Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 141:sta
  1. #61
    Koitetaan nyt saada pyörä kuntoon keskiviikoks mut jos jotain kiinnostaa 8.9 lippuvuoro keskiryhmään niin hep
  2. #62
    Lainaa (Bobo @ Syys. 02 2011,16:02) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Syys. 02 2011,14:55) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Syys. 02 2011,13:53) kirjoitti
    Lainaa (Jamppa69 @ Syys. 02 2011,13:02) kirjoitti
    Tässä forecan 10 päivän ennuste. Toivotaan, että se tosta vielä iloksi muuttuu.

    http://www.foreca.fi/Finland/Alastaro/tenday
    Muuttuu muuttuu... *
    10 pv ennuste pitää noin 1% tod näk paikkansa, joten 99% tod näk aurinko paistaa molempina päivinä. *
    Tällä matematiikalla itsekin tuota lähtisin purkamaan *
    DCF:llä olis ratapäivä Alastarolla tiistaina. Siksi on ymmärrettävää, et se ainoa kuiva päivä näyttäis olevan keskiviikko. -> sää
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
  3. #63
    Lainaa (-F. @ Syys. 05 2011,12:08) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Syys. 02 2011,16:02) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Syys. 02 2011,14:55) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Syys. 02 2011,13:53) kirjoitti
    Lainaa (Jamppa69 @ Syys. 02 2011,13:02) kirjoitti
    Tässä forecan 10 päivän ennuste. Toivotaan, että se tosta vielä iloksi muuttuu.

    http://www.foreca.fi/Finland/Alastaro/tenday
    Muuttuu muuttuu... *
    10 pv ennuste pitää noin 1% tod näk paikkansa, joten 99% tod näk aurinko paistaa molempina päivinä. *
    Tällä matematiikalla itsekin tuota lähtisin purkamaan *
    DCF:llä olis ratapäivä Alastarolla tiistaina. Siksi on ymmärrettävää, et se ainoa kuiva päivä näyttäis olevan keskiviikko. -> sää
    Aamulla tuo näytti vielä, että ainoastaan torstaina olisi satanut ja perjantaikin ihan kuivaa. Veivaa aika tiheeseen tahtiin muutoksia. Pidetään peukkuja tai juodaan sitten kaljaa
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  4. #64
    Kumpa tosiaan ei nyt vaan satais, sillä oon a l u s t a v a s t i *tulossa radalle kuvailemaan teidän menoa sekä upeita pyöriänne molemmiksi päiviksi, halusitte tai ette * !! *Ei vaiskaan, kieltäyä tietenkin saa!

    Huome kuvvailee Ducateja ja samalla toivon mukaan myös selvii kanssa minne tämä yssinäinen outolintu pääsee to-pe majottautumaan..mökkiin, telttaan tai ehkä radan torniin.. *



  5. #65
    Lainaa (absum @ Syys. 05 2011,12:12) kirjoitti
    Lainaa (-F. @ Syys. 05 2011,12:08) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Syys. 02 2011,16:02) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Syys. 02 2011,14:55) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Syys. 02 2011,13:53) kirjoitti
    Lainaa (Jamppa69 @ Syys. 02 2011,13:02) kirjoitti
    Tässä forecan 10 päivän ennuste. Toivotaan, että se tosta vielä iloksi muuttuu.

    http://www.foreca.fi/Finland/Alastaro/tenday
    Muuttuu muuttuu... *
    10 pv ennuste pitää noin 1% tod näk paikkansa, joten 99% tod näk aurinko paistaa molempina päivinä. *
    Tällä matematiikalla itsekin tuota lähtisin purkamaan *
    DCF:llä olis ratapäivä Alastarolla tiistaina. Siksi on ymmärrettävää, et se ainoa kuiva päivä näyttäis olevan keskiviikko. -> sää
    Aamulla tuo näytti vielä, että ainoastaan torstaina olisi satanut ja perjantaikin ihan kuivaa. Veivaa aika tiheeseen tahtiin muutoksia. Pidetään peukkuja tai juodaan sitten kaljaa
    Männöö pahempaan suuntaan. Nyt olis reipasta sadetta luvassa jo koko viikoksi. Alkaen huomisesta.

    Mut ainakin me tiedetään absumin kanssa mitä tehdään. *
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
  6. #66
    Voi perkele että näyttää kyl synkältä nytten tuo torstai sadetutkalla..
    Miten se voi olla mahdollista että on on ollut selkeetä nyt aika kauankin, ja tietty just ratapäivänä menee poskeen.
    Suzuki GSR -06 -> Kawasaki Zx6-RR -05.
  7. #67
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Liputtamisestani ei taida tulla mitään, olen sairaslomalla ja tuskin paranen torstaille joten lippuvuoroni edelleen jaossa.

    Jos edellisesten viestien ennusteet sateesta pitää paikkansa ei poissa olostani taida kertyä ratavastaaville ongelmia.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  8. #68
    Nyt kääntyi kelkka kohti parempaa. Enää ei pitäisi sataa kuin torstaina ja silloinkin tosi vähän. Uskotaan norskeja.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  9. #69
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Perjantaille hitaanryhmän tikettiä hakusessa, liputusvuorokin käy.
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  10. #70
    Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...

    Voisin vaik tänään illal heittää kapsäkin jonnee? Enivan? Pliis?
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  11. #71
    Me tullaan Compinhon kanssa autolla, eli ei mahdu enempiä mopoja kyytiin, mutta kapsäkki kulkee tarvittaessa kyllä.
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  12. #72
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 06 2011,11:39) kirjoitti
    Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...

    Voisin vaik tänään illal heittää kapsäkin jonnee? Enivan? Pliis?
    Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...
    Itsellä jäi tuo ratanahkojen hommaaminen kun tuli pari pikku laskua ja budjetti k#si. Tixtexit saa nyt kelvata.
    Tee ns. michelin-akka eli ratakamat alle ja tixit päälle ja eikun
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  13. #73
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 06 2011,11:53) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 06 2011,11:39) kirjoitti
    Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...

    Voisin vaik tänään illal heittää kapsäkin jonnee? Enivan? Pliis?
    Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...
    Itsellä jäi tuo ratanahkojen hommaaminen kun tuli pari pikku laskua ja budjetti k#si. Tixtexit saa nyt kelvata.
    Tee ns. michelin-akka eli ratakamat alle ja tixit päälle ja eikun *
    Kiitti Mika tarjouksesta; absum ottaa mun kamat autoonsa. Sen sijaan letkaan voisin lähtee, riippuen monelt ootte lähös ja mistä?
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  14. #74
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 06 2011,12:30) kirjoitti
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 06 2011,11:53) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 06 2011,11:39) kirjoitti
    Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...

    Voisin vaik tänään illal heittää kapsäkin jonnee? Enivan? Pliis?
    Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...
    Itsellä jäi tuo ratanahkojen hommaaminen kun tuli pari pikku laskua ja budjetti k#si. Tixtexit saa nyt kelvata.
    Tee ns. michelin-akka eli ratakamat alle ja tixit päälle ja eikun *
    Kiitti Mika tarjouksesta; absum ottaa mun kamat autoonsa. Sen sijaan letkaan voisin lähtee, riippuen monelt ootte lähös ja mistä?
    Hienoa et hommat järjestyy.

    Lähtöpaikaksi ehdotan Veikkolan Neste osoitteessa:
    Koskentie 1
    02880
    VEIKKOLA

    Aika ke 16:30-17.00.

    Siinä ehtii tankata ja kattoo kaikki roinat et pysyy kyydissä... *

    jos ei satele niin muutama muukin on tulossa aikaisintaan kai noita aikoja. Itse menen mopolla jos ei tule lunta yli 10cm *
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  15. #75
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 06 2011,13:09) kirjoitti
    Lähtöpaikaksi ehdotan Veikkolan Neste osoitteessa:
    Koskentie 1
    02880
    VEIKKOLA

    Aika ke 16:30-17.00.

    Siinä ehtii tankata ja kattoo kaikki roinat et pysyy kyydissä... *

    jos ei satele niin muutama muukin on tulossa aikaisintaan kai noita aikoja. Itse menen mopolla jos ei tule lunta yli 10cm *
    OK, hyvä tietää. Mä kun oon tämmönen vapaaherratar niin VOI olla että lähden mutkia pitkin aiemmin jo tonteille. Riippuen säästä. Eli jos mä lähen teijän kaa, ni oon Veikkolas tollon, jos en, ni sit oon jo mennyttä
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  16. #76
    Lainaa (räpsijä @ Syys. 05 2011,18:33) kirjoitti
    Kumpa tosiaan ei nyt vaan satais, sillä oon a l u s t a v a s t i *tulossa radalle kuvailemaan teidän menoa sekä upeita pyöriänne molemmiksi päiviksi, halusitte tai ette * !! *Ei vaiskaan, kieltäyä tietenkin saa!

    Huome kuvvailee Ducateja ja samalla toivon mukaan myös selvii kanssa minne tämä yssinäinen outolintu pääsee to-pe majottautumaan..mökkiin, telttaan tai ehkä radan torniin.. *
    Mielellään kuvaamaan jos vaan viitit! Ei siel ite kerkee otella kuvia ku miettii vaa et mikäs tällä kertaa meni pieleen

    Ja yöpaikka sulle löytyy varmana, vaikka meijän mökistä, eiks nii Mika, että siellä on vielä paikkoi?
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  17. #77
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 06 2011,13:09) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 06 2011,12:30) kirjoitti
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 06 2011,11:53) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Syys. 06 2011,11:39) kirjoitti
    Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...

    Voisin vaik tänään illal heittää kapsäkin jonnee? Enivan? Pliis?
    Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...
    Itsellä jäi tuo ratanahkojen hommaaminen kun tuli pari pikku laskua ja budjetti k#si. Tixtexit saa nyt kelvata.
    Tee ns. michelin-akka eli ratakamat alle ja tixit päälle ja eikun *
    Kiitti Mika tarjouksesta; absum ottaa mun kamat autoonsa. Sen sijaan letkaan voisin lähtee, riippuen monelt ootte lähös ja mistä?
    Hienoa et hommat järjestyy.

    Lähtöpaikaksi ehdotan Veikkolan Neste osoitteessa:
    Koskentie 1
    02880
    VEIKKOLA

    Aika ke 16:30-17.00.

    Siinä ehtii tankata ja kattoo kaikki roinat et pysyy kyydissä... *

    jos ei satele niin muutama muukin on tulossa aikaisintaan kai noita aikoja. Itse menen mopolla jos ei tule lunta yli 10cm *
    Tuol huoltiksella kantsii sit tarkistaa, et lompakkotaskusta on vetskari kiinni. Muuten se voi pudota motarille... *
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
  18. #78
    Lainaa (-F. @ Syys. 06 2011,16:53) kirjoitti
    Tuol huoltiksella kantsii sit tarkistaa, et lompakkotaskusta on vetskari kiinni. Muuten se voi pudota motarille... *


    Elä välitä, jossain Espoon mettissä asuskelee Suomen rikkain hirvi
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  19. #79
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 04 2011,14:31) kirjoitti
    Lainaa (compinho @ Syys. 04 2011,11:44) kirjoitti
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 02 2011,12:09) kirjoitti
    Lainaa (puikkis @ Syys. 02 2011,11:17) kirjoitti
    Hei.
    Ilmottautuisin mukaan kommuuni-majoitukseen, jos vielä mukaan mahtuu.
    Varaan ja maksan kaksi yötä ke-pe.

    Kiitos.
    Mahtuu! *
    Kommuunissa: Anu, Martti, tmkankaa (Mika), Äffä, absum, *saaruli, puikkis, compinho:
    Jos mahtuu sekaan niin voisin punkata mökissä ke/to-pe, miten nyt pääsee irti töistä.
    mahtuu toki, kymmenen jälkeen tarttee alkaa miettimään...
    Makkarit: Anu, Saaruli (äffällä tai ilman...)
    Hep hep! Mä tuun kanssa mökkiin ke-pe. Petivaatteet ja pyyhkeen voisin ottaa myös ni ei tarvii raahata mukana. Mitäs niillä tossa mökissä on hintaa, se sama 7 euroa mitä oli siinä toisessaki vaihtoehdossa?
  20. #80
    Lainaa (Waille @ Syys. 06 2011,19:24) kirjoitti
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 04 2011,14:31) kirjoitti
    Lainaa (compinho @ Syys. 04 2011,11:44) kirjoitti
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 02 2011,12:09) kirjoitti
    Lainaa (puikkis @ Syys. 02 2011,11:17) kirjoitti
    Hei.
    Ilmottautuisin mukaan kommuuni-majoitukseen, jos vielä mukaan mahtuu.
    Varaan ja maksan kaksi yötä ke-pe.

    Kiitos.
    Mahtuu! *
    Kommuunissa: Anu, Martti, tmkankaa (Mika), Äffä, absum, *saaruli, puikkis, compinho:
    Jos mahtuu sekaan niin voisin punkata mökissä ke/to-pe, miten nyt pääsee irti töistä.
    mahtuu toki, kymmenen jälkeen tarttee alkaa miettimään...
    Makkarit: Anu, Saaruli (äffällä tai ilman...)
    Hep hep! Mä tuun kanssa mökkiin ke-pe. Petivaatteet ja pyyhkeen voisin ottaa myös ni ei tarvii raahata mukana. Mitäs niillä tossa mökissä on hintaa, se sama 7 euroa mitä oli siinä toisessaki vaihtoehdossa?
    Kommuunissa: Anu, Martti, tmkankaa (Mika), Äffä, absum, *saaruli, puikkis, compinho, räpsijä, Waille.
    Nyt kymmenen täynnä eli ehkes mahtuu lisää mutta tarvii kysyä. Aamulla infoa... Nyt saunaan kun on tusina tuunattu *



    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  21. #81
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 06 2011,20:10) kirjoitti
    Kommuunissa: Anu, Martti, tmkankaa (Mika), Äffä, absum, *saaruli, puikkis, compinho, räpsijä, Waille.
    Nyt kymmenen täynnä eli ehkes mahtuu lisää mutta tarvii kysyä. Aamulla infoa... Nyt saunaan kun on tusina tuunattu *
    HUOM Räpsijähän ei ollu vielä varma että tuleeko paikalle? Mä vaan tosa annoin ymmärtää että meijän möksä ei ollu viä täys? Ja siks toiseen, aina nois on joku sohva tms jossa voi koisii. Sopu sijaa antaa, eiks ni, ja tää yöpyminenhän on halpaa ku saippua, mitä siint tulee 6e/lätty/yö?

    Koska ajatus siitä että joku joutuu nukkuu Alastaron tornissa on aika karmiva
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  22. #82
    En osaa vastata hienosti lainaamaalla, mutta kiitän todella paljon ystävällisyydestänne/huolehtivaisuudestanne, mutta luulempa että tulen VASTA pe päiväksi kuvailemaan koska to lupaa vettä riittävästi *Jos kuitekin suunnitelmat muuttuu, niin löydän kyllä jostain paikan yöpyä, olkaa huoleti ja jos alkaa yksin nukkuminen pelottamaan niin..otan sit makuupussini kainaloon ja tuun sitten kolkuttaa mökkinne ovea... *

    Anu, se pitää ottaa kokemuksena ja toiseks, oon liian ujo yöpyy tuntemattomien kanssa...ehkä sit ensvuonna! *



  23. #83
    Lainaa (räpsijä @ Syys. 06 2011,20:33) kirjoitti
    En osaa vastata hienosti lainaamaalla, mutta kiitän todella paljon ystävällisyydestänne/huolehtivaisuudestanne, mutta luulempa että tulen VASTA pe päiväksi kuvailemaan koska to lupaa vettä riittävästi *Jos kuitekin suunnitelmat muuttuu, niin löydän kyllä jostain paikan yöpyä, olkaa huoleti ja jos alkaa yksin nukkuminen pelottamaan niin..otan sit makuupussini kainaloon ja tuun sitten kolkuttaa mökkinne ovea... *
    heh, tämä ei ole varmaan niitä nipoimpia foorumeita näppylätekniikan suhteen. Tehdään niin et pidetään sulle vähintään sohvapaikkaa reservissä, tulet jos tarvii. Eli suoraan sopii vielä 1. Pitäsköhän mun joskus pysähtyä koneelle yli kahdeksi minuutiksi...?

    Edit: tota, siis tuli nyt sitten havaittua sun kuuluvan ns kauniinpaan sukupuoleen. Sikäli kun majapaikkaa tarvit niin makkareita yksi vissiin vapaana, sen saat jos tarvista. Uroot varmaan siivoaa luunsa tieltä ihan mielellään,sikäli kun kuka nyt makkariin on menossakaan. Perinteiset älyvapaat illanviettorutiinit, hauskat tosin, toimivat paljon paremmin makuusali-tyylisessä systeemissä. Lue "vittu näiksä miten mulla lähti takanen alta..., oi sori, voisko joku avata ikkunaa..."



    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  24. #84
    Lainaa (tmkankaa @ Syys. 06 2011,20:46) kirjoitti
    heh, tämä ei ole varmaan niitä nipoimpia foorumeita näppylätekniikan suhteen. Tehdään niin et pidetään sulle vähintään sohvapaikkaa reservissä, tulet jos tarvii. Eli suoraan sopii vielä 1. Pitäsköhän mun joskus pysähtyä koneelle yli kahdeksi minuutiksi...?
    Kiitoksia, mulle riittää varalla lattiapaikkakin ja nyt tais tekstin lainaaminenkin onnistua... En nyt tiedä tuosta kauniimmasta (ei oo ketään sellaseks vielä sanonu ja tuskin enää sanookaan) ja noita hurjia ilta-juttuja just vähän mietinkin..siis aavistelenkin *Noh, näkyilee ainakin radalla TO tai sitten PE!! *



  25. #85
    Mä olen kans varannu oman huoneen kun oon niin ujo 2 reissuu tehty vieraiden kaa, nyt ne ei oo enää vierahii vaan kaverei. Sinne vaan sekaan! Huone järkkääntyy kyllä, koska nyt kun katon listaa tunnen melkeen kaikki Eli sä voit saaha vaik mun huoneen jos tarvis. No prob. Ja sit tän reissun jälkeen et ookkaa enää ventovieraiden seassa, nää on niiiin outoi tyyppei ettei niist voi olla pitämäti. Mä oon ainut täysjärkinen koko poppoossa

    JOS päätät tulla to, niin ku meit akkoi ei montaa siel o, ni tu vaik mul jutskaa, mun mopo on se ainuu kukkahattumopo, a.k.a mis on kukkasii maalattu, takuulla erotat. Mä oon semmonen vaahtosammuttimen pitunen joka puhuu koko ajan.



    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  26. #86
    Liputtajat lisätty ensimmäiseen viestiin.

    Torstaille olisi vielä liputtajapaikkoja jäljellä eli ilmainen ratapäivä ja maittava lounas liputusvuoroa vastaan. Varaukset totutusti verkkokaupasta.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  27. #87
    http://www.yr.no/sted....el.html

    Lupaa jo sateetonta torstaitakin perjantain lisäksi.

    Täytyy sitten huomen aamulla katella mitä foreca ja tuo yr enteilee, että ottaako töistä vapaata torstaiksi vai ei.



  28. #88
    Lainaa (Jamppa69 @ Syys. 06 2011,23:23) kirjoitti
    http://www.yr.no/sted....el.html
    Lupaa jo sateetonta torstaitakin perjantain lisäksi.
    Täytyy sitten huomen aamulla katella mitä foreca ja tuo yr enteilee, että ottaako töistä vapaata torstaiksi vai ei.[/URL]
    Juuh ja jipppiiii! Ilmatieteenlaitoskin vähensi äsken pisaroiden määrää ennusteessaan! *
  29. #89
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Tuli sitten torstaille otettua liputusvuoro, joten silloin nähdään
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Waille @ Syys. 06 2011,19:24) kirjoitti
    Hep hep! Mä tuun kanssa mökkiin ke-pe. Petivaatteet ja pyyhkeen voisin ottaa myös ni ei tarvii raahata mukana. Mitäs niillä tossa mökissä on hintaa, se sama 7 euroa mitä oli siinä toisessaki vaihtoehdossa?
    Jep, samalla hinnalla mennään. Voi olla et majoituksen hinta repeää jonnekin 7-8€ per/hlö/yö koska meitä alkaa olla jo sen verran. Vuokraaja kun arveli isomalla porukalla menevän enempi sähköä ja vettä, outoa. Tuskin kaataa kenenkään budjettia. *

    maksaa viiteen minuuttiiin enemmän...
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen