin tuota aikoinaan 3 vuotta eikä mitään pahaa sanottavaa. Aika tiuhaan saa suihkia (300 - 500 km välein) mutta ei sitten toisaalta myöskään sotke yhtään. Pois myydessä olin rullannut pyörällä ~22500km eikä mitään suurempia kulumisen merkkejä ollut ketjuissa eikä rattaissa.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  7. #7
    Toimii. Eräällä korjaamolla kyseistä tuotetta kehuttiin kovasti,joten olihan sitä pakko kokeilla.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  8. #8
    Löytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #9
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 08 2011,18:08) kirjoitti
    Löytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.
    Würthin myymälöistä löytyy.Ite oon vuoden käyttänyt,enkä muuhun vaihda.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  10. #10
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 08 2011,18:08) kirjoitti
    Löytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.
    Ei löydy.Wurth on kai ainoa liike,josta tuota saa melko
    epäedulliseen hintaan.
    Tarjouksena myi mulle 15€:lla.
  11. #11
    Lainaa (polip @ Heinä. 08 2011,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 08 2011,18:08) kirjoitti
    Löytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.
    Ei löydy.Wurth on kai ainoa liike,josta tuota saa melko
    epäedulliseen hintaan.
    Tarjouksena myi mulle 15€:lla.
    Wurthin huono puoli on ettei ole muuta kuin tili asiakasmyyntiä. Käteisellä tai kortilla ei voi ostaa.

    Oliko tuo 15€ + alv? (18,30€)



    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  12. #12
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 08 2011,18:08) kirjoitti
    Löytyykö tota tököttiä joka hemmetin marketista? Vois meinaa ketjut pesasta ja jos toi kerran ei sotke ja toimii niin kiinnostas pirusti kokeilla.
    Kyllä sitä jostain harvoista marketeista löytyy - aika nihkeästi kyllä.

    Jossain testissä tuo on kai vissiin ihan hyvin pärjännyt.

    This Ride Best Buy ('06) chain lube has the following features.

    Has the unique ability to penetrate the tightest gaps and linkages, means that the hard wearing lubrication is coated onto all surfaces.
    Due to the low build technology dirt and grit will not stick to the chain thus increasing chain life.
  13. #13
    Minimanissa tais olla joku 5€, siksi vahingossa ostin.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  14. #14
    Voitelu kyky riittävä..erinomainen voiteluaine jos haluaa pitää mopedin siistinä
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  15. #15
    Joo hyvää kamaa MUTTA ketjut ruostuu jos tarvii pitää pyörää sateessa, itse kun olen joutunut kadulla mopedia säilyttämään ja pressua ei ole jaksanut käyttää niin on joitakin ruoste täpliä muodustunut. *Tossa kun oli viikonverran sateita niin käytin ton tilalla WD-4 samalla kun putsasin ketjuharjalla.



    (2014-> ) KTM 990 SMR 2011
    (2011-2014) * ZX-6R 2009
    (2010-2011) *ER-6f 2008
  16. #16
    Kyllä-ääni täältäkin. Käyttänyt jo muutaman vuoden, niin kauankuin ollut markkinoillakin. Ei mitään tekemistä vahan kanssa, kuten joku jo laittoikin. Topicin otsikko hiukan huono.

    Hyvä aine myös muuhunkin voiteluun, missä ei halua sotkea, esim. kotona kaikki kiljuvat saranat ym.
    50cc -> 50cc -> 500cc -> 750cc -> 1200cc -> 900cc -> 600cc ->

    Hyvä harrastus pitää pois kaduilta...
  17. #17
    Kertokaa ihmeessä mistä tuota saa, muualta kuin wurth:in omasta myymälästä
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
  18. #18
    "Oliko tuo 15€ + alv? (18,30€) "
    Nettohinta 15€.Tarjous koski juuri alv:n vapautusta.
  19. #19
    keravan hong kong 19.90 apaut.Jos siis kyse wurthin drylubesta.Mitäänhän en näist jutuist ymmärrä mut käytän ja erittäin tyytyväinen.

