Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Ilmoittaudunpa minäkin täältä vähän pohjoisemmasta Keski-Suomesta.

    Vaajakosken ABC torstai (klo 18:00), lienee siis vilkkain Keski-Suomen vakiotapaaminen ?
  2. #32
    Lainaa (Ms Rookie @ Touko. 25 2011,10:15) kirjoitti
    Lainaa (Tanja-77 @ Touko. 24 2011,19:44) kirjoitti
    Olipas tänään vilkasta JMK:n viikkoajelulla... Meitä oli jopa 3 * Pelkäättekö te ihmiset vettä?? *
    Kävin illalla ajelemassa kylillä puoli seiskan pintaan, en nähnyt ketään missään * Kylä oli aivan autio pärristä.
    Jaa-a, ei mulla vaikuta ajeluihin onko muita vai ei. Ja toiset varmaankin pystyy ajelemaan vaikka minä en.

    Tuntuuhan tuo keli vaikuttavan heti, myös omiin ajoihin. Kurakeli ei ole se hauskin, kylmäkään ei haittaa jos on kuivaa. Myöhemmin kesällä on sateellakin ihan ok ajella, kun ei ole kamppeet heti hirveessä soossissa.

    Hyviä ajeluita, morjestellaan.
  3. #33
    Lainaa (Ms Rookie @ Touko. 25 2011,10:15) kirjoitti
    Kävin illalla ajelemassa kylillä puoli seiskan pintaan, en nähnyt ketään missään * Kylä oli aivan autio pärristä.
    No jos on sovittu että kuudelta lähdetään niin ei siitä aleta ikuisuuksia odottelemaan * Ja kun ei muita innokkaita vielä kymmenen yli näkynyt, niin päätettiin sitten pienemmällä porukalla käydä pikku lenkillä
  4. #34
    Lainaa (Tanja-77 @ Touko. 25 2011,15:04) kirjoitti
    Lainaa (Ms Rookie @ Touko. 25 2011,10:15) kirjoitti
    Kävin illalla ajelemassa kylillä puoli seiskan pintaan, en nähnyt ketään missään * Kylä oli aivan autio pärristä.
    No jos on sovittu että kuudelta lähdetään niin ei siitä aleta ikuisuuksia odottelemaan * Ja kun ei muita innokkaita vielä kymmenen yli näkynyt, niin päätettiin sitten pienemmällä porukalla käydä pikku lenkillä
    Mä pääsin vetelee varusteita niskaan vasta niin myöhään, että tiesin missaavani illan ajelut. Ajattelin kuitenkin uhmata keliä ja lähteä ajelemaan itsekseni.
    Arvelinkin, että porukka oli jo lähtenyt koska kello oli jo niin paljon, enkä käynytkään tapaamispaikalla haahuilemassa tämän vuoksi. Kylä tuntui muutenkin todella autiolta, sää taisi tehdä tepposensa

    nim. aina ajoissa
    "Elämä on" ;)
  5. #35
    Eipä toi keli eilen mikään häävi ollut, paluumatkalla vastaan tuli vain kaksi pyörää... Eikä me sen pidemmälle ajettu kuin ysitien grillille syömään, sinne päin päästiin kuivina ja takasin tullessa vettä tulikin kuin sieltä Esterin *********.

    Toivotaan että ensi viikolla säät suosisi vähän paremmin
  6. #36
    Jos tänään kerran klo. 18:00 Vaajakosken ABC:lla jotain ajelua on, voisin minäkin ilmestyä paikalle 900 Ninjallani. Aloittelin pärräilyn viimekesänä eikä ole kummemmin tullut käytyä vielä harrastukseen liittyvissä yhteisöissä. Ikää ensiviikolla 23v.

    Minua voi pyytää ainaskin ajelemaan oikeastaan melkein millon vaan, vaikka YV:n välityksellä.
    Ensimmäinen pyörä: https://goo.gl/aPxy7d
  7. #37
    Lainaa (Fourstroke @ Touko. 25 2011,16:38) kirjoitti
    Jos tänään kerran klo. 18:00 Vaajakosken ABC:lla jotain ajelua on, voisin minäkin ilmestyä paikalle 900 Ninjallani. Aloittelin pärräilyn viimekesänä eikä ole kummemmin tullut käytyä vielä harrastukseen liittyvissä yhteisöissä. Ikää ensiviikolla 23v.

    Minua voi pyytää ainaskin ajelemaan oikeastaan melkein millon vaan, vaikka YV:n välityksellä.
    Lähetäähän joskus ulkoiluttamaan Ninjoja
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  8. #38
    Höhhöh, eipä tuolla tänään ollut paikalla kuin yksi paikallinen moottoripyöräliikkeen pitäjä, hänkin autolla.

    Ajelinpa sitten pikku lenkin, ja siitä kotiin sadetta ja ukkosta karkuun.

    Ja Webbis, mikä ettei.
    Ensimmäinen pyörä: https://goo.gl/aPxy7d
  9. #39
    Lainaa (Fourstroke @ Touko. 25 2011,16:38) kirjoitti
    Jos tänään kerran klo. 18:00 Vaajakosken ABC:lla jotain ajelua on, voisin minäkin ilmestyä paikalle 900 Ninjallani. Aloittelin pärräilyn viimekesänä eikä ole kummemmin tullut käytyä vielä harrastukseen liittyvissä yhteisöissä. Ikää ensiviikolla 23v.

    Minua voi pyytää ainaskin ajelemaan oikeastaan melkein millon vaan, vaikka YV:n välityksellä.
    Mistäs sä tän keskiviikon nyt nappasit aakkosaseman päiväksi? Kannattais tää ketju lukea tuolta alusta asti, niin tietäisit että siellä vajaakosken abc:llä tavataan tuttuja torstaisin ja sunnuntaisin
  10. #40
    Lainaa (zpete @ Touko. 25 2011,00:38) kirjoitti
    Tuosta luin äkkiseltään puolivahingossa.

    Vaan eipä sillä ollut mitään merkitystä, join kupin kahvia jota olin aikeissa juoda muutenkin ja tankkasin Ninjan täyteen ja lähdin kokeilemaan miten kulkee, kun tuli tänään juuri kilometrihuollosta. Säädettiin venat, synkattiin kaasarit, kiristeltiin nokkaketjut ja tehtiin perustarkistukset. Ja hyvinhän se pelitti.

    Vai että tuttuja vaan...
    Ensimmäinen pyörä: https://goo.gl/aPxy7d
  11. #41
    oiskos muuten kellään vuokrakämppää vapautumassa?
    loppuu määräaikanen soppari elokuun puolessa välin.
    siis täältä Jkylän alueelta.
  12.  
  13. #42
    Kaverilla olisi, pistän privaa..
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12