Tämä on lienee **Keskustelufoorumi** ja ainakin sen nojalla itse skriivailen.
Ehkä ensi vuonna on sitten kaksi eri jahtiketjua, Go-Za perustaa sellaisen missä on vain kuvia?
Ja joku muu joka haluaa vapaampaa kirjoittelua perustaa sitten sellaisen ketjun?
Go-Za luo omat sääntönsä omaan ketjuunsa ja se joku muu sitten omat sääntönsä siihen vapaaseen ketjuun?
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Ensi kauden jahtia ajattelen, annan äänen tonttuj:n ehdotukselle.(Lelupete @ Marras. 13 2011,21:51) kirjoitti
Mielestäni ollut hauskaa tämä jahtaaminen, ja varsinkin supoiluilla ja kaikella muulla höystettynäOT pitää olla ja juuri tuo piristää päivää kummasti! Vaikka myös minua on höynäytetty jahtipaikoissa niin osaan ottaa sen huumorilla ja hauskaa on ollut
Eli vaikka sit ensi kaudeksi paskanjauhantaan oma osio jahdeille!! Oon niin messissä!!![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Siis sinä olet ymmärtänyt tulevan roolisi modena kyllä aivan metsään.(Go-Za @ Marras. 13 2011,22:13) kirjoitti
Ei se mode ole mikään ylijumala joka ei saa keskustella, vai onko?
Moderaattori on ihan samanlainen kirjoittelija kuin me muutkin.
Moderoinnin tarkoitus ei liity siihen tavallisena kirjoittelijana olemiseen.
Aika jännää, kun nyt selaili noita muiden alueiden jahtiketjuja, aivan samaa lätinää niissäkin käydään kuvien jahtaamisen välillä.
Mua alkaa pahasti pelottamaan että tästä keskutelufoorumista halutaan mykkien kuvanvaihtopalvelu?
Vai halutaanko?
Ehkä meidän pitäisi kysyä topicin aloittajalta eli Panulta että millaisena hän haluaa aiheen pysyvän, jos nykyinen ot:lla höystetty ratkaisu on hyvä silloinhan on kätevintä vain muuttaa alkusivulla olevaa aihekuvausta jonka jälkeen kaikki on taas hyvin. Jos taas Panun tahto on, että ketjussa on vain ja ainoastaan kuvia, niin tämähän on selkeä viesti siitä, että meille ot:n kirjoittajille ja lukijoille tarvitaan uusi erillinen ketju.(Go-Za @ Marras. 13 2011,22:13) kirjoitti
Ainakin allekirjoittaneen mielestä tästä on nyt tehty ihan liian iso ongelma.
k1300s
Kun tämä ketju aloitettiin, yhtä moderaattoria pyydettiin Panun kanssa editoimaan yhteistyössä tarvittavat säännöt tuohon aloitusviestiin.(Go-Za @ Marras. 13 2011,22:21) kirjoitti
Mitään sääntöjä ei sitten haluttu, ainakaan moderaattorin toimesta.
Mun mielestä on aivan turha alkaa lätisemään ja riitelemään mitään mistään säännöistä ketjusta jonka elinkaari on jo ollut näin pitkä.
Ensi vuodeksi, kuten ehdotettiin, perusta oma ketjusi ja luo sinne sellaiset säännöt kuin itse haluat, minä ainakaan en tule sinne mitään lätisemään sääntöjesi vastaisesti.
Juuri näin!(Tuomas_82 @ Marras. 13 2011,22:24) kirjoitti
No näytti siltä että olin asiani kanssa yksin joten poistin kaikki omat OT:ni.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Minä nyt tässä lätisen kuitenkin. Kukaan ei sitä keskustelua ole käsittääkseni edelleenkään kieltänyt. Tämä ketju on varsinkin viimeaikoina mennyt siihen suuntaan, että *täällä jatketaan kahvipöydissä käytyjä keskusteluja ja paikalla olemattoman voi olla hankala edes ymmärtää, mitä ydinporukka tarkoittaa. Sisäpiirin vitsejä ja viittauksia kun ei ulkopuolinen ymmärrä.(tonttuj @ Marras. 13 2011,22:25) kirjoitti
Itse en tätä ole harrastanut, joten sen puolesta en kitise enkä vittuile, kiva noita on joskus ollut katsella, silloin kun keskustelusta jotain tajusi ja pysyi perässä, että miksi kuvissa on aina vähintään viisi pyörää. Tuli mieleen, että ajeletteko te siellä keskenänne yhdessä ryhmässä ja vuorollanne kuvaatte kahvilanne ja taukopaikkanne ja jatkatte ryhmässä taas seuraavaan mestaan.
Kyllä se pitää se keskustelu teidänkin pitää muiden ymmärrettävällä tasolla. Mutta jos ei empatia ja solidaarisuus moiseen riitä, niin sama se mulle on, jatkakaa mafiaanne jos siltä tuntuu. Kyllä niitä kuvia voi katella muistakin jahtipiireissä.![]()
Se kuka osallistuu se osallistuu.. Itse aijon osallistua ensi kautena ja mielelläni kahvittelen jahtaajien kesken ja voisin ajella muutaman kuvankin yhdessä?(eikka99 @ Marras. 13 2011,22:37) kirjoitti
Kuka idiootti hakisi kuvia niin että ajetaan jahtipaikalle ja siirretäään pyörää ja otetaan seuraava kuva?? Ymmärtäisin tälläisen pelleilyn 16- kesäiseltä pojan klopilta mutta aikuisilta 40v kohdilla??
