Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 73:sta
  1. #1
  2. #2
    Että näin. No enneksi pyöräilijällä ainkin henki säilyi.. Onko noita "autoilijoiden" törttöilyitä ollut tänävuonna aikaisempaa enemmän? Vai johtuukohan vain siitä, että pyöriä on yleisesti enemmän kuin aikasempina vuosina?
    Joten moistetaan tarkkailla sitä ympäristöä, kun harvemmin se motoristi kai muuten vain kaatuu..
  3. #3
    No minut ainakin ohitti joku vanha Mersu viikonloppuna reilun puoli metriä väärältä puolen keskiviivaa, eli minun puolelta, kun ajelin keskikaistalla aikalailla rajoituksen mukaan tasanopeutta. Väliin jäi toki puoli metriä - tuossa on kai joku sama efekti, kun jotkut autot ajaa hyvin lähellä perseessä kiinni moottoripyörää - pitävät vähemmän väliä kuin autoon vastaavassa tilanteessa siis. Kahvaa enemmän känntämällä noita ei niin paljoa sattuisi, mutta ku haluais itelläkin kortin säilyttää.

    Harmillista tuolle törmätylle - onneksi henki säilyi.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  4. #4
    Lainaa (mp71 @ Kesä. 06 2011,10:33) kirjoitti
    No minut ainakin ohitti joku vanha Mersu viikonloppuna reilun puoli metriä väärältä puolen keskiviivaa, eli minun puolelta, kun ajelin keskikaistalla aikalailla rajoituksen mukaan tasanopeutta. Väliin jäi toki puoli metriä - tuossa on kai joku sama efekti, kun jotkut autot ajaa hyvin lähellä perseessä kiinni moottoripyörää - pitävät vähemmän väliä kuin autoon vastaavassa tilanteessa siis. Kahvaa enemmän känntämällä noita ei niin paljoa sattuisi, mutta ku haluais itelläkin kortin säilyttää.

    Harmillista tuolle törmätylle - onneksi henki säilyi.
    Ite teen niin jos joku tulee ihan hanuriin kiinni ni siirryn keskiviivan tuntuun, 10-20km/h pois nopeutta ja rivakka kiihdytys takas suurimpaan sallittuun niin tulee hetkeks edes tilaa. Samaa voi toistaa jarruvaloa käyttäen. Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan. Jos ei niin hiljennän vauhtia kunnes menee ohi. Ei kiinnosta omaa terveyttään tai korttia alkaa vaarantaan.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  5. #5
    Lainaa (JeTi @ Kesä. 06 2011,10:36) kirjoitti
    Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan.
    Tai sitten apina vaan ärsyyntyy, ja yrittää mahdottomassa paikassa naama irvessä väkisin ohi. Jos et ole hereillä ja satut irroittamaan katseesi peilistä niin sitten tulee kylkiosumia.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  6. #6
    Poistettu
    Provosoiminen on kyllä vihoviimesintä mitä kannattaa tehdä. Jos auto tulee taakse = auto haluaa ajaa lujempaa. Miksei siis voi antaa tilaa siirtymällä oikeaan reunaan?

    Näin ite teen, olen liikkeellä millä pelillä tahansa. Vastaavasti kiitän jos joku tekee saman minulle.

    Aina on tietty niitä jotka ajaa Jumalan ja laamannin antamilla oikeuksilla mielestään oikein ja kaikki siitä poikkeavat tahtotilat tulee kusipäiden suunnalta. Ja näitä on sitten yritettävä liikenteessä kouluttaa. No onnea vaan, ei lopu työsarka ennen mielenterveyttä.
  7. #7
    Lainaa (3JJ @ Kesä. 06 2011,10:49) kirjoitti
    Lainaa (JeTi @ Kesä. 06 2011,10:36) kirjoitti
    Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan.
    Tai sitten apina vaan ärsyyntyy, ja yrittää mahdottomassa paikassa naama irvessä väkisin ohi. Jos et ole hereillä ja satut irroittamaan katseesi peilistä niin sitten tulee kylkiosumia.
    Tässäpä tää nyt oli, jos se muutaman irtioton jälkee punkee vieläki siihen perseeseen kiinni ni mä ainaki päästän sit vaan ohi.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  8. #8
    Justiin meinasi sama käydä itselläkin tässä pari päivää sitten, kun oltiin naisen kanssa ajelemassa ajoin suht koht keskemmällä kaistaa tietä ihan rajoituksien mukaan, niin joku pässi jostakin syystä halus vetää ohitse ja tässä tuleekin hauskin kohta OIKEALTA puolen kaistaa pientareen kautta. Mietin vaan entä jos oisin siirtynyt enemmän tien oikealla puolelle niin tässä ei kyllä kirjoiteltaisiin. Teki niin mieli ottaa autoilija kiinni ja sanoa pari valittua sanaa sille, mutta ei viitsinyt kun nainen oli kyydissä. Voisivat kyllä vähän miettiä mitä tekevät, itsekkin kyllä autolla ajan mutta ei tulisi tollainen mieleenkään! Ja tie ei ollut mikään kaksikaistainen *
    Pyörätön, ainakin hetken
    kawasaki z1000 -07
    Kawasaki ZX-7r
    Aprilia AF1 Europa

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM" target="_blank">http:
    //www.youtube.com/watch?v=CCItnKrXvMM</a>
  9. #9
    Lainaa (JeTi @ Kesä. 06 2011,12:48) kirjoitti
    Lainaa (3JJ @ Kesä. 06 2011,10:49) kirjoitti
    Lainaa (JeTi @ Kesä. 06 2011,10:36) kirjoitti
    Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan.
    Tai sitten apina vaan ärsyyntyy, ja yrittää mahdottomassa paikassa naama irvessä väkisin ohi. Jos et ole hereillä ja satut irroittamaan katseesi peilistä niin sitten tulee kylkiosumia.
    Tässäpä tää nyt oli, jos se muutaman irtioton jälkee punkee vieläki siihen perseeseen kiinni ni mä ainaki päästän sit vaan ohi.
    Mut aina ne ei me ohi kuin pakottamalla ja sittenkin mielenosoituksen kans

    Pahin oli parivuotta sitten, Toyota maasturi tuli heilahtamalla kantaan, 5- 10 m päähän, eikä millään ohi eikä etemmälle vaikka tyhjiä suoria riitti ja himmasin vähän ja näytin vilkulla. Sit lopulta n 10 km jälkeen pudotin vauhdin 60iin ja ajoin oikeassa rehkaan"urassa" -sit se menee ohi alle metrin etäisydeltä, kuskina n 50v setä jolla n40 v , nolostuneen näköinen,nainen kyydissä.... ja häviää horisonttiin samon tein, vaikka nostin oman nopeuden hetimiten puuttumiskynnykselle.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  10. #10
    Lainaa (998sFE @ Kesä. 06 2011,12:43) kirjoitti
    Provosoiminen on kyllä vihoviimesintä mitä kannattaa tehdä. Jos auto tulee taakse = auto haluaa ajaa lujempaa. Miksei siis voi antaa tilaa siirtymällä oikeaan reunaan?

    Näin ite teen, olen liikkeellä millä pelillä tahansa. Vastaavasti kiitän jos joku tekee saman minulle.

    Aina on tietty niitä jotka ajaa Jumalan ja laamannin antamilla oikeuksilla mielestään oikein ja kaikki siitä poikkeavat tahtotilat tulee kusipäiden suunnalta. Ja näitä on sitten yritettävä liikenteessä kouluttaa. No onnea vaan, ei lopu työsarka ennen mielenterveyttä.
    +1
    Jos joku tulee maantiellä perään, se matkavauhti on kovempi kuin sinun omasi *
    Päästä se siis ohi, vaikka kuinka "sylettäisi" *
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  11. #11
    On uskomatonta, miten heikosti moottoripyöräilijät päästävät muita tielläkulkijoita ohitseen. Itsekin tänä kesänä joutunut ajamaan pyörällä pitkiä pätkiä toisten pyörien takana, kun ei ole ne eivät ole tehneet sitä pientä elettä, että päästäisivät ohitse. Myös liian monta autojonoa on tullut nähtyä, jossa pyörä on siellä ensimmäisenä. Ei se ole sen vaikeampaa, kuin mopollakaan. Jos kaasukahva on juuttunut siihen hiljaisempaa kohtaan, niin siellä reunassa on tilaa. Helvetin teiden kuninkaat. Olette pahempia kuin karavaanarit *
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  12. #12
    Lainaa (designet @ Kesä. 06 2011,13:21) kirjoitti
    Jos kaasukahva on juuttunut siihen hiljaisempaa kohtaan, niin siellä reunassa on tilaa. Helvetin teiden kuninkaat. Olette pahempia kuin karavaanarit *
    Mutta kun ne ei mene edelle. Eräänkin kerran ajelin niin reunassa kuin mahdollista ja viitoin vasemmalla kädellä että mene nyt edelle. Mutta ei. Ja jonoa kertyy. Pakko oli kierrellä pysäkeiden kautta, kun eivät halua muuten ohittaa moottoripyörää. Että ei se välttämättä ole sen moottoripyöräilijän vika jos jonoa kertyy. Yleensähän se on se toisena tulija joka sen jonon saa aikaiseksi.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  13. #13
    Lainaa (Reiska_SB @ Kesä. 06 2011,13:15) kirjoitti
    Lainaa (998sFE @ Kesä. 06 2011,12:43) kirjoitti
    Provosoiminen on kyllä vihoviimesintä mitä kannattaa tehdä. Jos auto tulee taakse = auto haluaa ajaa lujempaa. Miksei siis voi antaa tilaa siirtymällä oikeaan reunaan?

    Näin ite teen, olen liikkeellä millä pelillä tahansa. Vastaavasti kiitän jos joku tekee saman minulle.

    Aina on tietty niitä jotka ajaa Jumalan ja laamannin antamilla oikeuksilla mielestään oikein ja kaikki siitä poikkeavat tahtotilat tulee kusipäiden suunnalta. Ja näitä on sitten yritettävä liikenteessä kouluttaa. No onnea vaan, ei lopu työsarka ennen mielenterveyttä.
    +1
    Jos joku tulee maantiellä perään, se matkavauhti on kovempi kuin sinun omasi *
    Päästä se siis ohi, vaikka kuinka "sylettäisi" *
    Näinhän se on,mutta kun joskus tulee niitä tapauksia perseeseen kiinni mitkä eivät mene ohi vaikka kuinka hiljentää vauhtia.
    Roikutaan vaan ihan vittuilun vuoksi perseessä kiinni.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  14. #14
    Autolla jos tulee semmonen hinaaja siihen perään eikä mene ohi millään niin lyön vaihteen vapaalle ja annan nopeuden pudota kunnes menee ohi. Pyörällä tämmöstä ei uskalla tehdä. Ja tietty tuonkin tempun oon tehny ainoastaan semmosessa paikassa missä ohittaminen on järkevää.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  15. #15
    Motoristin hengissä selviämiseen kuuluu sääntö "pidä idiootit edelläsi" eli päästä aina nuohoojat ohi vetämällä bussipysäkille tms. levikkeelle sivuun ja kiihdytä siitä perään ;)

    Sama homma "kisaajien" kanssa, mutkatiellä motoristia haastava autoilija kannattaa päästää edelle ja ihastella sitä nissanin alustan dynaamisuutta kun ohittaja yrittää epätoivoisesti ottaa etäisyyttä. Tämä edellä kaahaava idiootti toimii myös tutkan / leikkuupuimurin / irtohiekan / hevosenpaljastimena ja itse voit keskittyä rauhalliseen kruisailuun mieleisesi välimatkan päässä edelläajavasta.
    KTM
  16. #16
    Lainaa (zuha @ Kesä. 06 2011,13:40) kirjoitti
    Sama homma "kisaajien" kanssa, mutkatiellä motoristia haastava autoilija kannattaa päästää edelle ja ihastella sitä nissanin alustan dynaamisuutta kun ohittaja yrittää epätoivoisesti ottaa etäisyyttä. Tämä edellä kaahaava idiootti toimii myös tutkan / leikkuupuimurin / irtohiekan / hevosenpaljastimena ja itse voit keskittyä rauhalliseen kruisailuun mieleisesi välimatkan päässä edelläajavasta.
    Jos se Nissan kuski vetää lepikkoon ja heittää henkensä, saat sinäkin syytteen kilpa-ajosta ja kuoleman tuottamuksesta.
    Tälläiset olen laskenut menemään, oman mielenrauhan vuoksi..
    Avo Ferrari oli toista maata, alusta toimii ja se on kaunista katsottavaa kun sitä viedään mutkatiellä limitillä
    Focus ST oli kanssa mielenkiintoista katsottavaa, sehän on tehty mutkateille *
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  17. #17
    Poistettu
    Ihan tavan motoristi ei kyllä Ferrarin perässä ole jos Ferkkua viedään limiitillä mutkatiellä.

    Radalla tollasen kanssa pystisi kilpaa ajamaankin, mutta saa olla kivitalon kokoset cojonesit jos tuollaiselle autolle kampoihin laittaa tiellä.

    Jos ei usko, niin ei muutaku Nyrrelle kokeilemaan. Aika harvassa on ne mopoilijat kun autolla aletaan ajamaan alle kahdeksaa minuuttia.

    Mutta takaisin asiaan. Mä jaksoin itsekin innostua kaikenlaisesta provoiluista aiemmin. Vähän kun suurta maailmaa on nähnyt, tajuaa oman pienuutensa ja sen että sinne sopii, vaikka ei tätä suomalaista kaiken tasapäistävää ja poikkeamat syyllistävää propagandaa olisi niellytkään.

    Viimeksi la kärry perässä kävin Jokioisissa, monta autoa&mopoa päästin ohi ajamalla oikeaan reunaan. Yhtä lailla pääsin itse ohi rekoista sekä maailma-pelastetaan-matelemalla-Priuksista, ilman käsi-, valo- tai muutakaan merkkejä.



  18. #18
    Kyseinen tieosuus on ns. "leveäkaistainen tie", jossa kyllä näkee vaikka minkälaista ohitustilannetta. Varsinainen ohituksien villi länsi. Itse ajan aina Haukiputaan kautta pienempää tietä leppoisasti kahdeksaakymppiä tuon välin, kun olen kaksipyöräisellä liikenteessä, vaikka tylsää suoraa sekin tienpätkä on.



    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  19. #19
    Tuli kyllä 9-tiellä huomattua että 6kpl huomioliiveihin verhoutuneita matkasankareita saavat aikaiseksi täydellisen tulpan muulle liikenteelle. Tasaisesti 87kmh lasissa satasen alueella. TARPEEKSI PITKILLÄ TURVAVÄLEILLÄ, jotta letkasta muodoistui ehkä noin 1.5krt täysperävaunurekan kokoinen jarru.

    Melko kauan maltoin ajella perässä kun ajattelin että pelästyvät jos keskelle letkaa tuuppaa takaisin omalle kaistalle, mutta ei se hermo loputtomiin kestä. Ohituksen jälkeen tuli huomattua että kyllä ne prätkienkin kaukovalot häikäisee keskellä päivää, tässä vaiheessa vitutus oli kulminoitunut jo siihen pisteeseen että harkitsin tuulilasin pesemistä. *

    Org tervehdyksen onneksi voi heilauttaa myös keskisormella.



    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  20. #20
    Välttämäti ei pyörässä ole pitkät päällä vaikka valot ovatkin kirkkaat. Kaikki eivät tätä ymmärrä.

    Valot tulisi säätää oikein jos on kuormaa, muuten sojottavat taivaalle = kotilokuskit räpsyttelevät koska "pitkät päällä".
  21. #21
    tässä triidissähän muuten paistaa oivasti läpi ne perisuomalaisen liikennekäyttäytymisen kulmakivet, eli kateus, kiukku, vitutus ja katkeruus.. kumma kun ei tartte mennä kuin Ruåttin puolelle, niin jo ne loistaa poissaolollaan
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  22. #22
    Lainaa (Le Motard @ Kesä. 06 2011,16:09) kirjoitti
    Välttämäti ei pyörässä ole pitkät päällä vaikka valot ovatkin kirkkaat. Kaikki eivät tätä ymmärrä.

    Valot tulisi säätää oikein jos on kuormaa, muuten sojottavat taivaalle = kotilokuskit räpsyttelevät koska "pitkät päällä".
    ...ajelin eilen Hayabusalla aamulla Jämsä-Jkylä-Pihtipudas-Kalajoki ja iltapäivällä takasin sammaa reittiä (kummitytön valmistujaiskahvit käväsin hörppäämässä). Paljon pyöriä liikkeellä ja myös melko monta näitä "pitkillä-erotut-mopoista-ja-näyt-paremmin -ajelijoita". Jokunen jopa laitto lyhyet kun räpsäytin nätisti pitkiä. Eli kyllä ainaki omasta mielestä erottuu kohtuu selkiästi ne pitkät huonosti suunnatuista.

    Jostain kumman syystä samantyyppisillä moottoripyörillä laukkusatseineen oli tällä n. 800km matkalla nuo pitkillä ajelijat. Tämä siis hyvin suppealla otannalla ko. päivänä ja tuolla matkalla. Näkyyhän ne valot kyllä, mutta tiiä sitten onkok se turvallisempaa
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  23. #23
    Lainaa (Reiska_SB @ Kesä. 06 2011,14:02) kirjoitti
    Lainaa (zuha @ Kesä. 06 2011,13:40) kirjoitti
    Sama homma "kisaajien" kanssa, mutkatiellä motoristia haastava autoilija kannattaa päästää edelle ja ihastella sitä nissanin alustan dynaamisuutta kun ohittaja yrittää epätoivoisesti ottaa etäisyyttä. Tämä edellä kaahaava idiootti toimii myös tutkan / leikkuupuimurin / irtohiekan / hevosenpaljastimena ja itse voit keskittyä rauhalliseen kruisailuun mieleisesi välimatkan päässä edelläajavasta.
    Jos se Nissan kuski vetää lepikkoon ja heittää henkensä, saat sinäkin syytteen kilpa-ajosta ja kuoleman tuottamuksesta.
    Tälläiset olen laskenut menemään, oman mielenrauhan vuoksi..
    Avo Ferrari oli toista maata, alusta toimii ja se on kaunista katsottavaa kun sitä viedään mutkatiellä limitillä
    Focus ST oli kanssa mielenkiintoista katsottavaa, sehän on tehty mutkateille *
    Harmi vaan, että yleensä nämä "kilpaa" ajavat ovat tyyliä Peugeot 205, Fiesta 1.1, Mercedes Vito, Fiat Scudo jne...
    En ole vieläkään oikein saanut selville, mitä kuskien päässä liikkuu, mutta yritteliäisyydestä tietysti täydet pisteet.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  24. #24

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jul 2010
    Junttilan mutka
    Lainaa (998sFE @ Kesä. 06 2011,14:29) kirjoitti
    Jos ei usko, niin ei muutaku Nyrrelle kokeilemaan. Aika harvassa on ne mopoilijat kun autolla aletaan ajamaan alle kahdeksaa minuuttia.
    Kuinka useassa ovat alle 8 minuutin ajavat autot?
    Ja Nyrre on käytännössä kilparata, jolla on vähän tekemistä tavallisen tien kanssa.

    Jos takana ajava ahdistaa, kaksi tapaa toimia:
    1) Tuppi nurin karkuun.
    2) Tuppi kiinni tien sivuun.

    On täydellistä typeryyttä lähteä kokeilemaan auton kanssa kuinka käy, jos tilanne eskaloituu kosketukseksi.
    So What!
  25. #25
    Poistettu
    Ne kerrat kun olen siellä ollut, niitä on kuitenkin paljon. Itse olen istunut kyydissä 7.40 BTG Tourisfahrenissa ja en pystyis mopolla vastaamaan, vaikka melko lujaa sellaisella pääsen. Tämä ystäväni on kiertänyt 7.20. Tunnen puolenkymmentä harrastajaa itsekin jotka siihen pystyy. Mjoo taksilla se ei mene, mutta meneppä joskus katsomaan.

    Sitten jos laitat aiemman vielä kontekstiin, ni se valo syttyy. Olen kyllä menossa koittaan jos mopon saisin 8 minsan lähelle, autolla oma pb on 8.48.
  26. #26
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (vetomies @ Kesä. 06 2011,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Reiska_SB @ Kesä. 06 2011,14:02) kirjoitti
    Lainaa (zuha @ Kesä. 06 2011,13:40) kirjoitti
    Sama homma "kisaajien" kanssa, mutkatiellä motoristia haastava autoilija kannattaa päästää edelle ja ihastella sitä nissanin alustan dynaamisuutta kun ohittaja yrittää epätoivoisesti ottaa etäisyyttä. Tämä edellä kaahaava idiootti toimii myös tutkan / leikkuupuimurin / irtohiekan / hevosenpaljastimena ja itse voit keskittyä rauhalliseen kruisailuun mieleisesi välimatkan päässä edelläajavasta.
    Jos se Nissan kuski vetää lepikkoon ja heittää henkensä, saat sinäkin syytteen kilpa-ajosta ja kuoleman tuottamuksesta.
    Tälläiset olen laskenut menemään, oman mielenrauhan vuoksi..
    Avo Ferrari oli toista maata, alusta toimii ja se on kaunista katsottavaa kun sitä viedään mutkatiellä limitillä
    Focus ST oli kanssa mielenkiintoista katsottavaa, sehän on tehty mutkateille *
    Harmi vaan, että yleensä nämä "kilpaa" ajavat ovat tyyliä Peugeot 205, Fiesta 1.1, Mercedes Vito, Fiat Scudo jne...
    En ole vieläkään oikein saanut selville, mitä kuskien päässä liikkuu, mutta yritteliäisyydestä tietysti täydet pisteet.
    Köyhiä pienyrittäjiä ne ovat noilla romuttamoon valmiilla ruosteen raiskaamilla pakettiautoillaan. Lätkästään joku halpisfirman tekemä tarra kylkeen missä lukee "Matti Maalari" tai jotain muuta älykästä, ja leikitään isonkin firman omistajaa, ollaan niin helvetin tärkeää ja kiireistä. Näitä perkeleitä roikkuu joka aamu takalokasuojassa, tai puskurissa kiinni töihin ajellessa, jos vain rajoitusten mukaan koittaa ajella.

    Toisin sanoen jos tuon sortin kuski itsensä lepikosta löytää rautaromun ja maalipurkkien seasta, toivon että joku muu kähmyn löytää sieltä, ittellä ei riitä kiinnostus. *
    Willen takalokari jo kurtussa yhden kusipään takia, tuli risteyksessä perään kun odottelin vuoroa kääntyä oikealle. Nyt ootellaan vastausta yhtiöltä, siis vastapuolen. Ei tunnu olevan kiirettä, kun ovat maksajan asemassa, herrajeesus jos itse venytät eräpäivää.



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  27. #27
    Lainaa (Reiska_SB @ Kesä. 06 2011,14:02) kirjoitti
    Lainaa (zuha @ Kesä. 06 2011,13:40) kirjoitti
    Sama homma "kisaajien" kanssa, mutkatiellä motoristia haastava autoilija kannattaa päästää edelle ja ihastella sitä nissanin alustan dynaamisuutta kun ohittaja yrittää epätoivoisesti ottaa etäisyyttä. Tämä edellä kaahaava idiootti toimii myös tutkan / leikkuupuimurin / irtohiekan / hevosenpaljastimena ja itse voit keskittyä rauhalliseen kruisailuun mieleisesi välimatkan päässä edelläajavasta.
    Jos se Nissan kuski vetää lepikkoon ja heittää henkensä, saat sinäkin syytteen kilpa-ajosta ja kuoleman tuottamuksesta.
    Tälläiset olen laskenut menemään, oman mielenrauhan vuoksi..
    Avo Ferrari oli toista maata, alusta toimii ja se on kaunista katsottavaa kun sitä viedään mutkatiellä limitillä
    Focus ST oli kanssa mielenkiintoista katsottavaa, sehän on tehty mutkateille *
    Täh? mistä se syyte tulee?? Satuin paikalle kun tuo auto savusi metsässä.... Jokatapauksessa paljon hauskempaa katsoa idiootin takavaloja kuin kytätä peilejä.
    KTM
  28. #28
    Lainaa (specka @ Kesä. 06 2011,13:13) kirjoitti
    Lainaa (JeTi @ Kesä. 06 2011,12:48) kirjoitti
    Lainaa (3JJ @ Kesä. 06 2011,10:49) kirjoitti
    Lainaa (JeTi @ Kesä. 06 2011,10:36) kirjoitti
    Yleensä jossai vaiheessa apinat alkaa tajuaamaan.
    Tai sitten apina vaan ärsyyntyy, ja yrittää mahdottomassa paikassa naama irvessä väkisin ohi. Jos et ole hereillä ja satut irroittamaan katseesi peilistä niin sitten tulee kylkiosumia.
    Tässäpä tää nyt oli, jos se muutaman irtioton jälkee punkee vieläki siihen perseeseen kiinni ni mä ainaki päästän sit vaan ohi.
    Mut aina ne ei me ohi kuin pakottamalla ja sittenkin mielenosoituksen kans

    Pahin oli parivuotta sitten, Toyota maasturi tuli heilahtamalla kantaan, 5- 10 m päähän, eikä millään ohi eikä etemmälle vaikka tyhjiä suoria riitti ja himmasin vähän ja näytin vilkulla. Sit lopulta n 10 km jälkeen pudotin vauhdin 60iin ja ajoin oikeassa rehkaan"urassa" -sit se menee ohi alle metrin etäisydeltä, kuskina n 50v setä jolla n40 v , nolostuneen näköinen,nainen kyydissä.... ja häviää horisonttiin samon tein, vaikka nostin oman nopeuden hetimiten puuttumiskynnykselle.
    Täälläpäin tollanen auto joka ilmestyy heittämällä perään ja liimautuu viiden metrin päähän tarakasta haisee pahasti polliisille. Siinä ne pojat sitten odottaa tutkan kanssa että syntyykö sitä turvaväliä ja mihin hintaan...siksi valitsen useimmiten himmailun.
    KTM 1290 Super Adventure S
  29. #29
    Se oli mun 26v. poika työmatkalla. Selvisi muutamalla nirhaumilla ja kipeällä polvella; pääsee varmaan huomenna pois sairaalasta. Voi sanoa, että melkoista onnea ja hyviä varusteita tarvitaan aina. Onnea siinä mielessä että oli lentänyt tangon yli omalle kaistalle, takana ei tullut heti autoja, ja oli ehtinyt ryömiä turvaan oikealle pientareelle. Ja vaikka customisti onkin, niin umpikypärä maksoi kyllä hintansa. Tutkinta on vielä kesken, mutta pojan kertoman mukaan hän oli suunnitellut lähtevänsä ohittamaan edelläajavaa autoa keltaisen viivan loputtua, oli laittanut vilkun päälle ja katsonut vielä ettei takana oleva auto tee mitään, ja sitten auto vain vieressä vilahti osuen peilillään ja kylki raapien mopon tankoon. Ilmeisesti oli myös osunut takapyörään. Nopeusero oli siis törmäystilanteessa aika suuri, jos poika juuri oli aloittanut kiihdytyksen 90:stä.
    Mun oletus on se, että takana tullut autoilija oli aloittanut keltaisen viivan alueella kovan kiihdytyksen ja sitten nopeasti vaihtanut kaistaa tosi lähellä poikaa ja melko varmasti keltaisen viivan alueella. Epäilen, että vilkku pantiin päälle rattia käännettäessä, jos ollenkaan. Saattaa olla vaikutusta myös sillä, että pojan customissa on aika leveä tanko, mutta on se autoilija kyllä läheltä vetänyt, jos poika ei ehtinyt omaa ohitustaan kunnolla aloittaa. Tämä ohitustapa on kyllä valitettavan yleinen, ja tässä tapauksessa kytätty ja ennakoitu keltaisen viivan loppumista. Eikä ole huomannut/tulkinnut mopoilijan vilkkua ja pään pyöritystä ohitusaikomukseksi. Ja vaikea se on mopoilijan arvioida takaa tulevan auton vauhdin äkillistä kasvamista. Mutta kaikki hyvin.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (kimimikakeke @ Kesä. 06 2011,20:50) kirjoitti
    Täälläpäin tollanen auto joka ilmestyy heittämällä perään ja liimautuu viiden metrin päähän tarakasta haisee pahasti polliisille. Siinä ne pojat sitten odottaa tutkan kanssa että syntyykö sitä turvaväliä ja mihin hintaan...siksi valitsen useimmiten himmailun.
    mä oon menny tohon kerran pikkulikkana...

    ja viime viikolla meinasin mennä taas, kun 110 tielle käännyttyäni samppanjan värinen octaavi tupsahti n,3 metrin päähän taakse...

    enpäs kääntänytkään kahvasta, vaikka piti oikein tosissaan hillitä...

    ja sitten valoissa kun se tuli vierelle, etupenkillä mutristeli sinivuokkoja
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen