Sivu: 15 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415
Tulokset 421:stä 424:een 424:sta
    Itse olen ollut hyvin tyytyväinen sekä Bilsomeihin että nykyään erityisesti 3M 1100 -versioon .
    Voi ajaa 12h+ päiviä ongelmitta, ilman kipuja ja korvien soimista.
    Ainoa ongelma on toki puheäänten kanssa, mutta pieni vaiva sen osalta.
    Olen ehkä vastannut ennenkin mutta silti.
    Orelon tulpat ovat itselleni todella hyvät. Niissäkin kyllä huomaa heti lähinnä kipuna jos tulppa ei asetu korvaan suunnitellusti.
    Mutta kun nämä saa hyvin paikalleen, menee ajella koko päivä ilman minkäänlaisia kiputiloja. Jopa niin että monesti painelee kahville tulpat päässään ja ihmettelee sitten kassalla miksi ei meinaa kuulla kahvikupin ja sämpylän hintaa.
    Ite käytin joskus motosafe tulppia, mutta tuntui, etteivät ne ole kovin pitkäikäisiä ja puhdistamisen koin hankalaksi. Sitten aloin käyttämään motonetin perus punaisia vaahtomuovi tulppia, jotka ovat edullisia. Sittemmin vaihdoin Bilteman oranssisiin tulppiin, jotka vaimentavat vielä paremmin. Tulppaan laitan baby oilia, niin ei korvakäytävä pääse ärsyyntymään niin helposti ja öljyn kanssa ne myös uppoavat / asettuvat helpommin korvakäytävään. Nämä ovat olleet erittäin toimivat, eivätkä ole hinnalla pilattuja.
  4.  
    Lainaa vapaaduunari kirjoitti Katso viesti
    Multa saa Motosafet ja kaupanpäälle vielä avaamattoman paketin NoNoise:n tulppia säilytyskoteloineen. Motosafet on mallia Tour vaikka onkin keltaiset ja vihreät suodattimet. Näitä on kokeiltu kerran ja desinfioitu. Eivät minulle herkkäkuuloiselle sopineet.
    18€ kirjekuoressa lähetettynä. Ja desinfioin vielä nuo Alpine Motosafet ennen lähetystä.

Myyn koska käytän Orelon tulppia.
    Nämä muuten löytyvät vieläkin! 13€ ja postiin.
Sivu: 15 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415