Sivu: 27 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627
Tulokset 781:stä 806:een 806:sta
  1. #781
    Juu. En tarkoittanut, että olisi maximum attack päällä, vaan että keskittyy siihen ennalta ajateltuun toimintoon. Koitan lähtee joka setille aina rennoin rantein. Onnistuu eli ei. Tuurissaan.
    Jotku kuulemma saa parhaan ajan nopeampaa seuraamalla. Sitäkin vois koittaa joskus. Yleensä päästää ohittajan kyllä karkuun. Kai puuttuu joku race-kromosomi
    R6R -06 & Hayabusa -08
    Blackbird -03
    ZX-10R -04
    ZX-9R -94
  2. #782
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kato siit videolta näkyykö sun vasemmalla puolella se toinen valkonen täplä, jos, niin sekin pitää kiertää.

    Ja kato vaikka tuolta rataprofiili
    http://www.mprata.fi/index.php?topic=986.0
    niin huomaat että se ykkösmutka koostuu tavallan tiukasta ja loivasta mutkasta.
    Kiitos!!!! Ja ei saatana... Ajolinjat päi vittua osa 3439...
  3. #783
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Laitetaanpa tännekin, ja horrori tästä jatkuu jahka saan noita aikaisempia Alastaron ryömintöjä tänne upattua plus yks rohkea ohitus Kemoralta...

    Tästä raadeltavaksi. Sunnuntain 23.7. 2017 vikan setin kolme vikaa kierrosta:

    1.22.8
    1.22.9
    1.22.8

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #784
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tästä raadeltavaksi.
    Suunnilleen samaa vauhtia ajelin itsekin. Sisäkanttarit ajat melko kaukaa. Paluusuoran päässä linja on fiksumman näköinen kuin minulla.
    Suzuki GSX-R1000 K9, kilvetön
    BMW F800GS -08
    Suzuki GSX1100F -92, projekti
  5. #785
    [QUOTE=JMH;6533278]Laitetaanpa tännekin, ja horrori tästä jatkuu jahka saan noita aikaisempia Alastaron ryömintöjä tänne upattua plus yks rohkea ohitus Kemoralta...

    Tästä raadeltavaksi. Sunnuntain 23.7. 2017 vikan setin kolme vikaa kierrosta:

    1.22.8
    1.22.9
    1.22.8


    Mä koittaisin vaan ajaa vähän kovempaa. Kyllä noilla linjoilla voi yhen 5 s/kierros kovempaa ajaa. Saisit jo vähän käyttää kaasua, jarruja ja vaihteita. Tosin toi briggs strattonin ääni vähän hämää

    Edit*
    Tosta vielä hirveetä kuraa karusellin osalta https://m.youtube.com/watch?v=7_80dA9J1Co
    Silti aika tourinkina 1:15,xx. Ei todellakaan oppikirjasta.
    R1M
  6. #786
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Tää on viikkoa aikaisemmin. Sattuu silmään enempi.

    Joo Miki, ei tuossa Kemoran rullailussa tullut oikein hikikään, mutta pään totuttaminen vauhtiin vie aikaa. Loppuu kesä kesken.

    Jos saa mutkiin enempi vauhtia, niin ei tartte ainakaan pienempiä vaihteita käyttää. Nyt pienin oli kolmonen.

    Niin, tää.

    Edit: Ajoasentoa sain luultavasti paikkailtua Kemoralla hieman. Ainakin tuntui iisimmältä.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #787
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Tää striimi loppuu nyt tähän, mutta tästä ohituksesta piti ottaa mallia kisan ykkösmutkaan. Harmi, että tapahtui lauantaina, joten en sunnuntaina muistanut.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #788
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tää on viikkoa aikaisemmin. Sattuu silmään enempi.

    Joo Miki, ei tuossa Kemoran rullailussa tullut oikein hikikään, mutta pään totuttaminen vauhtiin vie aikaa. Loppuu kesä kesken.
    Sepä se, Suomen kesä on lyhyt. Jos filosofoi liika, niin ei ehdi kokeilemaan käytännössä, missä korttipakka oikeesti leviää. Ei kaikkea saa kerralla kuntoon. Yhden asian korjaat, niin uusi on edessä. Ei toi takakamerakuvakaan surkealta näytä. Tolkun mies anna palaa vaan.
    R1M
  9. #789
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tää on viikkoa aikaisemmin. Sattuu silmään enempi.
    Nyt olis syytä polkee lisää vauhtia siihen tuliseen italiattareen, jos tota menoo jatkat ni tulee kaks vanhusta kohta kiusaan sua
    Kawasaki ZXR 750R K1
    ex Honda CBR 1000F X2
    ex Honda 750K
  10. #790
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarhe kirjoitti Katso viesti
    Nyt olis syytä polkee lisää vauhtia siihen tuliseen italiattareen, jos tota menoo jatkat ni tulee kaks vanhusta kohta kiusaan sua
    Ei jännitä. Ei oo ekat vanhukset, kun ympärilleen kattoo 😉
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #791
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Miki kirjoitti Katso viesti
    Sepä se, Suomen kesä on lyhyt. Jos filosofoi liika, niin ei ehdi kokeilemaan käytännössä, missä korttipakka oikeesti leviää. Ei kaikkea saa kerralla kuntoon. Yhden asian korjaat, niin uusi on edessä. Ei toi takakamerakuvakaan surkealta näytä. Tolkun mies anna palaa vaan.
    Monta päivää jäi kuulan takia väliin ja viime kesänä sattui hupsis, mut ens kesänä koitetaan panostaa isosti. Tietty, täs on muutama päivä jäljellä ja Fiat.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #792
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei jännitä. Ei oo ekat vanhukset, kun ympärilleen kattoo 
    Ei varmaan tarviikkaan jännittää, täällä ku alkaa huuteleen ni napsahtaa varmaan heti 5s/kierros lisää
    Kawasaki ZXR 750R K1
    ex Honda CBR 1000F X2
    ex Honda 750K
  13. #793
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarhe kirjoitti Katso viesti
    Ei varmaan tarviikkaan jännittää, täällä ku alkaa huuteleen ni napsahtaa varmaan heti 5s/kierros lisää
    Täällä kun huutelee, niin on ens kesänä viivalla 😁
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #794
    En jaksanut sun persettäs katsoa, mut Kemoran videon perusteella löysät avaukset, piiiitkät rullailut jarruissa (jätä myöhempään) ja hendrixin soolojen tyylisen linjat pitäis korjata. Erityisesti haittasi se toistuva käännänkö-enkö-käännä-no_käännän-eiku_kohta-nyt.

    Mut en tosiaan itse (enää) varmasti tuota vauhtia ajais, jos lähdettäis katsoo.
    Jos mietit, mikä pyörä pitäisi hommata, osta Triumph Street Triple R. Niin minäkin tekisin.
  15. #795
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Ekan koitan korjata linjaa katseella, sit kirrata jarruja hiukka.

    Avauksia katsellaan moottoripajalla...ja sit rukkasella. Monesti tuossa on rulla auki, mut ei kipitä kolmosella kovempaa. Tietty, jos avauskohta coastailun jälkeen on perseellään, niin sit eri juttu.

    Summa summarum... Aika sama näkemys mulla on omasta ajosta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #796
    Tänään kävin Ahvenistolla ajamassa, kaiken kaikkiaan toka ratapäivä ikinä. Keskiryhmään pääsin kun tilaa siellä oli reilusti, siinähän sitä kelpas ajella kun koko ajan oli tyhjää baanaa edessä. Pari parhaiten onnistunutta kierrosta vikasta setistä olis tossa

    https://www.youtube.com/watch?v=c1ogKcUx0yY

    ja tossa

    https://www.youtube.com/watch?v=VM0rQw01hRI

    Mitä arvon raati on mieltä? Tarun mutka menee tasaisen perseelleen joka kerta, tuntuu että siihen ei oikein löydy soivaa linjaa kovin helposti. Soikkeli siinä setin lopussa näytti vähän linjaa tohon ennen tornin mutkaa olevaan loivaan oikeaan, siihen tuli käännettyä useinkin aivan liian aikaisin.
    1835
  17. #797
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tää striimi loppuu nyt tähän, mutta tästä ohituksesta piti ottaa mallia kisan ykkösmutkaan. Harmi, että tapahtui lauantaina, joten en sunnuntaina muistanut.

    Minun mielestäni yksi parhaista videon pätkistä...
    Ei turhaa reuhaamista....,vaan fiilistelyä koko rahan edestä....
    Itseasiassa voishan sitä itsekkin.....
    Kunhan tuon elintaso vatsan hävittää,että saa asian mukaisen ajoasun päälle...,osallistua kinkereihin....
    Se on sitten JMH:n syytä tai ansiota...,jos itse ensi keväästä lähtien karkeloihin osallistun..,heh.t.kimmo
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX
  18. #798
    Lainaa Ghostrider kirjoitti Katso viesti
    Mitä arvon raati on mieltä? Tarun mutka menee tasaisen perseelleen joka kerta, tuntuu että siihen ei oikein löydy soivaa linjaa kovin helposti. Soikkeli siinä setin lopussa näytti vähän linjaa tohon ennen tornin mutkaa olevaan loivaan oikeaan, siihen tuli käännettyä useinkin aivan liian aikaisin.
    Tokaksi ratapäiväksi paketti on poikkeuksellisen hyvin kasassa ja linja kohtuullisen hyvä

    Tarun mutkaan kannattaa taittaa myöhempään ja terävämmin sisään ja valita ajolinja joko ihan sisältä tai sitten vähän ulompaa mitä tuossa menet. Osut juuri niihin pahimpiin pomppuihin. Itse suosin sisälinjaa, mutta tonnarilla voi ottaa ulompaakin ja pääsee nopeammin kaasulle.

    Varikkosuoran jälkeisessä ylämäkimutkassa ei kannata ottaa sisälinjaa kiinni, koska silloin niiden pahimpien urien yli joutuu ajamaan. Eli sieltä valkoisen katkoviivan kohdilta taitto sisään ja pitää linjan niiden urien ulkopuolella. Tuossa ei oikeasti häviä aikaa juurikaan, mutta mutkan ajaminen helpottuu ja sinne voi laskea melkein jarruttamatta sisään.

    Tunnelia edeltävän suolenkin mutkan voi koittaa ajaa ns. tupla-apeksina, eli ottaa sisäkantterin kiinni sisään mennessä ja ulostulossa. Eli sisäänmeno radan oikeasta reunasta, jolloin siihen saa tehtyä pitkän suoran ennen mutkaa, ja laskee linjan noin metrin irti kanttarista keskellä mutkaa ja poimii ulostulossa sisäkanttarin kiinni. Itse ajoin tuon mutkan perinteisellä linjalla noin kymmenen vuotta, kunnes joku vinkkasi viime kesänä että sen voi ajaa toisellakin tapaa. Tänään tuli uus ennätys, joten kai tuo toinen vaihtoehto on sitten nopeampi


    - T -


    PS. kai minäkin saan tänne kirjoitella kun kerran ajoin tänään keskiryhmässä
    The Lakkivaari


    Yamaha R6r ja BSA A7SS caferacer

    https://www.facebook.com/pages/Eronenbros/216050551738408

    https://www.facebook.com/tuukkaTTkorhonen

  19. #799
    Tässä Ahvenistolta kello 15.00 setistä omaa ajoa. Jossain kohdissa oli jo kivaakin ajella, mitä ei ole tähän asti Ahvenistolla pääsyy tapahtumaan. Suolenkki ja sen jälkeen ylös kiipeäminen tuntuu edelleen aika vaikealta, vaikka tänään saikin pidettyä parempaa vauhtia kuin ennen. Varikon jälkeiseen vasuriin tähtääminen menee tarkkuudella "varpusparvi", joskus osuu, mutta useammin ei.

    https://youtu.be/ccXYr1shveM
    Kannatti herätä
  20. #800
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Tunnelia edeltävän suolenkin mutkan voi koittaa ajaa ns. tupla-apeksina, eli ottaa sisäkantterin kiinni sisään mennessä ja ulostulossa. Eli sisäänmeno radan oikeasta reunasta, jolloin siihen saa tehtyä pitkän suoran ennen mutkaa, ja laskee linjan noin metrin irti kanttarista keskellä mutkaa ja poimii ulostulossa sisäkanttarin kiinni. Itse ajoin tuon mutkan perinteisellä linjalla noin kymmenen vuotta, kunnes joku vinkkasi viime kesänä että sen voi ajaa toisellakin tapaa. Tänään tuli uus ennätys, joten kai tuo toinen vaihtoehto on sitten nopeampi
    Yritin pohtia tätä, mutta en oikein saanut sanoista muodostumaan ajatusta, sitä punaista lankaa. Tarkoitatko jotakin tällaista:

    IMG_1046.jpg

    BTW Onko tämä se kohta, jossa ryhdyit polvella kyntöhommiin?
    Kannatti herätä
  21. #801
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Minun mielestäni yksi parhaista videon pätkistä...
    Ei turhaa reuhaamista....,vaan fiilistelyä koko rahan edestä....
    Itseasiassa voishan sitä itsekkin.....
    Kunhan tuon elintaso vatsan hävittää,että saa asian mukaisen ajoasun päälle...,osallistua kinkereihin....
    Se on sitten JMH:n syytä tai ansiota...,jos itse ensi keväästä lähtien karkeloihin osallistun..,heh.t.kimmo
    Mr. elintasovatsa, tervetuloa. Sinulla on vain hävittävää Paimion Kemoran mestaria vastaan. Jos voitat-> superpyörä. Jos häviät..

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #802
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mr. elintasovatsa, tervetuloa. Sinulla on vain hävittävää Paimion Kemoran mestaria vastaan. Jos voitat-> superpyörä. Jos häviät..

    Älä luo etukäteen paineita...,muuten ei tule kuluvana yönä uni silmään....heh....
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX
  23. #803
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kimi70 kirjoitti Katso viesti
    Älä luo etukäteen paineita...,muuten ei tule kuluvana yönä uni silmään....heh....
    Ei hätää. Mikäli et muuta Paimioon, voit kertoa, että pärjäsit oikein hyvin sikäläistä road racing heritagea vastaan kehittäen oman paikkakuntasi vastaavaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #804
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    Yritin pohtia tätä, mutta en oikein saanut sanoista muodostumaan ajatusta, sitä punaista lankaa. Tarkoitatko jotakin tällaista:

    BTW Onko tämä se kohta, jossa ryhdyit polvella kyntöhommiin?

    Juuri tuota ja tuollaista linjaa tarkoitin, siinä tosiaan voi hauskuuttaa itseään ja pöllytellä polvipalalla nurmikkoa kun tuossa mutkassa sisäänmenokanttaria ei oikein ole. Tosin viimeisellä setillä jäi myös polvipala siihen mutkaan ja jouduin hakemaan varikolta uuden

    Kun tuon edeltävän mutkan saa osumaan sillain, että pyörän saa kääntymään sopivasti siten, että pääsee avaamaan läheltä sisäkanttaria, niin kaasua ehtii pitää pari sekunttia täysin auki ja eilen keulakin ehti käymään ilmassa noiden mutkien välissä.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6r ja BSA A7SS caferacer

    https://www.facebook.com/pages/Eronenbros/216050551738408

    https://www.facebook.com/tuukkaTTkorhonen

  25. #805
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Tokaksi ratapäiväksi paketti on poikkeuksellisen hyvin kasassa ja linja kohtuullisen hyvä

    Tarun mutkaan kannattaa taittaa myöhempään ja terävämmin sisään ja valita ajolinja joko ihan sisältä tai sitten vähän ulompaa mitä tuossa menet. Osut juuri niihin pahimpiin pomppuihin. Itse suosin sisälinjaa, mutta tonnarilla voi ottaa ulompaakin ja pääsee nopeammin kaasulle.

    Varikkosuoran jälkeisessä ylämäkimutkassa ei kannata ottaa sisälinjaa kiinni, koska silloin niiden pahimpien urien yli joutuu ajamaan. Eli sieltä valkoisen katkoviivan kohdilta taitto sisään ja pitää linjan niiden urien ulkopuolella. Tuossa ei oikeasti häviä aikaa juurikaan, mutta mutkan ajaminen helpottuu ja sinne voi laskea melkein jarruttamatta sisään.

    Tunnelia edeltävän suolenkin mutkan voi koittaa ajaa ns. tupla-apeksina, eli ottaa sisäkantterin kiinni sisään mennessä ja ulostulossa. Eli sisäänmeno radan oikeasta reunasta, jolloin siihen saa tehtyä pitkän suoran ennen mutkaa, ja laskee linjan noin metrin irti kanttarista keskellä mutkaa ja poimii ulostulossa sisäkanttarin kiinni. Itse ajoin tuon mutkan perinteisellä linjalla noin kymmenen vuotta, kunnes joku vinkkasi viime kesänä että sen voi ajaa toisellakin tapaa. Tänään tuli uus ennätys, joten kai tuo toinen vaihtoehto on sitten nopeampi


    - T -


    PS. kai minäkin saan tänne kirjoitella kun kerran ajoin tänään keskiryhmässä
    Jep, kiitoksia, pitää laittaa korvan taakse! Tarun mutkaan koitin taitaa aikaisin, kun tuntuu että muuten kierrän ulkoreunaa pitkin koko mutkan, sisäkanttari siis oli tavoitteena. Mutta täytyy kokeilla tota ulompaakin linjaa ensi kerralla. Toi suolenkin oikea oli kanssa sellainen että siinä kokeilin montaakin linjaa, mutta täytyy tuo tupla-apeksikin ottaa kokeiluun.

    Varikon mutkaan taitto tosiaan oli mitä oli, taitaisi olla parempi ajaa varikkosuora lähempää muuria, että saisi haettua linjan sieltä katkoviivan takaa helpommin. Eiköhän tuo tuosta parane, kiitoksia vinkeistä!
    1835
  26.  
  27. #806
    Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Juuri tuota ja tuollaista linjaa tarkoitin, siinä tosiaan voi hauskuuttaa itseään ja pöllytellä polvipalalla nurmikkoa kun tuossa mutkassa sisäänmenokanttaria ei oikein ole. Tosin viimeisellä setillä jäi myös polvipala siihen mutkaan ja jouduin hakemaan varikolta uuden

    Kun tuon edeltävän mutkan saa osumaan sillain, että pyörän saa kääntymään sopivasti siten, että pääsee avaamaan läheltä sisäkanttaria, niin kaasua ehtii pitää pari sekunttia täysin auki ja eilen keulakin ehti käymään ilmassa noiden mutkien välissä.
    Nurmikko selittää puuttuvan kanttareen, jota turhaan etsin. :-)

    Jotenkin vaikea mutka ja itsellä tuntuu vauhti loppuvan kesken pitkällä kaarrolla. Pitää kokeilla tätä toistaa linjaa seuraavalla kerralla, mutta omalla taitotasolla on parempi pitää etunen tukevasti maassa.
    Kannatti herätä
Sivu: 27 / 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627