Pientä sanailua ja vinoilua on ollut ketjussa mutta kuuluu hyvin pelin henkeen, piristää jahtia ja sen seuraamista.
Tottakai tulee sisäpiirin vitsejä jos jahtaajia näkee jahtipaikoilla ja alkanut jonkin sortin supoilu kun on tultu tutuiksikin? Jos tähän haluaa mukaan, niin pitää osallistua? Jos ei, niin sitten pitää olla kaksi jahtia ja niistä pitäisi keskustella rakentavasti??? Tai jos et ole niin sosiaallinen ihminen ja haluat jahdata kuvia, niin jahtaat ja sanot tarpeen vaatiessa paikan päällä että haluat hakea kuvia yksin ja myös hakea niitä.
Talvikauden jahdissa on mukana n10? Annetaan heille jahtirauha ja mietitään ensikauden jahtia, mihin olisi yhteiset pelisäännöt.
Mielestäni on aivan turha spekuloida onko jahdissa vilppiä tai muuta, mafiaa??? tuo menee täydeksi OT:ksi! Ymmärrät varmaan hyvin tämän??
-----Rakentavaa keskustelua eikä epäilyksiä!! -----
Alkaa menemään naurettavaksi tämä keskustelu ja täydeksi OT:ksi tätä mukaan.
Ja korjausta, eipä tämä jahti kuulu mullekkaan.. aavistuksen kiihtyneenä kirjoittelin ehkä eikka99:lle?
Hyviä pointteja oli myös Eikalla. Kun ajatuksella asiaa mietin.
Toivon mukaan löytyy sopu ja rauha tähän jahtiin ja saadaan kaikkia miellyttävä jahti sujumaan.
Kiitos tästä jahdista teille kaikille osallistujille, on ollut mukavaa seurata jahdin etenemistä ja näin loppu kautena helpompia jahti kuvia. KTE on nähnyt paljon vaivaa kirjanpidossa, vaikka tämä on ollut leikkimielistä jahtailua, niin on mukava huomata kuinka paljon paikkoja on ollut.
Mut kuten korjasin, Eikalla myös hyviä pointteja ja poistun nyt tältä palstalta pois, ei herneitä? Hyvää joulun odotusta kaikille tasapuoleisesti.
Asia selvä. Minäpä en osaltani enää häiritse rakentavaa keskusteluanne tässä ketjussa.(mp_77 @ Marras. 13 2011,22:51) kirjoitti
Ja tässä hieman offtopiccia, jos sallitte...
*****ja sama isompana*****
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Pistin tonne schaiban jauhantaan omia ajatuksia tästä tänään velloneesta keskustelusta
Not bad day to drive
Vantaalla?
Tai sitten Snadissa **Rokkimäkkiä** Manskun varella.
Tähän kommentoin että kun ensimmäinen on kuvan bongannut, hakenut uuden, jäänyt odottelemaan noutajaa, siitä molemmat siirtyneet etsimään yhdessä uutta kohdetta, kohde ketjuun, molemmat ovat odotelleet noutajaa, kolmas noutaa kuvan, kaikki kolme etsivät yhdessä uutta kohdetta, kohde ketjuun, kaikki kolme odottelevat noutajaa jne jne... Eli kun vihjailtiin vilunkipelistä, ainakaan minun ollessa mukana, sellaista ei ole harrastettu.(eikka99 @ Marras. 13 2011,22:37) kirjoitti
Eilen oli vielä joku kirjoitellut että kohteissa paikan päällä siirrellään pyöriä kuvia varten tilastoja kaunistellakseen, tiedän ainakin yhden sellaisen tapauksen, mutta sen casen päämies lienee jossain tuolla lännen suunnilla.
Minua itseäni ei tippaakaan kiinnosta tilastot, ne joita ne kiinnostaa, olkoon ihan kiva lisä tähän leikkiin.
Minusta on vain hauskaa ajella, prätkällä, ei tietokoneella ja ei siis kuukkelin katunäkymäohjelmalla.
Siksi lienee kuvat olleet tämän muutaman viikon ajan sellaisia että kun ne kännykän pieneltä näytöltä katsoo, sen jopa voi tunnistaa ilman kotiin ajelemista ja ilman tuntikausia tietokoneen ääressä istumista.
Täällähän me...
Pohjola Vakuutus Oy
Tarkastusasema
Putarhurinkuja 2, Helsinki
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07
Tännekö...
Kaapelitehtaan Museot - Helsinki
BMW HP2 Megamoto -07
26.
Ensin ajattelin että Emma.. Ajoin Tapiolaan.. Ei ollu se, vaan kaapelitehdas!
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Just puin kamat, onneks en lähtenyt vielä.
Nyt odotellaan uutta kuvaa.![]()
ZX-6r -04
Edellisestä melkein pääsis kaapelia pitkin tänne:
-> Rajasaari, Helsinki
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Go-Za just olit lähdössä nesteeltä kun ajoin siitä ohi.
Tänne nyt.
![]()
ZX-6r -04
On kyllä todella hieno jahti-ilma mutta joutuu kohta lähteä röihin. *
Onneks ti ke vapaata.
![]()
ZX-6r -04
Ja minä hakemaan kuvaa...(Lelupete @ Marras. 14 2011,13:55) kirjoitti
Sailor´s - Oluthuone
Laivalahdenkaari 29, Helsinki
- Kari
BMW HP2 Megamoto -07