Viime kesänä ostamani kilvetön 1000 K5 gixxeri oli kylmässä talvisäilytyksessä. Pyörässä ei ollut pakkasnesteitä kun on ollut kisakäytössä (pakkasnesteettömyys selvisi vasta tänä keväänä). Tämän seurauksena nyt menee jäähdytysvedet öljyn joukkoon. Onko kellään tietoa mistä kohtaa kannattaisi vuotoa lähteä etsimään? Pitäisikö laittaa samantein uusi motti tilaukseen? Keväällä kun otin vanhat öljyt pois öljypohjan pohjalla oli vettä ehkä noin desin verran joten talvella vesi ei välttämättä ole maannut missään paikassa jossa se olisi aiheuttanut enempää tuhoa.
yammu setä..
Ööh, helpoimmillaan kansipahvi mennyt, mutta haljennut lohko olisi veikkaukseni jos sitä niinkin paljon on öljyn seassa...
TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 Tourinkiin
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX
No eihän tossa oo muuta vaihtoehtoa kuin motti irti ja purkuun. Sen jälkeen kun näkee damagen voi miettiä sitten sitä koneen tilaamista.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Oikeen hyvä tuuri jos ois käyny niin vesipumpun stefan jää ois pukannu vain pois paikaltaan,
Sitten tosiaan lohko tai kansi voi olla halki.
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Koneesta oli hypännyt vesiprikat ylös. Eli venttiilikopan avaaminen ja prikkojen takaisin naputtelu olisi riittänyt. Itse tuli tehtyä vaikeimman kautta ja irrotettua kone sekä kansi. Nyt sitten sytytyksessä johtuva käyntihäiriö.. prkl..
yammu setä..
Mulle kävi samalla tavalla vuonna miekka ja kirves 84-mallisen Skodan kanssa(Tumbster @ Touko. 31 2011,20:40) kirjoitti
Proput paikalleen, syylari täyteen ja kovaa ajoa. Vedet hävis öljyjen seasta omia aikojaan
![]()
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?