Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Minulla oli kawassa 4 vuotta käytössä bag connectionin tankkilaukku, tuolla tankkirinkulalla.
    Ainuttakaan naarmua ei tullut laukuntakia. Sama systeemi palvelee tällä hetkellä Yamahassa.
    Kyllä tuon bc uskaltaa ostaa ja käyttääkin. Ja rm heinolta kannattaa kysellä. Sieltä sain ainakin itse
    Yamahaan tuon vanhanmallisen tankkirenkulan, kun minulla oli jo se tankkilaukkuun tuleva. Sieltä kannattaa myös
    Kysyä saako tuota tankkiin tulevaa erikseen.
    Tuosta Held:n systeemistä sitten en tiedä, kuinka hyvin toimii.
    Viimeksi muokannut: fox78; 04.04.2015 klo 10:44.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  2. #32
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Aiheeseen vielä palatakseni eihän tuo laukku/laatta naarmuta tankin maalipintaa kuinka?
    Muista valmistajista en tiedä mutta Bags Connection laukun kanssa ei ole ollut mitään ongelmia naarmuttamisen kanssa. Laukussa ei ole alapinnassa mitään mikä voisi naarmuttaa, kiinnityskappale on omassa kolossaan nätisti.
    Taivas saa odottaa
  3. #33
    Mulla on bg:n pienehkö satulalaukku. Kiinnitys on näppärä ja sähköt saa laukkuun sisälle. Pieni miinus on että yksi vetoketjun aukaisija roikkuu sopivasti ja on hangannut pienen jäljen tankkiin. Eli kannattaa vähän mallailla eri malleja. Laukku on niin hyvä että ostan varmasti seuraavan myös bags connectionin.
    XX
  4. #34
    Mulle on tulossa ns showmaalaus tohon pyörään eli en tod halua sitä BG:n hevosenkenkää tankin päälle, siksi aloin katselemaan noita Heldin systeemejä koska siitä ei jää kuin kolme hiukan koholla olevaa pultinkantaa kun ottaa bägin veke. Toi on jännä toi Triumphin korkki kun kuudesta sitä kiertävästä pultista kolme menee oikeasti läpi ja loput kolme on siinä täysin näön vuoksi.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #35
    Hyvin on toiminut tuo Heldin pikakiinnityksellä oleva laukku ja nuo kolme "nastaa" ei juurikaan näy, kun laukkua ei käytä
    Ei kiinnosta pätkääkään
  6. #36
    Mulla oli aikoinaan Lemin kiinnitys tankkilaukussa ja laukun kiinnitys oli omaan käyttöön liian heppoinen jo ulkonäöllisesti ja lopulta ne tankin nastat tulivat lemin muovista läpi ja laukku Norjan mutkateillä syliin. Eli suosittelisin Lem/Held pidikkeitä vain pienille laukuille, joissa voi pitää varahanskoja ja aurinkolaseja yms.
    Suunnittelin jo ruostumattomasta teräksestä pomminkestävää levyä hajonneen muovisen tilalle, kun tykkään Lem tyylisistä huomaamattomista nastoista, mutta projekti vähän jäissä..
  7. #37
    Hyvää infoa tulee, taidan näillä tiedoilla hankkia tuon Heldin systeemin ja mahdollisesti poltattaa laserissa sille rst laatan niin ei pääse repeemään.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  8. #38
    Pikakiinnitteisistä itselle tulossa Givin Tanklock-rengas, ja laukun etsiskelen kesäkuun aikana. xs308 mielessä, mutta voi olla vähän iso. Palailen kokemuksilla, jos tuota saisi ulkoilutettua heinäkuussa enemmänkin.
    pian tuleva - Victory Hardball
    pian ex - BMW F800ST
  9. #39
    Nyt olis kesää odottamassa Bags-Connectionin Quick-Lock Evo Engage. Kiinnitys tuntuu todella tukevalta ja kätevältä käyttää ja laukun muotoilu istuu Bladen tankin muotoihin loistavasti. Sattuneesta syystä vasta kylmiä tyyppejä otettu, mut lupaavalta vaikuttaa.
    Kawasaki ZX-10R -06
    Ex--Honda CBR 1000rr -06
  10. #40
    Posti toi viime viikolla Givin XS307 15-litraisen mallin ja Brutaleen sopivan kiinnitysrinkulan.
    Laatu vaikuttaa ensiluokkaiselta. Ei tuohon mitään viikon kamoja ahdeta mutta melko huomaamattoman kokoinen ainakin äkkiä mallailtuna.

    Btw meinasin ensin tilata Motocardista mutta sattumalta löytyi samaan hintaan Suupohjan varaosa & huollon verkkokaupasta. Tuli päivässä lähipostiin eli pointsit tuosta
    Aprilia RSV Mille R Colin Edwards -03
    Ducati 748R -00
    Ducati 900 SS -92
    Ducati Monster 1000Sie -04
  11.  
  12. #41
    Nostellaas keskustelua, onko nämä ko. mallit edelleen voimissaan vai onko joku löytänyt muita hyviä?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12