Sivu: 1 / 15:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 437:sta
  1. #1
    Ei ole ennen tarvinnut vakavammin miettiä tätäkään ongelmaa, mutta jostain syystä nyt tämä on muuttunut ajankohtaiseksi… *

    Tarttis siis saada jostain kunnolliset korvatulpat, ettei korvat soi ja päähän satu koko loppupäivää pitkän ajorupeaman jälkeen.
    Ostin sellaset putkulaiset perus-Earit hätähankintana, mutta nehän on ihan kauheat kun ei kuule yhtään mitään muusta liikenteestä eikä itse asiassa yhtään mitään muutakaan. Mulla ois myös semmoiset livekeikoilla hyödylliset tulpat jotka vaimentaa sopivasti ja on muuten ihan hyvät, mutta ne tulee korvasta sen verran ulos että en usko niiden toimivan kypärän kanssa.

    Mistähän siis saisi semmoiset tulpat, jotka päästäisi ääntä sen verran että kuulisi liikenteen äänet ja mahdollisesti puheen, mutta vaimentaisi kovimman metelin ja tuulen suhinan kypärässä? (Ja joo, on myös mielessä käynyt että vois ehkä uusia tuon 10 vuotta vanha kypärän…).
    Niin, ja sellanen vaatimus vielä, tietenkin, että ne pitäis mahtua pieniin korviin...
    Honda CB450 & HD Sportster 883. Toinen toimii enempi, toinen vähän vähempi.
  2. #2
    Tuollaiset ostina ja tuulenhuminat ja suhinat jne vaimeni kiitettävästi. Eikä nuo päässä tule samanlaista tukkoista oloa kuin perus-earien kanssa joita en korviini enää tunge.

    MotoSafe

    Tulppien laittaminen tuntunee onnistuvan vain sillä mukana tulevalla "putkella", ovat nimittäin tosi pehmeää matskua.

    Ja 30e hinta tuntuu vähän rahastukselta. Mutta itse olen kyllä ollut tyytyväinen jopa hintaansa nähden.
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  3. #3
    itse olen hakenut apteekista se on jotain silikonia/vahaa en tiedä eikä kiinnosta mutta apteekissa antavat sitä kun pyydän korvatulppia hyvin toimii ja muokkautuu korvaan kuin korvaan. saa pienessä hyvin taskuun menevässä rasiassa missä vahaa/silikonia on hyvä säilyttää. ei tule korvat kipeäksi! itselläni ainakin pakkaa tulemaan korvat kipeäksi normi korvatulpilla.

    ainut miinuspuoli on se että vahaa ei sais näpelöidä likaisilla sormilla on meinaan vaha sit sen näköistäkin
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  4. #4
    Itsellä käytössä Scotchin perustulppia, samanlaisia kuin Earit, mutta sopivat paremmin omiin korviin. Taisi olla joku 100-200 parin tukkupaketti kun K-Raudasta joskus ostin, muutaman kympin taisi maksaa. Eipä nuo liikenteen seuraamista mitenkään haittaa, eihän autollakaan ajaessa kaikkia liikenteen ääniä kuule Tai no, riippuu tietysti autosta. Anyway, suurimmat kilinät, kolinat ja suhinat jää noita käyttäessä kypärän ulkopuolelle ja hyvä niin. Kypäräpuhelin kuuluu hyvin tulpista riippumatta, itseasiassa melkein paremmin kuin ilman tulppia. No, ilman kypäräpuhelinta ei kyllä tahdo kovin hyvin muiden puheita kuulla, että kyllä noi korvista pois revittävä tauoilla tms.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  5. #5
    Lainaa (JaySon1 @ Heinä. 01 2011,10:45) kirjoitti
    Tuollaiset ostina ja tuulenhuminat ja suhinat jne vaimeni kiitettävästi. Eikä nuo päässä tule samanlaista tukkoista oloa kuin perus-earien kanssa joita en korviini enää tunge.

    MotoSafe

    Tulppien laittaminen tuntunee onnistuvan vain sillä mukana tulevalla "putkella", ovat nimittäin tosi pehmeää matskua.

    Ja 30e hinta tuntuu vähän rahastukselta. Mutta itse olen kyllä ollut tyytyväinen jopa hintaansa nähden.
    Nää vaikuttaa aika hyvältä.
    Niissä näyttää kans jäävän tuollanen tappi korvan ulkopuolelle, jääkö se kinnaamaan kypärään kiinni?
    Vai katonkohan mä noita jotenkin väärin
    Honda CB450 & HD Sportster 883. Toinen toimii enempi, toinen vähän vähempi.
  6. #6
    Mulla on ear tyyppisiä pussi kun sai 3€: lla 200kpl, ihan ok.
    MotoSafet on kanssa, jotenkin vaan ne pitää laittaa sen verran syvään jotta pysyy että joutuu joskus kaivamaan pihdeillä ne pois

    Ja se tappi jää kyllä korvan sisäosien suojaan, normiropeleilla ainakin.
    Kawasaki Versys 650
  7. #7
    Lainaa (Katya450 @ Heinä. 01 2011,11:08) kirjoitti
    Lainaa (JaySon1 @ Heinä. 01 2011,10:45) kirjoitti
    Tuollaiset ostina ja tuulenhuminat ja suhinat jne vaimeni kiitettävästi. Eikä nuo päässä tule samanlaista tukkoista oloa kuin perus-earien kanssa joita en korviini enää tunge.

    MotoSafe

    Tulppien laittaminen tuntunee onnistuvan vain sillä mukana tulevalla "putkella", ovat nimittäin tosi pehmeää matskua.

    Ja 30e hinta tuntuu vähän rahastukselta. Mutta itse olen kyllä ollut tyytyväinen jopa hintaansa nähden.
    Nää vaikuttaa aika hyvältä.
    Niissä näyttää kans jäävän tuollanen tappi korvan ulkopuolelle, jääkö se kinnaamaan kypärään kiinni?
    Vai katonkohan mä noita jotenkin väärin *
    Mulla on myös Motosafen tulpat. Kyllä niissä pieni tappi on, mutta tulppa asettuu sen verran syvälle että ei se jää ulkonevaksi. Kypärää(joka istuu todella napakasti) päähän laittaessa ei ole ollut ongelmia. Hyvin ovat pysyneet tulpat paikallaan. Pään muoto jne suhteessa kypärään vaikuttaa varmasti asiaan.
    Olen laittanut tulpat ilman "asennus"putkea. Korvalehden takareunasta kun vetää taaksepäin ja työntää paikalleen, niin itsellä ainakin asettuu hyvin tulpat korvakäytävään.
    Mulla ehkä medium kokoiset korvakäytävät




    Honda CBR1100XX -05
  8. #8
    Ite käytän mopoillessa koulusta "lainattuja" korvatulppia, en tiedä merkkiä mutta on tosi pehmeet ja hyvät korvassa, ei tiedä vähän ajan päästä tulpista mitään. On semmoset normi earia kapeemmat ja pitemmät, sateenkaarenväriset, ja pinta on sileä toisin kuin eareissa. Kertakäyttöiseksi tarkoitettu, mutta itellä sama pari ollu koko kesän, pesee sillon tällön niin hyvin menee
    Suzuki GSX-R1000 K2
  9. #9
    Howard Leight:n maxit on itsellä valikoitunut parhaimmaksi.
    Isot mutta pehmeät ja pinta on sileä, ei ole aiheuttanut mitään ongelmia pidemmässäkän käytössä.

    Jos nuo kertakäyttö tulpat toimii muuten, niin näppärähän tilaa lajitelman ja testaa niistä itselleen sopivat...



  10. #10
    Lainaa (Katya450 @ Heinä. 01 2011,11:08) kirjoitti
    Lainaa (JaySon1 @ Heinä. 01 2011,10:45) kirjoitti
    Tuollaiset ostina ja tuulenhuminat ja suhinat jne vaimeni kiitettävästi. Eikä nuo päässä tule samanlaista tukkoista oloa kuin perus-earien kanssa joita en korviini enää tunge.

    MotoSafe

    Tulppien laittaminen tuntunee onnistuvan vain sillä mukana tulevalla "putkella", ovat nimittäin tosi pehmeää matskua.

    Ja 30e hinta tuntuu vähän rahastukselta. Mutta itse olen kyllä ollut tyytyväinen jopa hintaansa nähden.
    Nää vaikuttaa aika hyvältä.
    Niissä näyttää kans jäävän tuollanen tappi korvan ulkopuolelle, jääkö se kinnaamaan kypärään kiinni?
    Vai katonkohan mä noita jotenkin väärin *
    Niissä tulee mukana asetin, jolla tuplan saa syvälle korvakäytävään. Ohjetta kannattaakin noudattaa, eli nostaa korvanlehdestä hieman että käytävä suoristuu ja asettaa tulpan asettimella.

    Tämä "tappi" jää hieman ulos, ja itsellä se otti kypärään kiinni. Mutta sitä tulppaa voi lyhentää (ohje tulee mukana), jolloin se ei tule niin paljon ulos. Lyhennys kannattaa tehdä hyvin varovasti puoli milliä kerrallaa, ettei vaan ota liikaa. Muuten saattaa olla kaivaminen saada niitä pois päivän päätteeksi.

    Hintahan noilla on kova, mutta ovat ne kyllä hyvätkin. Puhe kuuluu hyvin, paitsi oma puhe tietenkin joka kaikuu pääkopassa. Paha nyt sitten sanoa onko ne oikeasti hintansa arvoiset, mutta parhaat mitä on vastaan tullut. Kerran kun noita kokeilee, niin ei ole enää eareihin palaamista. Vuoden verran on nyt noilla huristeltu ja ei voi kun kehua.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  11. #11
    Lainaa (Katya450 @ Heinä. 01 2011,11:08) kirjoitti
    Nää vaikuttaa aika hyvältä.
    Niissä näyttää kans jäävän tuollanen tappi korvan ulkopuolelle, jääkö se kinnaamaan kypärään kiinni?
    Vai katonkohan mä noita jotenkin väärin *
    Sen "tapin" voi katkaista lyhemmäksi niin ei osu kupärähuppuun yms.
  12. #12
    +1

    Vanhemmiten se tulppa "venyy" ja se vihreä tai keltainen nippeli irtoaa tosiaankin helposti.

    Useammin kuin kerran etsinyt sitä maasta.

    Muuten toimivat.
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  13. #13
    Ite oon ajellu tähän asti ihan perus eareilla ja pärjänny kohtuu hyvin. Kyllähän ne aiheuttaa "kuulon menetyksen" liikenteessä ja lisäksi korvissa alkaa vinkumaan.

    Oon jo pitkään harkinnu noita Elacin Biopact FlexComfort yksilöllisiä tulppia. En oo vaan vielä lakannu tarpeeksi köyhtymästä niin en oo raskinu sijottaa. Paikallinen jälleenmyyjä Oulussa tarjosi noita 144 e:n hintaan. Hintaan kuului tuo valoksien otto ja yhdysnaru. Toimitusaika valoksien ottamisen jälkeen 4 viikkoa joten ei taida tähän ajokauteen, ainakaan mulle ehtiä.

    Earit rules... *
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
  14. #14
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tuube @ Heinä. 01 2011,18:36) kirjoitti
    Ite oon ajellu tähän asti ihan perus eareilla ja pärjänny kohtuu hyvin. Kyllähän ne aiheuttaa "kuulon menetyksen" liikenteessä ja lisäksi korvissa alkaa vinkumaan.

    Oon jo pitkään harkinnu noita Elacin Biopact FlexComfort yksilöllisiä tulppia. En oo vaan vielä lakannu tarpeeksi köyhtymästä niin en oo raskinu sijottaa. Paikallinen jälleenmyyjä Oulussa tarjosi noita 144 e:n hintaan. Hintaan kuului tuo valoksien otto ja yhdysnaru. Toimitusaika valoksien ottamisen jälkeen 4 viikkoa joten ei taida tähän ajokauteen, ainakaan mulle ehtiä.

    Earit rules... *
    Ei kannata noita perus-eareitä käyttää, pajon mukavammat on tuollaiset viiden euro (pussi) pehmoset Bilsomit, keltaiset, pyöristetty toisesta päästä. Materiaali on musta mukavampaa kun pötkö-eareissa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  15. #15
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Itse kävin YA:sta ostamassa 3M tulpat suojaamaan kuuloa, ja kyllähän niitä aikast moinen lista löytyy TÄÄLTÄ..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  16. #16
    Ite en eareja tms vastaavia vaahtomuoveja pysty käyttään, 15 min ja korva on niistä kipeä. Käytän M3:sen sellasia sinisiä mitä saa apteekeistakin noin vitosella, löytyy tosta Pavel Pudenkin linkistä, noi M3 1281:set. Ostin noi Oulusta kun olin eka päivän ajanu sinne Turusta, korvia kivisti niin et meinas taju lähteä, paluumatka oli yhtä juhlaa :P

    Noikin voi sitten tunkea liian syvälle et ei kannata ahnehtia ja pestäkkin niitä kannattaa välillä mut vitosen hinnalla ihan ehdottomat kun toi säilytysrasiakin tulee mukana, voittaa 100 - 0 noi kertakäyttöset omasta mielestä. Siitä en osaa sanoa vaimentaako noikin liikaa, sitähän voi säädellä sillä miten syvälle ne laittaa mut kyllä mä olen liikenteessä pärjänny, en kyl muutenkaan kuuloon hirveämmin luota liikenteessä, takaa tulevia ylläreitä nyt voi hiukan helpommin havaita.



    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  17. #17
    Vaimennuksesta sen verran, että ainakin omassa korvassa perustulpat vaimensi enemmän kuin nuo Alpinet. Ongelma oli siinä, että korvakäytävä kipeytyy pitemmässä reissussa (kokeilin useita eri mallisia), ja kun on tuo suupertin potta, niin ei meinaa kuulla mitään tulppien kanssa. Keskustelu menee huutamiseksi. Nuo Alpinet osuu paremmin oikeille taajuuksille, suhinat häviää mutta puhe kuuluu paremmin. Ja ne mukautuu paremmin korvaan.

    Ilman tulppia vaikka onkin joku 85dB sata lasissa, niin kyllä ne korvat vinkuu siltikin kun sitä pitempään kuuntelee. Kaupunkipyörittelyssä en katso tulppia tarpeelliseksi. Ne on sitä tourinkia varten.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  18. #18
    Stormin myymiä tulppia tulee käytettyä, hintaansa nähden kyllä ylivertaiset, helppo laittaa korvaan ja ottaa pois, eikä paina kypärään.
    KTM MX 80cc -89 -> Yamaha RD 125 LC -84 -> Kawasaki ZZ-R600D -90

    Sisko tahtoisin näädän, mutta moottoritiel' on puuma
  19. #19
    Olen kokeillut monia erillaisia korvatulppia ja paras on perusearit, juuri ne keltaiset.
    Kun olin asentajana autokorjaamossa, niin aamulla tulpat korviin ja illalla pois (pl. ruokatunti).
    Eareissa on pari tosi hyvää asiaa. Toinen on hinta ja toinen muokattavuus.
    Nukkumiseen saa hyvät earit, kun lyhentää niitä hiukan, niin ne ei hankaa tyynyyn.
    Hevikeikkaearit saa, kun puristaa earit lyttyyn ja tekee keskelle reiän. Sen jälkeen voi syvyydellä passata sopivat korvasuojat jokaiselle keikalle.
    Alussa ne on vähän "karheat" mutta niihin tottuu tosi nopeasti.
  20. #20
    Alpinet. Oon ollu tyytyväinen. Paketissa tuli kaks erilaista suodintappia, sillä "miedommalla" ei kyllä tunnu olevan mitään käyttöä...
    Ei tuu korvat kipeeks, vaikka olisivat tuntejakin korvissa.
    KTM 1290 Super Duke R '14
  21. #21
    Lääkäri totes jo yli kymmenen vuotta sitten että puheäänialueella on kuulonalenema. Viime vuoteen saakka pihtasin kunnes kehtasin tilata finfonicit. Loistava ostos. Mulla ongelma on että tauoilla ei kuule mitään jos korvissa on perus earit. Nyt -15db suodattimilla kuulee hyvin mutta vaimentaa myös pyörän melua riittävästi.

    Kivaa on myös ettei ääni vääristy eli festareilla yms. kuulee musiikin niinkuin pitää mutta ei siten että esim. tietyt taajuudet lakkaa kuulumasta.
  22. #22
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa (Mikuni @ Heinä. 01 2011,20:08) kirjoitti
    Ite en eareja tms vastaavia vaahtomuoveja pysty käyttään, 15 min ja korva on niistä kipeä. Käytän M3:sen sellasia sinisiä mitä saa apteekeistakin noin vitosella, löytyy tosta Pavel Pudenkin linkistä, noi M3 1281:set. Ostin noi Oulusta kun olin eka päivän ajanu sinne Turusta, korvia kivisti niin et meinas taju lähteä, paluumatka oli yhtä juhlaa :P

    Noikin voi sitten tunkea liian syvälle et ei kannata ahnehtia ja pestäkkin niitä kannattaa välillä mut vitosen hinnalla ihan ehdottomat kun toi säilytysrasiakin tulee mukana, voittaa 100 - 0 noi kertakäyttöset omasta mielestä. Siitä en osaa sanoa vaimentaako noikin liikaa, sitähän voi säädellä sillä miten syvälle ne laittaa mut kyllä mä olen liikenteessä pärjänny, en kyl muutenkaan kuuloon hirveämmin luota liikenteessä, takaa tulevia ylläreitä nyt voi hiukan helpommin havaita.
    Juu samaiset 3M siniset tutit tulee korvaan sullottuu, ja 5,50€ hintaan ihan loistavat..
    Ainut mitä oon meinannu että tarvis varmaan napsasta saksilla siitä varresta pieni pätkä pois, mutta aina se tulee sitten siinä vaiheessa mieleen kun ollaan sitten jo liikenteessä...
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  23. #23
    Lainaa (Tuube @ Heinä. 01 2011,18:36) kirjoitti
    Ite oon ajellu tähän asti ihan perus eareilla ja pärjänny kohtuu hyvin. Kyllähän ne aiheuttaa "kuulon menetyksen" liikenteessä ja lisäksi korvissa alkaa vinkumaan.

    Oon jo pitkään harkinnu noita Elacin Biopact FlexComfort yksilöllisiä tulppia. En oo vaan vielä lakannu tarpeeksi köyhtymästä niin en oo raskinu sijottaa. Paikallinen jälleenmyyjä Oulussa tarjosi noita 144 e:n hintaan. Hintaan kuului tuo valoksien otto ja yhdysnaru. Toimitusaika valoksien ottamisen jälkeen 4 viikkoa joten ei taida tähän ajokauteen, ainakaan mulle ehtiä.

    Earit rules... *
    Sen verran onnellisessa asemassa että työnantaja kustansi ne!

    Loisto tulpat ovat! Voin suositella jos hilloo tahi maksaja löytyy!
    Yamaha FJR
  24. #24
    Alpine Moto Safe

    Nuo Moto Safe tulpat istuu minun korviini aivan loistavasti. Monta vuotta pidin kumitulppia, keltasia vaahtomuoveja ja milloin mitäkin kunnes alkoi ottamaan korviin niin kovasti että pakko oli kokeilla jotain muuta ja sitten hommasin nuo. Nyt on kahdet eli molempien ajotakkien taskussa omansa enkä ole katunut vielä. Loistavat mulle mutta käykö sitten toiselle niin joudut kokeilemaan. Kalliitko , no se on suhteellista. Menee raha turhempaankin kuin kuulon pelastamiseen...
    Honda XL1000VA 2006
  25. #25
    Ääni täältäkin MotoSafeille.

    Käyttömukavuuden lisäksi (suodattaa juuri oikeat taajudet, ei painetta, pehmeät jne.) se, että nuo voi pestä saippuavedellä toistuvasti tekee tuosta hinnastakin kausien myötä edullisen.

    Aiemmin käytin eareitten jälkeen tuota apteekista saatavaa muovailtavaaa korvakittiä/-silikonia. Viimeistään reissutouhuissa huomaa kitin muuttuvan näpeissä sen verran tummaksi, ettei niitä mielellään korvaansa työnnä. Itse lisäksi toilailin kerran kitin kanssa huolella: Norjassa lakuveneitä tauolla popsiessani tulin heittäneeksi sormien mustaaman korvakitin suuhuni. Onneksi en nielaissut. Sama vahinko ei ole toistunut MotoSafen kanssa.
    -Ö-
  26. #26
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa (Jouni K @ Heinä. 02 2011,17:46) kirjoitti
    Alpine Moto Safe

    Nuo Moto Safe tulpat istuu minun korviini aivan loistavasti. Monta vuotta pidin kumitulppia, keltasia vaahtomuoveja ja milloin mitäkin kunnes alkoi ottamaan korviin niin kovasti että pakko oli kokeilla jotain muuta ja sitten hommasin nuo. Nyt on kahdet eli molempien ajotakkien taskussa omansa enkä ole katunut vielä. Loistavat mulle mutta käykö sitten toiselle niin joudut kokeilemaan. Kalliitko , no se on suhteellista. Menee raha turhempaankin kuin kuulon pelastamiseen...
    Kovat on suomihinnat jälleen...

    Saksasta saa alpinet 25 €rkkiin..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  27. #27
    Lainaa (Pandemia @ Heinä. 01 2011,18:08) kirjoitti
    +1

    Vanhemmiten se tulppa "venyy" ja se vihreä tai keltainen nippeli irtoaa tosiaankin helposti.

    Useammin kuin kerran etsinyt sitä maasta.

    Muuten toimivat.
    Huomasin kans että varsinkin kuumalla kelillä tulppa on sen verran pehmeä, että suodatin irtoaa herkästi tulppaa poisotettaessa. Pistin tipan pikaliimaa suodattimen ja tulpan väliin, eikä ole enää tarvinnut turvautua pinsetteihin *

    Mullakin siis MotoSafet kolmatta kesää käytössä ja tosi tyytyväinen olen ollut. Ei paina korvia ja vaimentaa sen verran kun on tarvis. Nää toimii myös loistavasti AutoComia käytettäessä, paremmin kuin ilman tulppia.
    KTM 950SM -07
  28. #28
    Keltaisia Bilsomeita käytän, sitä pienempää mallia. Noita on tossa boksissa arviolta 100 paria että jonkun kerran niillä käy ajamassa 2 vuotta jo käyttäny, jokakerta uudet kun tuntuu olevan niin tahmaset/likaset sormissä pyörittelin jälkeen, pesun jälkeen turpoavat eikä enää mahdu päähän ilman ahdistusta

    Joko on mennyt kuulo täysin jo tai sitten noi vaimentaa tosi paljon puheääniä.
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  29. #29
    Mitä helvetin kypäriä teillä on ja suorilla putkillako ajatte, ei hyvässä potassa tartte mitään tulppia, rautaperseajon heittää mennen tullen eikä yhtään ota mikään korviin, toki jos on tarjoustalon 30 egen potta niin se on sama kun peltitynnyri, kaikki kovenee kymmenkertaiseksi.
    Sijoittakaa 600 egee pottaan, ei sihise, ei suhise, eikä ole lämmiin helteilläkään, viileällä taas on mukavan lämmin.
  30.  
  31. #30
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa (jurvelo @ Heinä. 02 2011,21:27) kirjoitti
    Mitä helvetin kypäriä teillä on ja suorilla putkillako ajatte, ei hyvässä potassa tartte mitään tulppia, rautaperseajon heittää mennen tullen eikä yhtään ota mikään korviin, toki jos on tarjoustalon 30 egen potta niin se on sama kun peltitynnyri, kaikki kovenee kymmenkertaiseksi.
    Sijoittakaa 600 egee pottaan, ei sihise, ei suhise, eikä ole lämmiin helteilläkään, viileällä taas on mukavan lämmin.
    Sorry OT

    Kerrohan vielä että mikäs niin jäätävän hyvä potta se sitten on..??
    Tahi sitten olet jo puoliksi kuuro...
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Sivu: 1 / 15:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen