Jeesus, mitä kissoja. Nyt mä ymmärrän, miksi valittiin ne liukuvat tixtex-versiot housuista.(tiggeri @ Kesä. 30 2011,11:27) kirjoitti
The Stig jarrutteli sitten ihan tarkoituksella tuimasti, jotta sai Jennin liimaantumaan selkäänsä tiukasti kiinni. Ovatkohan ne kivekset muuten jo toipuneet???
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
paras korporaation podcast ikinä!
ja toi jenni...huhhuhh... *
todella isot peukut tämän järjestäneille *
tuo korporaation sivuille vievä podcast linkki kuulosti lyhyemmältä kuin mitä itunes storen 28 minsan pätkä (enemmän jennin kirkumista lopussa)
Vai satuinko vaan huonoon aikaan kuuntelemaan sitä kun koko rockin sivusto on under maintenance tällä hetkellä
~R6R-06~
Kaiken kaikkiaan, musiikkeineen, se oli yli tunnin setti. Mun mielestä Podcastistä, jota kuuntelin ja jossa oli tiivistelmä koko sen aamun jutuista (28 min), puuttui noin 80% Orgin setistä.. Harmitti, kun en niitä jälkifiilistelyitä livenä kuullut. Viisaammat korjatkoon, jos olen taas väärässä.(sebulban @ Kesä. 30 2011,12:46) kirjoitti
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mikä on Radio Rock Korporaatio? Kuka on Jenni?
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Se on semmoinen rikollisliiga, joka päivätöikseen ryöstää markettien kärryistä pihdillä kolikot.(TunturiTT @ Kesä. 30 2011,14:53) kirjoitti
Jenni on houkutuslintu/ harhautus.
02 Mille R
REPS!(JMH @ Kesä. 30 2011,15:06) kirjoitti
jenni ja memmu, onneksi vaimo ei käy foorumilla
![]()
Hmm joo, voiskin käyä kattelemassa ajovarusteita superbikersiltä(onnistunut mainos kyllä)
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Livenä (varusteet) näyttää viel paremmalta(jyk4 @ Kesä. 30 2011,15:23) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
JumakautMä KUOLISIN nauruun jos tommonen blondi kissa tulis myymään ajokamppeita!!! Siis ei perkele – noi korot!
![]()
![]()
Vähän niinku jos jossain palaverissa vastapuoli sanois heti ekaks, että vedetäänkö pullo kossua tähän plaverin alkuun?
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mä luultavasti hukkuisin omaan kuolaani *Parempi kiertää koko kauppa kaukaa ettei mene kaikki rahat.
CBR 600F -93
Lähinnä vaahtopallo munissa haittais. Kuolaa ei huomais.(Tomppa 72 @ Heinä. 01 2011,12:12) kirjoitti
02 Mille R
toihan johtuu vaan siitä että mansesterissa ollaan totuttu siihen että kissojen naama kilisee erilaisista läväreistä, eikä ne kerkee asiakaspalveluun kun pitää mennä musta/punasille päiville anarkisteilemaan ja sitä ennen pitäs ehtiä värjäämään hampputukka vihreeksi...(shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Memmu on erittäin asiantunteva varustekauppias vaikka onkin kaunis.(shyhander @ Heinä. 01 2011,12:02) kirjoitti
Tuo kommentti oli mielestäni aika typerä. Käy Niittytorilla toteamassa itse naurettavuus/uskottavuus ja palaillaan sitten asiaan.
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
1-0 (turkulainen)(GuessWho @ Heinä. 01 2011,12:43) kirjoitti
02 Mille R
Memmu
Mutta.... ne muut tytöt siellä (ihan kivan näköisiä nekin) eivät sitten kyllä vakuuta osaamis puolella. Siis varuste-osaamis puolella.(Siis moottoripyörävarusteet)
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Komppaan..On kyllä yks parhaita asiakaspalvelijoita joita olen koskaan tavannut.(tiggeri @ Heinä. 01 2011,12:44) kirjoitti
Eiks ne jo jonkun lehden testinkin voittanut?
Muut voi runkata tietokoneensa ääressä jos ei aito kelpaa..
![]()
Onks tollasia lisääkin siellä?!?(Murina @ Heinä. 01 2011,12:54) kirjoitti
... joo, mä en todellakaan voi mennä tonne ostoksille -tulis ostettua koko kauppa![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
(GuessWho @ Heinä. 01 2011,12:43) kirjoitti
Ihan totta!
![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
No typerä on allekirjoittanutkin, ja vähän paha suustaan joskus!(tiggeri @ Heinä. 01 2011,12:44) kirjoitti
Eikon asian on muuten sillälaillakin, kaikessa ankaruudessaan, että jos on tomosen näkönen mimmi ja ET ole pro-myyjä jossain prätkämyymälässä, niin olet aika heikoilla, odotusarvo kun voi olla että on hommassaan naamansa avulla.. Monesti voi olla niin, että jos kaunis nainen ei myy persettä tai tissiä, niin sen pitää olla parempi kuin niinsanottu keskiverto jossain duunissa. Se on sääli sikänsä, mutta me miehet ollaan sellaisia. Naisiahan ei keskimäärin kai kiinnosta miltä myyjät missäkin näyttää, kunhan ovat siistejä.
No mut joo, kun olen ittekin vähän tämmönen luomutyyppi, niin kai mä mieluummin kattelen jotain luomumpaa mimmiä. Noi grid-girl look-alike homma on vähän semmosta halpahalliosastoa![]()
![]()
![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
WTF:Mattia ja Teppoako sieltä pitäisi kuulua?Eiköhän niille ole jo useampikin kanava tarjolla!(heippa @ Kesä. 16 2011,09:22) kirjoitti
BMW S 1000 RR-10
Eihä täs uskalla ees tulla Suomeen käymään, jää vielä sinne... Ja rahaa menne perkeesti, taas.(Jassu @ Heinä. 01 2011,14:05) kirjoitti
![]()
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Hienoa, että moottoripyöräily on saanut jälleen positiivista julkisuutta!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Tuliko tästä koskaan kokoversiota jutusta pihalle mitään kautta?
Ei julkiseen levitykseen.(allu80 @ Syys. 12 2011,19:41) kirjoitti
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Mistä löytää eijulkisenlevityksen?(tiggeri @ Syys. 12 2011,21:42) kirjoitti
Utupe. privaattipai?
Mä kans haluisin kuulla kokonaisuudessaan tän jutun.
Vaik ei julkisesti kotona kuunneltuna![]()
Hallitusaktiivi,EVP
Honda CBR1000F 1991
Toyota Celica 1990
Kyytiläisen vai myyjäliikkeen edustajan kotona(BANDIT-R @ Syys. 16 2011,14:20) kirjoitti
?
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Jaa ihan sama, kunhan jomman kumman.(tonttuj @ Syys. 16 2011,14:57) kirjoitti
Ei vaiskaa. Olis ihan kiva kuulla toi jossain kokonaisuudessaan. Pikkusen ton missasin. Jos joltaian löytyy, niin privaa sit vaan. Ihan voin omassa kodissa kuunnella, ja ihan issesseen.
![]()
<p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
tää oli hauska setti.. kuka lie ajeluttanuhirvvetä kiljuntaa
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Kawasaki ZZR
MV Agusta