Sivu: 36 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 2023:sta
  1. #1051
    Hei haloo, 1.18 kuski siirrettiin joko kotio tai keskiryhmään.
  2. #1052
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Kemoralla pitäis kyllä pystyä tasasesti ajaa alle 1:20, itse en viitsisi/uskaltaisi mennä ajamaan 1:21 ajoilla nopeaan.

    Ja nopeaan siirtymisessä ei ole pelkästään se de facto aika, vaan se muukin tekeminen radalla. Että se on loogista ja linja pysyy samana.

    edit. Fiksuin tie sinne on käydä AT4, ja jos sieltä koluttajan puolesta saa vihreää valoa, että tekeminen on jotenki järkevää.
    Tästäpä taisi se koko keskustelu hiljakseen käynnistyäkin, eli ovatko eri radoille asetetu rajat ajan tasalla. Näin maksavana asiakkaana oletan, että isossa kuvassa rajat ovat oikein ja niiden mukaan ilmoittaudutaan. Yllättävän vaikeata on ihan puskista ymmärtää, että 1:22 tarkoittaa oikeasti 1:18

    Kaiken parasta meille kaikille on se, että rajat ovat jo valmiiksi kohdallaan, mutta päivän sisällä tapahtuvaa säätöä helpottaisi juukelisti, jos järjestäjillä olisi kierrosaikoina käsissään päivän sakin nopeudet. Paljon helpompi vaihtaa porukan ryhmiä heti päivän alussa, kun näkee ryhmien nopeuserot.

    Ja ryhmän vaihdossa pitää tietysti olla vastuullinen molempiin suuntiin, ei liian aikaisin eikä liian myöhään. Omalla kohdalla on ollut tapana ennen siirtymistä ryhmästä toiseen pyytää kommenttia osaavammalta (esim. Orgin kouluttajalta). Esim. kun siirryin keskiryhmään, kerroin ilmoittautuessa vielä aikani, ja kysyin onko ok? Ja että katselkaa miltä näyttää ja tehkää johtopäätöksiä.

    Ja joo, itseänikin harmittaisi törmätä edellä kaatuneen pyörään
  3. #1053
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Hei haloo, 1.18 kuski siirrettiin joko kotio tai keskiryhmään.
    Eihän se nyt voi noin mennä, jos on olemassa annetut suositusajat ja täytät ne. Joko ajat siinä ryhmässä johon ostit lipun tai järjestäjät siirtävät sinut toiseen ryhmään. Ei kai lipun ostajalla voi olla kristalipalloa onko hänen aikansa nyt tällä kertaa sopiva. Kuka lähtee kemoralle arpomaan sopiiko ostettuun ryhmään jos vaihtoehtona on et sanotaan kaikki ryhmät täynnä mee kotiis täältä vitun pelle kun et osaa ajaa tarpeeks kovaa tai ajat liian lujaa

    Edit vaikka ajajakokouksessa sanotaankin, "järjestäjät pidättävät itseleen oikeuden plaa pla"
    K8-1000
  4. #1054
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jjuselius kirjoitti Katso viesti
    Hei haloo, 1.18 kuski siirrettiin joko kotio tai keskiryhmään.
    Kuten useaan kertaan on jo todettu, jos ryhmät ovat jossain yksittäisessä tapahtumassa poikkeuksellisen nopeita tai hitaita, joudutaan turvallisuuden takia siirtelemään porukkaa ryhmästä toiseen. Ketään ei noissa tapauksissa kyllä ole kotiin lähetetty. Yksittäisen tapahtuman perusteella emme myöskään voi ruveta muuttamaan ryhmien rajoja vaan sitä varten on katsottava pidemmän ajan keskiarvoa ratakohtaisesti.

    Ratajärkkäreillä ei myöskään ole varusteissa sitä kristallipalloa, jolla voisimme puoli vuotta etukäteen ennustaa kaikkien päivien nopeusjakauman vaan siirtoja ryhmästä toiseen tehdään tarpeen mukaan paikan päällä.
    Superbike #7
  5. #1055
    Lainaa undertow kirjoitti Katso viesti
    mutta päivän sisällä tapahtuvaa säätöä helpottaisi juukelisti, jos järjestäjillä olisi kierrosaikoina käsissään päivän sakin nopeudet.
    Niin, ja mitäs jos lipun ostaja ei tiedä mihin ryhmään kuuluu? Ja kyllä, noita on iha nopean ryhmän tasolla asti.

    Nimimerkillä "Menin Motoparkiin ekaa kertaa ikinä, ja alla SBK kilpapyörä". En minä tienny kykenenkö nopean ryhmän vauhtiin vai enkö. Ostin tuurilla nopean ryhmän lipun ja pääsin kuin pääsinki iha siihe nopean ryhmän marginaalin paikkeille parinkymmenen kierroksen jälkeen.

    Mun ekat kierrokseni Motoparkissa :
    1:36.16
    1:35.62
    1:37.00

    Päivän päätteeksi meni 1:32.0. Seuraavana päivänä tuli 1:31.0. Sitä seuraavana päivänä 1:29.4.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  6. #1056
    En tiedä muista, mutta itsestä se toisen suuren järjestejän ratapäivillä tehtävä ryhmänjako paikan päällä on aivan helvetin hyvä. Silloin radalla pyörii suht tasaisesti porukkaa ryhmästä riippumatta. Sekin hyvä puoli, että mikäli päiviä ei ole myyty täyteen niin joka ryhmään tulee väljää tasaisesti.

    Toki siellä aina joku pahoittaa mielensä, mutta täydellistä nyt ei olekkaan.
    s1000rr 2011
  7. #1057
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Habbax kirjoitti Katso viesti
    En tiedä muista, mutta itsestä se toisen suuren järjestejän ratapäivillä tehtävä ryhmänjako paikan päällä on aivan helvetin hyvä. Silloin radalla pyörii suht tasaisesti porukkaa ryhmästä riippumatta. Sekin hyvä puoli, että mikäli päiviä ei ole myyty täyteen niin joka ryhmään tulee väljää tasaisesti.

    Toki siellä aina joku pahoittaa mielensä, mutta täydellistä nyt ei olekkaan.
    Mallissa on myös hyvät puolensa, mutta johtaa helpisti hitaassa päässä tarpeettoman suuriin nopeuseroihin, mikä taasen ei tue millään tavalla meille tärkeää koulutustoimintaa. Kävijäkunnan rakenne on kuitenkin hieman erilainen.
    Superbike #7
  8. #1058
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mallissa on myös hyvät puolensa, mutta johtaa helpisti hitaassa päässä tarpeettoman suuriin nopeuseroihin, mikä taasen ei tue millään tavalla meille tärkeää koulutustoimintaa. Kävijäkunnan rakenne on kuitenkin hieman erilainen.
    Nyt ei auennut oikein mulle? Jos verkkokaupasta ostetaan esim. 4 eri ryhmään liput samalla tavalla kuin ennenkin mutta paikan päällä vaan jaetaan porukka, ei siellä nyt hirveen paljoa enempää pitäs nopeuseroja syntyä, päin vastoin?

    Toki jos on oikein vähän hitaita ja paljon nopeita niin sitten syntyy joo. Niissä tilanteissa nyt varmaan joutuis jotain kompromissiä tekemään. Minun muistaakseni ORGin päivillä melkein nopeessa on eniten "tilaa", tietty se tarkoittaisi että nopeeseen sitten nousisi keskinopean kuskeja, mutta luultavasti niille olisi siittä hyötyä ja nopeessa nyt muutenki suurin osa osaa edes jotenkin kiertää rataa ja pääsee jotenki ohi tai kiertää varikon kautta.
    s1000rr 2011
  9. #1059
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Habbax kirjoitti Katso viesti
    Nyt ei auennut oikein mulle? Jos verkkokaupasta ostetaan esim. 4 eri ryhmään liput samalla tavalla kuin ennenkin mutta paikan päällä vaan jaetaan porukka, ei siellä nyt hirveen paljoa enempää pitäs nopeuseroja syntyä, päin vastoin?

    Toki jos on oikein vähän hitaita ja paljon nopeita niin sitten syntyy joo. Niissä tilanteissa nyt varmaan joutuis jotain kompromissiä tekemään. Minun muistaakseni ORGin päivillä melkein nopeessa on eniten "tilaa", tietty se tarkoittaisi että nopeeseen sitten nousisi keskinopean kuskeja, mutta luultavasti niille olisi siittä hyötyä ja nopeessa nyt muutenki suurin osa osaa edes jotenkin kiertää rataa ja pääsee jotenki ohi tai kiertää varikon kautta.
    Tuo on totta, että yksittäisen ratapäivän kävijäjakauma vaikuttaa aika paljon siihen, että syntyykö nopeuseroja vai ei, oli ryhmien jakotapa mikä tahansa. Nykyinen malli meidän päivillä toimii kuitenkin yli 90% päivistä ja niillä lopuilla sitten siirrellään porukkaa tarpeen mukaan. Tai jos ennakolta on tiedossa, että ratapäivällä on poikkeuksellisen paljon nopeita/hitaita kuskeja, tehdään jo ilmoittautumisessa esim. tuo kierrosaikojen kysely ja ryhmäjako sen mukaan. Näitä erikoistoimia tarvitaan onneksi melko harvoin. Toki tuo normaalista poikkeava sumplaus ei näy välttämättä kaikille asiakkaille vaan pelkästään niille, joita ryhmämuutokset ilmottautumisen yhteydessä koskevat.
    Superbike #7
  10. #1060
    Mulle oman vauhdin kannalta on ainakin ollut nopeen ryhmän vauhdilla hinkata keskiryhmässä. Ja kunnes joku potkii pois, niin jatkossakin ainakin alkukausi jatketaan samoin.

    Periaatteena kaikessa tekemisessä ollut aina, että itse pitää oppi ja oivaltaa. Nitrousta nyt konsultoitu rengaspaineista, kun 2 settiä takarenkaalla tuntui vähän tarpeettomalta kuluerältä. Tosin vedettiin niitä jo 4 siinä paskaksi eka 😂

    Hyvin harva kierros nyt tulee kierrettyä omaakovaa kokonaan, vaan lähinnä mutka/sektori kerrallaan. Ja sit joko pätkä rauhassa tai kierros kaks hiljaa. Alastaron 1.25 tai kemoran 1.15 vauhdilla voi vähän höllätä aina, kun ei siinä ihan perseessä ole ainakaan isoa porukkaa.
    Hitaamman jos saa kiinni, niin ei mulla ainakaan ole mitään kiirettä ohi, vaan voin katsella vaikka kierroksen kaksi hyvää ja turvallista paikkaa. Silloin tulee katseltua sit niitä ajolinjojakin ehkä paremmin. Muutenhan mulla ei mitään jarrupaikkoja tai linjoja olekkaan. Fiiliksellä mennään.

    Nopeessa kun sit pitäis oikeesti mennä kokoajan täysillä, niin näillä mun ripuliranteilla setit olis 3 kierroksen rykäisyjä. Vetoapu ei kiinnosta tippaakaan, kun sen tietää ennalta, että hiekkalaatikko kutsuu hyvinkin nopeasti.
    Omat aikatavoitteet on jo täytetty, joten ei ole mitään väliä tuleeko enään mitään kehitystä.

    Eli lopulta se on ihan sama mitkä aikarajat ryhmillä on, kun jotkut on aina väärässä.
    Blaablaa
  11. #1061
    Mitäs tököttiä laitatte arvon keskiryhmäläiset ketjuihinne radalle entä maantielle?
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory '20
    BMW R45 '82
    Vespa LX150 '08
  12. #1062
    Lainaa aandi kirjoitti Katso viesti
    Mitäs tököttiä laitatte arvon keskiryhmäläiset ketjuihinne radalle entä maantielle?
    Samaa tököttiä oon ketjuihin lyöny, olin sitte hitaassa ryhmässä, vai SM-lähtöruudukossa... elikkä ensin suihkutan ketjun Motul Chain Cleanilla, sitte pyyhin paskat pois, ja sitte Motul Chain Lube perään. Hiton hyvin on toiminu joka ikisessä pyörässä (en oo kuralla ajanu).
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #1063
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa aandi kirjoitti Katso viesti
    Mitäs tököttiä laitatte arvon keskiryhmäläiset ketjuihinne radalle entä maantielle?
    Dukessa on hyvin toiminut scottoilerin öljy. Tai vaihteisto öljy.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  14. #1064
    Kauan porukka ajanut hitaassa ryhmässä ennenkuin "noussut" keskiryhmään?

    Itse ajoin ekaa kertaa radalla Kemorassa vklp ja pari setti hitaitten ryhmässä ja sen jälkeen järjestäjä tuli ja sano että parempi että ajat keskiryhmässä niin ei tarvi kokoajan ohitella

    Hauska oli huomata että keskiryhmässäkin sitten jopa pääsi ohitteleen muita eikä kukaan tullut ohi
    EX KTM SX 125cc (2009vm)
    EX Honda CB 600F Hornet (2000vm)
    EX Suzuki GSX-R 1000cc (2005vm)
    EX Gasgas EC 300cc (2012vm)
    EX KTM EXC 200cc (2012vm)
    EX, Yamaha YZF-R1 1000cc (2008vm)
    Triumph Daytona 675cc (2006vm)
    Triumph Daytona 675cc (2007vm)

  15. #1065
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Vaihteluväli on päivässä nopeaan ja vuosia hitaassa.

    Olet mun näkemyksen mukaan keskiarvoa nopeampi nousija.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #1066
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Vaihteluväli on päivässä nopeaan ja vuosia hitaassa.

    Olet mun näkemyksen mukaan keskiarvoa nopeampi nousija.
    Tai sitten oli erilainen taso kun yleensä?

    Vinkkejä Alastaroon btw kavereilta?
    Menossa ekaa kertaa sinnekkin ehkä 25pvä
    EX KTM SX 125cc (2009vm)
    EX Honda CB 600F Hornet (2000vm)
    EX Suzuki GSX-R 1000cc (2005vm)
    EX Gasgas EC 300cc (2012vm)
    EX KTM EXC 200cc (2012vm)
    EX, Yamaha YZF-R1 1000cc (2008vm)
    Triumph Daytona 675cc (2006vm)
    Triumph Daytona 675cc (2007vm)

  17. #1067
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Kiskan lihis KOLMELLA nakilla on hyvä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #1068
    Lainaa Alexci kirjoitti Katso viesti
    Hauska oli huomata että keskiryhmässäkin sitten jopa pääsi ohitteleen muita eikä kukaan tullut ohi
    Jos olit se punavanteinen pyörä jolle kellotin aikoja, ni mä oisin tullu susta ohi (2-päällä)

    ...ellet sitte nopeutunu 5 sekuntia vielä siitä mitä kellotin

    Lainaa Alexci kirjoitti Katso viesti
    Vinkkejä Alastaroon btw kavereilta?
    Yks vihje minkä voin antaa, että siin vaihees ku tulee fiilis että "nytpä mä käännän mutkaan" ni odota vajaa sekunti ennenku oikeesti lähet kääntämään... Koska varsinki ekalla kerralla porukka menee apexeihin aaaaaaaivan hitosti liian aikasin ja exit menee persiilleen ku pääsee liian myöhään kaasulle.

    ....ja käytä KOKO rata hyväksesi. Älä mene mutkaan siten että radan reunan ja sun renkaan välissä on 2 metriä... puolen metrin päässä suoran radan reunasta EI putoa nurmikolle ku jarruttaa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  19. #1069
    Lainaa Alexci kirjoitti Katso viesti
    Tai sitten oli erilainen taso kun yleensä?

    Vinkkejä Alastaroon btw kavereilta?
    Menossa ekaa kertaa sinnekkin ehkä 25pvä
    Jos ajoasento on oikean suuntainen ja vauhti tulee ajolinjasta, niin jatka samaan malliin.
    Jos ajoasennosta ei ole hajua, kanttareet alkaa tulemaan silmille ja vauhti tulee kaasua vääntämällä, niin älä jatka samaan malliin.
    Eipä se alastaro siinä suhteessa eroa mistään radasta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #1070
    [QUOTE=PrivateeR;6618861]Jos olit se punavanteinen pyörä jolle kellotin aikoja, ni mä oisin tullu susta ohi (2-päällä)

    ...ellet sitte nopeutunu 5 sekuntia vielä siitä mitä kellotin


    Entiiä yhtään kierrosajoista kun en saanu RaceChronoa toimimaan.🙄
    EX KTM SX 125cc (2009vm)
    EX Honda CB 600F Hornet (2000vm)
    EX Suzuki GSX-R 1000cc (2005vm)
    EX Gasgas EC 300cc (2012vm)
    EX KTM EXC 200cc (2012vm)
    EX, Yamaha YZF-R1 1000cc (2008vm)
    Triumph Daytona 675cc (2006vm)
    Triumph Daytona 675cc (2007vm)

  21. #1071
    Lainaa Alexci kirjoitti Katso viesti


    Entiiä yhtään kierrosajoista kun en saanu RaceChronoa toimimaan.
    Kellotin sulle portilla about 1:25-1:27 aikoja ennen sitä pitkää endoa.
    Yamaha R1 -08 ratapeli
    KTM EXC-F 250 -20
    ex. GSX-R K3 1000 Hopeanuoli
  22. #1072
    Lainaa Kipe_ kirjoitti Katso viesti
    Kellotin sulle portilla about 1:25-1:27 aikoja ennen sitä pitkää endoa.
    No sit en ois enää 2-päällä tullu ohi. Mä kellotin samalle jannulle hitaassa 1:30. 2-pääl meni just toi sama 1:27
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  23. #1073
    Lainaa Kipe_ kirjoitti Katso viesti
    Kellotin sulle portilla about 1:25-1:27 aikoja ennen sitä pitkää endoa.


    Mukava et joku seurannu ajoa, ja kiitos tiedosta .

    Ajoasennossa tekemistä vielä kun kenkä otti asvalttiin kiinni muttei polvipalat,
    Mutta eikai se kaikki heti kerrasta kuuluukkaan tulla

    Mukavaa puuhaa ja voi sanoa et nautin tästä uudesta lajista paljon, ennen tuli ajettua
    enduroa. Ei tosin sitäkään tullut kun harrasteltua.
    EX KTM SX 125cc (2009vm)
    EX Honda CB 600F Hornet (2000vm)
    EX Suzuki GSX-R 1000cc (2005vm)
    EX Gasgas EC 300cc (2012vm)
    EX KTM EXC 200cc (2012vm)
    EX, Yamaha YZF-R1 1000cc (2008vm)
    Triumph Daytona 675cc (2006vm)
    Triumph Daytona 675cc (2007vm)

  24. #1074
    Lainaa Alexci kirjoitti Katso viesti
    Ajoasennossa tekemistä vielä
    Todellakin. Istut nimittäin aivan pystyssä mutkissa. Sulla on aika varmasti sama syndrooma ku minulla oli alussa. LUULIN ja TUNTUI että nojaan nii maa perkeleesti mutta totuus oli että nojasin vain päällä alaviistoon.

    Hyvä maamerkki nojaamiseen on se, että leuka menee bensatankin korkeudelle pyörän sivulle.

    P.S. Jos oot Alastarolle tulossa viikon päästä, ni tuu nykimään hihasta ni voin koutsata pikkasen.
    Mut löytää pääkatsomon vikan mutkan puoleisesta päädystä vaaleansinisen pakun vierestä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  25. #1075
    Kauden ensimmäinen ratapäivä sunnuntaina, ajaminen tuntui hyvältä ja kellokin tykkäs --> 4,5 sec viimekauden kierrosajasta pois https://youtu.be/APHxrOtnDNE
  26. #1076
    Olipa mukava päivä Motoparkissa tänään.

    Ensifiilis oli ihan kauhea, kun ei ollut ennen ajanut tuolla ja ja keskittyminen meni radan oppimiseen ja siihen et ei vedä nenälleen kun oli suht kosteaa ekalla setillä.
    Ja semmoinen fiilis et on ihan väärässä ryhmässä, koska oli niin hidas..

    Loppua kohden pysty keskittyyn vaan ajamiseen

    https://youtu.be/ND_mys3tybw

    Siinä päivän viimeinen veto, paras kierrosaika oli 1.45


    Mites muiden ajot meni?
    EX KTM SX 125cc (2009vm)
    EX Honda CB 600F Hornet (2000vm)
    EX Suzuki GSX-R 1000cc (2005vm)
    EX Gasgas EC 300cc (2012vm)
    EX KTM EXC 200cc (2012vm)
    EX, Yamaha YZF-R1 1000cc (2008vm)
    Triumph Daytona 675cc (2006vm)
    Triumph Daytona 675cc (2007vm)

  27. #1077
    Mä rakensin päivän aikana mun Daytonasta Suomen (maailman?) ensimmäisen plug- in hybrid version. Koko päivä säätämistä ja räpläämistä mut päivän päätteeksi sain noin viisi kierrosta aikaiseksi. Hauskaa oli huominen mennään tolla hyväksi havaitulla systeemillä, että settien välissä akku latinkiin niin sillä yhden setin saa vedettyä...


    Lähetetty minun motorola one laitteesta Tapatalkilla
    <p>-</p>
  28. #1078
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Alastarossa 3.7. olis taasen AT 4:sta tarjolla ja näillä näkymin meikäläinen on vetämässä tuon kurssin. Eli käykääs äkkiä kaupan kautta, jos siirtyminen nopeaan ryhmään tai ajon parantaminen noin muuten vain kolkuttelee takaraivossa.
    Superbike #7
  29. #1079
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    pääsin kuin pääsinki iha siihe nopean ryhmän marginaalin paikkeille parinkymmenen kierroksen jälkeen.

    Mun ekat kierrokseni Motoparkissa :
    1:36.16
    1:35.62
    1:37.00

    Päivän päätteeksi meni 1:32.0. Seuraavana päivänä tuli 1:31.0. Sitä seuraavana päivänä 1:29.4.
    Tuolla rataharjoitteluinfossa on kerrottu nopean rajaksi motoparkkiin 1:42 eli aika paljon hitaampi ku 1:36, onko infossa virheellinen aika?
  30.  
  31. #1080
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kurja kirjoitti Katso viesti
    Tuolla rataharjoitteluinfossa on kerrottu nopean rajaksi motoparkkiin 1:42 eli aika paljon hitaampi ku 1:36, onko infossa virheellinen aika?
    Infon aika pitää paikkaansa, mutta sitä saatetaan vähän päiväkohtaisesti entrata riippuen siitä millaista porukkaa on ajamassa. Jos kovasti on kisakuskeja niin nopean raja voi olla tiukempi, mutta tuo on hyvä lähtökohta ja sen perusteella uskaltaa kyllä ostaa liput. Ja jos tuota rajaa paikan päällä entrataan, hoitaa järjestävä taho siirtelyn ryhmästä toiseen, mikäli siihen on tarvetta.
    Superbike #7
Sivu: 36 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26343536373846 ... ViimeinenViimeinen