Sivu: 34 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334
Tulokset 991:stä 1010:een 1010:sta
  1. #991
    Heh.... No niin, saadaan rasti taas Hämeen puolelle

    Toivotaan vaan ettei oo meille Päijät-Hämäläisille kovin vaikee kun ollaan niin yksinkertaista väkee
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
  2. #992


    Viimeiset kolme kilometriä on hiekkatietä ja mulle riittää jos kuvaa asfaltilta tuonne opastavan kyltin. Perillä kylläkin odottaa porkkana eli yhdelle maksetut donitsikaffet Tarjous voimassa vain tänään klo 18 saakka, jolloin tupa laitetaan kiinni.

    Ja on täällä Googleautokin käynyt pyörähtämässä.

    Edit: Meinasi unohtua eli kaffetarjous löytyy kassalta vihosta ja ja tunnussana on "Hämeen kuvajahti"... Tuossa vielä linkki isompaan kuvaan jos ei paikka ota selvitäkseen.
    Viimeksi muokannut: perttuvv; 20.05.2012 klo 16:00. Syy: Lisätty vinkkiä, ettei mene donitsikaffet sivu suun.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  3. #993
    Aikas pitkä on matka...jos nyt juur kohta lähtee niin ehtii juur ja juur kuudex tonne... mielenkiintoinen paikka kyllä... myönnettäköön... miten ihmeessä löysitkin
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
  4. #994
    Lainaa Pjootor kirjoitti Katso viesti
    ... miten ihmeessä löysitkin
    Keksit varmaan vastauksen jos tuonne ajelet

    Edit: Paikka löytyi viime kesänä kun jätin Luopioistentielle Pälkäneen rajalle rastin, jonka sitten kävit Rva Pjoorin kanssa noukkimassa.
    Viimeksi muokannut: perttuvv; 20.05.2012 klo 19:57.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  5. #995
    Itse tätä eriyttämistä osittain kannatan, osittain en.
    Ideanahan olisi, että voisi sitten hakea Kanta-hämeläiset Päijät-hämeestä kuvia ja vice versa, ei tarvitse "luopua" jahtaamisesta sieltä kauempaa olevista rasteista, vaan eriyttämisen myötä siitä tulisi osittain helpompaa.
    Saataisiin aktivoitua 2 aluetta paremmin, olisi vähemmän jahtaajia yhdelle alueelle, mutta enemmän kuvia jahdattavaksi, koska saataisiin kanta-hämeen porukka aktivoitua paremmin.
    Ymmärrän yskän ettei "Lahden kuvajahtiajeluihin" ole tällähetkellä kauempaa olevat päässeet osallistumaan pitkien välimatkojen yms. vuoksi. ja joillakin varmasti kova halu olisi jahdata, mutta nytkun ei yksikertaisesti pysty ja ehdi lähempänä olevilta.. Eriyttäminen voisi auttaa tähänkin.

    En tiedä miten sen sitten jakaisi jos jakaisi ollenkaan, mutta kaikkien yhteishyvää tässä funtsien.
    Kokoontumiset sunmuut miittingit voitais järjestää koko entisellä porukalla, niinkuin "ennenkin".

    Funtsinta vain, en haluaisi eriyttää, mutta mitä mieltä muut ovat ?! Kertokaa mielipiteitä julki, että saadaan keskustelua ja päätöksiä aikaiseksi.

    Äänestys pystyyn ?

    qq--
    Viimeksi muokannut: TeGGe; 20.05.2012 klo 19:12.
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
  6. #996
    Vihavuosi risteys ja kahvio ( kävin perilläkin ), http://maps.google.fi/maps?q=vihavuo...03.32,,0,12.43



    Pjootor tuli Tuuloksen kohdalla jo takaisin Lahtea kohti mutta ei saanut näköjään kuvaa tänne
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  7. #997
    Varmaan parasta heittää tää puhelin jorpakkoon, kiitos perttu kuitenkin kahvista ja donitsista ;)

    Kotona vihdoin... 20.58

    Joup, oltiin paikanpäällä jo puol kuus, tutustuttiin paikalliseen keppihevos näyttelyyn ja koskeen, ja tosiaan juotiin kupit kaffetta ja syötiin suklaa donitsit

    Tässä todiste paikallakäynnistä

    Keppihevos näyttelystä 01

    Keppihevos näyttelystä 02

    Sit kun nähtiin jammu siin juur tuuloksen risteystä ennen, niin arvattiin et huonosti käy kun tuo puhelin ei noita kuvia suostu millään uppaamaan... ja niinhän siinä sit kävikin...

    Tulipahan ajeltua tänään sit oikein kunnolla, melkein kolmesataa kilsaa....
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
  8. #998
    Ollos hyvä vaan
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  9. #999
    sorry pjootor. Tässä olisi uusi.

    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  10. #1000
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Pohtikaa tuota, meillä selkeytti paljon kun eriytettiin Uusimaa kahtia, Itäinen Uusimaa ja Läntinen Uusimaa.
    Mun mielestä voitaisiin jakaa Päijät-Häme ja Kanta-Häme omiksi alueiksi, niin saataisiin enemmän jahdattavaa. Teggellä oli hyvät perustelut asiaan. Mulla olisi valmiina kuva Kanta-Hämeen uudeksi rastiksi
  11. #1001
    Niinpä, ja mää tiärän tuan uuren paikan...tunnistin sen oitis...pitää varmaan aamusella kuuren aikaan heti hakea et voi sit laittaa sellaasen rastin kuin olin aatellut...

    Vaimon kans mietittiin sitä pitkään, ja sen rastin löytää sellaanen joka on sitä tietä joskus ajanut hieno tie
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
  12. #1002
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä voitaisiin jakaa Päijät-Häme ja Kanta-Häme omiksi alueiksi...
    No mites on ilmoitetaanko modeille, että lukitsevat tämän ketjun?
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  13. #1003
    Lainaa perttuvv kirjoitti Katso viesti
    No mites on ilmoitetaanko modeille, että lukitsevat tämän ketjun?
    Tee sää Kanta-Häme ketju, niin mä voi aloittaa Päijät-Häme ketjun ja laittaa niihin molempiin kuvat tämänpäiväisistä kuvista, jos sopii. Saako sinun muokkaamat säännöt kopsata Päijät-Häme ketjuun ? Kiitoksia sinulle Hämeen ketjun aloituksesta . Pitää tulla vierailemaan Kanta-Hämeessä teitä kiusaamassa.
  14. #1004
    Itse katellu jo muutaman viikon näitä kuvia, ja täytyy Kanta-hämäläisenä todeta ettei monikaan kuvan paikka löydy jos ei Lahden suunnalla ole paljon kulkenut, tosin täytyy myöntää että sama pätee varmasti toisinkin päin.
    Helpompi olisi etsiä jos kuvissa edes jotain vihjettä ulkopaikkakuntalaiselle.
    Itse kuitenkin sitä mieltä, että alue on suuri, mutta mikäs sen parempi mahtavalla ilmalla kun ajella tuntemattomilla teillä eikä pyöriä kokoajan kotinurkilla on tietysti totta ettei aina voi eikä kerkee kauemmas, mutta kyllä ne joku joskus lähemmäs hakee/tuo, täytyy vaan olla aktiivisempi.
    Ennenkään oo mitään sattunu!
  15. #1005
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Tee sää Kanta-Häme ketju, niin mä voi aloittaa Päijät-Häme ketjun ja laittaa niihin molempiin kuvat tämänpäiväisistä kuvista, jos sopii. Saako sinun muokkaamat säännöt kopsata Päijät-Häme ketjuun ? Kiitoksia sinulle Hämeen ketjun aloituksesta . Pitää tulla vierailemaan Kanta-Hämeessä teitä kiusaamassa.
    Juu kopsaa ja muokkaa tarpeen mukaan. Tuon uuden ketjun avaamisen taidan jättää jollekin toiselle kun tämän ketjun kanssa tuli otettua turhankin aktiivinen rooli... Josko joku uusi innostuisi "vetämään"

    Kiitoksia mukana olleille
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  16. #1006
    Mulle kyl toisaalta sopii, mut kukas alkaa hoitamaan Päijät-Hämeen rasteja... mun tarttee ainaskii sanoo ettei oo tietoo eikä taitoo mokomaan juttuun..
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
  17. #1007
    Kiitoksia vielä kerran Pertulle.

    Tässä olisi Kanta-Häme ketjuun ensimmäinen kohde jahdattavaksi (jos kelpaa). Se on haettu tämänpäiväisen kohteen jälkeen.

  18. #1008
    Lainaa Pjootor kirjoitti Katso viesti
    Mulle kyl toisaalta sopii, mut kukas alkaa hoitamaan Päijät-Hämeen rasteja... mun tarttee ainaskii sanoo ettei oo tietoo eikä taitoo mokomaan juttuun..
    Eiköhän tuo jotenkin onnistu. Uusi ketju on jo aloitettu joten ei muuta kuin aamu kuudelta jahtaamaan

    http://www.moottoripyora.org/keskust...ut-Päijät-Häme
  19. #1009
    Käy mainiosti minun puolestani. Kiitoksia Jammu!

    Ilmoitin Moderaattoreille, että tämän ketjun saa lukita.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  20.  
  21. #1010
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia vielä kerran Pertulle.

    Tässä olisi Kanta-Häme ketjuun ensimmäinen kohde jahdattavaksi (jos kelpaa). Se on haettu tämänpäiväisen kohteen jälkeen.

    Näinhän tämän kuuluikin mennä eli viimeisestä jatketaan. Kiitos Jammu!

    Modeille laitoin jo tiedon, että Hämeen kuvajahdin saa lukita ja tuossa vielä Hämeen kuvajahti Googlella.
    Viimeksi muokannut: perttuvv; 20.05.2012 klo 23:44.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
Sivu: 34 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334