Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 107:sta
  1. #61
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tiggeri @ Kesä. 30 2011,11:27) kirjoitti
    Pics or it didn´t happen!
    http://www.facebook.com/media....9938432
    Jeesus, mitä kissoja. Nyt mä ymmärrän, miksi valittiin ne liukuvat tixtex-versiot housuista.

    The Stig jarrutteli sitten ihan tarkoituksella tuimasti, jotta sai Jennin liimaantumaan selkäänsä tiukasti kiinni. Ovatkohan ne kivekset muuten jo toipuneet???
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #62
    paras korporaation podcast ikinä!
    ja toi jenni...huhhuhh... *

    todella isot peukut tämän järjestäneille *

    tuo korporaation sivuille vievä podcast linkki kuulosti lyhyemmältä kuin mitä itunes storen 28 minsan pätkä (enemmän jennin kirkumista lopussa)
    Vai satuinko vaan huonoon aikaan kuuntelemaan sitä kun koko rockin sivusto on under maintenance tällä hetkellä
    ~R6R-06~
  3. #63
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sebulban @ Kesä. 30 2011,12:46) kirjoitti
    paras korporaation podcast ikinä!
    ja toi jenni...huhhuhh... *

    todella isot peukut tämän järjestäneille *

    tuo korporaation sivuille vievä podcast linkki kuulosti lyhyemmältä kuin mitä itunes storen 28 minsan pätkä (enemmän jennin kirkumista lopussa)
    Vai satuinko vaan huonoon aikaan kuuntelemaan sitä kun koko rockin sivusto on under maintenance tällä hetkellä
    Kaiken kaikkiaan, musiikkeineen, se oli yli tunnin setti. Mun mielestä Podcastistä, jota kuuntelin ja jossa oli tiivistelmä koko sen aamun jutuista (28 min), puuttui noin 80% Orgin setistä.. Harmitti, kun en niitä jälkifiilistelyitä livenä kuullut. Viisaammat korjatkoon, jos olen taas väärässä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #64
    Mikä on Radio Rock Korporaatio? Kuka on Jenni?
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  5. #65
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TunturiTT @ Kesä. 30 2011,14:53) kirjoitti
    Mikä on Radio Rock Korporaatio? Kuka on Jenni?
    Se on semmoinen rikollisliiga, joka päivätöikseen ryöstää markettien kärryistä pihdillä kolikot.

    Jenni on houkutuslintu/ harhautus.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #66
    Lainaa (JMH @ Kesä. 30 2011,15:06) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Kesä. 30 2011,14:53) kirjoitti
    Mikä on Radio Rock Korporaatio? Kuka on Jenni?
    Se on semmoinen rikollisliiga, joka päivätöikseen ryöstää markettien kärryistä pihdillä kolikot.

    Jenni on houkutuslintu/ harhautus.
    REPS!

    jenni ja memmu , onneksi vaimo ei käy foorumilla
    ***
  7. #67
    Hmm joo, voiskin käyä kattelemassa ajovarusteita superbikersiltä (onnistunut mainos kyllä)
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  8. #68
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jyk4 @ Kesä. 30 2011,15:23) kirjoitti
    Hmm joo, voiskin käyä kattelemassa ajovarusteita superbikersiltä (onnistunut mainos kyllä)
    Livenä (varusteet) näyttää viel paremmalta
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  9. #69
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jumakaut Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot! Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #70
    Mä luultavasti hukkuisin omaan kuolaani * Parempi kiertää koko kauppa kaukaa ettei mene kaikki rahat.
    CBR 600F -93
  11. #71
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tomppa 72 @ Heinä. 01 2011,12:12) kirjoitti
    Mä luultavasti hukkuisin omaan kuolaani * Parempi kiertää koko kauppa kaukaa ettei mene kaikki rahat.
    Lähinnä vaahtopallo munissa haittais. Kuolaa ei huomais.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #72
    Lainaa (shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
    Jumakaut * Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot! * Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
    toihan johtuu vaan siitä että mansesterissa ollaan totuttu siihen että kissojen naama kilisee erilaisista läväreistä, eikä ne kerkee asiakaspalveluun kun pitää mennä musta/punasille päiville anarkisteilemaan ja sitä ennen pitäs ehtiä värjäämään hampputukka vihreeksi...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  13. #73
    Lainaa (shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
    Jumakaut * Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot! * Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
    Memmu on erittäin asiantunteva varustekauppias vaikka onkin kaunis.
    Tuo kommentti oli mielestäni aika typerä. Käy Niittytorilla toteamassa itse naurettavuus/uskottavuus ja palaillaan sitten asiaan.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  14. #74
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (GuessWho @ Heinä. 01 2011,12:43) kirjoitti
    Lainaa (shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
    Jumakaut * Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot! * Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
    toihan johtuu vaan siitä että mansesterissa ollaan totuttu siihen että kissojen naama kilisee erilaisista läväreistä, eikä ne kerkee asiakaspalveluun kun pitää mennä musta/punasille päiville anarkisteilemaan ja sitä ennen pitäs ehtiä värjäämään hampputukka vihreeksi... *
    1-0 (turkulainen)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #75
    Memmu

    Mutta.... ne muut tytöt siellä (ihan kivan näköisiä nekin) eivät sitten kyllä vakuuta osaamis puolella. Siis varuste-osaamis puolella.(Siis moottoripyörävarusteet)
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  16. #76
    Lainaa (tiggeri @ Heinä. 01 2011,12:44) kirjoitti
    Lainaa (shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
    Jumakaut * Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot! * Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
    Memmu on erittäin asiantunteva varustekauppias vaikka onkin kaunis.
    Tuo kommentti oli mielestäni aika typerä. Käy Niittytorilla toteamassa itse naurettavuus/uskottavuus ja palaillaan sitten asiaan.
    Komppaan..On kyllä yks parhaita asiakaspalvelijoita joita olen koskaan tavannut.
    Eiks ne jo jonkun lehden testinkin voittanut?

    Muut voi runkata tietokoneensa ääressä jos ei aito kelpaa..
  17. #77
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Murina @ Heinä. 01 2011,12:54) kirjoitti
    Memmu *

    Mutta.... ne muut tytöt siellä (ihan kivan näköisiä nekin)
    Onks tollasia lisääkin siellä?!?

    ... joo, mä en todellakaan voi mennä tonne ostoksille -tulis ostettua koko kauppa
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  18. #78
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (GuessWho @ Heinä. 01 2011,12:43) kirjoitti
    Lainaa (shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
    Jumakaut * Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot! * Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
    toihan johtuu vaan siitä että mansesterissa ollaan totuttu siihen että kissojen naama kilisee erilaisista läväreistä, eikä ne kerkee asiakaspalveluun kun pitää mennä musta/punasille päiville anarkisteilemaan ja sitä ennen pitäs ehtiä värjäämään hampputukka vihreeksi... *
    Ihan totta!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  19. #79
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tiggeri @ Heinä. 01 2011,12:44) kirjoitti
    Lainaa (shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
    Jumakaut * Mä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot! * Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
    Memmu on erittäin asiantunteva varustekauppias vaikka onkin kaunis.
    Tuo kommentti oli mielestäni aika typerä. Käy Niittytorilla toteamassa itse naurettavuus/uskottavuus ja palaillaan sitten asiaan.
    No typerä on allekirjoittanutkin, ja vähän paha suustaan joskus!

    Eikon asian on muuten sillälaillakin, kaikessa ankaruudessaan, että jos on tomosen näkönen mimmi ja ET ole pro-myyjä jossain prätkämyymälässä, niin olet aika heikoilla, odotusarvo kun voi olla että on hommassaan naamansa avulla.. Monesti voi olla niin, että jos kaunis nainen ei myy persettä tai tissiä, niin sen pitää olla parempi kuin niinsanottu keskiverto jossain duunissa. Se on sääli sikänsä, mutta me miehet ollaan sellaisia. Naisiahan ei keskimäärin kai kiinnosta miltä myyjät missäkin näyttää, kunhan ovat siistejä.

    No mut joo, kun olen ittekin vähän tämmönen luomutyyppi, niin kai mä mieluummin kattelen jotain luomumpaa mimmiä. Noi grid-girl look-alike homma on vähän semmosta halpahalliosastoa
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  20. #80
    Lainaa (heippa @ Kesä. 16 2011,09:22) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Kesä. 16 2011,08:49) kirjoitti
    Lainaa (heippa @ Kesä. 16 2011,08:38) kirjoitti
    8:30 olin kuulolla niinku alotusviestissä neuvottiin ja ohihan se meni. No en ois halunnukkaan
    Siellä on niin paljon porukkaa studiossa, että niitä voi olla vaikee saada pihalle ennen yhtätoista. Eli oo kuulolla vaan.
    Vaihoin jo kanavanki samantien pois ku rupes sitä kimblesontaa tulemaan ja rokin musa on ihan hanurista. No podcastina sitte illalla.
    WTF:Mattia ja Teppoako sieltä pitäisi kuulua?Eiköhän niille ole jo useampikin kanava tarjolla!
    BMW S 1000 RR-10
  21. #81
    Lainaa (Jassu @ Heinä. 01 2011,14:05) kirjoitti
    ... joo, mä en todellakaan voi mennä tonne ostoksille -tulis ostettua koko kauppa
    Eihä täs uskalla ees tulla Suomeen käymään, jää vielä sinne... Ja rahaa menne perkeesti, taas.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  22. #82
    Hienoa, että moottoripyöräily on saanut jälleen positiivista julkisuutta !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  23. #83
    Tuliko tästä koskaan kokoversiota jutusta pihalle mitään kautta?
  24. #84
    Lainaa (allu80 @ Syys. 12 2011,19:41) kirjoitti
    Tuliko tästä koskaan kokoversiota jutusta pihalle mitään kautta?
    Ei julkiseen levitykseen.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  25. #85
    Lainaa (tiggeri @ Syys. 12 2011,21:42) kirjoitti
    Ei julkiseen levitykseen.
    Mistä löytää eijulkisenlevityksen?
    Utupe. privaattipai?
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  26. #86
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Mä kans haluisin kuulla kokonaisuudessaan tän jutun.
    Vaik ei julkisesti kotona kuunneltuna
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


  27. #87
    Lainaa (BANDIT-R @ Syys. 16 2011,14:20) kirjoitti
    Mä kans haluisin kuulla kokonaisuudessaan tän jutun.
    Vaik ei julkisesti kotona kuunneltuna *
    Kyytiläisen vai myyjäliikkeen edustajan kotona ?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  28. #88
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tonttuj @ Syys. 16 2011,14:57) kirjoitti
    Lainaa (BANDIT-R @ Syys. 16 2011,14:20) kirjoitti
    Mä kans haluisin kuulla kokonaisuudessaan tän jutun.
    Vaik ei julkisesti kotona kuunneltuna *
    Kyytiläisen vai myyjäliikkeen edustajan kotona * ?
    Jaa ihan sama, kunhan jomman kumman. Ei vaiskaa. Olis ihan kiva kuulla toi jossain kokonaisuudessaan. Pikkusen ton missasin. Jos joltaian löytyy, niin privaa sit vaan. Ihan voin omassa kodissa kuunnella, ja ihan issesseen.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  29. #89
    tää oli hauska setti.. kuka lie ajeluttanu hirvvetä kiljuntaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  30.  
  31. #90
    Jotain juttua tulee taas ORG:sta Radio Rockissa juuri nyt.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen