Sivu: 76 / 101:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2666747576777886 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2251:stä 2280:een 3022:sta
  1. #2251
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Onnistunut ja turvallinen splittaaminen Suomessa perustuu yllätysmomenttiin. Ekoihminen, ei ollut kasvattamassa ruuhkia.
    Mut iltalehden mukaan se pilas meidän kaikkien maineen. Pitäskö nyt mennä nurkkaan häpeemään porukalla?
    Superbike #7
  2. #2252
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jozkunen kirjoitti Katso viesti
    Iltalehdenkin huomioima kaahailupätkä helsingin läpi:
    https://www.youtube.com/watch?v=C25BdGRTCu8

    Juttu: http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/...44253_v0.shtml
    Tuli töissä sota, kun kukkahatut alkoi mulle paasaamaan videosta. Sanoin et mun pyörä on Suzuki ja videossa näyttäis olevan Yamaha. Lisäsin vielä, että en tiedä kuka on kuski ja jos tietäisin, niin en kertoisi. Siitä se marmatus sitten alkoi. Kuskin kuolemaakin toivottiin ja lapsikortti lyötiin peliin sadan vuoden vankilatuomiotakin tarjottiin. Ja mähän en malttanut olla provosoimatta. kippasin vähän vähän bensaa liekkeihin ja rupesin kehumaan kuskia. Ette usko sitä huutoa
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  3. #2253
    Poistettu
    Eihän tuossa sinänsä puolusteltavaa ole, mutta hyvin vetää. Mun silmissä marginaalia jäi yhtä kohtaa lukuunottamatta reippaasti. Näitä pitäs olla enemmän jotta kukkahattukansa jättäis rauhaan ns normitouhuumisen. Mutta kun ylilyönnit on harvassa ni keskitytään tekemään kaikesta ongelma.

    Mutta ihmetyttää miksi tekijä laitto videon julkiseksi. Kai sen nyt tietää että tuollaisesta masinoidaan koko virkavalta tekijää etsimään. Hakisivat ny ennemmin vaikka sitä vankilasta lomille päästettyä sarjakuristajaa. Lomapäätöksentekijä asetti mun silmissä kaiken kansan subjektiivisesti vaaralle alttiiksi siinä kun toi mopoilijakin.
  4. #2254
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Eihän tuossa sinänsä puolusteltavaa ole, mutta hyvin vetää. Mun silmissä marginaalia jäi yhtä kohtaa lukuunottamatta reippaasti. Näitä pitäs olla enemmän jotta kukkahattukansa jättäis rauhaan ns normitouhuumisen. Mutta kun ylilyönnit on harvassa ni keskitytään tekemään kaikesta ongelma.
    En mä noista väylillä vedoista mitään mutta mukulakivellä ei meinaa pysyä lapasessa ja on ihan lotosta kiinni että taittuu Katajanokan kohdalla (vasen kaista vapaana) ja hetken päästä lähtee vähän jakelemaan. Manskun ylityksen jälkeen on tilanne jossa videokin on pätkästy kun vetää jalkakäytävälle, ja muutamaan kertaan sekä Sörnäisissä että Punavuoressa vetäisee punaisista siihen malliin että vähän ihmettelen mahtoiko mennä loton piikkiin nekin, vaikka kameran kuvakulma on huonompi kuin kuskin, on siinä ja tossa mahtaisiko pystyä näkemään jalan tai fillarilla liikkujaa. Suurin riski ajajan terveydelle taitaisi kuitenkin olla vanhoihin vihreisiin pyrkivä autoilija, ja näitähän riitttää.

    Noi itä/länsiväyläpätkät nyt ovat sellaisia että uskoisin tyypin pystyvän ne toistamaan 100/100, isompaan otokseen en ota kantaa. Siis yritän sanoa, että mun mielestä ydinkeskustassa marginaalia ei juurikaan ollut.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  5. #2255
    Poistettu
    No joo kertaalleen kännyn näytöltä kurkittu. Mutta kukkahattuhuokailu ärsyttää vielä enempi kuin jonku sekoilu. Vastaavia ladataan tuhat päivässä tubeen, meillä siitä tuli kohta näemmä kansakunnan ykkösongelma.
  6. #2256
    Nopsasti se karautti idästä länteen. Tässäkö on suomen ghost rider?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  7. #2257
    Voi kun samalla tarmolla tartuttaisiin muihinkin ihmisten henkeä ja terveyttä uhkaaviin asioihin myös liikenteen ulkopuolella. Polliisit vois vaikka hetken päivystää tuolla Riihimäen uuden motarirampin työmaan luona, kun siellä useampi kuin yksi vaarantaa joka päivä törkeästi muuta liikennettä.
    ?
  8. #2258
    ...lehden jutun mukaan "kokenut motoristi" arvioi, että kuskilla ei liikennesilmää ja alottelijan tuuria hengissä säilyminen. Noista olen ehkä vähän eri mieltä. Ei tumpelo alottelija tuolla lailla aja. Tai pysty ajamaan.

    No samapa se. Hyvä kun kenellekään ei sattunu mitään. Edes tuolle kuskille. Kenenkään kuolemia tai seinäänajoja senthän toivota.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  9. #2259
    Hyvinhän se meni, näitä en ymmärrä että toivotaan hengenlähtöä. Vittu jos nillityttää niin ei muuta ku
    turvaliivit päälle ja kiikkustuoliin istumaan.
    1340
  10. #2260
    Tuolla meiningillä kerkiää kyllä ittensä poistamaan ennen kun sakkoa ropisee.
    ...
  11. #2261
    Tuota julkiseksi laittoa vähän ihmettelin minäkin, ensinnäkin kun ei ensiksi siivonnut muita lataamiaan videoita ensiksi pois. Oli joku toinenkin kikkailupätkä monen vuoden takaa ja joku skeittausvideo. Ainakaan täysin anonyymiksi kuski ei kyllä tule jäämään, mutta välittääkö edes siitä. Mahdotonhan se on silti todistaa, että kuka pyörää ajoi.
  12. #2262
    Kamera vääristää pahasti. Tilaa oli reilusti ja itseasiassahan vauhti ny ei ollu hirvee. Tuossa vaan selkeesti havainnoitiin, kuinka stanan hiljaa autot ajaa ton välin. Suvilahdesta Laruun autot vetää rinnakkain 15-32kmh.
    Esim Lönkkaa ja Uudenmaankatua autot vetää keskellä tietä 10-15kmh puhumattakaan ryhmittymisistä.

    Täydet 10 pinnaa tolle jannulle; uskon et on vaan käpy palanu ja halunnu näyttää näille hesalaisille onnettomille tunarikuskeille miten ajetaan.
    Tuota väliä vetäny tässä 40 vuotta ja voi jumalauta....jos ei ole ruuhkanpoikastakaan automäärän perusteella sunnuntai-iltana klo 21 niin varmasti se järjestetään kahden hesalaisen toimesta.

    Tästä haloosta vaan tosiaan näkee millainen hysteerinen nössökansa suomalaiset ovat; saas nähä kun alkaa rajalla rytisee niin mitenköhän meidän paratiisin paskahousujen käy...
    T7
  13. #2263
    Itse olisin valinnut kevään tai kesän. Kettumaisesti paistaa aurinko suoraan silmään, sekä kuskin että katsojan puolesta.

    Muutama huomio:
    Etupään preloadin voisi kiristää 4 outista 2 out:in, suosittelen myös pikakaasun asennusta. Orkkis sähköisen ohjausvaimentimen voi heittää Länsiväylän sillalta mereen ja hankkia Öhlins tai Toby tilalle.
    Näillä eväillä voisi päästä alle 9 minuutin Itiksestä Kehä II:lle.

    Ja ihan viimeisenä vinkkinä olisin valinnut jonkun toisen pyörän kuin musta tai harmaan 2012 - 2014 R1:sen.
    Ei meinaan ihan helvetin monta pyörää ole pääkaupunkiseudulle rekisteröity..
  14. #2264
    Paljonkohan lähtis ajast viel jos laittais ahtimen Yammuun...? Haamu ois vetäny 6minuutissa
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  15. #2265
    Toiseen suuntaan kyllä olis menny kovempaa ku ei olis aurinko häikässy..
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  16. #2266
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Tästä tulee mieleen yks toinen Suzukin omistava uuno, jonka kanssa tuli äskettäin tourinkiakin ajettua. Tuollaisiako ne kaikki on?

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #2267
    "-Hei kulta, tuu meille!
    -En mä ehi, oon töissä.
    -Porukat ei oo kotona."
    Rohkeus on sitä, että halu elää on niin kova, ettei pelkää kuolemaa. Kukin ajakoon tyylillänsä, mutta tee se niin, että tunnet eläväsi.
  18. #2268
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tästä tulee mieleen yks toinen Suzukin omistava uuno,
    No, mutta kun se on Yamaha. Me ollaan ihan eri rotu

    Terv. entinen GSX-R kuski...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  19. #2269
  20. #2270
    Lainaa Jozkunen kirjoitti Katso viesti
    Iltalehdenkin huomioima kaahailupätkä helsingin läpi:
    https://www.youtube.com/watch?v=C25BdGRTCu8

    Juttu: http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/...44253_v0.shtml
    6:17 kohdassa mystinen leikkaus, moka ja peruuttelu leikattu pois?
  21. #2271
  22. #2272
    Lainaa Kiertotiehuvitus kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiintoisen näköinen tapahtuma.
    Video vaan on täysin pilattu peittämällä ÄÄNET musiikilla.
    Ihan hyvältä se kuulostaa.. Musa on hiljaa taustalla
    Moottoripyörän renkaat:
    http://mprenkaat-store.com
    Suomalaista osaamista!
  23. #2273


    Tuossa on perus etenemistä Puolassa.
    Moottoripyörän renkaat:
    http://mprenkaat-store.com
    Suomalaista osaamista!
  24. #2274
    Lainaa zpiidi kirjoitti Katso viesti
    Itse olisin valinnut kevään tai kesän. Kettumaisesti paistaa aurinko suoraan silmään, sekä kuskin että katsojan puolesta.

    Muutama huomio:
    Etupään preloadin voisi kiristää 4 outista 2 out:in, suosittelen myös pikakaasun asennusta. Orkkis sähköisen ohjausvaimentimen voi heittää Länsiväylän sillalta mereen ja hankkia Öhlins tai Toby tilalle.
    Näillä eväillä voisi päästä alle 9 minuutin Itiksestä Kehä II:lle.

    Ja ihan viimeisenä vinkkinä olisin valinnut jonkun toisen pyörän kuin musta tai harmaan 2012 - 2014 R1:sen.
    Ei meinaan ihan helvetin monta pyörää ole pääkaupunkiseudulle rekisteröity..
    Joo tai ajais lännestä itään. Samoin kesällä olisi vähän paremmin pitoa asfaltissa. Aika helposti pari kertaa takanen lipsui kaasulla.

    Mietin että oisko ollut koeajo-R1, koska vaihtovalo vilkkuu sisäänajokierroksilla, joka on tehtaalta noin asetettu ja jokainen omistaja sen ruuvaa kohdilleen kun muuten vilkkuis koko ajan ajaessa. Ainakin kaikki ne mitä olen itse koeajanut on ollut noin säädettynä, eli alkaa jostain 7000rpm kieppeillä valo vilkuttamaan.
  25. #2275
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Keskivertoo enemmän yritystä https://m.youtube.com/watch?v=XQO0Dulhg94
    Tää on huikee seppä!
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #2276
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tää on huikee seppä!
    Rattimiehiä

    Ei tarvii olla tonninen kilokyykky puigin tuplakuplalla ja akran mökäpöntöllä, että pääsee vauhdin hurmaan...
  27. #2277
    Lainaa Eroz kirjoitti Katso viesti
    En mä noista väylillä vedoista mitään mutta mukulakivellä ei meinaa pysyä lapasessa ja on ihan lotosta kiinni että taittuu Katajanokan kohdalla (vasen kaista vapaana) ja hetken päästä lähtee vähän jakelemaan. Manskun ylityksen jälkeen on tilanne jossa videokin on pätkästy kun vetää jalkakäytävälle, ja muutamaan kertaan sekä Sörnäisissä että Punavuoressa vetäisee punaisista siihen malliin että vähän ihmettelen mahtoiko mennä loton piikkiin nekin, vaikka kameran kuvakulma on huonompi kuin kuskin, on siinä ja tossa mahtaisiko pystyä näkemään jalan tai fillarilla liikkujaa. Suurin riski ajajan terveydelle taitaisi kuitenkin olla vanhoihin vihreisiin pyrkivä autoilija, ja näitähän riitttää.

    Noi itä/länsiväyläpätkät nyt ovat sellaisia että uskoisin tyypin pystyvän ne toistamaan 100/100, isompaan otokseen en ota kantaa. Siis yritän sanoa, että mun mielestä ydinkeskustassa marginaalia ei juurikaan ollut.
    Vähän kattelin kartalta tuota ajoa ja sekkarin avulla laskeskelin, että itäväylällä ajo yhden 300m pätkän about 225 keskinopeudella ja länärillä 600m pätkän 235 keskinopeudella.

    Aika hurjalta näytti, motarilla ei tosin kovinkaan vaaralliselta, mutta tuolla keskustassa oli kyllä marginaalit aikas vähissä.
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
  28. #2278
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Joo tai ajais lännestä itään. Samoin kesällä olisi vähän paremmin pitoa asfaltissa. Aika helposti pari kertaa takanen lipsui kaasulla.

    Mietin että oisko ollut koeajo-R1, koska vaihtovalo vilkkuu sisäänajokierroksilla, joka on tehtaalta noin asetettu ja jokainen omistaja sen ruuvaa kohdilleen kun muuten vilkkuis koko ajan ajaessa. Ainakin kaikki ne mitä olen itse koeajanut on ollut noin säädettynä, eli alkaa jostain 7000rpm kieppeillä valo vilkuttamaan.
    Eikö noissa ->12 malleissa TC vilku vaihtovalossa?
  29. #2279
    Lainaa zpiidi kirjoitti Katso viesti
    Eikö noissa ->12 malleissa TC vilku vaihtovalossa?
    En tiedä mutta tuskin selittää videolla olevaa vilkkumista kun ajaa tasakaasulla kakkosella tai kolmosella jollain 7-10 tonnin kiekoilla ja valo vilkkuu koko ajan.
  30.  
  31. #2280
    Beastie Boys -faneille:
    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
Sivu: 76 / 101:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2666747576777886 ... ViimeinenViimeinen