    Muoks kappas ekas viestis oli kuva. Just tota roinaa.Excellent stuff.Ja nyt ryntään honkkariin ennenku tyhjäätte hyllyn



    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  20. #20
    Lainaa (sam77 @ Heinä. 09 2011,08:59) kirjoitti
    Kertokaa ihmeessä mistä tuota saa, muualta kuin wurth:in omasta myymälästä *
    Puuilossa on wurthin aerosoleja mutta juuri tuosta tuotteesta ei ole varmuutta.
    KTM
  21. #21
    Olen käyttänyt jo vuosia niin kilpurissa kuin katupyörässäkin ja erinomaiseksi todennut.Harmi että on niin hankalasti saatavilla
    BMW S 1000 RR-10
  22. #22
    Muutaman kauden kuivasprayn kanssa ajellut. Itse olen tähän mennessä käyttänyt vain Profin Dry Lubea. Vielä en ole muuta eroa tavan rasvoihin huomannut kuin että takavanne ja takapenkkiläinen säilyvät puhtaina. Suosittelen ehdottomasti! * En tiedä onko tuota hyllytavarana missään päin Suomea. Omani olen tilannut Biker Pointin kautta Louisilta.

    Seuraavaksi voisi kokeilla tuota Wurthin kamaa. Ebaysta edullisesti Suomeen toimitettuna High Performance Dry Chain Lube.
  23. #23
    Jes hyvä aine on, viime kesänä aloin käyttää perusteellisen ketjujen ja pyörän pesun jälkeen eikä todellakaan sotke.
    Alkuun arvelin että mahtaako tuo voidella ollenkaan kun parin sadan kilsan jälkeen ketjut näyttää ihan kuivilta, mutta ei ole tarvinnut ainakaan kiristellä ketjuja muutamaan tuhanteen, joten *ilmeisesti voitelu toimii *
    Emmää minkään lähre, paitti vähä.
  24. #24
    Joo-o. Puuilosta saa. Hyvää kamaa. Olen ajanut noin 5000 km, joku aikaisemmassa threadissa sanoi että suhauttaa noin 1000 km välein ketjut.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  25. #25
    Keravan Honkkarissa OLI 2 purkkia hyllyssä. Ei oo enää. Nyt ne on mun tallissa
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  26. #26
    Tässä kilpailevan valmistajan vastaava tuote jota saa autovaraosaliikkeistä kenties helpommin.

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  27. #27
    Lainaa (-Anu- @ Heinä. 10 2011,21:00) kirjoitti
    Keravan Honkkarissa OLI 2 purkkia hyllyssä. Ei oo enää. Nyt ne on mun tallissa *
    Joo-o, ei ois näköjään pitäny kertoo sulle tota mestaa Nyt pitää alkaa ite käyttämään wd-40:stä *
  28. #28
    Lainaa (oba @ Heinä. 10 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Heinä. 10 2011,21:00) kirjoitti
    Keravan Honkkarissa OLI 2 purkkia hyllyssä. Ei oo enää. Nyt ne on mun tallissa *
    Joo-o, ei ois näköjään pitäny kertoo sulle tota mestaa Nyt pitää alkaa ite käyttämään wd-40:stä *
    Noooooh, elä ikkasta, asut nii lähel et saat tulla hakeen pullon JOS osallistut pihatalkoisiin ja/tai jätekuorman kasaamiseen ens viikolla

    T. sydänvikanen mä

    ps. ostin SIKAHIENON iiiiison plon WD-40:stä myös. Siin mainokses sanottiin et se on joku Smart Bottle
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  29. #29
    muistakaa että WD40 ei sitten ole mikään voiteluaine (WD =water dispersant, kosteuden syrjäyttäjä) sillä saa putsattua pois loputkin voitelevat aineet.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  30.  
  31. #30
    Nyt on omia kokemuksia kuivavoitelusta ja kovasti kuivaa olikin.
    Ketjut kestivät kiiltävinä,mutta 1500km:n jälkeen alkoi kuulua ääntä.
    Venynyt löysiksi ja jäykän tuntuiseksi.
    Lisäilin ainetta noin 300km:n välein.
    Paluu arkeen eli säädin ketjut ja rasvasin vaihteistoöljyllä.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen