Sivu: 48 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 2023:sta
  1. #1411
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Se kyseinen heppu ei ole kovan luokan seppä.
    Ja persettä ei siirretä keskelle.
    Perse joko pysyy sivulla, jos seuraava mutka kääntyy samaan suuntaan.
    Tai perse siirretään suoraan puolelta toiselle, jos seuraava mutka kääntyy eri suuntaan.
    Kuka se sitten oli kun en muista? Alastaron suora tosiaan näyttää aika mitättömälle, että kannattaako siinä hirveästi jumpata.
  2. #1412
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Liittyy alastaroon miten...?
    Ei mitenkään, niinku ei liity sinun vastauksesikaan, joka kuului näin:
    Ja persettä ei siirretä keskelle.
    Perse joko pysyy sivulla, jos seuraava mutka kääntyy samaan suuntaan.
    Tai perse siirretään suoraan puolelta toiselle, jos seuraava mutka kääntyy eri suuntaan.
    Missä kohdassa mainitset mitään Alastaroon liittyvää tuossa missään kohtaa? Et missään, joten tuo vastaus on yleinen vastaus, johon minä kysyin että aiotko tosiaan soveltaa tuota esim Kymiringin pitkään suoraan, jossa mutkat kääntyy peräkkäin samaan suuntaan.

    Äläkä missään nimessä ymmärrä väärin, ulosantisi on uskomattoman tyhjentävää ja yksiselitteistä. En missään nimessä ulise että kirjoituksessasi olisi mitään vikaa, se on täydellistä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  3. #1413
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Edit: Siis oikeasti, perse keskelle ekalla vaihdolla
    Oletkos yhtään itse tullut ajatelleeksi, miten mopo käyttäytyy, jos sifteri toimii niin kuin sen pitäisi?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #1414
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    minä kysyin että aiotko tosiaan soveltaa tuota esim Kymiringin pitkään suoraan
    Liittyy alastaroon miten...?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #1415
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Oletkos yhtään itse tullut ajatelleeksi, miten mopo käyttäytyy, jos sifteri toimii niin kuin sen pitäisi?
    Kerro ihmeessä?
  6. #1416
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Liittyy alastaroon miten...?
    Ei mitenkään, niinku ei liity sinun vastauksesikaan, joka kuului näin:
    Ja persettä ei siirretä keskelle.
    Perse joko pysyy sivulla, jos seuraava mutka kääntyy samaan suuntaan.
    Tai perse siirretään suoraan puolelta toiselle, jos seuraava mutka kääntyy eri suuntaan.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #1417
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Tästä ruksin, että ei lapsille. Tämän päivän räpellystä. Keskihitaan vauhtia...

    Kattelin chronosta, että Lemminkäisen hitain nopeus (vauhtiprofiili tässä kylläkin jokiveneen pohjan lavea) sama kuin enkkakierroksella kuivalla ja maaliviivalla häviin ~3 km/h. Kirivaraa sileillä saattaa olla?

    Se on Contin sateinen takanen loppu nyt. Pittee tilata uusi. Eivät näytä olevan yhtä riittoisia kuin ne kuivankelin gummit.

    Vähän tuli kierroksia, mut hyvä päivä. Ekaa kertaa (neljäs kerta märällä kolmeen vuoteen) olin märällä aika rento pyörän päällä, ja kunhan ajelin.

    Viimeksi muokannut: JMH; 06.06.2020 klo 22:53. Syy: maalisuoralla -> maaliviivalla
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #1418
    Esso.k
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tästä ruksin, että ei lapsille. Tämän päivän räpellystä. Keskihitaan vauhtia...

    Kattelin chronosta, että Lemminkäisen hitain nopeus (vauhtiprofiili tässä kylläkin jokiveneen pohjan lavea) sama kuin enkkakierroksella kuivalla ja maalisuoralla häviin ~3 km/h. Kirivaraa sileillä saattaa olla?

    Se on Contin sateinen takanen loppu nyt. Pittee tilata uusi. Eivät näytä olevan yhtä riittoisia kuin ne kuivankelin gummit.

    Vähän tuli kierroksia, mut hyvä päivä. Ekaa kertaa (neljäs kerta märällä kolmeen vuoteen) olin märällä aika rento pyörän päällä, ja kunhan ajelin.
    nih koska et uskaltanu jarruttaa kaikkee sitä vautii pois- ei sun tarvi sinne mutkaa jatkaa sitä jaruttamista jos kerra vauhti on jo sopiva- jos ei käänny ilma jarrua ni keula on liia jäykkä- kato nipparilla paljonko sinne jääni löysää jos ei pohjaa tai melkee-
  9. #1419
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tästä ruksin, että ei lapsille. Tämän päivän räpellystä. Keskihitaan vauhtia...
    Hyvällehän tuo näyttää verrattuna mun eiliseen Kymiringin räpellykseen Supercorsa SP:t alla... Kyllähän se selvää oli, että ei hyvä idea, mutta ei osannut radalta poiskaan pysyä. Tulipa kuitenkin kasteltua itsensä, liattua mopo ja todettua, että kyllä noilla renkailla sateessakin pystyy ajamaan, kunhan ajaa hillitysti. Diablo Rossoilla sai työntää sateessa huomattavasti raikkaammin, jopa huoletta, ei tietenkään oikeiden saderenkaiden lailla. Tekisi mieli ihan mielenkiinnosta kokeilla joskus ihan kunnon renkailla tota sadekelihommaa.
  10. #1420
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tästä ruksin, että ei lapsille. Tämän päivän räpellystä. Keskihitaan vauhtia...

    Vähän tuli kierroksia, mut hyvä päivä. Ekaa kertaa (neljäs kerta märällä kolmeen vuoteen) olin märällä aika rento pyörän päällä, ja kunhan ajelin.
    Ei tekeminen mitenkään pahalle vaikuttanut katsomon puolelta. Alkaa pikkuhiljaa kiinnostamaan tuo sadeajon harjoittelu itseäänkin, ei märällä ajo voi tylsempää voi olla kuin varikolla seisoskelu.
    -
  11. #1421
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mollila kirjoitti Katso viesti
    Ei tekeminen mitenkään pahalle vaikuttanut katsomon puolelta. Alkaa pikkuhiljaa kiinnostamaan tuo sadeajon harjoittelu itseäänkin, ei märällä ajo voi tylsempää voi olla kuin varikolla seisoskelu.
    Älä osta sitten mitään käytettyjä kindersateisia. Aika huono paikka säästää.

    Minun mielestäni siis.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #1422
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Älä osta sitten mitään käytettyjä kindersateisia. Aika huono paikka säästää.

    Minun mielestäni siis.
    En. Vaan ei mitään havaintoja sateisista, suosituksia/vinkkejä otetaan vastaan.
    -
  13. #1423
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mollila kirjoitti Katso viesti
    En. Vaan ei mitään havaintoja sateisista, suosituksia/vinkkejä otetaan vastaan.
    Noi contit toimineet mulla, tosin takanen näyttää kuluvan herkästi. Seos on kunnon monsuunipurkkaa.

    Pirellejä välttelisin, kun vaativat lämpöä ja runtua huolella toimiakseen. Näin olen kuullut, ja käytetyillä Pirelleillä itsekin vetänyt perseelleen ihan naurettavasta vauhdista.

    Dunloppeja ja Michelinejä nähnyt käytettävän ja kivisiltaa kanssa.

    Asioista paremmin perillä olevat numeromarakatit tietänevät paremmin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #1424
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Noi contit toimineet mulla, tosin takanen näyttää kuluvan herkästi. Seos on kunnon monsuunipurkkaa.

    Pirellejä välttelisin, kun vaativat lämpöä ja runtua huolella toimiakseen. Näin olen kuullut, ja käytetyillä Pirelleillä itsekin vetänyt perseelleen ihan naurettavasta vauhdista.

    Dunloppeja ja Michelinejä nähnyt käytettävän ja kivisiltaa kanssa.

    Asioista paremmin perillä olevat numeromarakatit tietänevät paremmin.
    Pirelleistä kuulin ihan samaa varsin luotettavalta taholta.
  15. #1425
    Mulla on jotkut aika vanhat Pirellin sateiset toisilla vanteilla. Muutaman setin harjoittelin viime syksynä Alastarossa ja ei mitään pahaa sanottavaa. Vauhti jotain 1.45 molemmin puolin.

    Oli kyllä jännä tutustua niihin, ku ikinä ennen nähnykkään moisia kumeja. Lämppärit ku otin pois, niin aikamoista purkkaa se pinta. Sormella pysty painamaan kunnon kuopan kuumaan renkaaseen.
    cbr600rr -04
  16. #1426
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Mulla on jotkut aika vanhat Pirellin sateiset toisilla vanteilla. Muutaman setin harjoittelin viime syksynä Alastarossa ja ei mitään pahaa sanottavaa. Vauhti jotain 1.45 molemmin puolin.

    Oli kyllä jännä tutustua niihin, ku ikinä ennen nähnykkään moisia kumeja. Lämppärit ku otin pois, niin aikamoista purkkaa se pinta. Sormella pysty painamaan kunnon kuopan kuumaan renkaaseen.
    Noi Contit tekee saman kymmenenasteisessa tallissa

    Pääsinköhän sillä takasella tänä ja viime kesänä ees 80 kierrosta. Pitää kokeilla vähän eri paineita tai jotain...

    Tai sit ajaa vain samoilla seteillä ku Nooa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #1427
    Ekat kiekat jännitti niin perkeleesti, mutta sitten joku tuli keula pystyssä ohi nelosen avauksessa, niin ajattelin, että ehkä täällä voi vähän vauhdikkaamminki mennä.
    cbr600rr -04
  18. #1428
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Noi Contit tekee saman kymmenenasteisessa tallissa
    Eipä tarvii lämppäreitä viritellä.

    Joku sillon muuten tais suositella varikolla alhaisempia lämpöjä, mutta ei mulla mitään säädettäviä härveleitä ole.
    cbr600rr -04
  19. #1429
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Alastaron uus assu on kyllä armelias vissiin aloitella.

    Kaikkihan kuitenkin tietävät, mihin leikki ennen pitkää päättyy.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #1430
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Eipä tarvii lämppäreitä viritellä.

    Joku sillon muuten tais suositella varikolla alhaisempia lämpöjä, mutta ei mulla mitään säädettäviä härveleitä ole.
    Juu, en käyttänyt.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #1431
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Eipä tarvii lämppäreitä viritellä.

    Joku sillon muuten tais suositella varikolla alhaisempia lämpöjä, mutta ei mulla mitään säädettäviä härveleitä ole.
    Mulla on sellaiset kolmeasentoiset ja se alin n. +60°C on ilmeisesti sellanen saderengaslämpö?
  22. #1432
    FB_IMG_1591472638115.jpg

    Ajoin umpinaisella alakatteella, joka näköjään loiskutti vettä aika hyvinä ryöppyinä.
    cbr600rr -04
  23. #1433
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eikö tollanen pehmea purkkakumi yhdistettynä siihen faktaan, että pinta on pelkkää "ritilää", ole epämääräinen ajossa...? Vai pitääkö renkaan runko tuntuman kunnossa?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #1434
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Eikö tollanen pehmea purkkakumi yhdistettynä siihen faktaan, että pinta on pelkkää "ritilää", ole epämääräinen ajossa...? Vai pitääkö renkaan runko tuntuman kunnossa?
    Mä pelkäsin, että se renkaan pintaa kuoriutuu ekassa avauksessa, mutta en saanu niitä kulumaan yhtään noissa vauhdeissa.
    Ei ne kyllä mitkään letkun tuntuiset ollu ajossa. Tosi kova pito yllätti. En sit tiedä varottaako noi miten ennen ku lähtee alta..
    cbr600rr -04
  25. #1435
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    FB_IMG_1591472638115.jpg

    Ajoin umpinaisella alakatteella, joka näköjään loiskutti vettä aika hyvinä ryöppyinä.
    Muistin porata reiän pohjaan ekan pesun jälkeen. Tulppakin oli jo valmiina, vain reikä puuttui...
  26. #1436
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    FB_IMG_1591472638115.jpg

    Ajoin umpinaisella alakatteella, joka näköjään loiskutti vettä aika hyvinä ryöppyinä.
    Reikä & tulppa. Sateella tulppa pois.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  27. #1437
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Reikä & tulppa. Sateella tulppa pois.
    Jos et Mansaarelle ole TT/MGP menossa, siellä taidetaan vaatia umpinainen ilman reikiä ja tulppia.
  28. #1438
    On mulla reijitetty alakate tallilla.
    En vaan vielä sillon tiennyt mihin sitä käytetään.
    cbr600rr -04
  29. #1439
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti

    Kaikkihan kuitenkin tietävät, mihin leikki ennen pitkää päättyy.
    Se parhaiten nauraa (lanssissa) jolla on vahvin lääkitys
    -
  30.  
  31. #1440
    Viitsiikö muutama rataveijari mitata, kuinka etäällä teidän kliparit on toisistaan (linnuntietä)?
    Tupen päästä toisen tupen päähän. Ei oteta huomioon "tankopainoja", tai kaatumasuojia.

    Toki tuohon vaikuttaa kulmat, mutta sais vähän osviittaa, että kuinka leveelle noi omat säätäis.

    Itsellä mittaa 173cm ja reach samaa luokkaa.
    cbr600rr -04
Sivu: 48 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen