Sivu: 9 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 424:sta
  1. #241
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Näin se varmaan olis menny, jos oisin ollut valmis maksamaan siitä uudesta kumista tuon pyydetyn 169€. Kallista vittuilua, sanon minä.
    Näin tuntematta myyjää tai asiakasta ja ilman tunnekuohua tuo vaikuttaa olevan ihan ok hinta. Saman maksaa Aatulandiassakin. Pyydä rengas 3 viikon maksuajalla. Jos lähettämäsi rengas on viallinen niin siinä vaiheessa ei varmaan tartte sitten maksaa. Ei se kauppias välttämättä sitä tiedä mistä vika on tullut.
  2. #242
    No sitte nii...käytetty rengas...ite olen törmännyt joskus vastaavaan. Jos säilytetty esim. pinossa päällekkäin kylmässä..siis vaikkapa talven pakkasissa kylmässä tallissa , niin tulee halkeamia..
  3. #243
    Keskiviikkona Auto24Ringillä minun edessäni ajavalla halkesi renkaan pinta, jonka palaset lensivät kovalla voimalla tangentin suuntaan. Hänellä meni pyörästä katteet paskaksi ja miestäkin osui selkään niin että jäi nyrkin kokoinen mustelma. Ilman sitä kumia siinä päälle, oli hauska nähdä, miten rengas ei ollut puhjennut, mutta rungon päälimmäinen osa oli haljennut siten, että rungon alemmat kerrokset pullahtivat ulos. Vähän niin kuin vatsalihastyrä ihmisellä.
    http://ats.nisov.com || http://www.facebook.com/ats.nisov
  4. #244
    Toivoin, että tämä aihe olisi jo käsitelty loppuun, mutta kuulin Auto24Ringin vieressä olevan moottoripyöräliikkeen, Risanti, omistajalta, että poikkeuksetta kaikki kisakuskit, joille hän huoltaa pyöriä, laittavat lämpimällä ilmalla SC1:n eteen kisoihin. Tämä on siis ristiriidassa http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/m...chnical-advice sivulla näkyvän diagrammin kanssa.
    http://ats.nisov.com || http://www.facebook.com/ats.nisov
  5. #245
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rubinous kirjoitti Katso viesti
    Toivoin, että tämä aihe olisi jo käsitelty loppuun, mutta kuulin Auto24Ringin vieressä olevan moottoripyöräliikkeen, Risanti, omistajalta, että poikkeuksetta kaikki kisakuskit, joille hän huoltaa pyöriä, laittavat lämpimällä ilmalla SC1:n eteen kisoihin. Tämä on siis ristiriidassa http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/m...chnical-advice sivulla näkyvän diagrammin kanssa.
    Kuskien mieltymykset voivat ratakohtaisesti ajaa valmistajan ohjeistuksen yli, mutta lähtökohta on silti se, että SC1 toimii kylmemmällä kelillä kuin SC2, koska SC1 runko on löysempi ja siten generoi enempi lämpöä renkaaseen kuin SC2. Toki jos rata on sellainen, ettei kovia jarrupaikkoja juuri ole, voi SC1 toimia melko kuumallakin kelillä ilman ongelmia. Toisaalta sitten taas SC2 rengas voi toimia hyvinkin viileässä kelissä jos kuski pystyy kuormittamaan rengasta riittävän paljon. Eli rengasvalinta on aina ainakin osittain kuski ja ratakohtainen, ja valmistajan suositukset ovat lähinnä suuntaviivoja helpottamaan valintaa. Perusharrastaja ei tuota SC1 seosta varmasti saa ihan helpolla ylikuumenemaan helteelläkään. Tosin ite tykkää enempi SC2:n tuntumasta vaikka viileällä ajankin aina ykkösellä kun ei näillä mummojarruilla muuten rengas pysy lämmössä.
    Superbike #7
  6. #246
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kuskien mieltymykset voivat ratakohtaisesti ajaa valmistajan ohjeistuksen yli, mutta lähtökohta on silti se, että SC1 toimii kylmemmällä kelillä kuin SC2, koska SC1 runko on löysempi ja siten generoi enempi lämpöä renkaaseen kuin SC2. Toki jos rata on sellainen, ettei kovia jarrupaikkoja juuri ole, voi SC1 toimia melko kuumallakin kelillä ilman ongelmia. Toisaalta sitten taas SC2 rengas voi toimia hyvinkin viileässä kelissä jos kuski pystyy kuormittamaan rengasta riittävän paljon. Eli rengasvalinta on aina ainakin osittain kuski ja ratakohtainen, ja valmistajan suositukset ovat lähinnä suuntaviivoja helpottamaan valintaa. Perusharrastaja ei tuota SC1 seosta varmasti saa ihan helpolla ylikuumenemaan helteelläkään. Tosin ite tykkää enempi SC2:n tuntumasta vaikka viileällä ajankin aina ykkösellä kun ei näillä mummojarruilla muuten rengas pysy lämmössä.
    Kiitos taas Nitrous. Yritän ymmärtää ja viedä käytäntöön. Eturenkaalla eksprimentointi on niin vaikeaa verrattuna takaseen. Tai siltä ainakin tuntuu. Vinkkejä kokeilemiseen?
    http://ats.nisov.com || http://www.facebook.com/ats.nisov
  7. #247
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rubinous kirjoitti Katso viesti
    Kiitos taas Nitrous. Yritän ymmärtää ja viedä käytäntöön. Eturenkaalla eksprimentointi on niin vaikeaa verrattuna takaseen. Tai siltä ainakin tuntuu. Vinkkejä kokeilemiseen?
    Paljon kierroksia ja eri renkaita. Etuseen tuntuman saaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin takaseen, koska etusen luistelu johtaa helpommin kaatoon. Hitaasti (vauhtia kasvattean) hyvä tulee. Itellä tais mennä 4-5 kautta, että rupes ymmärtämään etusesta muutakin kuin, että se on musta ja pyöreä.

    P.S. Ja nää mun kommentit on siis kirjotettu nopeen ryhmän nopeemman puoliskon ymmärryksellä. (Kemora 1:12 puolelle, pitkä Botnia 1:44, Motopark 1:32) Eli tältäkin palstalta löytyy paljon mua nopeempia ja fiksumpia kuskeja renkaiden (ja aika monen muunkin asian) suhteen.
    Superbike #7
  8. #248
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Paljon kierroksia ja eri renkaita. Etuseen tuntuman saaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin takaseen, koska etusen luistelu johtaa helpommin kaatoon. Hitaasti (vauhtia kasvattean) hyvä tulee. Itellä tais mennä 4-5 kautta, että rupes ymmärtämään etusesta muutakin kuin, että se on musta ja pyöreä.





    P.S. Ja nää mun kommentit on siis kirjotettu nopeen ryhmän nopeemman puoliskon ymmärryksellä. (Kemora 1:12 puolelle, pitkä Botnia 1:44, Motopark 1:32) Eli tältäkin palstalta löytyy paljon mua nopeempia ja fiksumpia kuskeja renkaiden (ja aika monen muunkin asian) suhteen.


    Jep. Toi on ehkä helpoin että kokeilee aktiivisesti eri renkaita ja eri paineita niin huomaat eturenkaan vaikutuksen. Olisi myös hyvä joskus vaihtaa loppuun ajettu etunen täysin uuteen niin huomaa kuinka helkutin kovaa uudella etusella voi ajaa.
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  9. #249
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Huomasin eilen, että takarenkaaseen on tullut patti, eli pahkura, eli kuhmu, eli kumpu. Onkohan tavallista / normaalia ja mistähän moinen johtunee?

    Renkaalla on ajettu radalla reilu 100 kierrosta ja kadulla ehkä noin 300 km. Radalla paine on ollut noin 1,6 - 1,8 ja kadulla vastaavasti noin 2,8 - 3,0. Rengas on siis Pirelli Supercorsa SP, paistoleimakin on tältä vuodelta.

    Uskaltaakohan renkaalla ylipäätään ajaa enää?
    Rengas on toimitettu myyjän ja tukkurin kautta valmistajalle. Tässä tukkurin vastaus:

    yes that´s problem from racetrack.
    I think tyre was getting to fast hot and cold (for e.g. by stops on racetrack) which was the death of each tyre.
    Or from driving over the curbs (same things happened when driving trough something on the street).

    We can reclaim it but for such things the industrie didn´t accept the reclaim to 99%....."
    Renkaan sisällä oli patin kohdalla selvä repeämä, kuvasta ei näy kovin hyvin, mutta ei epäilystä etteikö siinä olisi ollut jotain vikaa. Vastasin aiempaan viestiin:

    Olen aina käyttänyt renkaanlämmittimiä ja lämmittänyt renkaat reiluun 80 asteeseen ennen radalle menoa ja laittanut lämppärit kiinni radalta palatessani, eli käytännössä renkaat ei kerkee edes jäähtymään stinttien välillä. Kanttareitakin olen vältellyt, joten tuo tukkurin analyysi perustuu kyllä täysin virheellisiin olettamuksiin. Jos tuota voi pitää renkaan tavanomaisena käytöksenä radalla ajettaessa, en totta helvetissä uskalla laittaa ko renkaita enää pyöräni alle, vaikka rengashan on kuitenkin mainoslauseiden valossa ensisijaisesti radalle tarkoitettu tiekelpoinen rengas. Pyydän, että asia tsekattaisiin vielä kertaalleen hieman objektiivisemmassa valossa ja ilman vääristäviä olettamuksia. Annan mielelläni lisätietoja asiasta.
    Rengas on nyt siis menossa tehtaalle, toivotaan että järkeenkäypä selitys löytyy.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Mopoton mies
  10. #250
    Eilen tuli vastaus edelliseen. Tehdas ei hyväksy reklamaatiota. Pyysin saada perustelut nähtäväkseni, mutta eipä renkaan myyjä mprenkaat-store.com (Riekkoniemi Oy) reagoinut asiaan millään tavalla. Kuten eivät reagoineet siihenkään, kun kysyin, mikä on myyjän vastuu asiassa. Hiljaisuudesta päätellen eivät ota asiaan mitään kantaa, eivätkä koe olevansa vastuussa asiasta.

    Kuten aiemmin totesin, hyvä ettei sattunut mitään vahinkoa ja olen täällä kirjoittamassa tästä asiasta. Tämä muistutuksena kaikille, että tsekatkaa renkaanne ennen asennusta ja pitäkää kumipuoli alaspäin. Minun universumi ei tästä halkea, mutta vituttaa vaan se, että selvää tuotevikaa ei voi tunnustaa, eikä kantaa asiasta minkäänlaista vastuuta. Meitähän on toki moneen junaan ja jokainen valitkoon itselleen sopivan.
    Mopoton mies
  11. #251

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Eilen tuli vastaus edelliseen. Tehdas ei hyväksy reklamaatiota. Pyysin saada perustelut nähtäväkseni, mutta eipä renkaan myyjä mprenkaat-store.com (Riekkoniemi Oy) reagoinut asiaan millään tavalla. Kuten eivät reagoineet siihenkään, kun kysyin, mikä on myyjän vastuu asiassa. Hiljaisuudesta päätellen eivät ota asiaan mitään kantaa, eivätkä koe olevansa vastuussa asiasta.

    Kuten aiemmin totesin, hyvä ettei sattunut mitään vahinkoa ja olen täällä kirjoittamassa tästä asiasta. Tämä muistutuksena kaikille, että tsekatkaa renkaanne ennen asennusta ja pitäkää kumipuoli alaspäin. Minun universumi ei tästä halkea, mutta vituttaa vaan se, että selvää tuotevikaa ei voi tunnustaa, eikä kantaa asiasta minkäänlaista vastuuta. Meitähän on toki moneen junaan ja jokainen valitkoon itselleen sopivan.
    Onko väännetty liian kylmänä vanteelle, tai tuntuuko ajossa? Joskus laitoin yhden käytetyn dunlopin alle, joka oli oikeasti mahdoton ajettava... siis runkovikaa tai jotain. Koitin tutkia, mutta eipä vikaa löytynyt. Noilla kierrosmäärillä ja kertaalleen asennettuna ja poistettuna, ei tehdas tosiaan taida tulla kovin herkkään vastaan.

    Yleensä nuo varoittaa ajossa tavalla tai toisella... ei liity renkaisiin, mutta yhden takarattaan ajoin noin 15 kierrokseen loppuun.. pari piikkiä oli kokonaan poikki ja pyörä pomppi aika paljon +240 jälkeen. Varmaan joku bangladeshin renthali. Tuntuma siitä, että kun kaikki ei tunnu hyvältä ->heti varikolle ja sitten meno jatkuu, pelasti taas paljolta.
  12. #252
    Tällainen viesti tuli:

    "Pirelli are sorry that you have a complaint about one of their products. They say they have completed the investigations on the tires and would like to inform you on the outcoming.

    However, their tests showed that the carcass had been overburdened, showing no signs of material or processing faulties on the tires. The problems resaulting out of this will not be covered by the manufacturer.

    "We ask for your understanding that we can not meet any warrantly claims from your side."


    Ei kyllä asia aukene minulle, että miten normaalissa rata-ajossa keskiryhmän vauhdeilla näin kävisi. Olkoon nin tai näin, minun osalta asia on loppuun käsitelty.
    Mopoton mies
  13. #253
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Tällainen viesti tuli:

    "Pirelli are sorry that you have a complaint about one of their products. They say they have completed the investigations on the tires and would like to inform you on the outcoming.

    However, their tests showed that the carcass had been overburdened, showing no signs of material or processing faulties on the tires. The problems resaulting out of this will not be covered by the manufacturer.

    "We ask for your understanding that we can not meet any warrantly claims from your side."


    Ei kyllä asia aukene minulle, että miten normaalissa rata-ajossa keskiryhmän vauhdeilla näin kävisi. Olkoon nin tai näin, minun osalta asia on loppuun käsitelty.
    Kaukaa haettu, mutta onks sulla IRC:n lämppärit?
    Niissä hyvin yleinen vika on se että virtajohdon ja vastuslangan liitos kuumenee liikaa/ polttaa kankaankin puhki. Ja noita liitoksia on vissiin kaks etulämppärissä ja kolme takalämppärissä. Tjsp.
    Ett jos semmonen sattuis olemaan samoilla kohdin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #254
    DICE-merkkiset lämppärit, tuomoset:

    http://www.allrightshop.fi/tuotteet/...ustable-to-99c

    Tavoitelämpötilan olen säätänyt noin 82-85 asteeseen, vähän kelistä riippuen.
    Mopoton mies
  15. #255
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Tällainen viesti tuli:

    "Pirelli are sorry that you have a complaint about one of their products. They say they have completed the investigations on the tires and would like to inform you on the outcoming.

    However, their tests showed that the carcass had been overburdened, showing no signs of material or processing faulties on the tires. The problems resaulting out of this will not be covered by the manufacturer.

    "We ask for your understanding that we can not meet any warrantly claims from your side."


    Ei kyllä asia aukene minulle, että miten normaalissa rata-ajossa keskiryhmän vauhdeilla näin kävisi. Olkoon nin tai näin, minun osalta asia on loppuun käsitelty.
    Mahdollisia vian aiheuttajia:

    1) Asennus vanteelle tehty liian ronskisti ->rengas rikki.
    2) Kadulla tai radalla osuma johonkin jyrkkään kanttiin->rengas rikki
    3) Osittain rikkonainen lämppäri->ylikuumentuminen->rengas rikki.
    4) Rengas säilytetty/kuljetettu väärin ennen asennusta ->rengas rikki.
    Superbike #7
  16. #256
  17. #257
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Pirelliltä kovempaa seosta saatavilla vihdoinkin http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/ne...e-race-season/
    Mielenkiintosta kuulla mitä tuossa uudessa on pito ja kesto verrattuna esim. SC2:een. Ja kuinka tuo toimii eri lämpötiloissa. Kun esim. SC2 pitää ja kestää alle +20 kelissä tosi hyvin, mutta kun mennään tuonne +30 huitteille niin pito on karvan heikompi, mutta rengas katoo ihan silmissä.
    Superbike #7
  18. #258
    Supercorsa sp v2 .. Kuinka loppuun ajelette noista kylkien kulutus merkeistä?
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
  19. #259
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jardu kirjoitti Katso viesti
    Supercorsa sp v2 .. Kuinka loppuun ajelette noista kylkien kulutus merkeistä?
    Voihan sen ajaa ihan kaljuksikin, mutta on lopussa jo vähän v*ttumaisen liukas. Kun rengas on merkissä niin saattaa vetää jo moottorijarrulla renkaan luisuun mutkaan mennessä. Toki riippuu aika paljon moposta tuo ominaisuus. Pirellissä ne kulutusmerkit on tosiaan syystä ja jos ajaa vielä kun rengas on merkissä, kannattaa tiedostaa, että rengas ei pidä enää samalla tapaa. Etunen kannattaa vaihtaa viimestään, kun merkkiin on n. 1mm matkaa, ettei löydä itseään turva-alueelta "kun se vaan luisti alta" -kaadon jäljiltä.

    P.S. Tää on sitten sarjassamme ohjeita: Tee niin kuin minä sano, älä niin kuin minä teen. Eli olen ajanut molemmista päistä Pirellejä(kin) ihan kaljuksi, mutta en kyllä suosittele sitä ihan jokaiselle.
    Superbike #7
  20. #260
    Renkaan sulaminen. Olen nyt ajellut SC1 (2013 paisto?)takasella niitä kun mulla sattuu olemaan ja ainoa SC2 tuli tiensä päähän. Vaikka SC1 onkin ymmärtääkseni lämpimän/kuuman kelin rengas on se toiminut ja kulunut suht siististi 1.6-1.65 lämmin paineilla aina muutaman ensimmäisen setin, kuten motoparkissa sunnuntaina. Iltapäivän parit viimeiset sitten saivat renkaan aivan räkäpintaiseksi. Sama homma oli viimeksi Alastarolla viimeisellä suli, ei tosin yhtä pahasti kuin nyt. Onko se nyt sitten niin että paineita pitäisi lisätä jotta kumi ei kuumene liikaa vai voiko 1.6 olla liikaa?
    K8-1000
  21. #261
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Renkaan sulaminen. Olen nyt ajellut SC1 (2013 paisto?)takasella niitä kun mulla sattuu olemaan ja ainoa SC2 tuli tiensä päähän. Vaikka SC1 onkin ymmärtääkseni lämpimän/kuuman kelin rengas on se toiminut ja kulunut suht siististi 1.6-1.65 lämmin paineilla aina muutaman ensimmäisen setin, kuten motoparkissa sunnuntaina. Iltapäivän parit viimeiset sitten saivat renkaan aivan räkäpintaiseksi. Sama homma oli viimeksi Alastarolla viimeisellä suli, ei tosin yhtä pahasti kuin nyt. Onko se nyt sitten niin että paineita pitäisi lisätä jotta kumi ei kuumene liikaa vai voiko 1.6 olla liikaa?
    Laita kuva renkaasta ja koska tuo on paistettu niin voit saada paremmin kommentteja.

    Samalla renkaalla ajan itse myös mutta paisto on 2014 puolella ja kului eilen normaalisti vaikka ajoin viimeisenkin setin, eka jäi ajamatta. paineet mulla 1.65 lämppäreistä ja nousi ajossa jonkun verran koska kerran kun katsoin oli 1.70 ajosta tullessa vaikka ajelin viimeisen kierroksen tolla setillä jäähdytellen

    Radan pinta tuolla oli eilen 12 maissa noin 20 astetta tuollaisella halvalla mittarilla mittailtuna.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  22. #262
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Pirellin takanen toimii haarukassa 1,6-1,8bar. Eli jos 1,6bar paineella on sulamisongelmia niin sit lisää painetta. Tosin kuva kertos enempi.
    Superbike #7
  23. #263
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Pirellin takanen toimii haarukassa 1,6-1,8bar. Eli jos 1,6bar paineella on sulamisongelmia niin sit lisää painetta. Tosin kuva kertos enempi.
    Täydennystä, paisto on 0314 ja kuva. Oikea puoli pahempi vasemmalla ei niin paljon sulanutta.

    SC1motopark.jpg
    K8-1000
  24. #264
    Tolla mun maamoottorilla alko Pirelli ja Metukka kestämään vasta 1,9 lämminpaineella.
  25. #265
    Mistäs porukka on Pirellinsä viime aikoina tilannut. Reifenversandia käyttänyt aiemmin, mutta ei tunnu sopivia kokoja/malleja löytyvän.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  26. #266
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Mistäs porukka on Pirellinsä viime aikoina tilannut. Reifenversandia käyttänyt aiemmin, mutta ei tunnu sopivia kokoja/malleja löytyvän.
    mynetmoto
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73, Solifer Suzuki S -84 & Pappatunturi -74
  27. #267
    gp503.de
    Löytyy varsinkin kisakumia, mutta myös muuta. Edulliset hinnat, mynetmoto jäi hopealle.
  28. #268
    gp503.de uusi tuttavuus. Kiitos tuosta.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  29. #269
    Kesäkumit hakusessa...

    Ajattelin Suprercorsa SC kumeja tilailla kesäksi. Toimiiko kumi Alastaron 1.30 ajoilla? Viime kesänä harjoittelin ajamista Racetec K3 kumeilla. K3 kumeissakaan ei mitään valittamista, mutta jos vauhti kasvaa, voisiko tuo SC olla passeli valinta?

    Tuolta gp503.de kaupasta kattelin ja näytti olevan SC V1 ja SC V2 malleja? Mikäköhän näissä ero? Tuosta V2 mallista näytti olevan enemmän profiileja saatavilla (60 ja 55). http://www.gp503.de/index.php/pirelli.html?cat=18 (onko joku muuten löytänyt sivuilta napin josta saa vaihdettua kielen enklantiksi?)
    Näytti olevan tuo V2 myös edullisempi...

    Pystyykö SC etu- ja takakumin kulumisesta sanomaan jotain yleistä? Racetec K3 renkailla tais karkeasti takasella mennä kitkutellen 4 päivää ja etusella 6 päivää (molemmat merkeissä, mutta siististi kuluneet). Lähinnä, että järkevää varmastikin tilata alkuun pari takasta ja yksi etunen. Vai onko tuo etu-takarenkaan kulumissuhde "henkimaailman" juttuja... Päivälämpötiloista rippumatta meinasin ottaa eteen SC1 ja taakse SC2 seosta...
    Yamaha R6R 2007
  30.  
  31. #270
    Lainaa E-tana kirjoitti Katso viesti
    Toimiiko kumi Alastaron 1.30 ajoilla?
    Päivälämpötiloista rippumatta meinasin ottaa eteen SC1 ja taakse SC2 seosta...
    Toimii.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 9 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011 ... ViimeinenViimeinen