Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 210:sta
  1. #1
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Tervetuloa .Orgin ajoharjoittelupäiville Alastaroon.

    Alastaro Pe 12.8.2011 klo 10-18
    Alastaro La 13.8.2011 klo 10-18

    Ajoaika on molempina päivinä klo 10-18.
    Ilmoittautuminen alkaa klo 9 ja ajajakokoukset pidetään 9.30 ja 12.00. Ajajakokous on kaikille pakollinen molempina päivinä eikä siitä myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ratavastavat ovat sen ehtineet myöhästyneille pitää.

    Hitaassa ryhmässä järjestetään ilmoittautuneille ajokoulutusta (Ajotaito II).

    Liput Verkkokaupasta ja rata-ajon säännöt löytyvät TÄÄLTÄ.

    Lippuvuorot:

    Liputtajat Alastaro 12.8.2011

    Portti Lippu 1 Lippu 2
    10-12 pena1 HHa_76 Ladybird
    12-14 Hookala röti korve
    14-16 kuulapää Reisi Waille
    16-18 Nasu jonibiz85 heeppa

    Varalla: -F


    Liputtajat Alastaro 13.8.2011

    Portti Lippu 1 Lippu 2
    10-12 Fox heeppa Brokebike
    12-14 Pete MarkoP Waille
    14-16 Flippo korve röti
    16-18 kuulapää F Vanamo750

    Varalla: kattinen



    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  2. #2
    Hakusessa:

    - kyyti pyörä+kuski Hkistä pe-ilta tai la-aamu
    - majoitus pe-la -yöksi
  3. #3
    Moi

    Hakusessa majoituspaikka to-illasta su-aamuun. Tai sitten perjantaista lauantaihin. Jos joku varannu mökin johon sopisi niin liittysin mielellään porukkaan.

    Olen sisäsiisti, vähemmän ärsyttävä ja voin jättää huonot jutut kertomatta vaadittaessa
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
  4. #4
    Kyyti lauantaille Helsingistä olisi hakusessa. Mielellään sellainen joka tulee illaksi takaisin. Luonnollisesti maksan osani ja vähän auton kulumisesta päälle.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  5. #5
    Olen menossa pe päiväksi, motskarilla K.nummelta
    BMW K 1600 GTL
  6. #6
    Kääkk, sekoillut päivien suhteen, miulla onkin työpäivä Eli tarjolla keskiryhmän lippuvuoro 12.8 pe.
  7. #7
    Lainaa (kattinen @ Heinä. 25 2011,13:44) kirjoitti
    Kääkk, sekoillut päivien suhteen, miulla onkin työpäivä Eli tarjolla keskiryhmän lippuvuoro 12.8 pe.
    Meinasin sanoo, et mä otan, kun huominen jää pois. Mut tajusin, et mun pyörähän kiertää tuolloin vielä Eurooppaa enkä kyllä Ducatilla uskalla lähteä rataa kiertämään
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  8. #8
    Otetaan vastaan liputusvuoro lauantaille ;) Lääkärisetä antoi tänään hyväksynnän käyttää solisluuta ajotarkoitukseen parin viikon päästä joten kurvailemaan olis kiva päästä... Nopean ryhmän paikka siis hakusessa.
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  9. #9
    Ostetaan liput pe ja/tai la hitaaseen vuoroon. Kerho tai normihinta, lipulla tai ilman. Myös majapaikka kiinnostaa, ja kaikesta maksetaan käypä hinta. Privaa tai soitto txt ->
    0 4 4 0 5 0 1 0 3 5

    Thnx!

    F.
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
  10. #10
    13.8 lauantaille ostetaan jäsenhintainen lippu hitaaseen tai keskinopeaan. Kaveri kaipailisi myös ei-jäsen hintaista lippua hitaaseen. Joten niitäkin saa ja pitää tarjota
  11. #11
    Mie voisin ostaa lipun keskiryhmään jos joku haluaa ystävällisesti myydä. Privaa tai 0445696821
    Fun is not a straight line
  12. #12
    Lainaa (Sebu @ Heinä. 28 2011,09:00) kirjoitti
    Mie voisin ostaa lipun keskiryhmään jos joku haluaa ystävällisesti myydä. Privaa tai 0445696821
    keskiryhmän lippuvuoro olisi tarjolla pe 12.8.
  13. #13
    Lainaa (kattinen @ Heinä. 28 2011,09:49) kirjoitti
    Lainaa (Sebu @ Heinä. 28 2011,09:00) kirjoitti
    Mie voisin ostaa lipun keskiryhmään jos joku haluaa ystävällisesti myydä. Privaa tai 0445696821
    keskiryhmän lippuvuoro olisi tarjolla pe 12.8.
    Ei näin vanha jaksa siellä 2 tuntia könöttää, kiitos kumminkin.
    Fun is not a straight line
  14. #14
    Perjantaille haluaisin ostaa jäsenhintaisen lipun hitaaseen, jos joku on omastaan luopumassa.
  15. #15
    Mä voisin kans johonnii mökkii to - la änkeytyä..... Jos otettas kimppamökki? Mulle oma huone luonnollisesti naisena

    Mulla olis Pomppulinnakin lainaan jossa takatalli johon menee mopo, mut kantavuudesta en oo varma. Mun mstä siellä lukee 130 kiloo mut Orkku taitaa olla apaut 215 kiloo. En tiä.

    Jaksasko joku selvittää kun mä makaan tääl Meikussa? Siin on tosi kivoi mökkei siin radan vieres, 2 kilsaa.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  16. #16
    Lainaa (-Anu- @ Heinä. 28 2011,15:36) kirjoitti
    Mä voisin kans johonnii mökkii to - la änkeytyä..... Jos otettas kimppamökki? Mulle oma huone luonnollisesti naisena

    Mulla olis Pomppulinnakin lainaan jossa takatalli johon menee mopo, mut kantavuudesta en oo varma. Mun mstä siellä lukee 130 kiloo mut Orkku taitaa olla apaut 215 kiloo. En tiä.

    Jaksasko joku selvittää kun mä makaan tääl Meikussa? Siin on tosi kivoi mökkei siin radan vieres, 2 kilsaa.
    Mä voin soitella noita läpi huomenna. Alustavasti jo hieman katselin tarjontaa. Olisko miten monta tulijaa, niin tietäis mökin kokoluokkaa?

    Ja pikaisia paranemisia sinne Meikkuun.

    F.
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
  17. #17
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Mä kaipailisin kanssa mökkipaikkaa to-la jos joku sellasen järjestää. Siellä taitaa tosin olla joku toinen tapahtuma samaan aikaan josta syystä suurin osa mökeistä varattu. Tämä siis luettu tuolta edellisen reissun ketjusta enkä ite tiedä yhtään enempää.
  18. #18
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on lauantaina hakusessa vauhti, mitä tuosta Hansun videosta itselleni kellottelin. Tasaista oli, mutta hidasta. Ehkä PoS:n neuvot hahmotettuani saan nuo hitaat kurvit taittumaan... tana
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #19
    Lainaa (-F. @ Heinä. 28 2011,16:50) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Heinä. 28 2011,15:36) kirjoitti
    Mä voisin kans johonnii mökkii to - la änkeytyä..... Jos otettas kimppamökki? Mulle oma huone luonnollisesti naisena

    Mulla olis Pomppulinnakin lainaan jossa takatalli johon menee mopo, mut kantavuudesta en oo varma. Mun mstä siellä lukee 130 kiloo mut Orkku taitaa olla apaut 215 kiloo. En tiä.

    Jaksasko joku selvittää kun mä makaan tääl Meikussa? Siin on tosi kivoi mökkei siin radan vieres, 2 kilsaa.
    Mä voin soitella noita läpi huomenna. Alustavasti jo hieman katselin tarjontaa. Olisko miten monta tulijaa, niin tietäis mökin kokoluokkaa?

    Ja pikaisia paranemisia sinne Meikkuun.

    F.
    Joo, ilman muuta lähen messii, ja Waille näköjää kans tarttis?

    MUOKS ja Brocol ja Rubbo tuolta ketjun alusta ettii mestaa kans, et ois 4 vaikkakin pvm:t heittelee, mut jaetaa sen mukaa kuin mont yöt on. Vai joko joku on saanu majapaikkaa? Ja btw, voi olla että neurologit ei anna ajolupaa, mut jos paikka löytyy, hinta kohillaa, ni maksan vaikken tulis.



    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  20. #20
    Lainaa (-Anu- @ Heinä. 28 2011,20:08) kirjoitti
    Lainaa (-F. @ Heinä. 28 2011,16:50) kirjoitti
    Lainaa (-Anu- @ Heinä. 28 2011,15:36) kirjoitti
    Mä voisin kans johonnii mökkii to - la änkeytyä..... Jos otettas kimppamökki? Mulle oma huone luonnollisesti naisena

    Mulla olis Pomppulinnakin lainaan jossa takatalli johon menee mopo, mut kantavuudesta en oo varma. Mun mstä siellä lukee 130 kiloo mut Orkku taitaa olla apaut 215 kiloo. En tiä.

    Jaksasko joku selvittää kun mä makaan tääl Meikussa? Siin on tosi kivoi mökkei siin radan vieres, 2 kilsaa.
    Mä voin soitella noita läpi huomenna. Alustavasti jo hieman katselin tarjontaa. Olisko miten monta tulijaa, niin tietäis mökin kokoluokkaa?

    Ja pikaisia paranemisia sinne Meikkuun.

    F.
    Joo, ilman muuta lähen messii, ja Waille näköjää kans tarttis?

    MUOKS ja Brocol ja Rubbo tuolta ketjun alusta ettii mestaa kans, et ois 4 vaikkakin pvm:t heittelee, mut jaetaa sen mukaa kuin mont yöt on. Vai joko joku on saanu majapaikkaa? Ja btw, voi olla että neurologit ei anna ajolupaa, mut jos paikka löytyy, hinta kohillaa, ni maksan vaikken tulis.
    No niin, nyt olis jonkunlainen mökki olemassa. Se on vaan pieni (6-8 henk.). Isompi mökki saattais olla mahdollinen (10-12 henk.), mut tällä hetkellä epävarma. Jälkimmäinen on pramea ja kustantaa 40 per nuppi, jos sen siis saa, ja ensimmäinen puolet siitä. Molemmat sijaitsevat radan välittömässä läheisyydessä.

    Samana vkl:na on Hirvenjuoksu, eli majoituskapasiteetti loppuu kesken. Nyt siis äkkiä ilmoituksia mitä tehdään, ku ne halvatun metsästäjät on jo vieneet kaiken.

    Eli sitovia ilmoituksia, kiitos. Ja kerro kumpi vaihtoehdoista kiinnostaa.

    Edit: Siis noi hinnat ovat kokonaishintoja molemmista öistä. Kiva että kiinnostusta näyttäis olevan.

    F.



    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
  21. #21
    Näyttäs vielä olevan perjantaille paikkoja... houkuttaa, mutta vaikken ajamaan ilmaantuisi, niin saatan töiden jälkeen tulla kattomaan. Kaks päivää tuntuu olevan aika raskasta.
    Testi
  22. #22
    Lainaa (-F. @ Heinä. 29 2011,10:20) kirjoitti
    No niin, nyt olis jonkunlainen mökki olemassa. Se on vaan pieni (6-8 henk.). Isompi mökki saattais olla mahdollinen (10-12 henk.), mut tällä hetkellä epävarma. Jälkimmäinen on pramea ja kustantaa 40 per nuppi, jos sen siis saa, ja ensimmäinen puolet siitä. Molemmat sijaitsevat radan välittömässä läheisyydessä.

    Samana vkl:na on Hirvenjuoksu, eli majoituskapasiteetti loppuu kesken. Nyt siis äkkiä ilmoituksia mitä tehdään, ku ne halvatun metsästäjät on jo vieneet kaiken.

    Eli sitovia ilmoituksia, kiitos. Ja kerro kumpi vaihtoehdoista kiinnostaa.

    Edit: Siis noi hinnat ovat kokonaishintoja molemmista öistä. *Kiva että kiinnostusta näyttäis olevan.

    F.
    APUS EKA, mulle yöpaikka to-la. La iltana ajan kotia, kun puhut 2 yöstä. Jos möksä otetaan su saakka olen valmis siihenkin.

    Ja selvennäkkö viä tyhmälle naiselle: pienempi mökki kustis yht. 20 euroa/ 2 yötä, isompi 40 euroa/2 yötä? Kauheen halvalta kuulostaa

    Mulle käy molemmat, jos isompi saahaan täyteen ni why not, muuten pienempi bueno.

    Jos mökkii ei saaha täytee ni oon valmis maksaan ne puolet tyhjistä punkista.

    Eli mulle yks paikka. Kuittaatko että ok? Ja kiitos MILJOONASTI järkkäämisestä. Mä siirryn Töölön tapikselle leikkaukseen. Jos en saa ajolupaa, maksan enivei ellei mun tilalle löydy toista yöpyjää.

    ps. apus oma huone jos siel semmonen on eikä kommuunimajotus, kun mä oon ainaki toistaseks ainuu nainen

    Anu
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  23. #23
    Tänne kelpais kans perjantai- tai lauantailippu hitaaseen luokkaan. Tiedä sitten et onko sillä väliä, mut en oo jäsen...
  24. #24
    Ilmoittaudutaan jonoon lipuista hitaaseen ryhmään. Eli perjantai ja/tai lauantai hidasryhmä olisi hakusessa

    Joonas

    edit. liput taskussa



    Joonas Juurinen
  25. #25
    Molemmat mökit ovat varattuna maanantaihin saakka, jolloin täytyy ottaa toinen. Jos silloin on tarpeeksi ilmoittautuneita, otan isomman, muuten luonnollisesti pienemmän. Harmi, et on näin tiukka aikataulu, mut ne metsästäjät eivät nyt odota.

    Se isompi mökki siis kustantaa 40 € / kaks yötä, ja pienempi 20 € / kaks yötä. Ja tuossa kuvia isommasta mökistä -> naksu. Pienemmästä ei oo mitään.

    Anu: ok.
    "On tää hieno laji!"
    Duc M696(myyty vakuutusyhtiölle)
    ---
    Lainaa lelu: Contour GPS + 16gb Class 10 muistikortti. Maailman paras (HD)kypäräkamera!
  26. #26
    Lainaa (-F. @ Heinä. 30 2011,08:56) kirjoitti
    Molemmat mökit ovat varattuna maanantaihin saakka, jolloin täytyy ottaa toinen. Jos silloin on tarpeeksi ilmoittautuneita, otan isomman, muuten luonnollisesti pienemmän. Harmi, et on näin tiukka aikataulu, mut ne metsästäjät eivät nyt odota.

    Se isompi mökki siis kustantaa 40 € / kaks yötä, ja pienempi 20 € / kaks yötä. Ja tuossa kuvia isommasta mökistä -> naksu. Pienemmästä ei oo mitään.

    Anu: ok.
    Täältä varaus kahdelle kahdeksi yöksi, jos se on torstaista lauantaihin. Lauantaina lähdetään ajojen jälkeen sit jo laskemaan koiria ja lapsia

    Eli Bobolle ja Ellaisabellalle yksi avioparihuone, kiitos
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  27. #27
    Lainaa (-F. @ Heinä. 29 2011,8:56) kirjoitti
    Se isompi mökki siis kustantaa 40 € / kaks yötä, ja pienempi 20 € / kaks yötä. Ja tuossa kuvia isommasta mökistä -> naksu. Pienemmästä ei oo mitään.

    Anu: ok.
    Kiitos Äffälle järkkäämisestä



    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  28. #28
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (-F. @ Heinä. 30 2011,08:56) kirjoitti
    Molemmat mökit ovat varattuna maanantaihin saakka, jolloin täytyy ottaa toinen. Jos silloin on tarpeeksi ilmoittautuneita, otan isomman, muuten luonnollisesti pienemmän. Harmi, et on näin tiukka aikataulu, mut ne metsästäjät eivät nyt odota.

    Se isompi mökki siis kustantaa 40 € / kaks yötä, ja pienempi 20 € / kaks yötä. Ja tuossa kuvia isommasta mökistä -> naksu. Pienemmästä ei oo mitään.

    Anu: ok.
    Hienoa että järjestät! Mä voisin varata yhen paikan itelleni. Ja kuten muillakin, kahdeksi yöksi to-la oli tämä meikäläisen tarve.
  29. #29
    Jos saan työvuoroni vaihettua, niin tulen tapahtumaan
    Suitzuki
  30.  
  31. #30
    Lainaa (-F. @ Heinä. 30 2011,08:56) kirjoitti
    Molemmat mökit ovat varattuna maanantaihin saakka, jolloin täytyy ottaa toinen. Jos silloin on tarpeeksi ilmoittautuneita, otan isomman, muuten luonnollisesti pienemmän. Harmi, et on näin tiukka aikataulu, mut ne metsästäjät eivät nyt odota.

    Se isompi mökki siis kustantaa 40 € / kaks yötä, ja pienempi 20 € / kaks yötä. Ja tuossa kuvia isommasta mökistä -> naksu. Pienemmästä ei oo mitään.

    Anu: ok.
    Hei!

    Liityn mökkikimpaan, jos vielä on tilaa? Torstaista lauantaihin viipyisin.
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen